Λάουρα Σταυρίδου, 2/11/2023 - 09:09 facebook twitter linkedin Λέξεις με δύναμη που βοηθούν κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή να εδραιώσει ένα αποτέλεσμα Λάουρα Σταυρίδου, 2/11/2023 facebook twitter linkedin Οι λέξεις που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα, είναι ένα ισχυρό εργαλείο και στην πώληση των ασφαλίσεων ισχύει ακριβώς το ίδιο. Τα λόγια μας μπορούν να έχουν διαρκή επίδραση, είτε θετική είτε αρνητική. Ορισμένες φορές όμως δεν σκεφτόμαστε ιδιαίτερα τι λέξεις χρησιμοποιούμε. Έχετε σκεφτεί τι ακριβώς μήνυμα θέλετε να μεταφέρετε; Αν ναι, πρέπει να σκεφτείτε τις λέξεις που μεταφέρουν ακριβώς αυτό που έχετε κατά νου. Η ενσωμάτωση αυτών των λέξεων στο καθημερινό σας λεξιλόγιο θα αυξήσουν τις πωλήσεις. Μια λέξη από αυτές είναι το «αποφύγετε». Μπορεί να εκπλαγείτε από τον αριθμό των ανθρώπων που κάνουν κάτι για να αποφύγουν κάτι άλλο, σε σχέση με τον αριθμό των ανθρώπων που επιδιώκουν κάτι. Ας δούμε ένα παράδειγμα: «Κύριε Πελάτη, θα ήθελα να συναντηθώ μαζί σας αυτήν την εβδομάδα γιατί είναι δουλειά μου να σας βοηθήσω να αποφύγετε τις πιθανές απώλειες που βλέπουμε τόσο συχνά κατά την ώρα των αξιώσεων». Επίσης: «Κύριε πελάτη είδαμε απίστευτες απώλειες στην περιοχή μας πρόσφατα. Θα ήθελα να σας βοηθήσω να αποφύγετε να κολλήσετε σε μια κακή κατάσταση, αν έχουμε επανάληψη των ίδιων φαινομένων». Μια πολύ ωραία λέξη με θετικό νόημα είναι η λέξη «επιλογές». Όλοι θέλουμε να έχουμε επιλογές, άλλωστε σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, ανάγκη είναι να μην μπορείς να κάνεις διαφορετικά, ενώ ελευθερία είναι το να μπορείς να κάνεις κι αλλιώς. Η αλήθεια είναι πως η ασφάλιση προσφέρει επιλογές και αυτό μάλιστα είναι η ουσία της. Να μπορεί να επιλέξει κανείς το που θα νοσηλευτεί, με ποιόν γιατρό, στο εσωτερικό ή και στο εξωτερικό. Ακόμα και αν έχει μια μεγάλη ζημιά στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο, τα χρήματα από την ασφάλιση του δίνουν την δυνατότητα να επιλέξει το πως θα το χειριστεί. Όταν δεν υπάρχουν χρήματα οι επιλογές περιορίζονται. Είναι ένας εμπειρικός κανόνας που όλοι γνωρίζουν. Μια άλλη μικρή και μαγική λέξη είναι το «απλό». Ποιος δεν θέλει να απλοποιήσει τη ζωή του και να κάνει τα πράγματα εύκολα; Η αλήθεια είναι πως η λέξη «απλό» φέρνει συνειρμικά τη λέξη εύκολο. Υπενθυμίστε στον πελάτη πόσο απλή είναι η συνεργασία μαζί σας. Κλείνοντας τη συμφωνία θα έχει δίπλα του πάντα εσάς να κάνετε τα πράγματα εύκολα. Αλλά και το να κλείσει την συμφωνία είναι απλό, εφόσον εσείς φροντίζετε για όλα. «Κύριε πελάτη, τώρα που έχετε σχεδιάσει και προσαρμόσει το σχέδιο προστασίας σας, το επόμενο βήμα θα ήταν να το εφαρμόσετε σήμερα. Αυτή η διαδικασία θα είναι εξαιρετικά απλή». Οι παραπάνω λέξεις έχουν σκοπό να ενσταλάξουν ένα ηρεμιστικό συναίσθημα καθώς τις λέτε ώστε να βοηθήσετε τους πελάτες σας να αισθάνονται ασφαλείς και φροντισμένοι! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52