close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η πιο βασική τεχνική πωλήσεων: Ο εντοπισμός των «Pain points»
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
17/10/2023 - 09:01
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η πιο βασική τεχνική πωλήσεων: Ο εντοπισμός των «Pain points»

Λάουρα Σταυρίδου, 17/10/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μια βασική τεχνική πωλήσεων είναι ο προσδιορισμός των «προβληματικών σημείων- Pain points», μιας διαδικασίας σε μια επιχείρηση ή μιας πραγματικότητας σε ένα νοικοκυριό.

Τα προβληματικά σημεία είναι η βάση όλων των πωλήσεων. Εάν δεν υπήρχαν, ούτε οι πωλήσεις θα υπήρχαν, οπότε αν πρόκειται να πουλήσετε με επιτυχία, πρέπει να μπορείτε να τα εντοπίσετε για να τα αντιμετωπίσετε.

Μερικές φορές, τα προβληματικά σημεία είναι προφανή. Όπως πχ η έλλειψη ρευστότητας για να αντιμετωπιστεί μια νοσηλεία ή μια ζημιά στο σπίτι - Αυτά ο δυνητικός σας πελάτης, είτε τα γνωρίζει είτε τα καταλαβαίνει από τη συζήτηση.

Αλλά οι καλύτεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές το υπερβαίνουν αυτό - ξέρουν πώς να ανακαλύπτουν πολύ πραγματικά και βαθιά ζητήματα που ο δυνητικός πελάτης δεν έχει καν σκεφτεί.

Το να μπορείς να εντοπίζεις ζητήματα, τα οποία αν δεν αντιμετωπιστούν μπορεί να δημιουργήσουν μεγάλο πρόβλημα, να τα φέρνεις στο φως και να τα παρουσιάζεις προσεκτικά σε μία μόνο συνομιλία, είναι μία από τις πιο δύσκολες, πιο προηγμένες δεξιότητες που μπορεί να έχει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής.

Ίσως για την οικογενειακή ασφάλιση να είναι πιο εύκολο, για τις επιχειρηματικές ασφαλίσεις όμως, χρειάζεται διεξαγωγή εκτεταμένης έρευνας.

Για να φτάσει κανείς στο βάθος ενός ασφαλιστικού ζητήματος, το οποίο αν δεν καλυφθεί θα δημιουργήσει πρόβλημα, δεν αρκεί απλώς να διαβάσει την ιστοσελίδας της εταιρείας.

Πρέπει να αποκτήσετε εκτενή γνώση της επιχείρησης, της ηγεσίας της, του κλάδου της, της θέσης της στην αγορά και της τρέχουσας απόδοσής της — μεταξύ άλλων παραγόντων.

Δημοσιεύσεις του κλάδου, δημόσιες οικονομικές αναφορές, βασικές πληροφορίες για τον τρόπο παραγωγής-πωλήσεων και διανομής των προϊόντων, μπορούν να σας δώσουν μια πιο προσεκτική ματιά στο τι κάνει μια επιχείρηση και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει .

Από εκεί, μπορείτε να αρχίσετε να συντάσσετε μια στοχαστική πρόταση με ασφαλιστική υπεραξία για τον δυνητικό πελάτη σας. Μια πρόταση στην οποία θα περιγράφονται όλα τα «προβληματικά σημεία» που ίσως να δυσκολέψουν μια επιχείρηση να επανέλθει στην καθημερινή λειτουργία, μετά από μια ζημιά.

Με αυτόν τον τρόπο, αποδεικνύετε ότι κατανοείτε πλήρως την επιχείρηση τους, έχετε έντονη αίσθηση για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει και ότι είστε σε θέση να τους λύσετε προβλήματα που ενδεχομένως να προκύψουν, κερδίζοντας έτσι την εμπιστοσύνη και εδραιώνοντας μια συνεργασία με προοπτική.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00

    Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

  • Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!
    Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34

    Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

  • Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;
    Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52

    Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;

  • Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50

    Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής;

  • Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς;

    Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς;

    Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για...
    Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
  • Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί:

    Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί:

    Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη...
    Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00
  • Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά;

    Μήπως δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις για τη Ασφαλιστική αγορά;

    Σε Κυριακάτικη εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας, με αναρτημένο πίνακα για την ακρίβεια, μέσα στην λίστα με τις πιο μεγάλες αυξήσεις, ήταν...
    Λάουρα Σταυρίδου, 20/10/2025 - 09:06
  • Τι ζητάει η αγορά από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;

    Τι ζητάει η αγορά από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή;

    Μπορεί στην Ελλάδα να είναι λίγο δύσκολο να βρούμε στατιστικά που μας βοηθούν στη δουλειά μας, αλλά ευτυχώς στην Ευρώπη...
    Λάουρα Σταυρίδου, 17/10/2025 - 08:55
  • Γιατί ξεχνάμε πως ο «νόμος της έλξης» ισχύει και για τους Διαμεσολαβητές;

    Γιατί ξεχνάμε πως ο «νόμος της έλξης» ισχύει και για τους Διαμεσολαβητές;

    Ο νόμος της έλξης ήταν γνωστός από την αρχαιότητα (όμοιος ομοίω αεί πελάζει) . Είχαν παρατηρήσει δηλαδή, ότι οι άνθρωποι με...
    Λάουρα Σταυρίδου, 15/10/2025 - 08:50
  • Που πρέπει να δείξουν οι Πράκτορες προσοχή;

    Που πρέπει να δείξουν οι Πράκτορες προσοχή;

    Ο Ν. 5193/2025 έθεσε σε εφαρμογή από τον Μάρτιο που μας πέρασε διαφοροποιήσεις σε πρακτικά θέματα της ασφαλιστικής αγοράς. Ένα εξ...
    Λάουρα Σταυρίδου, 14/10/2025 - 10:35

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

TechIns: Ο Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης συμμετείχε ως ομιλητής στο FinTech Athens 4.0
15:55 TechIns: Ο Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης συμμετείχε ως ομιλητής στο FinTech Athens 4.0
  • 15:27 ΥΠΕΘΟ: Αναστολή πράξεων αναγκαστικής εκτέλεσης για πληγέντες από τις πυρκαγιές του καλοκαιριού 2025
  • 13:38 Νέα Παγκόσμια Μελέτη της KPMG για τις Οικογενειακές Επιχειρήσεις του 2025 και νέα δυνατότητα αυτοαξιολόγησης μέσω εξειδικευμένου ερωτηματολογίου
  • 13:26 ERB Cyprus Insurance Holdings: Ραδιομαραθώνιος 2025 - Η πολιτειακή και πολιτική ηγεσία δίπλα στη συλλογική προσπάθεια ισότιμης αντιμετώπισης όλων των παιδιών
  • 13:20 Διοργάνωση του πρώτου Ελληνογερμανικού Sustainability Forum «NEW World – NEW Sustainable Policy» με κεντρικό ομιλητή τον Γιάννη Στουρνάρα
  • 13:13 Ομάδες εθελοντών της Chiesi Hellas υλοποίησαν δράσεις για ένα πιο πράσινο αστικό περιβάλλον σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
  • 12:33 ΑΑΔΕ: Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2026
  • 12:00 Ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ στηρίζει το έργο του Κέντρου Μέριμνας Ατόμων με Αναπηρία του Δήμου Βέροιας
  • 11:37 Νέο -το μεγαλύτερο στην ιστορία- πρόγραμμα επιδότησης εργασίας: 50.000 νέες θέσεις εργασίας
  • 10:30 ΔΑΑ: Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Εννεαμήνου 2025
  • 10:23 Αυτοφροντίδα για Ασφαλιστές: Πώς να διαχειριστείς το άγχος και την καθημερινότητα
  • 10:10 Αλλαγές στο Δ.Σ της Εθνικής Τράπεζας: Εκλογή του Μιχ. Τσαμάζ
  • 10:04 Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ ο νόμος 5243/2025 για την ενίσχυση της δημόσιας υγείας και την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας
  • 09:52 Ο Όμιλος Belron® Χαιρετίζει την Απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της Γερμανίας για την Απεριόριστη Πρόσβαση στα Δεδομένα Οχημάτων
  • 09:31 ΔΑΑ: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) αναλαμβάνει ο Γιώργος Καλλιμασιάς από την 1η Φεβρουαρίου 2026
  • 09:20 Eurobank: Από την Κύπρο περαιτέρω επέκταση στη διεθνή σκηνή - Ο νέος περιφερειακός παίκτης της Ανατολικής Μεσογείου
  • 09:16 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  • 09:08 Η ασφαλιστική αρχή της Εγγυτέρας Αιτίας (Causa Proxima)!
  • 09:05 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  • 09:00 Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/10 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  2. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  3. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  4. 30/10 Το ταχυδρομείο που ένωνε τα χωριά
  5. 31/10 Η ασφάλιση φυσικών καταστροφών και 3 σημαντικές συνεντεύξεις στο NextDeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  6. 29/10 Τι γνωρίζετε για την Ασφάλιση σε Πρώτο Κίνδυνο;
  7. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube