Λάουρα Σταυρίδου, 13/10/2023 - 08:55 facebook twitter linkedin Πελάτης με ναρκισσιστική προσωπικότητα. Και τώρα τι γίνεται; Λάουρα Σταυρίδου, 13/10/2023 facebook twitter linkedin Το να αναγνωρίσετε πως έχετε να κάνετε με έναν ναρκισσιστή δυνητικό πελάτη, είναι τις περισσότερες φορές εύκολο. Έχοντας ιδέα μεγαλείου για τον εαυτό τους αλλά και την εντύπωση ότι υπερέχουν ικανοτήτων και δεξιοτήτων των άλλων ανθρώπων, η άποψη για τον εαυτό τους συνοψίζεται στη φράση: «είμαι ο σπουδαιότερος». Ο ναρκισσισμός ορίζεται ως μια ψυχολογική διαταραχή που πηγάζει από μια βαθιά έλλειψη αυτοεκτίμησης και ανασφάλειας. Που μπορούμε να συναντήσουμε πελάτες με αυτού του είδους την διαταραχή; Θα συναντήσετε ναρκισσιστές ανάμεσα στους πιο επιτυχημένους CEO, χειρουργούς, διασκεδαστές και άλλα άτομα υψηλού προφίλ. Ποιες είναι οι δυσκολίες στην επικοινωνία; Καταρχήν τα ξέρουν όλα και τα κάνουν επίσης όλα καλύτερα από εσάς, ακόμα και αν έχετε χρόνια εμπειρίας στον Ασφαλιστικό κλάδο. Οι ναρκισσιστές πελάτες περιμένουν από εσάς να ικανοποιήσετε κάθε ιδιοτροπία τους, να υιοθετήσετε κάθε στάση και πεποίθηση τους, να λατρεύετε το έδαφος στο οποίο περπατούν και να σας κατηγορούν για οτιδήποτε αποκλίνει από την «προφανώς» πολύ πιο αποτελεσματική/ισχυρή/έξυπνη στρατηγική τους, όσο ανόητη κι αν είναι. Μπορεί να διαφωνεί για τις προϋποθέσεις κάλυψης λέγοντας «Δεν είμαι όλοι οι άλλοι! Είμαι ο Διευθύνων Σύμβουλος, και περιμένω να μου φέρονται ανάλογα!». Τέτοιες παρόμοιες αντιδράσεις μπορεί να είναι συχνές. Μην εμπλακείτε και μην ασχοληθείτε με αυτό με το οποίο δεν μπορείτε να συμφωνήσετε. Η λογομαχία δεν λειτουργεί ποτέ, αλλά ο έπαινος κάνει θαύματα σε αυτές τις περιπτώσεις και προλειαίνει το έδαφος γι’ οτιδήποτε πείτε στη συνέχεια. Με μια απάντηση του τύπου «Το αναγνωρίζω και ο λόγος που μιλάμε μαζί είναι για να χειριστούμε αυτήν την υπόθεση ώστε να συνεχίσετε να είστε ο επιτυχημένος Διευθύνων Σύμβουλος που τόσο προφανώς είστε. Για αυτό πρέπει να…». Να είστε σίγουροι πως δεν μπορείτε να αλλάξετε τον συνομιλητή σας. Ωστόσο γνωρίζοντας τα δυνατά και αδύναμα σημεία του μπορείτε να ελιχθείτε. Οι ναρκισσιστές έχουν λίγη υπομονή αλλά συνήθως αγαπάνε τη δράση. Πείτε του τι πρέπει να γίνει με εξαιρετικά σύντομες φράσεις. Ζητήστε του να σας επιτρέψει να συνεργαστείτε με βοηθούς του, όπως αντικαταστάτες ή την γραμματεία. Τεκμηριώστε και καταγράψτε τα πάντα. Αν κάτι πάει στραβά, θα προσπαθήσει να σας χειριστεί με ενοχές, ρίχνοντας σας όλη την ευθύνη. Να έχετε πάρει υπογραφές για συμφωνία παντού, ακόμα και σε κάτι που κανονικά δεν θα ζητούσατε υπογραφή πχ φτιάξτε μια επισκόπηση των όσων έχετε συμφωνήσει. Πείτε «είμαι μεθοδικός και σχολαστικός και αυτό μπορεί να είναι κουραστικό. δεν θέλω να ακούσω λάθος ούτε μια λέξη. Ευχαριστώ. Εκτιμώ τη βοήθειά σας σε αυτό». Αγνοήστε οποιαδήποτε πρόκληση και επικεντρωθείτε σε λύσεις. Το να αγνοείτε λειτουργεί πολύ καλύτερα από το να διαφωνείτε - εφόσον, φυσικά ο ναρκισσιστής δυνητικός πελάτης, δεν σας προσβάλλει. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00 Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων; Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06