Λάουρα Σταυρίδου, 13/10/2023 - 08:55 facebook twitter linkedin Πελάτης με ναρκισσιστική προσωπικότητα. Και τώρα τι γίνεται; Λάουρα Σταυρίδου, 13/10/2023 facebook twitter linkedin Το να αναγνωρίσετε πως έχετε να κάνετε με έναν ναρκισσιστή δυνητικό πελάτη, είναι τις περισσότερες φορές εύκολο. Έχοντας ιδέα μεγαλείου για τον εαυτό τους αλλά και την εντύπωση ότι υπερέχουν ικανοτήτων και δεξιοτήτων των άλλων ανθρώπων, η άποψη για τον εαυτό τους συνοψίζεται στη φράση: «είμαι ο σπουδαιότερος». Ο ναρκισσισμός ορίζεται ως μια ψυχολογική διαταραχή που πηγάζει από μια βαθιά έλλειψη αυτοεκτίμησης και ανασφάλειας. Που μπορούμε να συναντήσουμε πελάτες με αυτού του είδους την διαταραχή; Θα συναντήσετε ναρκισσιστές ανάμεσα στους πιο επιτυχημένους CEO, χειρουργούς, διασκεδαστές και άλλα άτομα υψηλού προφίλ. Ποιες είναι οι δυσκολίες στην επικοινωνία; Καταρχήν τα ξέρουν όλα και τα κάνουν επίσης όλα καλύτερα από εσάς, ακόμα και αν έχετε χρόνια εμπειρίας στον Ασφαλιστικό κλάδο. Οι ναρκισσιστές πελάτες περιμένουν από εσάς να ικανοποιήσετε κάθε ιδιοτροπία τους, να υιοθετήσετε κάθε στάση και πεποίθηση τους, να λατρεύετε το έδαφος στο οποίο περπατούν και να σας κατηγορούν για οτιδήποτε αποκλίνει από την «προφανώς» πολύ πιο αποτελεσματική/ισχυρή/έξυπνη στρατηγική τους, όσο ανόητη κι αν είναι. Μπορεί να διαφωνεί για τις προϋποθέσεις κάλυψης λέγοντας «Δεν είμαι όλοι οι άλλοι! Είμαι ο Διευθύνων Σύμβουλος, και περιμένω να μου φέρονται ανάλογα!». Τέτοιες παρόμοιες αντιδράσεις μπορεί να είναι συχνές. Μην εμπλακείτε και μην ασχοληθείτε με αυτό με το οποίο δεν μπορείτε να συμφωνήσετε. Η λογομαχία δεν λειτουργεί ποτέ, αλλά ο έπαινος κάνει θαύματα σε αυτές τις περιπτώσεις και προλειαίνει το έδαφος γι’ οτιδήποτε πείτε στη συνέχεια. Με μια απάντηση του τύπου «Το αναγνωρίζω και ο λόγος που μιλάμε μαζί είναι για να χειριστούμε αυτήν την υπόθεση ώστε να συνεχίσετε να είστε ο επιτυχημένος Διευθύνων Σύμβουλος που τόσο προφανώς είστε. Για αυτό πρέπει να…». Να είστε σίγουροι πως δεν μπορείτε να αλλάξετε τον συνομιλητή σας. Ωστόσο γνωρίζοντας τα δυνατά και αδύναμα σημεία του μπορείτε να ελιχθείτε. Οι ναρκισσιστές έχουν λίγη υπομονή αλλά συνήθως αγαπάνε τη δράση. Πείτε του τι πρέπει να γίνει με εξαιρετικά σύντομες φράσεις. Ζητήστε του να σας επιτρέψει να συνεργαστείτε με βοηθούς του, όπως αντικαταστάτες ή την γραμματεία. Τεκμηριώστε και καταγράψτε τα πάντα. Αν κάτι πάει στραβά, θα προσπαθήσει να σας χειριστεί με ενοχές, ρίχνοντας σας όλη την ευθύνη. Να έχετε πάρει υπογραφές για συμφωνία παντού, ακόμα και σε κάτι που κανονικά δεν θα ζητούσατε υπογραφή πχ φτιάξτε μια επισκόπηση των όσων έχετε συμφωνήσει. Πείτε «είμαι μεθοδικός και σχολαστικός και αυτό μπορεί να είναι κουραστικό. δεν θέλω να ακούσω λάθος ούτε μια λέξη. Ευχαριστώ. Εκτιμώ τη βοήθειά σας σε αυτό». Αγνοήστε οποιαδήποτε πρόκληση και επικεντρωθείτε σε λύσεις. Το να αγνοείτε λειτουργεί πολύ καλύτερα από το να διαφωνείτε - εφόσον, φυσικά ο ναρκισσιστής δυνητικός πελάτης, δεν σας προσβάλλει. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34