Λάουρα Σταυρίδου, 3/10/2023 - 08:46 facebook twitter linkedin Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Ασφαλιστικού τομέα. Μήπως είναι η μόνη λύση για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης; Λάουρα Σταυρίδου, 3/10/2023 facebook twitter linkedin Καθώς η κλιματική κρίση ξεδιπλώνεται αποκαλύπτοντας το μέγεθος των ζημιών που μπορεί να προκαλέσουν οι επαναλαμβανόμενες ακραίες καιρικές συνθήκες σε έναν τόπο, οι ασφαλιστές αρχίζουν να είναι επιφυλακτικοί για την ανανέωση συμβολαίων ή την ανάληψη νέων. Η αυξητική τάση των ασφαλίστρων, η μείωση των ορίων των ασφαλιστικών ποσών και οι πιο σφιχτές προϋποθέσεις ανάληψης κινδύνων, είναι πλέον μια παγκόσμια πραγματικότητα. Όλο και περισσότερες Ασφαλιστικές Εταιρίες αναγνωρίζουν ότι το ιστορικό αποζημιώσεων δεν αποτελεί πλέον μια αξιόπιστη βάση για την τιμολόγηση και την ανάληψη κινδύνου, καθώς το κλίμα συνεχίζει να αλλάζει. Η δημιουργία ανθεκτικότητας σε συνθήκες που δημιουργούν μεγάλους κραδασμούς είναι αυξανόμενη προτεραιότητα για πολλές κυβερνήσεις. Οι αρχές κάθε κράτους, μπορούν να μειώσουν τις απειλές, καθώς και τις φυσικές και οικονομικές επιπτώσεις σε ανθρώπους, περιουσίες και υποδομές αν χρησιμοποιήσουν καινοτόμα εργαλεία διαχείρισης κινδύνου. Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες διαθέτουν τεχνογνωσία στην διαχείριση του κινδύνου λόγω της εκτεταμένης εμπειρίας αναδοχής, και μπορούν να υποστηρίξουν τις κυβερνήσεις σε όλα τα επίπεδα ώστε να ενισχύσουν τις στρατηγικές τους για την ανθεκτικότητα. Ο ασφαλιστικός κλάδος μπορεί να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο συνεισφέροντας βασικές δεξιότητες όπως η μοντελοποίηση κινδύνου για την κατανόηση των τιμών του κινδύνου, την αξιολόγηση των ζημιών ως το πρώτο βήμα για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων των καταστροφών και την τεχνογνωσία για την καλύτερη αποκατάσταση και αύξηση της ανθεκτικότητας. Με αυτό τον τρόπο θα επιτευχθεί η διάσωση επιχειρήσεων και ιδιωτών, η επιτάχυνση της ανάκαμψης και η μείωση των μακροπρόθεσμων επιπτώσεων στην οικονομία. Οι λύσεις διαχείρισης κινδύνου, για τον δημόσιο τομέα είναι ένα σύνθετο θέμα διότι απαιτεί εξειδικευμένη τεχνογνωσία ώστε να δημιουργηθούν συστήματα, που θα υποστηρίζουν την ασφάλιση για τους πιο ευάλωτους. Τέτοια σχέδια ήδη εφαρμόζονται για την υγεία όπως πχ από την Ασφαλιστική Εταιρία UnitedHealth Group, που εξυπηρετεί κρατικά προγράμματα που φροντίζουν τα οικονομικά μειονεκτούντα άτομα, άτομα με προβλήματα υγείας). Το ασφαλιστικό Φόρουμ Ανάπτυξης (Insurance Development Forum IDF), αντιπροσωπεύει ένα τέτοιο εγχείρημα σε παγκόσμια κλίμακα, ως σύμπραξη δημόσιου/ιδιωτικού τομέα με επικεφαλής τον ασφαλιστικό κλάδο και υποστηρίζεται από διεθνείς οργανισμούς, συγκεκριμένα τον Όμιλο της Παγκόσμιας Τράπεζας και τον ΟΗΕ για τη βελτιστοποίηση και επέκταση της χρήσης της ασφάλισης και τις σχετικές της δυνατότητες διαχείρισης κινδύνων για τη δημιουργία μεγαλύτερης ανθεκτικότητας και προστασίας για ανθρώπους, κοινότητες, επιχειρήσεις και δημόσιους οργανισμούς που είναι ευάλωτοι σε καταστροφές και συναφείς οικονομικούς κραδασμούς. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18