close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Λάουρα Σταυρίδου: Η υπεραξία της συμβουλής του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, πέρα από την Ανάλυση Αναγκών!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
30/8/2023 - 09:53
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Λάουρα Σταυρίδου: Η υπεραξία της συμβουλής του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, πέρα από την Ανάλυση Αναγκών!

Λάουρα Σταυρίδου, 30/8/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στη πλειοψηφία των συναντήσεων με δυνητικούς πελάτες, μας ζητούν συγκεκριμένες καλύψεις, πριν συμπληρώσουμε καν την Ανάλυση Αναγκών.

Ακόμα όμως και όταν συμπληρώσουμε την Ανάλυση, σπάνια ιεραρχούν ψηλά ως ανάγκη την Ασφάλεια Ζωής.

Άραγε γνωρίζουν οι περισσότεροι από τους πελάτες μας πως οι οφειλές στην Εφορία, το Ταμείο ή τους δήμους δεν διαγράφονται, αλλά μεταβιβάζονται στους κληρονόμους;

Εάν δεν γίνει ρητή δήλωση αποποίησης του κληρονόμου ενώπιον του γραμματέα του Ειρηνοδικείου και εντός αποκλειστικής προθεσμίας τεσσάρων μηνών, ο κληρονόμος σιωπηρά αποδέχεται την κληρονομιά και επομένως και το ενεργητικό και το παθητικό της περιουσίας του θανόντος.

Τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση;

Η κληρονομιαία περιουσία ενώνεται με την ατομική περιουσία του κληρονόμου.

Από την ένωση αυτή ο κληρονόμος ευθύνεται, για τυχόν χρέη, με την δική του περιουσία. Έτσι η κληρονομιά μπορεί να γίνει αρνητική, ζημιογόνα και ο κληρονόμος να κινδυνεύει να χάσει και την δική του, ατομική, περιουσία ή ένα μέρος της, για να καλύψει τις υποχρεώσεις – χρέη του κληρονομηθέντος (1901 Α.Κ).

Πολλοί κληρονόμοι προκειμένου να μην μπλέξουν αποποιούνται την κληρονομιά.

Για να μην συμβαίνει αυτό, δημιουργήθηκε ο θεσμός της «αποδοχής με το ευεργέτημα της απογραφής» (A.K.1902).

Με αυτόν τον τρόπο, ο κληρονόμος δεν αποποιείται την κληρονομιά αλλά η κληρονομιά αποτελεί χωριστή ομάδα περιουσίας από αυτή που έχει ο κληρονόμος.

Επομένως οι υποχρεώσεις που έχει κληρονομήσει θα καλυφθούν από το ενεργητικό της κληρονομιάς.

Ωστόσο ο κληρονόμος θα πρέπει να γνωρίζει κάποια σημαντικά στοιχεία:

1. Το ευεργέτημα της απογραφής δεν μπορεί να αφορά μέρος της κληρονομικής μερίδας αλλά ολόκληρη.

2. Μετά την παρέλευση συγκεκριμένου διαστήματος δεν μπορεί να αποδεχθεί την κληρονομιά αυτή με το ευεργέτημα της απογραφής.

3. Ο κληρονόμος του κληρονόμου έχει το δικαίωμα του ευεργετήματος της απογραφής μόνο αν είχε ασκήσει αυτό το δικαίωμα και ο αρχικός κληρονόμος.

4. Η αποδοχή κληρονομιάς ανηλίκων που τελούν υπό γονική μέριμνα γίνεται υποχρεωτικά με το ευεργέτημα της απογραφής.

5. Σε περίπτωση συγκληρονόμων ο καθένας από τους κληρονόμους μπορεί να δεχθεί το ευεργέτημα της απογραφής ανεξάρτητα.

Αν και κάθε άνθρωπος που γνωρίζει ότι έχει κάποιο χρέος πχ προς το Δημόσιο, θα έπρεπε να αφήνει διαθήκη και να δίνει και οδηγίες, στην πράξη αυτό δεν γίνεται σχεδόν ποτέ.

Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής λοιπόν θα πρέπει να τον ρωτήσει αν υπάρχει κάποιο χρέος το οποίο μπορεί να απειλήσει τα κληρονομικά δικαιώματα. Να του εξηγήσει ότι καλό θα είναι να το καλύψει με μια ασφάλιση ζωής, ακόμα και «απλή», αν πιστεύει ότι θα το αποπληρώσει.

Κατά την Ανάλυση Αναγκών, ας μην μείνουμε στις επιθυμίες του πελάτη. Βασιζόμενοι στην εμπειρία μας, ας του δώσουμε μια συμβουλή: Να καλύψει πρώτα αυτό που πρέπει και μετά αυτό που θέλει!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;
    Λάουρα Σταυρίδου, 19/11/2025 - 09:16

    Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;

  • 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
    Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44

    4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!

  • Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
    Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35

    Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;

  • Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45

    Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;

  • Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;

    Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;

    Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
  • Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;

    Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;

    Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια...
    Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
  • Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

    Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

    Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς...
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
  • Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

    Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

    Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες...
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
  • Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

    Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

    Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
  • Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;

    Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;

    Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου...
    Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Μέτρα για ενίσχυση επικουρικών συντάξεων και επαρκές εισόδημα στα γηρατειά
16:18 Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Μέτρα για ενίσχυση επικουρικών συντάξεων και επαρκές εισόδημα στα γηρατειά
  • 15:20 Προϋπολογισμός 2026: Μεγαλύτερη προτεραιότητα η Υγεία είπε ο Κυρ. Πιερρακάκης - Παρεμβάσεις και στα Νοσοκομεία
  • 15:05 Ερρίκος Μοάτσος στο 1ο Ελληνογερμανικό Sustainability Forum: Ασφαλιστικές και κράτος ως «τελευταίος ασφαλιστής» ασπίδα στις φυσικές καταστροφές (βίντεο)
  • 14:06 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή - Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»
  • 13:44 Το ΜΗΤΕΡΑ ως Κέντρο Αναφοράς για τον καρκίνο του παγκρέατος
  • 12:46 wherewework Greece: Αυτοί είναι οι 10 κορυφαίοι εργοδότες στην Ελλάδα για το 2025
  • 12:17 Δήμητρα Ματσούκα: Τα «πέτυχε» όλα...Τι απαντάει η ίδια
  • 11:33 ΕΑΕΕ: Ενημερωτική Εκδήλωση για την Ασφάλιση Πιστώσεων & Εγγυήσεων διοργάνωσαν η ΕΑΕΕ και ο ΣΕΜΑ
  • 11:24 Η Euroins υποστηρίζει τα 30 χρόνια του «Χαμόγελου του Παιδιού» - Μια γιορτή για τα παιδιά στο Ωδείο Αθηνών
  • 11:15 Ο Εσπερινός της Μεσοσπορίτισας στον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας
  • 11:10 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  • 10:24 ΕΙΑΣ: Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ασφαλίσεων περιβαλλοντικών κινδύνων και αστικής περιβαλλοντικής ευθύνης
  • 10:18 Το σχέδιο Τραμπ για την Ουκρανία: Ρεαλιστική λύση ή επιβράβευση του αναθεωρητισμού
  • 10:00 Τέσσερις γαλλικές τράπεζες κατηγορούνται από ΜΚΟ ότι χρηματοδοτούν την αποψίλωση του Αμαζονίου
  • 09:13 Το «κυνήγι» επενδυτών στην Ασία, η κόντρα ΗΠΑ-Κίνας για τον Πειραιά, οι υψηλές…τάσεις της ΔΕΗ, νέα «ψήφος» στην Metlen και τα υψηλά κέρδη της Motor Oil
  • 09:05 20 Νοεμβρίου 1945: Η μέρα που ξεκίνησε η Δίκη της Νυρεμβέργης
  • 09:03 Euronext: Επιτυχής έκβαση της προαιρετικής δημόσιας πρότασης - Με 74,25% στον Όμιλο ATHEX
  • 08:58 Μάριος Θεμιστοκλέους: Η επιτυχία των μεταρρυθμίσεων είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι το ΕΣΥ δεν καταρρέει
  • 08:53 Το Μεσολόγγι στην «καρδιά» της Ευρώπης
  • 08:50 Κ. Πιερρακάκης: «Η εξαγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών από την Euronext αντανακλά την πρόοδο της ελληνικής οικονομίας»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  2. 18/11 ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο κ. Αλέξανδρος Βουρδόλης
  3. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  4. 17/11 Ναυπακτία: Έφυγε από τη ζωή ο διακεκριμένος γυναικολόγος Νίκος Παπανικολάου
  5. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  6. 18/11 Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
  7. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube