Λάουρα Σταυρίδου, 30/8/2023 - 09:53 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Η υπεραξία της συμβουλής του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, πέρα από την Ανάλυση Αναγκών! Λάουρα Σταυρίδου, 30/8/2023 facebook twitter linkedin Στη πλειοψηφία των συναντήσεων με δυνητικούς πελάτες, μας ζητούν συγκεκριμένες καλύψεις, πριν συμπληρώσουμε καν την Ανάλυση Αναγκών. Ακόμα όμως και όταν συμπληρώσουμε την Ανάλυση, σπάνια ιεραρχούν ψηλά ως ανάγκη την Ασφάλεια Ζωής. Άραγε γνωρίζουν οι περισσότεροι από τους πελάτες μας πως οι οφειλές στην Εφορία, το Ταμείο ή τους δήμους δεν διαγράφονται, αλλά μεταβιβάζονται στους κληρονόμους; Εάν δεν γίνει ρητή δήλωση αποποίησης του κληρονόμου ενώπιον του γραμματέα του Ειρηνοδικείου και εντός αποκλειστικής προθεσμίας τεσσάρων μηνών, ο κληρονόμος σιωπηρά αποδέχεται την κληρονομιά και επομένως και το ενεργητικό και το παθητικό της περιουσίας του θανόντος. Τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση; Η κληρονομιαία περιουσία ενώνεται με την ατομική περιουσία του κληρονόμου. Από την ένωση αυτή ο κληρονόμος ευθύνεται, για τυχόν χρέη, με την δική του περιουσία. Έτσι η κληρονομιά μπορεί να γίνει αρνητική, ζημιογόνα και ο κληρονόμος να κινδυνεύει να χάσει και την δική του, ατομική, περιουσία ή ένα μέρος της, για να καλύψει τις υποχρεώσεις – χρέη του κληρονομηθέντος (1901 Α.Κ). Πολλοί κληρονόμοι προκειμένου να μην μπλέξουν αποποιούνται την κληρονομιά. Για να μην συμβαίνει αυτό, δημιουργήθηκε ο θεσμός της «αποδοχής με το ευεργέτημα της απογραφής» (A.K.1902). Με αυτόν τον τρόπο, ο κληρονόμος δεν αποποιείται την κληρονομιά αλλά η κληρονομιά αποτελεί χωριστή ομάδα περιουσίας από αυτή που έχει ο κληρονόμος. Επομένως οι υποχρεώσεις που έχει κληρονομήσει θα καλυφθούν από το ενεργητικό της κληρονομιάς. Ωστόσο ο κληρονόμος θα πρέπει να γνωρίζει κάποια σημαντικά στοιχεία: 1. Το ευεργέτημα της απογραφής δεν μπορεί να αφορά μέρος της κληρονομικής μερίδας αλλά ολόκληρη. 2. Μετά την παρέλευση συγκεκριμένου διαστήματος δεν μπορεί να αποδεχθεί την κληρονομιά αυτή με το ευεργέτημα της απογραφής. 3. Ο κληρονόμος του κληρονόμου έχει το δικαίωμα του ευεργετήματος της απογραφής μόνο αν είχε ασκήσει αυτό το δικαίωμα και ο αρχικός κληρονόμος. 4. Η αποδοχή κληρονομιάς ανηλίκων που τελούν υπό γονική μέριμνα γίνεται υποχρεωτικά με το ευεργέτημα της απογραφής. 5. Σε περίπτωση συγκληρονόμων ο καθένας από τους κληρονόμους μπορεί να δεχθεί το ευεργέτημα της απογραφής ανεξάρτητα. Αν και κάθε άνθρωπος που γνωρίζει ότι έχει κάποιο χρέος πχ προς το Δημόσιο, θα έπρεπε να αφήνει διαθήκη και να δίνει και οδηγίες, στην πράξη αυτό δεν γίνεται σχεδόν ποτέ. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής λοιπόν θα πρέπει να τον ρωτήσει αν υπάρχει κάποιο χρέος το οποίο μπορεί να απειλήσει τα κληρονομικά δικαιώματα. Να του εξηγήσει ότι καλό θα είναι να το καλύψει με μια ασφάλιση ζωής, ακόμα και «απλή», αν πιστεύει ότι θα το αποπληρώσει. Κατά την Ανάλυση Αναγκών, ας μην μείνουμε στις επιθυμίες του πελάτη. Βασιζόμενοι στην εμπειρία μας, ας του δώσουμε μια συμβουλή: Να καλύψει πρώτα αυτό που πρέπει και μετά αυτό που θέλει! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52