Λάουρα Σταυρίδου, 9/8/2023 - 09:23 facebook twitter linkedin Ταιριάζει σε όλους το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τρία βασικά χαρακτηριστικά που καθορίζουν την επιτυχία! Λάουρα Σταυρίδου, 9/8/2023 facebook twitter linkedin Σε ένα διαπιστωμένα, δύσκολο επάγγελμα, δεν είναι λίγες οι φορές που ένας νέος Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μπορεί να αναρωτηθεί αν του ταιριάζει ο ασφαλιστικός χώρος. Παρά τις όποιες δυσκολίες όμως, μια καριέρα στην ασφαλιστική βιομηχανία, αν μη τι άλλο, χαρίζει σταθερότητα, καθώς ποτέ δεν πρόκειται ο Α.Δ να μείνει χωρίς εργασία. Το να μη χρειάζεται κανείς ασφάλεια είναι κάτι που δεν έχει γίνει ποτέ τα τελευταία 3.000 και πλέον χρόνια. Ωστόσο μια τέτοια καριέρα δεν ταιριάζει σε όλους και υπάρχουν ορισμένα χαρακτηριστικά, που ξεχωρίζουν αυτούς που μπορούν να εργάζονται χωρίς να δυσκολεύονται πολύ και να καταγράφουν επιτυχίες. 1. Φιλική προσωπικότητα Αν από τη φύση σας είστε κοινωνικός, εξωστρεφής και νιώθετε άνετα με την ανθρώπινη παρουσία, τότε έχετε ένα πλεονέκτημα για μια επιτυχημένη καριέρα στον τομέα της ασφάλισης. Αν και το να προστατεύεις οικονομικά τους συνανθρώπους σου είναι ένα όμορφο κίνητρο, θα πρέπει να είστε καλοί με τον χειρισμό, συναισθηματικών στιγμών ανθρώπων που προσφάτως έχασαν κάποιο δικό τους ή έχουν να αντιμετωπίσουν μια ασθένεια. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Εάν τα ανθρώπινα συναισθήματα σας προκαλούν νευρικότητα, αυτή μπορεί να μην είναι η σωστή δουλειά για εσάς. Επιπλέον θα πρέπει να συνδυάσετε τη φιλική σας προσωπικότητα με γνώσεις για τις αρχές των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης πελατών και τότε θα γίνετε ένας εξαιρετικός επαγγελματίας. 2. Δεκτικότητα στη συνεχόμενη εκπαίδευση και τεχνογνωσία Υπάρχουν πολλά είδη ασφαλιστικών σχεδίων με τα οποία πρέπει να εξοικειωθείτε, να μάθετε τους όρους αλλά και τη σχετική νομοθεσία. Η «Βέλτιστη Συμβουλή» προϋποθέτει να μπορείτε να ταιριάζετε το πρόγραμμα στις επιθυμίες του πελάτη. Θα πρέπει να είστε πάντα ενημερωμένοι για τις αλλαγές σε προγράμματα, όρους και νομοθεσία, να είστε καλοί με τη τεχνολογία και να επιθυμείτε τη συνεχόμενη εκπαίδευση. 3. Θετική σκέψη και συμπεριφορά παρά την απόρριψη Σε αυτή τη δουλειά χρειάζεται να αλληλεπιδράσετε με πολλούς πιθανούς πελάτες. Αν και θα ήταν υπέροχο να μπορούσατε να πουλάτε ασφαλιστήρια συμβόλαια σε κάθε πελάτη με τον οποίο μιλάτε, αυτό δεν είναι ρεαλιστικό. Γι' αυτό είναι σημαντικό να παραμείνετε θετικοί και επαγγελματίες σε όλες τις καταστάσεις, ειδικά όταν αντιμετωπίζετε την απόρριψη. Με το καιρό θα αυξάνετε τη λίστα των πελατών σας, αλλά δεν μπορείτε να επεκτείνετε τη βάση πελατών σας χωρίς να βιώσετε κάποια απόρριψη στην πορεία. Ωστόσο, η απόρριψη είναι διαχειρίσιμη και ξεπερνιέται εύκολα με τη σωστή στάση, και αυτή η θετικότητα είναι κάτι που κάνει τη διαφορά ενός καριερίστα από έναν περαστικό από το επάγγελμα! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 28/05/2025 - 09:17 Γιατί τόσοι πολλοί άνθρωποι δεν έχουν Συνταξιοδοτικό Προγραμματισμό;
Λάουρα Σταυρίδου, 27/05/2025 - 11:21 Επιχειρηματική Ασφάλιση σε επιχειρηματία…γυναίκα. Τι πρέπει να ξέρουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 26/05/2025 - 09:23 Πτώση μαρμάρων από μπαλκόνι - Γιατί δεν Καλύπτεται από την Ασφάλιση Αστικής Ευθύνης;
Λάουρα Σταυρίδου, 23/05/2025 - 10:16 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
Χάνεται το νόημα της Ανάλυσης Αναγκών με τα υψηλά Ασφάλιστρα Υγείας; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές σίγουρα θυμούνται από τις εκπαιδεύσεις, πως το Ασφάλιστρο πρέπει να είναι ποσοστό του εισοδήματος και όχι... Λάουρα Σταυρίδου, 21/05/2025 - 08:57
Άνοιγμα ασφαλιστικής συζήτησης. Θέλει καλή προετοιμασία! Όπως σε μια παρτίδα σκάκι, το «άνοιγμα» είναι πολύ σημαντικό, έτσι και στη πρώτη συνάντηση με έναν πελάτη, η φράση... Λάουρα Σταυρίδου, 20/05/2025 - 09:36
Πελάτες ανεξάρτητοι, σκεπτικιστές, οικονομικά ανασφαλείς; Υπάρχουν Επιχειρήματα για όλους! Είναι γνωστό πως η εργασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή γίνεται πιο εύκολη αν καταφέρει να προσαρμόσει την επιχειρηματολογία του, ανάλογα με... Λάουρα Σταυρίδου, 19/05/2025 - 09:06
Μην αποκαρδιώνεστε! Η εργασία του ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι σημαντική! Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, σίγουρα θυμούνται τη φράση «η δουλειά μας δεν είναι επάγγελμα, είναι λειτούργημα». Η αλήθεια είναι ότι... Λάουρα Σταυρίδου, 16/05/2025 - 09:37
Είναι υποχρεωτική η παροχή Συμβουλής στον δυνητικό πελάτη από τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Μια από τις υποχρεώσεις του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή κατά τη συμμόρφωση με την IDD -Insurance Distribution Directive- και τη νομοθεσία (Ν.... Λάουρα Σταυρίδου, 14/05/2025 - 09:10
Ο όρος «Εκχώρηση ή ενεχυρίαση», ως εργαλείο στα χέρια του ασφαλισμένου στον κλάδο υγείας, σε απολογιστική αποζημίωση Στους γενικούς όρους κάθε συμβολαίου ζωής συναντάμε τον όρο «Εκχώρηση ή Ενεχυρίαση». Σύμφωνα με αυτόν ο Συμβαλλόμενος έχει το δικαίωμα... Λάουρα Σταυρίδου, 12/05/2025 - 09:37