close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πως να δομήσετε μια πραγματικά Συμβουλευτική Πώληση
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
12/6/2023 - 11:59
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πως να δομήσετε μια πραγματικά Συμβουλευτική Πώληση

Λάουρα Σταυρίδου, 12/6/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η συμβουλευτική πώληση είναι μορφή πώλησης, που έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που τη διαφοροποιούν από τις άλλες μεθόδους.

Υπάρχουν κατηγορίες ανθρώπων, που η προσωπικότητα τους ή το life style τους, δεν επιτρέπει την παραδοσιακή πώληση, ενώ σε κάποιες άλλες περιπτώσεις είναι προτιμότερο να καθοδηγείτε παρά να συμβουλεύτε.

Αν επιλέξετε την συμβουλευτική πώληση να έχετε στο νου σας τα εξής:

Σε περίπτωση που ένας νέος δυνητικός πελάτης σας ζητήσει κάτι συγκεκριμένο όπως ένα καλό νοσοκομειακό πρόγραμμα για όλη την οικογένεια:

Μη βιαστείτε να προτείνετε προϊόντα. Ενθαρρύνετε τους να μιλήσουν πρώτα.

Εξηγήστε τους ότι αυτό που θέλετε είναι να τους δώσετε το βέλτιστο δυνατό για την δική τους περίπτωση, αλλά θα χρειαστεί πρώτα να σας κατατοπίσουν, με απαντήσεις στα ερωτήματα σας.

Αυτό σας επιτρέπει να διαγνώσετε τις πραγματικές ασφαλιστικές ανάγκες των μελλοντικών πελατών σας. Οι πελάτες δεν έχουν την εμπειρία που έχετε εσείς στα προϊόντα και στις αποζημιώσεις.

Αν οι δυνητικοί πελάτες, σας πουν ότι έχουν κάνει έρευνα και ότι ξέρουν ακριβώς τι θέλουν, μη βιαστείτε:

Εξηγήστε τους, ότι αυτό που έχει σημασία δεν είναι τα χαρακτηριστικά ενός προγράμματος, αλλά το τι μπορεί να κάνει για εκείνους, σε συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Κάντε ερωτήσεις ανοιχτού τύπου για να καταλάβετε αυτό που έχει πραγματική ουσία για εκείνους, ώστε να μπορείτε να προσφέρετε ακριβείς συμβουλές και έτσι μπορεί να τους προτείνετε κάτι που δεν έχουν σκεφτεί.

Ακούστε τις ερωτήσεις τους, τι τους απασχολεί ή τι μπορεί να έχει αλλάξει στη ζωή τους, την οικογένεια ή την οικονομική τους κατάσταση.

  • Μάθετε αν έχουν εισοδήματα πλέον από αυτά της εργασίας τους.
  • Αν υπάρχει ευρύτερη οικογένεια που τους στηρίζει και σε τι βαθμό.
  • Αν έχουν σχεδιάσει κάποιο εναλλακτικό τρόπο δράσης, για την περίπτωση που μια κατάσταση ανωτέρας βίας, δημιουργήσει αναπάντεχη εκροή χρημάτων.

Καθώς στη συμβουλευτική πώληση, σπάνια χρησιμοποιούμε πωλησιακές τεχνικές και πίεση, θα πρέπει να μάθετε όσο περισσότερα στοιχεία γίνεται προκειμένου να φτιάξετε τα επιχειρήματα σας.

Εξηγήστε τους πως δεν θα υιοθετήσετε μια προσέγγιση που ταιριάζει σε όλους. Πως θα σχεδιάσετε κάτι που να έχει ιδιότητες που θα ταιριάζουν σε εκείνους ειδικά.

Εξηγήστε την αξία των λύσεων σας λέγοντας « ….αυτό μπορεί πρακτικά να κάνει το εξής για εσάς….το οποίο είναι σημαντικό, διότι σας παρέχει….».

Πχ « ….το πρόγραμμα καλύπτει τα έξοδα νοσοκόμας σε 2 βάρδιες, και πρακτικά θα ελευθερώσει τον/ή τη σύζυγο για κάποιο διάστημα μέσα στην ημέρα, που είναι σημαντικό γιατί σας παρέχει τη δυνατότητα να βλέπετε και να καθησυχάζετε τα παιδιά, που θα ανησυχούν…».

Αποφύγετε τη χρήση της ασφαλιστικής ορολογίας και αντ' αυτού, επιλέξτε γλώσσα που είναι διαφανής και κατανοητή.

Ακολουθήστε μια συνεργατική προσέγγιση, αντί να τους λέτε τι χρειάζονται.

Μείνετε σε επαφή και διατηρήστε ανοιχτή επικοινωνία.

Η συμβουλευτική προσέγγιση πωλήσεων είναι πολύ ισχυρή αλλά καμιά φορά δεν οδηγεί σε άμεσο κλείσιμο.

Ωστόσο οι δυνητικοί πελάτες το εκτιμούν και είναι πολύ πιθανό όταν συνεργαστούν μαζί σας να σας δώσουν συστάσεις, γιατί εκτίμησαν το ότι δεν τους πιέσατε.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πως δίνεται και πως φορολογείται η κρατική επιχορήγηση στις Ασφαλισμένες επιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές;
    Λάουρα Σταυρίδου, 29/07/2025 - 08:55

    Πως δίνεται και πως φορολογείται η κρατική επιχορήγηση στις Ασφαλισμένες επιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές;

  • Άλλη μια Ασφαλιστική εταιρία δέχτηκε κυβερνοεπίθεση!
    Λάουρα Σταυρίδου, 28/07/2025 - 08:50

    Άλλη μια Ασφαλιστική εταιρία δέχτηκε κυβερνοεπίθεση!

  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Γ. Παπαδόπουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής
    Λάουρα Σταυρίδου, 25/07/2025 - 08:50

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Γ. Παπαδόπουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής

  • Πόσο κοστίζει στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή η έλλειψη εξυπηρέτησης στον πελάτη;
    Λάουρα Σταυρίδου, 23/07/2025 - 08:55

    Πόσο κοστίζει στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή η έλλειψη εξυπηρέτησης στον πελάτη;

  • Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί;

    Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί;

    Ο κλάδος των συμπεριφορικών οικονομικών, κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να συνοδεύει κάθε Ασφαλιστική εκπαίδευση. Καθώς προστίθενται νέες έννοιες, καταργούνται...
    Λάουρα Σταυρίδου, 21/07/2025 - 08:54
  • Στοιχεία παραγωγής Ιανουάριος - Απρίλιος 2025. Πως τα πάμε;

    Στοιχεία παραγωγής Ιανουάριος - Απρίλιος 2025. Πως τα πάμε;

    Τα πρόσφατα στοιχεία παραγωγής ασφαλίστρων από την ΕΑΕΕ μας δίνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Το ζητούμενο βέβαια είναι να κάνουμε σκέψεις πάνω σε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 17/07/2025 - 09:28
  • Περιστατικό στο Κολωνάκι - Οι Ευθύνες απλοποιούνται με Ασφαλιστήρια Συμβόλαια!

    Περιστατικό στο Κολωνάκι - Οι Ευθύνες απλοποιούνται με Ασφαλιστήρια Συμβόλαια!

    Το περιστατικό με το ακυβέρνητο αυτοκίνητο στο Κολωνάκι, έχει δημιουργήσει ερωτηματικά σε σχέση με τις ευθύνες που απορρέουν σε ένα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 15/07/2025 - 09:07
  • Το ξέρατε ότι αρκούν μόνο 80€ για να αυξηθεί το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;

    Το ξέρατε ότι αρκούν μόνο 80€ για να αυξηθεί το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;

    Τα τελευταία χρόνια, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που εργάζονται σε παράλληλες εργασίες, έχουν πληθύνει. Γιατί γίνεται αυτό; Για το εισόδημα φυσικά.  Αυτό...
    Λάουρα Σταυρίδου, 14/07/2025 - 08:53
  • Η κανονιστική συμμόρφωση δεν είναι μόνο έντυπα. Χρηστά ήθη και ευπρέπεια!

    Η κανονιστική συμμόρφωση δεν είναι μόνο έντυπα. Χρηστά ήθη και ευπρέπεια!

    Τον τελευταίο καιρό, κυρίως λόγω ελέγχων της Εποπτικής Αρχής, έχει δοθεί μεγάλη έμφαση από τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές στην ευθυγράμμιση με...
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/07/2025 - 09:23
  • Δεν είναι ακριβό το Ασφάλιστρο, ακριβή είναι η ζημιά!

    Δεν είναι ακριβό το Ασφάλιστρο, ακριβή είναι η ζημιά!

    Είναι μια φράση κλισέ, αλλά στην πραγματικότητα περιγράφει τι θα αντιμετωπίσει κάθε ανασφάλιστος, μετά από μια ζημιά. Γιατί την φέρνω στο...
    Λάουρα Σταυρίδου, 09/07/2025 - 09:05

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διακοπές με αυτοκίνητο: Εσύ ξέρεις το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις;
15:52 Διακοπές με αυτοκίνητο: Εσύ ξέρεις το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις;
  • 15:45 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Μίκης Θεοδωράκης - Θρησκεία μου είναι η Ελλάδα»
  • 14:35 Κώστας Καραμανλης: Η Syndea προοδεύει σε μια ασφαλιστική αγορά πυλώνα σταθερότητας
  • 14:13 Γερμανία: Σε ύψος ρεκόρ το χρέος του δημόσιου τομέα προς τράπεζες και ιδιωτικές επιχειρήσεις
  • 14:00 Munich Re: Ασφαλισμένες ζημίες ύψους 80 δισ. δολαρίων το Α’ εξάμηνο του 2025 - Η δεύτερη υψηλότερη καταγραφή στην ιστορία
  • 12:49 Η Εθνική Τράπεζα στηρίζει το ΕΚΑΒ με την παροχή ελικοπτέρου για τις ανάγκες αεροδιακομιδών κατά τη θερινή περίοδο
  • 12:46 Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ ΟΠΑ - Qualco Intelligent Finance για τη σύνδεση ακαδημαϊκής γνώσης με τις ανάγκες της σύγχρονης οικονομίας
  • 12:13 «Ο παγκόσμιος Μίκης Θεοδωράκης»
  • 12:00 Στο Ελσίνκι και το Ταλίν το φετινό ταξίδι επιβράβευσης του Εταιρικού Δικτύου Πωλήσεων της ERGO Ασφαλιστικής
  • 11:10 E.E: Το κρίσιμο δεύτερο εξάμηνο του 2025 και οι μεγάλες εκκρεμότητες
  • 10:40 Κυρ. Πιερρακάκης: Θετική εξέλιξη η συμφωνία ΕΕ-ΗΠΑ - Μελετούμε σε βάθος τις λεπτομέρειες
  • 10:36 «Ψηφιακή Ακαδημία Καταναλωτή» ετοιμάζει το Υπουργείο Ανάπτυξης
  • 10:20 Solvency II: Η Insurance Europe ζητά εξυπνότερους κανόνες κεφαλαιακής επάρκειας για την ενίσχυση των επενδύσεων και της ανάπτυξης στην ΕΕ
  • 09:25 Χρηματιστήριο Αθηνών: Δυναμική Ανάπτυξη για την Αγορά και Ισχυρή Οικονομική Επίδοση το Α’ Εξάμηνο 2025
  • 09:20 Η Alpha Bank επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη - Ενσωματώνει το Microsoft Copilot
  • 09:05 Η «συνθηκολόγηση» της Ε.Ε, το κόστος των δασμών, τα τρολ και ο τουρισμός και οι υψηλές επιδόσεις της ΕΧΑΕ
  • 08:55 Πως δίνεται και πως φορολογείται η κρατική επιχορήγηση στις Ασφαλισμένες επιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές;
  • 16:53 Εν ολίγοις…Ιουλιανά ΄25
  • 14:50 Κ. Μητσοτάκης: Στον μηχανισμό SAFE η Ελλάδα - Διεκδικεί 1,2 δισ. ευρώ για την άμυνα
  • 14:47 Worldline Greece: Δύο σύγχρονες λύσεις πληρωμών που διευκολύνουν τις online αγορές
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/7 Έφυγε από την ζωή ο Ιωάννης Μακρυμίχαλος, ιδρυτικό στέλεχος του ΣΕΜΑ
  2. 23/7 Brokers Union: Συνέδριο & Βραβεύσεις Συνεργατών 2024 - Μια βραδιά αφιερωμένη σε όσους χτίζουν το αύριο και φέρνουν στον όμιλο 57 εκατ. μικτά ασφάλιστρα
  3. 25/7 Ατύχημα στη Δονούσα: Τι θα γινόταν αν η ασθενής ήταν ασφαλισμένη;
  4. 24/7 ΑΤΜ: Στις 11 Αυγούστου σε εφαρμογή η νέα νομοθετική ρύθμιση για τις τραπεζικές προμήθειες σε αναλήψεις μετρητών - Η τροπολογία
  5. 28/7 Οι μεγάλες φωτιές και τι συμβαίνει με την ασφάλιση επιχειρήσεων και την αποζημίωση τους
  6. 28/7 Εν ολίγοις…Ιουλιανά ΄25
  7. 23/7 Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube