close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πώς να επιτύχετε μια πρώτης τάξεως εξυπηρέτηση στον ασφαλισμένο πελάτη!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
12/5/2023 - 08:43
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς να επιτύχετε μια πρώτης τάξεως εξυπηρέτηση στον ασφαλισμένο πελάτη!

Λάουρα Σταυρίδου, 12/5/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η ικανότητα να προσφέρουμε μια εξαιρετική εμπειρία μέσω εξυπηρέτησης, στον πελάτη είναι το παν για κάθε ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, αλλά έρευνες ικανοποίησης πελατών δείχνουν πως η ικανοποίηση των πελατών μειώνεται με τη πάροδο του χρόνου.

Φαίνεται πως το να επικεντρωνόμαστε σε κρίσιμα σημεία, όπως σε μια αποζημίωση δεν επαρκεί. Αν και οργανωτικά είναι δύσκολο να επενδυθεί χρόνος για την εξυπηρέτηση, ειδικά ενός μεγάλου χαρτοφυλακίου, ορισμένες μικρές κινήσεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά.

Η επικοινωνία είναι απαραίτητη αλλά όχι η πολύ συχνή επικοινωνία. Εδώ ισχύει το «οὐκ ἐν τῷ πολλῷ τὸ εὖ, ἀλλ᾿ ἐν τῷ εὖ τὸ πολύ». Μπορείτε να παρέχετε πληροφορίες που είναι σχετικές με το συμβόλαιο που έχετε δώσει και είναι χρήσιμες, όπως συμβουλές για το πώς οι πελάτες μπορούν να προετοιμαστούν για ένα επερχόμενο καιρικό συμβάν, αλλά μην υπερβάλλετε στην συχνότητα και στη ποσότητα της πληροφορίας.

Μπορείτε να του στείλετε ένα σχετικό άρθρο, γράφοντας «είδα αυτό που έχει ενδιαφέρον και σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας».

Εκμεταλλευτείτε σημεία κλειδιά του συμβολαίου. Όταν το συμβόλαιο φτάνει σε κάποιες σημαντικές αλλαγές, φροντίστε να είστε οι πρώτοι που θα επικοινωνήσετε. Πχ αν αλλάζει -λόγω ηλικίας- η χρέωση του συμβολαίου, ή ένα εξαρτώμενο μέλος παύει να καλύπτεται, φροντίστε να στείλετε ένα μικρό και ευγενικό μήνυμα, που να υπενθυμίζει αυτό το γεγονός.

Δεν είναι απαραίτητο να κάνετε τηλεφωνική επικοινωνία αν δεν προλαβαίνετε, γιατί αν δεν βρείτε τον πελάτη/πελάτισσα στο τηλέφωνο, μετά μπορεί να ξεχάσετε την εκκρεμότητα.

Βρείτε τρόπους για να προσθέσετε αξία στις συμβουλές σας. Αν μπορείτε κάνοντας μια μικρή μετατροπή να βελτιώσετε το συμβόλαιο ή τον ασφαλιστικό σχεδιασμό που έχει, μη διστάσετε. Πχ αν αλλάζει κατοικία και η καινούργια είναι και αυτή με ενοίκιο, μιλήστε του για την οικογενειακή νομική προστασία που του δίνει κάλυψη και από ενοχικές συμβάσεις. Μπορείτε έτσι να τον προφυλάξετε από δυσάρεστες σχέσεις.

Αφήστε την επωνυμία της εταιρίας σας να λάμψει. Μια διάκριση δική σας ή της εταιρείας σας , υπενθυμίζει στον πελάτη πως η επιλογή του είναι η σωστή. Μην θεωρήσετε ότι είναι αλαζονικό. Την διαφορά την κάνει ο τρόπος που θα το πείτε, πχ « ήθελα να μοιραστώ μαζί σας πως η εταιρεία στην οποία εσείς είστε πελάτης και εγώ συνεργάτης, παρά τους κλυδωνισμούς της οικονομίας, έχει υπερβεί κατά 258% τα απαραίτητα αποθεματικά που της επιβάλλει η νομοθεσία.

Η εμπειρία του πελάτη βασίζεται στην επικοινωνία. Η επικοινωνία είναι το παν. Είναι ο μόνος τρόπος να κάνετε τη σχέση πιο οικεία και να εκφράζετε το ενδιαφέρον σας.

Άλλωστε ένας ικανοποιημένος πελάτης είναι η καλύτερη στρατηγική πωλήσεων.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή
    Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19

    Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή

  • Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης
    Λάουρα Σταυρίδου, 16/09/2025 - 09:52

    Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης

  • Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα;
    Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40

    Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα;

  • Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει:
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05

    Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει:

  • Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!

    Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!

    Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η...
    Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
  • Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου!

    Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου!

    Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και...
    Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36
  • Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;

    Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;

    Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των...
    Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
  • Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;

    Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;

    Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά...
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
  • Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα;

    Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα;

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
  • Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς;

    Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς;

    Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF),  ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
16:00 Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
  • 15:54 2 Gold και 1 Silver βραβείo για την Deloitte στα BITE Awards 2025 για έργα που αφορούν εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:39 Ένα Τρεχαντηράκι!
  • 15:11 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 22 έως 26 Σεπτεμβρίου
  • 13:15 Προετοιμασία για συνταξιοδότηση - 3 συμβουλές από την Allianz
  • 13:08 Εορτασμός με τιμές για τα 100 χρόνια του κτιρίου του Γυμνασίου Γαβαλούς
  • 13:05 “Πιο Δυνατοί από Ποτέ” - Εκπαιδευτική Ημερίδα Δυναμικού Πωλήσεων ERB CYPRIALIFE
  • 13:00 Σε υψηλά επίπεδα οι πωλήσεις από απόσταση λέει το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Λίγα τα παράπονα για τις αποζημιώσεις ασφαλιστικών
  • 12:49 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  • 12:41 Συλλογος Εργαζομένων ERGO-ΟΑΣΕ: Εκδήλωση ενημέρωσης για την συλλογική σύμβαση και το ΤΕΑΕΑΠΑΕ
  • 11:11 ΟΕΕ: Προβληματισμός από την τελική απόφαση εισαγωγής του Οικονομικού Εγγραμματισμού στα σχολεία
  • 11:01 Νέα θεματική ενότητα στην Αστυνομική Ακαδημία για την ελευθερία της έκφρασης και την ασφάλεια των δημοσιογράφων - Σύνδεση με το έργο της Task Force της ΓΓΕΕ και συνεργασία με UNESCO & ICSJ
  • 10:56 Παρέμβαση Σαμαρά για τον απεργό πείνας πατέρα θύματος των Τεμπών έξω από τη Βουλή
  • 10:44 ΕΑΕΕ: Αποφάσεις στη νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα
  • 10:39 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  • 09:54 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  • 09:50 Η Αυστριακή GRAWE διευρύνει την παρουσία της στην Κυπριακή αγορά - Η Prime Insurance είναι πλέον μέλος του Ομίλου GRAWE
  • 09:40 Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;
  • 09:28 3 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE Awards 2025!
  • 09:25 «Παιχνίδια» με την οικονομία, η «ώρα» της Moody΄s, τα εύσημα του ΟΟΣΑ και ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ», μετά τη Γαλλία και η Γερμανία(;) και τα νέα υψηλά της Wall Street
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  3. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  4. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  5. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  6. 16/9 Νικόλαoς Κόκκινος («Λάμπρος Κόκκινος Insurance Brokers»): Προχωράμε σε νέα στρατηγική συνεργασία
  7. 17/9 Μία συναυλία για τον Γρηγόρη Μπιθικώτση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube