Λάουρα Σταυρίδου, 8/5/2023 - 10:36 facebook twitter linkedin Ένας καφές, τα περίεργα φλυτζάνια και οι συστάσεις στις πωλήσεις! Λάουρα Σταυρίδου, 8/5/2023 facebook twitter linkedin Ένα από τα πιο δύσκολα βήματα της πώλησης είναι οι συστάσεις. Τώρα θα μου πείτε, τι σχέση έχουν ο καφές και τα φλυτζάνια με τις συστάσεις. Λίγη υπομονή παρακαλώ. Το θέμα με τις συστάσεις δεν είναι μόνο δύσκολο γιατί δεν τις ζητάμε, ή δεν τις ζητάμε κάθε φορά. Το θέμα είναι πως ακόμα και όταν έχουμε μια λίστα, δυσκολευόμαστε να κάνουμε μια επιλογή ως προς το ποιους να πάρουμε τηλέφωνο. Ποιος έχει χρήματα για ασφάλιση; Ρίχνουμε μια ματιά στη λίστα και προσπαθούμε να μαντέψουμε, αν θα πάει καλά μια συνάντηση και αν αξίζει το χρόνο, τη προσπάθεια μας και αυτό το πρώτο τηλέφωνο. Σε άλλη περίπτωση, βλέποντας μια οικογένεια που τα φέρνει δύσκολα, δεν ζητάμε συστάσεις. Καταλαβαίνουμε πως και ο στενός τους περίγυρος θα κάνει μεγάλες προσπάθειες. Ας δούμε όμως μια ιστοριούλα που μπορεί να μας αλλάξει γνώμη. Μια ομάδα φοιτητών υψηλής μόρφωσης, επισκέφτηκε τον παλιό τους καθηγητή πανεπιστημίου. Η συζήτηση σύντομα μετατράπηκε σε παράπονα για άγχος στην εργασία και τη ζωή. Προσφέροντάς τους καφέ, ο καθηγητής επέστρεψε από την κουζίνα με μια μεγάλη κανάτα αχνιστό καφέ και μια ποικιλία από φλιτζάνια - πορσελάνη, γυαλί, κρύσταλλο, μερικά απλά, άλλα ακριβά, μερικά εξαίσια - λέγοντάς τους να σερβιριστούν μόνοι τους. Όταν όλοι είχαν ένα φλιτζάνι καφέ στο χέρι, ο καθηγητής είπε: «Αν προσέξατε, όλα τα όμορφα ακριβά φλιτζάνια σηκώθηκαν, αφήνοντας πίσω τα απλά. Αν και είναι φυσιολογικό να θέλετε μόνο το καλύτερο, αυτή είναι και η πηγή του άγχους σας. Αυτό που πραγματικά θέλατε ήταν ο καφές, όχι το φλιτζάνι, αλλά παρόλα αυτά πήγατε για τα καλύτερα φλιτζάνια και κοιτούσατε ο ένας τα φλιτζάνια του άλλου!» Όπως καταλάβατε το φλυτζάνι -δηλαδή το πως δείχνει κάτι- δεν επηρεάζει τον καφέ. Μη βιάζεστε να κρίνετε από το φλυτζάνι τον καφέ. Κάντε κάθε τηλέφωνο στη λίστα σας και πάρτε από κάθε πελάτη μια σύσταση. Μόνο κάνοντας αυτό που πρέπει να γίνει θα υποχωρήσει το άγχος και θα έρθει η επιτυχία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28 Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα
Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα
Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές; Μεγάλος αριθμός, κυρίως εμπορικών επιχειρήσεων, διατηρεί υπόγειους ή ημιυπόγειους αποθηκευτικούς χώρους. Η πιθανότητα εισροής νερών, με την ένταση των βροχοπτώσεων είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45
Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία; Μια νεαρή πελάτισσα της Interasco, μου εξήγησε τον πανικό που έζησε την τελευταία εβδομάδα, όταν ξαφνικά την έπιασε ένας τρομερός,... Λάουρα Σταυρίδου, 01/12/2025 - 10:04
Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες; Για να είμαστε ακριβείς, ένα συμβόλαιο πυρός μπορεί να σώσει την περιουσία μιας οικογένειας σχεδόν σε κάθε περίπτωση αιφνίδιου κινδύνου. Σε... Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08
Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά; Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι... Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26
Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα Η μέρα έχει λίγες ώρες για όλα αυτά που θέλει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που κυνηγάει την επιτυχία. Όλα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38
Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους! Τα πρόσφατα γεγονότα με τις πλημμύρες σε Ηγουμενίτσα και Γιάννενα, φέρνουν στο προσκήνιο για άλλη μια φορά το Ασφαλιστικό Κενό... Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21