close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Διαπιστώνετε Ύφεση των Πωλήσεων σας; Κι όμως μπορεί να διορθωθεί!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
27/3/2023 - 08:50
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Διαπιστώνετε Ύφεση των Πωλήσεων σας; Κι όμως μπορεί να διορθωθεί!

Λάουρα Σταυρίδου, 27/3/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Συμβαίνει και στους καλύτερους. Κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μπορεί να μπει σε μια ύφεση των πωλήσεων, χωρίς να το καταλάβει.

Υπάρχουν συμπτώματα, τα οποία όταν αρχίσουν και συσσωρεύονται, είναι ένας σχεδόν σίγουρος δείκτης ότι οδηγούμαστε σε ύφεση.

Ο πρώτος δείκτης είναι το «ενδιαφέρον». Αν αρχίσετε να νιώθετε πως το ενδιαφέρον που είχατε πριν από μερικές εβδομάδες δεν υπάρχει πια, θα είναι καλό να αναρωτηθείτε γιατί.

  • Μήπως είχατε ένα «σερί» απογοητεύσεων;
  • Μήπως νιώθετε ότι κουράζεστε πολύ και δεν αμείβεστε αναλόγως;
  • Μήπως τελείωσαν οι δυνητικοί πελάτες και έχετε αναστολή να ξεκινήσετε μια διαδικασία εξεύρεσης πελατών;
  • Μήπως κάποιος σας μίλησε άσχημα;
  • Μήπως περνάτε κάποια μεγάλη αλλαγή στη ζωή σας, όπως έναν χωρισμό, μια σημαντική για εσάς αλλαγή ηλικίας;
  • Μήπως έχετε κάποιο πρόβλημα με την εταιρεία σας, με τον διευθυντή σας , η με τα προϊόντα;

Είναι πολύ σημαντικό να εντοπίσετε την ριζική αιτία (root cause) και όχι απλώς την αφορμή.

Να είστε ειλικρινής με τον εαυτό σας, άλλωστε διακυβεύεται η καριέρα σας και το οικονομικό σας επίπεδο.

Αν υποθέσουμε ότι η αιτία δεν είναι αποτρεπτική για να συνεχίσετε αυτό το επάγγελμα, τότε θα πρέπει να κάνετε κάποιες κινήσεις προκειμένου να σταματήσετε την ύφεση.

Οι παλιοί ασφαλιστές δίναν την εξής συμβουλή:

«Ξαναπιάστε μια παλιά ιδέα πωλήσεων, που είχατε χρησιμοποιήσει παλιά και είχε επιτύχει. Στη συνέχεια ρίξτε μια ματιά στο χαρτοφυλάκιο σας. Βρείτε 3-4 πελάτες που θα τους ταίριαζε. Προσθέστε ένα δυο καινούργια στοιχεία και δοκιμάστε την».

Μια άλλη ιδέα είναι να δοκιμάστε να ασχοληθείτε με κάτι που δεν έχετε ξανακάνει. Δεν είναι αναγκαίο να χρησιμοποιήσετε ένα νέο σχετικά προϊόν όπως είναι η κάλυψη κυβερνο-κινδύνων. Μπορεί να είναι ένα παραδοσιακό προϊόν όπως η ασφάλεια εισοδήματος, η νομική προστασία οικογένειας, το συνταξιοδοτικό ομαδικό ή η απλή ασφάλεια.

Ότι και να είναι θα πρέπει να σας ενθουσιάζει η ιδέα να ασχοληθείτε με κάτι που δεν έχετε ξανακάνει.

Ένας δεύτερος δείκτης είναι η μειωμένη εξεύρεση πελατών για μακρό χρονικό διάστημα.

Αν δεν υπάρχει συνεχόμενη ροή, το πιο πιθανό είναι νωρίτερα ή αργότερα να μπείτε σε αυτό που λέγανε οι παλαιότεροι ασφαλιστές «προγραμματισμένη ύφεση».

Η έλλειψη δυνητικών πελατών, δεν έχει να κάνει μόνο τον τρόπο που κάνετε την εξεύρεση πελατών, αλλά και την ποιότητα της λίστας.

Μήπως η λίστα σας περιλαμβάνει αρκετούς «ακατάλληλους» για ασφάλιση πελάτες;

Ίσως είναι αρκετά μεγάλης ηλικίας, ίσως έχουν μικρά εισοδήματα, ίσως δεν είναι εύκολα προσβάσιμοι, ή ακόμα δεν έχετε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας.

Ξεκαθαρίστε τη λίστα σας ώστε να γνωρίζετε ακριβώς τα επόμενα σας βήματα. Ωστόσο μη κάνετε ένα κλασσικό λάθος. Μην χαρακτηρίσετε ακατάλληλους ορισμένους δυνητικούς πελάτες, πριν να είστε σίγουροι γι’ αυτό. Μπορεί να πιστεύετε εσείς ότι δεν έχουν εισοδήματα, ή να είναι μεγάλης ηλικίας αλλά να είναι διατεθειμένοι να ασφαλίσουν νεότερα μέλη της οικογένειας ή ακόμα να είναι πολύ προσιτοί όταν η προσέγγιση είναι η σωστή.

Ο τρίτος δείκτης είναι η «Ύφεση της μεγάλης δουλειάς».

Ένας αρκετά συνηθισμένος τύπος ύφεσης, ωστόσο αποτελεί ένα «τυφλό σημείο», είναι η ύφεση της μεγάλης δουλειάς. Είναι μια ύφεση που προκαλείται λόγω του ενθουσιασμού για τη «μεγάλη δουλειά». Για κάποια χρονική περίοδο όλη η δραστηριότητα είναι στοχευμένη στη προσέγγιση και στο κλείσιμο της. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, δεν γίνεται καμία προσπάθεια εξεύρεσης νέων πελατών. Το μεγάλο συμβόλαιο, είναι σημαντικό αλλά δεν πρέπει να γίνει εις βάρος των καθημερινών εργασιών. Η μαγική λέξη σε αυτή τη περίπτωση είναι η «ισορροπία».

Σε κάθε μια από τις παραπάνω περιπτώσεις φτιάξτε μια λίστα «τερματισμού της ύφεσης». Πρέπει να περιέχει ενέργειες όπως : «Να δω καλούς μου πελάτες για να πάρω συστάσεις», «Να μιλήσω με τους δυο ανθρώπους που είχα σκοπό να κάνω κέντρα επιρροής και τελικά δεν το έκανα», «Να τηλεφωνήσω σε πελάτες μου για να αυξήσω καλύψεις, ή να προσθέσω καλύψεις» κ.ο.κ

Προσοχή, μη βάλετε στη λίστα δράσεις που δεν θα κάνετε, γιατί μετά θα νιώσετε ανεπαρκής και θα τροφοδοτήσετε τον κύκλο της ύφεσης!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Αυτού Εξοχότης ο Πελάτης!
    Λάουρα Σταυρίδου, 24/3/2023

    Η Αυτού Εξοχότης ο Πελάτης!

  • Ένας ιδιωματισμός που λέει πολλά - Penny wise and pound foolish
    Λάουρα Σταυρίδου, 23/3/2023

    Ένας ιδιωματισμός που λέει πολλά - Penny wise and pound foolish

  • Τι λάθος κάνουν πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές στο πρώτο συμβόλαιο;

    Τι λάθος κάνουν πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές στο πρώτο συμβόλαιο;

    Το πρώτο συμβόλαιο, σε ένα νέο πελάτη, σε μια νέα οικογένεια, είναι πολύ ιδιαίτερο για κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή. Σίγουρα υπάρχει ενθουσιασμός...
    Λάουρα Σταυρίδου, 22/03/2023 - 08:47 22/3/2023
  • Δωρίζοντας ένα συμβόλαιο ζωής - Η ασφάλιση Δωρεών είναι μια πράξη ευγένειας!

    Δωρίζοντας ένα συμβόλαιο ζωής - Η ασφάλιση Δωρεών είναι μια πράξη ευγένειας!

    Ένα συμβόλαιο ζωής μπορεί να έχει πολλές χρήσεις, μια εκ των οποίων είναι η Δωρεά. Η δωρεά είναι μία σύμβαση, με...
    Λάουρα Σταυρίδου, 21/03/2023 - 10:06 21/3/2023

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κοινή δήλωση της Προέδρου φον ντερ Λάιεν και του Προέδρου Ζελένσκι για τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού!
16:29 Κοινή δήλωση της Προέδρου φον ντερ Λάιεν και του Προέδρου Ζελένσκι για τη Διεθνή Ημέρα του Παιδιού!
  • 16:06 Διαβάστε εδώ την ειδική έκδοση 120 του Nextdeal για το συνέδριο της Ύδρας!
  • 15:52 Εποπτεύων Χ: Ασφαλιστικές - Στα 19,13 δισ. ευρώ αυξήθηκε το ενεργητικό τους στο α΄3μηνο 2023
  • 14:26 Κοινωνικός Τουρισμός Δ.ΥΠ.Α.: Εκατομμύρια ευρώ μένουν αδιάθετα κάθε χρόνο - 1 στις 3 επιταγές δεν ενεργοποιείται!
  • 13:51 Παγκόσμιο Ασφαλιστικό Συμπόσιο. Σημαντικά τα σημεία αναφοράς που προέκυψαν!
  • 13:28 Που οφείλεται το μεγάλο ασφαλιστικό κενό στην ασφάλιση μικρών επιχειρήσεων;
  • 12:52 Institute of Finance and Financial Regulation: Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το διεθνές συνέδριο σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης!
  • 12:32 Χριστίνα Παπακωνσταντίνου: Ο ρόλος του ασφαλιστικού κλάδου στην Ελλάδα
  • 11:37 Βασιλική Λαζαράκου: Οι ασφαλιστικές να πλησιάσουν το ΧΑ
  • 10:50 Υπασφαλισμένος: Στην Ύδρα τα σπουδαία για Εθνική Ασφαλιστική, Generali, Ορίζων Ασφαλιστική και…Παναθηναϊκό!
  • 09:47 KPMG: Το CFO Forum επιστρέφει σε φυσικό περιβάλλον στις 15 Ιουνίου για 21η συνεχή χρονιά!
  • 09:29 Η Interamerican επενδύει σταθερά στους ανθρώπους της!
  • 09:07 Εποπτεύων Χ: Η καμπύλη Laffer και οι φορο-μανιακοί, o πρωταθλητισμός των ελληνικών assets και η... ιστορική επένδυση της Mytilineos
  • 08:51 Ελλείψεις σε τομείς κλειδιά για την αναπτυξιακή πορεία της ασφαλιστικής αγοράς!
  • 14:44 Generali: Πώς να οργανώσετε μια ταξιδιωτική εμπειρία ζωής, ταξιδεύοντας solo!
  • 13:56 Παγκόσμια Έκθεση της PwC: Γιατι οι ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις παρουσίασαν αυξημένη ανάπτυξη!
  • 13:23 Riviera Shopping for a Goοd Cause: Στήριξη στα παιδιά της ΕΛΠΙΔΑΣ!
  • 13:21 Η Bentley δημιουργεί Συμβούλιο Αειφορίας και παρουσιάζει την πρώτη εταιρική Έκθεση Βιωσιμότητας!
  • 12:52 Για 10η χρονιά η Pfizer Hellas δίπλα στην Ομάδα Αιγαίου υποστηρίζοντας τον 29ο Διάπλου!
  • 12:47 Allianz Ελλάδος - Ευρωπαϊκή Πίστη: Ενώνονται νομικά, για τη δημιουργία μίας εταιρίας στην Ελλάδα!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 1/6 Υπασφαλισμένος: Τι ακούσαμε στην Ύδρα για Allianz και ΕΥΠΙΚ, για ΓΔΑ και Επικουρικό και για τον Αρχηγό
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Στην Ύδρα τα σπουδαία για Εθνική Ασφαλιστική, Generali, Ορίζων Ασφαλιστική και…Παναθηναϊκό!
  3. 31/5 Μοναδική έκδοση 120 σελίδων Ελληνικά και Αγγλικά του NextDeal για το συνέδριο ασφαλιστών στην Ύδρα!
  4. 30/5 Εντυπωσιάζει η ΕΑΕΕ με τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες του Συνεδρίου της Ύδρας!
  5. 30/5 Νόσος Χ. Τι είναι και τι θα πρέπει να έχει το συμβόλαιο υγείας σας για λειτουργήσει η κάλυψη;
  6. 30/5 Εποπτεύων Χ: Το ιστορικό ρεκόρ εννιά ετών του ΧΑ και οι προθεσμιακές καταθέσεις που αυξάνονται...
  7. 2/6 Διαβάστε εδώ την ειδική έκδοση 120 του Nextdeal για το συνέδριο της Ύδρας!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube