Λάουρα Σταυρίδου, 6/3/2023 - 09:04 facebook twitter linkedin Σε ποια γενιά ανήκουν οι πελάτες σας; - Διαγενεακή πώληση Λάουρα Σταυρίδου, 6/3/2023 facebook twitter linkedin Κάθε δεκαπέντε με είκοσι περίπου χρόνια, μια νέα γενιά αναδύεται, και τα παιδιά που τη συνθέτουν ενηλικιώνονται. Κάθε γενιά μεγαλώνει σε ένα δικό της πλαίσιο - με τις δικές της συγκεκριμένες κοινωνικές, οικονομικές, τεχνολογικές, πολιτιστικές και πολιτικές συνθήκες και πιέσεις. Αυτό το πλαίσιο καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την καταναλωτική συμπεριφορά, σύμφωνα με τους ειδικούς του marketing. Εδώ και πολλά χρόνια έχει γίνει αντιληπτό πως κάθε γενιά έχει τις δικές της συλλογικές καταναλωτικές τάσεις. Αυτές τις εκφράζει διαφορετικά, καθώς «ακούει» σε διαφορετικές τεχνικές προσέγγισης και πώλησης. Παγκόσμιες εταιρίες κολοσσοί όπως τράπεζες, ασφαλιστικές, κατασκευαστικές, εταιρίες οικιακών χρωμάτων, εταιρίες καλλυντικών και αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν λεπτομερείς μελέτες για τις ομοιότητες και διαφορές στις προτιμήσεις αγορών και επένδυσης κάθε γενιάς. Ας δούμε όμως λίγο τις γενιές που βρίσκονται στην αγορά, με ορισμένα από τα βασικά τους χαρακτηριστικά. Baby Boomers Γεννημένοι μεταξύ 1946-1964 κατέχουν το μεγαλύτερο ποσοστό του παγκόσμιου πλούτου τόσο σε ακίνητη περιουσία όσο και σε καταναλωτική δύναμη (2,6 τρις δολάρια). Δεν αφήνουν θέσεις ισχύος ούτε για να συνταξιοδοτηθούν και δεν περάσαν στην επόμενη γενιά περιουσιακά στοιχεία πριν από τον θάνατο τους. Generation X (Gen X) Γεννημένοι μεταξύ1965-1980 εγκλωβίστηκαν στα επιτόκια των ακινήτων, σε απανωτές οικονομικές κρίσεις, στην καραντίνα, σε πληθωριστικές πιέσεις και σε σοβαρή ενεργειακή κρίση. Προσπαθώντας να διατηρήσουν την ισορροπία μεταξύ οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής, είναι μια πραγματικά πιεσμένη γενιά. Συχνά αναφέρεται και ως η «ξεχασμένη γενιά» όσον αφορά τον πλούτο και τις επενδύσεις. Millennials ή Generation Y Γεννημένοι μεταξύ 1981-1996, είναι γνωστοί ως ψηφιακοί ιθαγενείς και οδηγούν άλλες γενιές στην προσαρμογή και τη χρήση της τεχνολογίας. Σκέφτονται την επικοινωνία διαφορετικά, αξιοποιώντας πολλές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter, το Pinterest και ούτω καθεξής. Αν η Generation X είναι «η ξεχασμένη γενιά», οι Millennials είναι ό,τι αντίθετο από αυτό. Αποκαλούνται «η γενιά που την θυμόνται» ή «η γενιά που της δίνεται προσοχή». Generation Z (Gen Z) Η Gen Z γεννήθηκε μεταξύ 1997-2012 και διαδέχτηκε τους millennials. Αγκαλιάζοντας την ατομικότητα και την ανεξαρτησία, με αγάπη στη φύση και τους φίλους, οι Gen Zers είχαν πάντα πληροφορίες στην άκρη του δακτύλου τους. Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά αυτής της γενιάς είναι ότι προσβλέπουν στο μέλλον με μια ευρύτερη άποψη του κόσμου. Αν και μπορούμε να πούμε πολλά, από τη τηλεφωνική προσέγγιση μέχρι και το κυριότερο επιχείρημα ασφάλισης, για την κάθε γενιά, σε αυτό το άρθρο θα δώσουμε ένα συνοπτικό πίνακα που μπορεί να σας βοηθήσει: Αυτά είναι λίγα μόνο στοιχεία από τις αμέτρητες μελέτες που έχουν γίνει στο θέμα και πολύ σύντομα θα παρουσιάσουμε περισσότερα, ώστε να τα συμπεριλάβετε σε μια στρατηγική πωλήσεων «custom made» για κάθε γενιά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 03/10/2025 - 09:08 Είναι η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας λύση για τη μείωση των δαπανών νοσηλείας;
Σύμπραξη family offices και Ασφαλιστικής αγοράς - Ένας ιδανικός συνδυασμός! Ας ξεκινήσουμε λέγοντας ότι family office (οικογενειακό γραφείο) είναι μια ιδιωτική εταιρεία που παρέχει ολοκληρωμένες, εξατομικευμένες οικονομικές αλλά και διοικητικές... Λάουρα Σταυρίδου, 02/10/2025 - 08:45
Δυο είναι μόνο τα μυστικά για την επιτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και είναι απλά! Στην ασφαλιστική αγορά, υπάρχουν Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που νιώθουν ότι αυτή η εργασία, είναι η καλύτερη επιλογή που έκαναν στη ζωή... Λάουρα Σταυρίδου, 01/10/2025 - 08:55
Έχουν οι Έλληνες οικονομική δυνατότητα ν΄ ασφαλιστούν; Τι δείχνουν τα νούμερα Αυτή είναι η πρώτη ερώτηση που θα κάνει ένας νέος στο επάγγελμα αλλά και οι περισσότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, όταν ξεκινάει... Λάουρα Σταυρίδου, 29/09/2025 - 09:03
Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων Μπορεί να μην το πιστεύετε αλλά ακόμα και σήμερα υπάρχουν άνθρωποι που δεν ακολουθούν τα μέτρα προστασίας για τα μικρά... Λάουρα Σταυρίδου, 25/09/2025 - 08:51
Ισόβιος - Ένα πρόγραμμα από το παρελθόν, που λύνει πολλά θέματα σήμερα! Η Ισόβιος Ασφάλιση Ζωή είναι από τα παλαιότερα και αποτελεσματικότερα χρηματοοικονομικά εργαλεία προστασίας αλλά και δημιουργίας περιουσίας. Υπήρχαν δυο τύποι, η Ισόβιος... Λάουρα Σταυρίδου, 24/09/2025 - 09:27
Επηρέασε αρνητικά η πανδημία τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές; Πολλά άρθρα ασφαλιστικών εταιριών παγκοσμίως, αναπτύσσουν τη θετική πλευρά της πανδημίας στην διεύρυνση των Ασφαλιστικών εργασιών, καθώς αυξήθηκε η συνειδητοποίηση... Λάουρα Σταυρίδου, 23/09/2025 - 09:45