close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τι είναι το Insurtech για τις Ασφαλιστικές Εταιρίες, τους Πελάτες και τους Διαμεσολαβητές;
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
27/1/2023 - 13:14
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι είναι το Insurtech για τις Ασφαλιστικές Εταιρίες, τους Πελάτες και τους Διαμεσολαβητές;

Λάουρα Σταυρίδου, 27/1/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Insurtech (από το Insurance και το Technology) αναφέρεται σε τεχνολογικές καινοτομίες που δημιουργούνται και εφαρμόζονται, για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας του ασφαλιστικού κλάδου.

Το Insurtech υποστηρίζει τη διανομή ασφαλιστικών εργασιών και τη διαχείριση της ασφαλιστικής επιχείρησης.

Επενδυτές επιχειρηματικών συμμετοχών και κεφαλαίων επιχειρηματικού κινδύνου, ενδιαφέρονται για το insurtech επειδή ο ασφαλιστικός κλάδος μπορεί να αξιοποιήσει και να επωφεληθεί από την καινοτόμο τεχνολογία.

Οι Ασφαλιστικές Εταιρίες έχουν πλέον στη διάθεση τους Εφαρμογές που :

  • Που μεταφέρουν δεδομένα από έξυπνες συσκευές προς την Ασφαλιστική Εταιρία και επιτρέπουν τη δυναμική τιμολόγηση, (φθηνότερη τιμολόγηση για πελάτες χαμηλού κινδύνου),
  • Που βοηθούν στη διαχείριση απαιτήσεων,
  • Που ανιχνεύουν και αποτρέπουν την ασφαλιστική απάτη,
  • Που επιτρέπουν στην Ασφαλιστική Επιχείρηση να διαχειριστεί τις ογκώδεις και συνεχώς αυξανόμενες ποσότητες δεδομένων που διαθέτει, (Big Data),
  • Που μπορούν να δώσουν κάλυψη για μια μέρα ή και για λίγες ώρες,
  • Που μπορούν να καλύψουν μέσω ειδικής πλατφόρμας,
  • Που κάνουν το underwriting πιο αποτελεσματικό και
  • Που υποστηρίζουν τη διαχείριση των περιουσιακών στοιχείων της Εταιρίας,

Αυτές είναι λίγες μόνο, από τις χρήσεις της τεχνολογίας οι οποίες υποστηρίζουν τις Ασφαλιστικές Εταιρίες.

Οι Ασφαλιστικές εφαρμογές για τους πελάτες, έχουν διευρυνθεί καθώς σήμερα σχεδόν όλοι έχουν πρόσβαση στη πληροφορία μέσα από τις έξυπνες συσκευές τους. Οι πελάτες επιθυμούν προσβάσιμες επιλογές για κινητά που συνοψίζουν γρήγορα την κάλυψη, τις υποχρεώσεις και τις βασικές πληροφορίες. Η εύκολη πρόσβαση στη πληροφορία δίνει στο πελάτη την ευκαιρία να νιώσει πιο οικεία με τον τομέα της ασφάλισης.

Η καριέρα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι γνωστή για τα πολλά χαρτιά, κάτι το οποίο μπορεί να περιοριστεί με τη χρήση της τεχνολογίας, ενώ πολλές συναντήσεις που ήταν χρονοβόρες και δεν ήταν απαραίτητες, απλά και μόνο για τη μεταφορά εγγράφων, σήμερα ολοκληρώνονται με ένα «κλίκ».

Είναι όμως πραγματικά ωφελημένοι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές από τη βαθιά τεχνολογία; Αυξάνουν τα εισοδήματα τους από την χρήση της; Αυξάνουν το πελατολόγιο με την υποστήριξη της ή όχι ακόμα;

Μάλλον στην «ταχεία» του Insurtech, της μηχανικής μάθησης και της τεχνητής νοημοσύνης, προηγούνται οι Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις, ακολουθούν οι πελάτες και στο τελευταίο βαγόνι βρίσκονται, τουλάχιστον προς το παρόν οι Διαμεσολαβητές.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
    Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38

    Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα

  • Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
    Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21

    Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!

  • Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;
    Λάουρα Σταυρίδου, 19/11/2025 - 09:16

    Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;

  • 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
    Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44

    4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!

  • Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;

    Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;

    Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
  • Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;

    Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;

    Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
  • Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;

    Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;

    Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
  • Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;

    Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;

    Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια...
    Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
  • Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

    Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

    Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς...
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
  • Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

    Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

    Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες...
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Gold βραβείο για την Eurolife FFH και το My Health F1rst στα Healthcare Business Awards
16:04 Gold βραβείο για την Eurolife FFH και το My Health F1rst στα Healthcare Business Awards
  • 15:59 Γιάννης Στουρνάρας (ΤτΕ): Συνέντευξη στο «Βήμα της Κυριακής» - Ειδική έκδοση «Πανεπιστήμιο Αθηνών» και στον Δημήτρη Καινούργιο
  • 15:46 Χριστίνα Παπακωνσταντίνου (ΤτΕ): «Αναγκαίος ένας ολιστικός εθνικός σχεδιασμός για την ιδιωτική ασφάλιση»
  • 15:40 Μάριος Παπαγεωργίου, Salesforce: Τρεις οι βασικές προϋποθέσεις για τη μετατροπή των τραπεζών σε Agentic Enterprises
  • 15:35 Ξεκίνησε ο 12ος κύκλος του Project Future της Πειραιώς σε συνεργασία με το ReGeneration
  • 15:28 Ο Όμιλος Interamerican στο Delphi Economic Forum Bucharest
  • 14:50 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  • 13:00 Η IDE υποδέχτηκε την Σχολή Διοίκησης και Επιτελών του Πολεμικού Ναυτικού
  • 12:49 Visa - Εθνική Αρχή Κυβερνοασφάλειας: 5 συμβουλές για ασφαλείς ηλεκτρονικές αγορές
  • 12:24 ΚΑΠΗ Δήμου Αρταίων: Αφιέρωμα για τα 100 χρόνια από τη γέννηση του μεγάλου Μίκη Θεοδωράκη
  • 12:15 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Οι ΚΟΜΥ ενισχύονται - 5.000 πολίτες εξυπηρετήθηκαν σε 15 ημέρες, εκ των οποίων οι 1.300 δέχθηκαν ιατρική φροντίδα στο σπίτι
  • 12:11 AlfaOmega: Επένδυση σε νέα υπερσύγχρονη αποθήκη logistics στον Ασπρόπυργο
  • 12:08 ΕΝΔΙΣΥ: Οι συνταξιούχοι δεν είναι επαίτες - Όχι άλλα επιδόματα!
  • 11:47 Αθανάσιος Τσουτσάνης (ΥΓΕΙΑ): Οστεοαρθρίτιδα γόνατος & ισχίου - Να χειρουργηθώ ταυτόχρονα σε δύο αρθρώσεις;
  • 11:39 Ευρώπη Holdings: Έκτακτη γενική συνέλευση στις 18 Δεκεμβρίου - Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης
  • 11:35 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Διαγωνισμός με 10 δωρεάν check-up healthUp για την υγεία του άνδρα!
  • 10:52 «ΕXCELENCE IN OBESITY» από την Πανελλήνια Εταιρεία Μελέτης της Παχυσαρκίας (βίντεο)
  • 10:41 Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!
  • 10:36 Φώτης Αρχοντοβασίλης (Metropolitan General): Ομφαλοκήλη - Αίτια, συμπτώματα, παράγοντες κινδύνου και θεραπεία
  • 10:07 ΕΑΕΕ: Ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δέσμης μέτρων για τις συμπληρωματικές συντάξεις (supplementary pensions) στο πλαίσιο της SIU
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/11 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  2. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  3. 18/11 ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο κ. Αλέξανδρος Βουρδόλης
  4. 18/11 Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
  5. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;
  6. 24/11 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  7. 24/11 Ο Πέτρος Τασιός στη Howden

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube