close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Τα παράπονα των πελατών και η διαχείρισή τους!
Κώστας Παπαϊωάννου
Κώστας Παπαϊωάννου,
20/7/2022 - 09:35
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα παράπονα των πελατών και η διαχείρισή τους!

Κώστας Παπαϊωάννου, 20/7/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Αιτιάσεις, δηλώσεις δυσαρέσκειας, παράπονα.
Τα θέματα που αφορούν τη διαχείριση αιτιάσεων πελατών βρίσκονται στην απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος, (Αριθμ. Πράξης) ΠΕΕ 88/5.4.2016, ΦΕΚ 1109/Β/19-4-2016.

Οι «αιτιάσεις» (παράπονα) των πελατών είναι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα το οποίο εκτός από τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις, αφορά ιδιαιτέρως και τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές (πράκτορες και μεσίτες ασφαλίσεων), υπό την έννοια ότι αυτοί είναι εκείνοι που συνήθως έρχονται σε άμεση επαφή με τους πελάτες τους και διαχειρίζονται, σε πρώτη φάση, τα παράπονά τους και αντιμετωπίζουν πρώτοι τις επιπτώσεις των ενδεχόμενων ακυρώσεων ασφαλιστηρίων συμβολαίων δυσαρεστημένων πελατών. Οι αιτιάσεις αφορούν το σύνολο των ασφαλιστικών κλάδων.  

Ως «αιτίαση», νοείται η έγγραφη δήλωση δυσαρέσκειας που απευθύνεται σε επιχείρηση από πρόσωπο το οποίο σχετίζεται με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή με τις υπηρεσίες ασφάλισης που του παρέχει η επιχείρηση. 

Η έννοια των αιτιάσεων δεν περιλαμβάνει τις αναγγελίες απαιτήσεων ή αιτήσεις αποζημίωσης, ούτε τα απλά αιτήματα που σχετίζονται με την εκτέλεση του συμβολαίου και την παροχή πληροφοριών ή διευκρινίσεων.

Ως «Αιτιώμενος», νοείται το πρόσωπο που εκλαμβάνεται ως έχον τις προϋποθέσεις να εγείρει αιτίαση προς εξέταση από επιχείρηση και το οποίο έχει ήδη υποβάλει αιτίαση. Τέτοια πρόσωπα μπορεί να είναι ο αντισυμβαλλόμενος, ο ασφαλισμένος, ο δικαιούχος αποζημίωσης ή/και ο ζημιωθείς τρίτος.

Ως «Επιχείρηση», νοείται κάθε ασφαλιστική επιχείρηση και αλληλασφαλιστικός συνεταιρισμός του άρθρου 1 παρ. 1 της ως άνω ΠΕΕ88/5.4.2016.

Μετά την υποβολή της «αιτίασης» του πελάτη, ακολουθείται συγκεκριμένη πολιτική και λειτουργία διαχείρισης αιτιάσεων και βεβαίως υπάρχουν και συγκεκριμένες υποχρεώσεις έναντι του αιτιωμένου.

Περισσότερα σχετικά με τη διαχείριση αιτιάσεων και την πολιτική διαχείρισής τους, θα βρείτε στο βιβλίο «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», εκδόσεις Σπύρου 2022. 


Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου

Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών γνωστικών αντικειμένων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία.

Έχει γράψει τα βιβλία «Επενδύσεις και Ασφάλιση», εκδόσεις Σπύρου 2021, που αφορά τις πιστοποιήσεις της ΤτΕ στα προϊόντα Unit Linked και «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», Εκδόσεις Σπύρου 2022, που αφορά τις υποχρεωτικές γνώσεις και τις πιστοποιήσεις γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, από την Τράπεζα της Ελλάδος. Έχει επιπλέον συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων του ΕΙΑΣ και του ΕΤΙ. Είναι αρθρογράφος του Next Deal.

Συνεργάζεται ως ειδικός επιστήμονας, για ερευνητικούς και διδακτικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και διδάσκει στο ΜΒΑ Τραπεζικής και Ασφαλιστικής Διοίκησης, καθώς και σε άλλα μεταπτυχιακά προγράμματα του ΕΚΠΑ. Επιπλέον συνεργάζεται και διδάσκει στο ΕΙΑΣ και στο ΕΤΙ (Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο - ΕΕΤ), καθώς και σε άλλους εκπαιδευτικούς φορείς.

Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • εκπαίδευση
  • ασφαλιστές
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • αιτιάσεις
  • δηλώσεις δυσαρέσκειας
  • παράπονα
  • διαχείριση παραπόνων
  •  πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Η ασφαλιστική αρχή της Εγγυτέρας Αιτίας (Causa Proxima)!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 03/11/2025 - 09:08

    Η ασφαλιστική αρχή της Εγγυτέρας Αιτίας (Causa Proxima)!

  • Τι γνωρίζετε για την Ασφάλιση σε Πρώτο Κίνδυνο;
    Κώστας Παπαϊωάννου, 29/10/2025 - 08:50

    Τι γνωρίζετε για την Ασφάλιση σε Πρώτο Κίνδυνο;

  • Ποιες ορίζονται ασφαλιστικά ως τρομοκρατικές ενέργειες, στάσεις, απεργίες, οχλαγωγίες, διαδηλώσεις και πολιτικές ταραχές;
    Κώστας Παπαϊωάννου, 27/10/2025 - 09:14

    Ποιες ορίζονται ασφαλιστικά ως τρομοκρατικές ενέργειες, στάσεις, απεργίες, οχλαγωγίες, διαδηλώσεις και πολιτικές ταραχές;

  • Απαλλαγές κατά την αποζημίωση και τύποι απαλλαγών!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 24/10/2025 - 09:20

    Απαλλαγές κατά την αποζημίωση και τύποι απαλλαγών!

  • Ο πλούτος των καλύψεων του κλάδου Πυρός!

    Ο πλούτος των καλύψεων του κλάδου Πυρός!

    Ο κλάδος Πυρός και η πληθώρα (πλούτος) των καλύψεων και των παροχών που μπορεί να προσφέρει στους πελάτες του παραμένουν...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 23/10/2025 - 09:13
  • Τι ακριβώς σημαίνουν οι όροι υπασφάλιση, υπερασφάλιση, αναλογικός όρος και αποζημιωτική αρχή; Πως προστατεύουν τους πελάτες σας;

    Τι ακριβώς σημαίνουν οι όροι υπασφάλιση, υπερασφάλιση, αναλογικός όρος και αποζημιωτική αρχή; Πως προστατεύουν τους πελάτες σας;

    Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (ν.4364/2016 – Solvency II), ισχύουν τα παρακάτω. Υπασφάλιση έχουμε όταν η τρέχουσα αξία των ασφαλισμένων πραγμάτων...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 21/10/2025 - 09:25
  • Οι κίνδυνοι των επενδύσεων σε μετοχές και μετοχικά χαρτοφυλάκια των Unit Linked!

    Οι κίνδυνοι των επενδύσεων σε μετοχές και μετοχικά χαρτοφυλάκια των Unit Linked!

    Η έννοια του επενδυτικού κινδύνου σε μετοχές (ή/και μετοχικά χαρτοφυλάκια) αναφέρεται στην πιθανότητα εμφάνισης κάποιου ή κάποιων απροσδόκητων γεγονότων, τα...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 17/10/2025 - 09:17
  • Η γνώση της τυπικής απόκλισης ενός προϊόντος Unit Linked μπορεί να βοηθήσει τους ασφαλιστικούς πράκτορες να πουλήσουν καλύτερα!

    Η γνώση της τυπικής απόκλισης ενός προϊόντος Unit Linked μπορεί να βοηθήσει τους ασφαλιστικούς πράκτορες να πουλήσουν καλύτερα!

    Η διακύμανση και η τυπική απόκλιση επενδυτικών προϊόντων βασιζόμενων σε ασφάλιση (Unit Linked) είναι μεγέθη που οι ασφαλιστικοί πράκτορες οφείλουν...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 15/10/2025 - 09:06
  • Μόνον οι μεσίτες ασφαλίσεων αποδεικνύονται σωστά εκπαιδευμένοι εκπρόσωποι της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς!

    Μόνον οι μεσίτες ασφαλίσεων αποδεικνύονται σωστά εκπαιδευμένοι εκπρόσωποι της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς!

    Οι ασφαλιστικοί πράκτορες, αφού αποφασίσουν τι θα γίνουν όταν μεγαλώσουν (!), μπορούν τότε να εκπαιδευτούν! Μέχρι τότε θα αμφισβητούνται οι γνώσεις...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 13/10/2025 - 08:40
  • Πως βλέπει η ΕΛΣΤΑΤ, η οποία καταρτίζει τον ετήσιο δείκτη αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας, τα μεγέθη των ασφαλιστικών επιχειρήσεων της Ελλάδας;

    Πως βλέπει η ΕΛΣΤΑΤ, η οποία καταρτίζει τον ετήσιο δείκτη αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας, τα μεγέθη των ασφαλιστικών επιχειρήσεων της Ελλάδας;

    Η ΕΛΣΤΑΤ καταρτίζει και υπολογίζει τον Ετήσιο Δείκτη Αναπροσαρμογής των μακροχρόνιων ασφαλίσεων υγείας (Ε.Δ.Α.). Η ΕΛΣΤΑΤ είναι ο επίσημος φορέας τήρησης...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 10/10/2025 - 09:02

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

TechIns: Ο Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης συμμετείχε ως ομιλητής στο FinTech Athens 4.0
15:55 TechIns: Ο Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης συμμετείχε ως ομιλητής στο FinTech Athens 4.0
  • 15:27 ΥΠΕΘΟ: Αναστολή πράξεων αναγκαστικής εκτέλεσης για πληγέντες από τις πυρκαγιές του καλοκαιριού 2025
  • 13:38 Νέα Παγκόσμια Μελέτη της KPMG για τις Οικογενειακές Επιχειρήσεις του 2025 και νέα δυνατότητα αυτοαξιολόγησης μέσω εξειδικευμένου ερωτηματολογίου
  • 13:26 ERB Cyprus Insurance Holdings: Ραδιομαραθώνιος 2025 - Η πολιτειακή και πολιτική ηγεσία δίπλα στη συλλογική προσπάθεια ισότιμης αντιμετώπισης όλων των παιδιών
  • 13:20 Διοργάνωση του πρώτου Ελληνογερμανικού Sustainability Forum «NEW World – NEW Sustainable Policy» με κεντρικό ομιλητή τον Γιάννη Στουρνάρα
  • 13:13 Ομάδες εθελοντών της Chiesi Hellas υλοποίησαν δράσεις για ένα πιο πράσινο αστικό περιβάλλον σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
  • 12:33 ΑΑΔΕ: Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2026
  • 12:00 Ο Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ στηρίζει το έργο του Κέντρου Μέριμνας Ατόμων με Αναπηρία του Δήμου Βέροιας
  • 11:37 Νέο -το μεγαλύτερο στην ιστορία- πρόγραμμα επιδότησης εργασίας: 50.000 νέες θέσεις εργασίας
  • 10:30 ΔΑΑ: Βασικά Οικονομικά Μεγέθη Εννεαμήνου 2025
  • 10:23 Αυτοφροντίδα για Ασφαλιστές: Πώς να διαχειριστείς το άγχος και την καθημερινότητα
  • 10:10 Αλλαγές στο Δ.Σ της Εθνικής Τράπεζας: Εκλογή του Μιχ. Τσαμάζ
  • 10:04 Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ ο νόμος 5243/2025 για την ενίσχυση της δημόσιας υγείας και την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας
  • 09:52 Ο Όμιλος Belron® Χαιρετίζει την Απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της Γερμανίας για την Απεριόριστη Πρόσβαση στα Δεδομένα Οχημάτων
  • 09:31 ΔΑΑ: Νέος Διευθύνων Σύμβουλος (CEO) αναλαμβάνει ο Γιώργος Καλλιμασιάς από την 1η Φεβρουαρίου 2026
  • 09:20 Eurobank: Από την Κύπρο περαιτέρω επέκταση στη διεθνή σκηνή - Ο νέος περιφερειακός παίκτης της Ανατολικής Μεσογείου
  • 09:16 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  • 09:08 Η ασφαλιστική αρχή της Εγγυτέρας Αιτίας (Causa Proxima)!
  • 09:05 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  • 09:00 Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/10 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  2. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  3. 30/10 Το ταχυδρομείο που ένωνε τα χωριά
  4. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  5. 31/10 Η ασφάλιση φυσικών καταστροφών και 3 σημαντικές συνεντεύξεις στο NextDeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  6. 29/10 Τι γνωρίζετε για την Ασφάλιση σε Πρώτο Κίνδυνο;
  7. 29/10 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube