close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Επαναπιστοποιήσεις, στόχοι ευρωπαϊκών μέσων όρων ανάπτυξης και άλλα... ευτράπελα!
Κώστας Παπαϊωάννου
Κώστας Παπαϊωάννου,
15/4/2020 - 08:36
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Επαναπιστοποιήσεις, στόχοι ευρωπαϊκών μέσων όρων ανάπτυξης και άλλα... ευτράπελα!

Κώστας Παπαϊωάννου, 15/4/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Είναι τα προγράμματα e-learning σύγχρονα και αποτελούν πανάκεια;

Πιστεύουμε πράγματι ότι με την εκπαιδευτική βοήθεια που προσφέρουμε στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, εν έτι 2020, μπορούμε να προσεγγίσουμε τους ευρωπαϊκούς μέσους όρους αποτελεσμάτων και ανάπτυξης επί του ΑΕΠ;

Η κρίσιμη δεκαετία που πέρασε για την ασφαλιστική αγορά, εξ αιτίας των μνημονίων, της οικονομικής κρίσης και της σημαντικής μείωσης του Ελληνικού ΑΕΠ, σε συνδυασμό με την επιβολή της νέας νομοθεσίας και της νέας περισσότερο σφιχτής εποπτείας, ανάγκασε τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις να λάβουν δραστικά μέτρα για την προστασία τους. Μεταξύ των κύριων εργαλείων που επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις, στο πλαίσιο της μείωσης των δαπανών τους, ήταν δυστυχώς και η ουσιαστική αποδυνάμωση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων τους. Στρατηγικό λάθος, αλλά έγινε!

Σε περιόδους κρίσης, δυστυχώς και οι ίδιοι οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές μείωσαν δραστικά τις εξειδικευμένες εκπαιδευτικές δραστηριότητές τους, προκειμένου να αντεπεξέλθουν οικονομικά στα παραγωγικά αδιέξοδά τους. Πώς να τα βγάλουν πέρα, άλλωστε, και να διαχειριστούν τον ορυμαγδό των αλλαγών και των πιέσεων που τους περιβάλει; 

Ποιο ήταν το αποτέλεσμα στην εκπαίδευση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών; Στην ουσία, εκπαιδευτικά έμειναν μόνο οι πιστοποιήσεις, οι επαναπιστοποιήσεις, οι προϊοντικές ενημερώσεις και κάποια σποραδικά σεμινάρια της LIMRA, της GAMA, φορέων της αγοράς κ.λπ., τα οποία συνήθως παρακολουθεί μόνο επιλεγμένο μέρος των δικτύων πώλησης! 

Τα αποτελέσματα των εξετάσεων πιστοποίησης στην ΤτΕ είναι, έτσι κι αλλιώς, απογοητευτικά (<50% επιτυχία), οι προϊοντικές ενημερώσεις γίνονται γιατί είναι υποχρεωτικές και αναγκαίες και τα σεμινάρια LIMRA, GAMA κ.λπ., είναι συνήθως εκτός σύγχρονης ευρωπαϊκής πραγματικότητας και απευθύνονται σε ελάχιστους! Τι έμεινε; Οι επαναπιστοποιήσεις! Και εκεί έπεσε όλο το βάρος της εκπαίδευσης και της ενημέρωσης της κύριας μάζας των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών. 
Τις υποχρεωτικές επαναπιστοποιήσεις στον τομέα α (προϊόντα) τις πραγματοποιούν μόνες τους οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις, όπως νομοθετικά οφείλουν (συνήθως μέσω e-learning). Οι επαναπιστοποιήσεις στους τομείς β και γ, συνήθως πραγματοποιούνται μέσω κάποιων εκπαιδευτικών φορέων και καλύπτουν το σύνολο σχεδόν των επιπλέον εκπαιδευτικών αναγκών των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, για τους οποίους οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις δεν αναπτύσσουν δικά τους προγράμματα e-learning. 

Δείτε τώρα δύο παραδείγματα σελίδων από το πρόγραμμα e-learning  επαναπιστοποίησης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στον τομέα γ’ (εγκεκριμένο από την ΤτΕ!) , που για ευνόητους λόγους έχει αφαιρεθεί το λογότυπο του εκπαιδευτικού φορέα που τις διεξάγει. Αφορούν συγκεκριμένα την κρίσιμη ενότητα Μέθοδοι και Τεχνικές Συμβουλευτικών Πωλήσεων, που είναι εξαιρετικά σημαντική, επειδή στοχεύει στο να βοηθήσει στην ανάπτυξη των πωλήσεων, παλαιότερων αλλά και νεώτερων διαμεσολαβητών.

Σοβαρά τώρα;;; 

Το «Δεν πουλάμε το μπιφτέκι, αλλά την κνίσα» είναι ο 1ος κανόνας της Συμβουλευτικής Πώλησης (;), καθώς και (αμφίβολης αισθητικής) σκίτσα από την εκπαίδευση της δεκαετίας του 1980; Για να μάθουμε τους διαμεσολαβούντες να πουλάνε εν έτι 2020;

Θεωρείτε ότι αυτές οι προσεγγίσεις ανταποκρίνονται στα σύγχρονα δεδομένα; Σας εκπροσωπούν ως διαμεσολαβούντες και ως εταιρίες; 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Τονίζω ότι αυτές οι σελίδες αποτελούν μόνο ενδεικτικό μέρος της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής ενότητας, που στο σύνολό της είναι σε αντίστοιχο μήκος κύματος! 

Αυτή την (υποχρεωτική) σύγχρονη εκπαίδευση λαμβάνουν τα δίκτυα πωλήσεών μας, το 2020, για να πιστοποιήσουν στην ΤτΕ και τα επιμελητήρια την επανεκπαίδευσή τους; Οι εταιρίες και οι φορείς εκπροσώπησης της αγοράς και των διαμεσολαβούντων τα γνωρίζουν αυτά; Τους ικανοποιούν; Μας βοηθάνε να επιτύχουμε τους αναπτυξιακούς στόχους μας, να εξυπηρετήσουμε πραγματικά τους πελάτες μας και να εκσυγχρονίσουμε τις γνώσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών μας; Ποιος δημιουργεί και ποιος εγκρίνει αυτά τα εκπαιδευτικά προγράμματα για τους σύγχρονους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές; Πότε επανεκπαιδεύτηκαν οι ίδιοι για τελευταία φορά; 

Τα προγράμματα e-learning πρέπει να καλύψουν αρκετό δρόμο ακόμα για να γίνουν πραγματικά χρήσιμα και αποτελεσματικά (στο βαθμό που τους αναλογεί) και οπωσδήποτε δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να καλύψουν το σύνολο των πραγματικών εκπαιδευτικών αναγκών της αγοράς και να υποκαταστήσουν την εκπαίδευση στην τάξη (…και από τις εταιρίες), από σύγχρονους και πιστοποιημένους επαγγελματίες εκπαιδευτές και έμπειρους και καταξιωμένους managers!

Το λέει και το Υπουργείο Παιδείας! Τα e-learning τα χρησιμοποιεί κατά κόρον ειδικά την περίοδο του κορονοϊού, ως το αναγκαίο εργαλείο για να μην αποκοπούν οι μαθητές από την εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία! 

Με αυτή την παρωχημένη εκπαίδευση (αν και διεξάγεται μέσω e-learning) θα στηρίξουμε τα δίκτυα πωλήσεών μας και θα επιτύχουμε ευρωπαϊκούς μέσους όρους ανάπτυξης και αποτελεσμάτων;;;

Υστερόγραφο

Πάντως, για να είμαι δίκαιος, η ενότητα που αφορά την επαναπιστοποίηση στην IDD (τομέας β), του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού φορέα, είναι σχετικά πλήρης και  καλύπτει μέρος των εκπαιδευτικών αναγκών σχετικά με την IDD. Ούτως ή άλλως όμως, αυτή η ενότητα στηρίζεται στον ήδη σαφώς διατυπωμένο ν.4583/2018.

Καλή Ανάσταση! 


Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου

Ο Κώστας Παπαϊωάννου είναι εξειδικευμένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών και τραπεζικών θεμάτων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και προσανατολισμό στη διαχείριση τεχνικών, χρηματοοικονομικών και διοικητικών αντικειμένων.

Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά (Interamerican, Ελληνοβρετανική (νυν ΑΧΑ), ING (N-N), Allianz, Αγροτική, Τράπεζα Πειραιώς).

Συνεργάζεται για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)/Executive Programs και διδάσκει στα προγράμματα Judicial Education Program in Banking and Finance (μεταπτυχιακό πρόγραμμα για ανώτατους δικαστές και εισαγγελείς) και στο Insurance Management Program αντικείμενα όπως Risk Management, Επενδυτικά και Ασφαλιστικά Προϊόντα κ.α. Ακόμα διδάσκει στο Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο (ΕΤΙ), στο Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), την ΕΕΔΕ, την KPMG και άλλους οργανισμούς, ως πιστοποιημένος εισηγητής και ειδικός επιστήμονας. Συμμετείχε στη συγγραφή των βιβλίων πιστοποίησης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του Ελληνικού Τραπεζικού Ινστιτούτου και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών. Έχει αναπτύξει εκπαιδευτικά προγράμματα (παρουσιάσεις και εκτενείς εκπαιδευτικές σημειώσεις) για όλες τις βαθμίδες ασφαλιστικής και τραπεζικής πιστοποίησης.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • επαναπιστοποίηση
  • εκπαιδευτικά προγράμματα
  • e-learning
  • εκπαίδευση
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • ασφαλιστές

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 04/08/2025 - 09:28

    Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!

  • Συνεχίστηκε η αποδυνάμωση της αγοράς και στις εξετάσεις της Θεσσαλονίκης! Απέτυχε το 52%!
    Κώστας Παπαϊωάννου, 31/07/2025 - 09:08

    Συνεχίστηκε η αποδυνάμωση της αγοράς και στις εξετάσεις της Θεσσαλονίκης! Απέτυχε το 52%!

  • Τι θα γινόταν ΑΝ (what if);
    Κώστας Παπαϊωάννου, 28/07/2025 - 09:13

    Τι θα γινόταν ΑΝ (what if);

  • Ποιες καλύψεις των κλάδων 8 και 9 αφορούν την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές;
    Κώστας Παπαϊωάννου, 25/07/2025 - 09:00

    Ποιες καλύψεις των κλάδων 8 και 9 αφορούν την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές;

  • Κλάδος Αυτοκινήτων: Όταν στα συνέδρια των ασφαλιστών οι μισοί βραβεύονται για την παραγωγή τους σε αυτόν!

    Κλάδος Αυτοκινήτων: Όταν στα συνέδρια των ασφαλιστών οι μισοί βραβεύονται για την παραγωγή τους σε αυτόν!

    Συνήθως στα συνέδρια των ασφαλιστικών εταιριών και των εταιριών διαμεσολάβησης, οι βραβεύσεις αφορούν μόνο τρεις έως τέσσερις, από τους συνολικά...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 23/07/2025 - 09:20
  • Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!

    Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!

    Ένας κλάδος που παρά την τεράστια σημασία του και την ναυτική ιστορία και τα μεγέθη της Ελληνικής ακτοπλοΐας, καθώς και...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 21/07/2025 - 09:09
  • Η ολιστική προσέγγιση για την κάλυψη των αναγκών των πελατών λιανικής!

    Η ολιστική προσέγγιση για την κάλυψη των αναγκών των πελατών λιανικής!

    Οι τέσσερις βασικοί τομείς κάλυψης ασφαλιστικών αναγκών των πελατών λιανικής! Τα πάντα ξεκινάνε από τη διαδικασία διερεύνησης και εντοπισμού αναγκών των...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 18/07/2025 - 08:45
  • Η δύσκολη παρακολούθηση της ισορροπίας μεταξύ κινδύνου, απόδοσης και αποδόσεων στα προϊόντα Unit Linked!

    Η δύσκολη παρακολούθηση της ισορροπίας μεταξύ κινδύνου, απόδοσης και αποδόσεων στα προϊόντα Unit Linked!

    Θεωρητικά και με βάση αυτά που η νομοθεσία (ν.4364/2016 Solvency II & ν.4553/2018 IDD), προβλέπουν, τόσο οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές (ασφαλιστικοί πράκτορες),...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 15/07/2025 - 09:30
  • Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές και οι ασφαλιστικοί πράκτορες που ακόμα δεν εκμεταλλεύονται  την ευκαιρία!

    Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές και οι ασφαλιστικοί πράκτορες που ακόμα δεν εκμεταλλεύονται την ευκαιρία!

    Ακόμα δεν έχουν ενημερωθεί πλήρως γι’ αυτήν και δεν την αξιοποιούν! Έχουν αντιληφθεί οι ασφαλιστικοί πράκτορες την ευκαιρία που έχουν μπροστά...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 11/07/2025 - 09:40
  • Τι καλύπτει ο κλάδος 18 Βοήθεια;

    Τι καλύπτει ο κλάδος 18 Βοήθεια;

    Ο κλάδος Βοηθείας (18) είναι ένας ασφαλιστικός κλάδος με μεγάλο ενδιαφέρον για τους πελάτες και χαμηλό ασφάλιστρο, ο οποίος στο...
    Κώστας Παπαϊωάννου, 09/07/2025 - 09:19

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΑΕΕ: +2,5% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
14:32 ΕΑΕΕ: +2,5% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
  • 13:32 Χρηματιστήριο: Ξεπέρασε ενδοσυνεδριακά το «φράγμα» των 2.000 μονάδων ο Γενικός Δείκτης Τιμών - Στις 2.060,94  με +1,06%
  • 13:16 ΟΑΣΕ: Καταγγελία για την εταιρεία NOS Insurance Services
  • 12:22 Δυτική Ελλάδα: 420 παρεμβάσεις στο πλαίσιο τοπικών σχεδίων ανάπτυξης από το φθινόπωρο
  • 12:05 Allianz: Λειτουργικά κέρδη €4,4 δισ. για το Β’ τρίμηνο 2025 με ισχυρή επίδοση στον κλάδο Περιουσίας & Ατυχημάτων (P&C)
  • 10:38 Από τη Δευτέρα 11 Αυγούστου δωρεάν αναλήψεις από τα ΑΤΜ των ελληνικών τραπεζών - Θέσπιση εθνικού πλαφόν για τρίτους παρόχους
  • 10:26 Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία
  • 10:15 Η νέα εποχή του «ΥΓΕΙΑ»-«ΜΗΤΕΡΑ» - Μετεξέλιξη σε ενιαίο, υπερσύγχρονο υγειονομικό συγκρότημα!
  • 09:43 Αδιαφάνεια και διακριτική τιμολόγηση πελατών στις υπηρεσίες Υγείας επισημαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού
  • 09:30 Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;
  • 09:26 Ξηρασία ρεκόρ για τα μέσα Ιουλίου στην Ευρώπη και στην περιφέρεια της Μεσογείου
  • 09:24 Η JP Morgan «ποντάρει» στην Ελλάδα, τα «παράξενα» της Coca Cola HBC, οι υψηλές επιδόσεις της ΔΕΗ και η «απειλή» για τον ΟΤΕ
  • 09:20 Οι σιωπηλοί μάρτυρες της σοβιετικής πυρηνικής εποχής
  • 09:05 Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ
  • 09:00 Οι άνθρωποι της Τήνου και τα έργα τους
  • 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  • 08:50 Μια βόλτα στη λίμνη του Πηνειού στην Ηλεία!
  • 19:03 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  • 14:20 Η Howden Re εξασφαλίζει πλήρη άδεια αντασφάλισης για δραστηριοποίηση από το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Κέντρο του Ντουμπάι (DIFC)
  • 13:20 Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  2. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  7. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube