Κώστας Παπαϊωάννου, 27/11/2018 - 08:57 facebook twitter linkedin Ενημερώνετε πλήρως τους πελάτες σας για τις εξαιρέσεις των συμβολαίων τους; Κώστας Παπαϊωάννου, 27/11/2018 facebook twitter linkedin Πολλά προβλήματα που αφορούν τη διατηρησιμότητα έχουν να κάνουν με την πλήρη και σύμφωνη με το νόμο ενημέρωση των πελατών, σχετικά με τις εξαιρέσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων τους. Μιλάτε στους πελάτες σας σχετικά με τις εξαιρέσεις των συμβολαίων που αγοράζουν; Προσέξτε, αυτό δεν είναι μόνο μια υποχρέωσή σας που απορρέει από το νόμο, αλλά και μια υποχρέωσή σας έναντι των πελατών σας, που απορρέει από την ανάγκη να χτίσετε την καλύτερη δυνατή σχέση με αυτούς και να τους διατηρήσετε τουλάχιστον μέχρι το τέλος της καριέρας σας, ή έστω μέχρι τη λήξη της ασφαλιστικής τους ανάγκης! Πολλά πράγματα που εσείς θεωρείτε αυτονόητα, λόγω της καθημερινότητας και της τριβής σας με το επάγγελμα του ασφαλιστή, δεν είναι εξίσου αυτονόητα για τους πελάτες σας. Πόσο καλά γνωρίζουν οι πελάτες σας τα περί προϋπαρχουσών παθήσεων ή τα περί των θεμάτων που αφορούν την πραγματική αξία αντικατάστασης των περιουσιακών τους στοιχείων, σε περίπτωση που αυτά καταστραφούν από καλυπτόμενο κίνδυνο; Άρα, πόσο καλά γνωρίζουν το πως, κατά πόσο ή ακόμα και το αν, αποζημιωθούν σε περίπτωση επέλευσης ζημιάς; Ξεκινήστε να μιλάτε στους πελάτες για τις εξαιρέσεις και τα όρια κάλυψης των συμβολαίων, ακόμα και από την αρχική διαδικασία πώλησης. Αυτό έχει πολλά πλεονεκτήματα. Εκτός του ότι θα χτίσετε μια άριστη σχέση μαζί τους, θα τους βοηθήσετε να γνωρίζουν που καλύπτονται και που δεν καλύπτονται και επιπλέον θα σας βοηθήσει να τους πουλήσετε και τις επιπλέον καλύψεις που έχουν ανάγκη, όταν θα είναι σε θέση να τις αγοράσουν. Το να μάθει ο πελάτης σας, το που καλύπτεται και που δεν καλύπτεται, είναι προτιμότερο να το μάθει εξ αρχής από εσάς και όχι αργότερα από κάποιον ανταγωνιστή σας ή και από την ίδια την ασφαλιστική εταιρία, όταν του πει, «λυπάμαι, αλλά σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου σας, αυτή η περίπτωση, δεν καλύπτεται». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 10/06/2025 - 09:20 Ποια προϊόντα περιλαμβάνει ο κλάδος VII «Διαχείριση συλλογικών συνταξιοδοτικών κεφαλαίων ή οργανισμών»;
Κώστας Παπαϊωάννου, 06/06/2025 - 09:12 Φυσικές καταστροφές. Οι μεγαλύτερες ζημιές των τελευταίων 30 ετών στην Ελλάδα ήταν από υπασφαλισμένες, μέχρι ανασφάλιστες!
Κώστας Παπαϊωάννου, 05/06/2025 - 11:55 The uninsured Greeks, their money available and the penetration of insurers in the market!
Κώστας Παπαϊωάννου, 05/06/2025 - 11:35 Οι ανασφάλιστοι Έλληνες, τα διαθέσιμα χρήματά τους και η διείσδυση των ασφαλιστών στην αγορά!
Στο α’ τρίμηνο του 2025 οι πωλήσεις ασφαλειών ζωής μειώθηκαν κατά -11,3%, ενώ οι καταθέσεις των νοικοκυριών αυξήθηκαν +4,2%! Στο α’ τρίμηνο του 2025 οι πωλήσεις ασφαλειών ζωής μειώθηκαν κατά -11,3%, ενώ οι καταθέσεις των νοικοκυριών αυξήθηκαν +4,2%! Δεν έχουμε... Κώστας Παπαϊωάννου, 03/06/2025 - 10:00
Ποιες είναι οι παροχές/εγγυήσεις του Εγγυητικού Κεφαλαίου Ιδιωτικής Ασφάλισης Ζωής; Οι αποζημιώσεις έναντι εκκρεμών ζημιών και πληρωτέων παροχών από ασφαλιστήριο ζωής, σε περίπτωση ανάκλησης άδειας ελληνικής ασφαλιστικής επιχείρησης ζωής δίνονται... Κώστας Παπαϊωάννου, 30/05/2025 - 09:16
Οι επιπτώσεις της κακής ή ελλιπούς περιγραφής του κινδύνου στις γενικές ασφαλίσεις, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία! Η σωστή και πλήρης περιγραφή του προς ασφάλιση κινδύνου και η σημασία της για τον ασφαλιστή και για τον πελάτη! Η... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/05/2025 - 09:35
Πολλοί είναι οι παράγοντες που επηρεάζουν τις συμβουλές του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη του! Το σημαντικότερο πρόβλημα για την παροχή ανώτατου επιπέδου προτάσεων και πλήρους κάλυψης των ασφαλιστικών αναγκών των πελατών, κρύβεται στην έλλειψη... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/05/2025 - 09:53
Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους; Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά αυτών των προϊόντων/εργαλείων επένδυσης! Πως λειτουργούν αυτά τα προϊόντα και τι κινδύνους αναλαμβάνει ο πελάτης... Κώστας Παπαϊωάννου, 23/05/2025 - 09:40
Ο ενδιαφέρον Κλάδος Εγγυήσεων (15) και η σημαντική μείωση της παραγωγής του το 2024! Ο κλάδος Εγγυήσεων (15) είναι ένας πολύ σημαντικός κλάδος για τους πελάτες των ασφαλιστικών εταιριών, που πολλές φορές εξαρτούν τις... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/05/2025 - 09:24