close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Αποτελεσματικής Διαχείρισης Αιτιάσεων Πελατών
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
12/9/2018 - 08:50
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Αποτελεσματικής Διαχείρισης Αιτιάσεων Πελατών

Nextdeal newsroom, 12/9/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Αποτελεσματικής Διαχείρισης Αιτιάσεων Πελατών Customer Service Excellence (Κατά τις Πράξεις 88/5-4-2016 & 89/5-4-2016 της Ε.Ε. της ΤτΕ) διοργανώνει το ΕΙΑΣ τις μέρες Δευτέρα και Τρίτη, 24 & 25 Σεπτεμβρίου 2018 και ώρες 16:00 – 19:20 στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).

Περιγραφή και Θεματολογία

Το Θεσμικό πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων και των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, καθίσταται διαρκώς απαιτητικότερο και έχει ως κύρια στόχευσή του την άριστη προστασία των καταναλωτών ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, καθ΄ όλες τις έννοιες και τις διαστάσεις.

Σε αυτό το πλαίσιο, οι αιτιάσεις πελατών ευρίσκονται ήδη σε πολύ υψηλό σημείο του ενδιαφέροντος αυτού του θεσμικού πλαισίου και, επομένως, η αποτελεσματική διαχείρισή τους χρειάζεται να ευρίσκεται και αυτή σε αντίστοιχα υψηλό σημείο του ενδιαφέροντος των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων και των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών της αγοράς μας.

Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Αποτελεσματικής Διαχείρισης Αιτιάσεων του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών, διάρκειας 8 εκπαιδευτικών ωρών, παρουσιάζει διεξοδικά τις απαιτήσεις του θεσμικού πλαισίου, εν σχέσει με θέματα αντιμετώπισης Αιτιάσεων Πελατών, και διευκολύνει τα Στελέχη των Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων και τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, να ανταποκριθούν στα προβλεπόμενα, με αρτιότητα, τεκμηρίωση, μεθοδικότητα και σαφήνεια. 

Ειδικότερα, διατρέχει το γράμμα και το πνεύμα των Πράξεων 88/5-4-2016 & 89/5-4-2016 της Εκτελεστικής Επιτροπής της Τράπεζας της Ελλάδος, ενώ εστιάζει το ενδιαφέρον του στην οργάνωση αποτελεσματικών συστημάτων CUSTOMER SERVICE EXCELLENCE, κατά τις προβλέψεις του θεσμικού πλαισίου, αλλά και τις άριστες πρακτικές των μοντέλων ασφαλιστικής εργασίας.

Αναλυτικά, η θεματολογία του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου έχει ως εξής:

•    Πεδίο εφαρμογής των Σχετικών με τις Αιτιάσεις Πράξεων της ΤτΕ  
•    Κατευθυντήριες γραμμές Ε.Ι.Ο.P.A.
•    Έννοιες & Βασικοί  Ορισμοί 
•    Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας & Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων
•    Οργανωτικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων και Διαμεσολαβούντων
•    Διαδικασία και τρόπος Διαχείρισης Αιτιάσεων 
•    Έκθεση &  Ελάχιστα στοιχεία συγκρότησής της 

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ, CUSTOMER SERVICE EXCELLENCE

•    Έννοιες & Βασικοί Όροι 
•    Εξυπηρέτηση vs. Ποιοτική Εξυπηρέτηση
•    Ποιοτική Εξυπηρέτηση vs Διαφήμιση
•    Εσωτερικοί & Εξωτερικοί Πελάτες
•    «Χτίζοντας» την πελατειακή πίστη (customer loyalty)
•    Γλώσσα του Σώματος, Πελατοκεντρικό Λεξιλόγιο
•    Η δύναμη των ερωτήσεων
•    Αναγνώριση & Αξία στις απόψεις τρίτων 
•    Συμπεριφορικές Τεχνικές

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΙΑΣΕΩΝ 

•    Ορισμός & Είδη Αιτιάσεων
•    Τρόποι λήψης
•    Ο φαύλος κύκλος των δυσαρεστημένων πελατών
•    Η σωστή διαχείριση των Αιτιάσεων και απορρέοντα οφέλη
•    Οι χρυσοί κανόνες για την επίλυση παραπόνων 
•    Τύποι παραπονούμενων πελατών
•    Βήματα αποκατάστασης άριστης εξυπηρέτησης
•    Διαχείριση προκλήσεων
•    Αντιμετώπιση επιθετικών πελατών
•    Οργάνωση και λειτουργία Τμήματος Παραπόνων

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

•    Role play
•    Workshop
•    Αυτοαξιολόγηση

Σε ποιους απευθύνεται

Το εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται σε: 

•    Στελέχη Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων, έχοντα θέσεις αυξημένης ευθύνης.
•    Διοικητικά Στελέχη Ασφαλιστικών Εταιριών και Εταιριών Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης, που το εργασιακό τους αντικείμενο σχετίζεται ευθέως ή εμμέσως με πελάτες, καταναλωτές ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών. 
•    Στελέχη των Διευθύνσεων Πωλήσεων, Marketing, Εξυπηρέτησης Πελατών, Εκπαίδευσης και Operations (εκδόσεων, αποζημιώσεων, ανάληψης κινδύνων, …) ασφαλιστικών εταιριών και εταιριών ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. 
•    Στελέχη Νομικών Υπηρεσιών, Κανονιστικής Συμμόρφωσης και Εσωτερικού Ελέγχου Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων και Τραπεζών.
•    Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές όλων των βαθμίδων, οι οποίοι φέρουν ευθύνη έναντι των πελατών τους, μάλιστα αυξημένη, στο πλαίσιο της επικείμενης εφαρμογής της Οδηγίας IDD.  
•    Στελέχη Call Centers και on line πωλήσεων. 
•    Στελέχη Τραπεζών που επιμελούνται θεμάτων ασφαλιστικών εργασιών και πωλήσεων ασφαλιστικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Εισηγήτριες Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου

Εισηγήτριες του Εκπαιδευτικού Σεμιναρίου είναι: 

Η κα Ελπίδα Λεπενιώτη, Στέλεχος του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρίας AIG, Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με εξειδίκευση στην Εφαρμοσμένη Στατιστική Διαχείρισης Ασφαλιστικών Οργανισμών. Διαθέτει σημαντική εμπειρία διαχείρισης αιτιάσεων και παραπόνων πελατών, ενώ κατέχει την πιστοποίηση Customer Service Excellence for Front Line Supervisors από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η κα Κωνσταντίνα Λόντου, Δικηγόρος, διατελέσασα επί σειρά ετών Διευθύντρια  της Γενικής  Γραμματείας Εμπορίου του  Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας. Εκπροσώπησε την Ελλάδα ως Εθνικός Εμπειρογνώμονας και Επόπτης Ασφαλίσεων στα διεθνή και κοινοτικά όργανα (CEIOPS, EIOPS, OECD, COMMISSIOΝ και Ευρωπαϊκό Συμβούλιο). Συμμετείχε στην Τεχνική Επιτροπή για την εκπαίδευση και τις εξετάσεις των διαμεσολαβούντων στην ασφάλιση προσώπων από 2002-2008. Ως εκπαιδεύτρια διαθέτει συνολικά 7.000 ώρες διδασκαλίας σε αντίστοιχα θέματα.

Η κα Διονυσία Τσιμάρα, Στέλεχος του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της Εταιρίας AIG, είναι Πτυχιούχος Δημοσίων Οικονομικών του Παντείου Πανεπιστημίου. Διαθέτει σημαντική εμπειρία διαχείρισης αιτιάσεων και παραπόνων πελατών, ενώ κατέχει την πιστοποίηση Customer Service Excellence for Front Line Supervisors από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Επιπλέον, είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων (mini MBA) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών.

Κόστος Συμμετοχής

Εταιρείες – Μέλη ΕΙΑΣ

•     εξατομικευμένες συμμετοχές: €100 
•     πολλαπλές συμμετοχές (άνω των τριών): €70 ανά συμμετοχή 

Εταιρείες - μη Μέλη ΕΙΑΣ

•     εξατομικευμένες συμμετοχές: €130 
•     πολλαπλές συμμετοχές (άνω των τριών): €100 ανά συμμετοχή

Μέλη ΕΙΑΣ ALUMNI SOCIETY

•    εξατομικευμένες συμμετοχές: €50 

Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018.

Διαβάστε περισσότερα – Αίτηση εγγραφής
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ΕΙΑΣ
  • εκπαιδευτικό σεμινάριο
  • εξυπηρέτηση πελατών
  • Ελπίδα Λεπενιώτη
  • Κωνσταντίνα Λόντου
  • Διονυσία Τσιμάρα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • ΕΙΑΣ - ΠΑΠΕΙ: Νέο Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης υπό την Αιγίδα του ΣΕΣΑΕ
    Nextdeal newsroom, 3/9/2018

    ΕΙΑΣ - ΠΑΠΕΙ: Νέο Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης υπό την Αιγίδα του ΣΕΣΑΕ

  • ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ασφαλίσεων Ζωής και Αξιολόγησης Κινδύνων Ζωής
    Nextdeal newsroom, 31/8/2018

    ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ασφαλίσεων Ζωής και Αξιολόγησης Κινδύνων Ζωής

  • ΕΙΑΣ: Ημερίδα με θέμα "Η οδηγία IDD και οι επιδράσεις της στην ασφαλιστική αγορά"

    ΕΙΑΣ: Ημερίδα με θέμα "Η οδηγία IDD και οι επιδράσεις της στην ασφαλιστική αγορά"

    Εξαιρετικά επίκαιρη επιμορφωτική ημερίδα με θέμα "Η οδηγία IDD και οι επιδράσεις της στην ασφαλιστική αγορά" διοργανώνει το ΕΙΑΣ την...
    Nextdeal newsroom, 31/08/2018 - 09:02 31/8/2018
  • Εξαιρετικά πρωτοποριακή η νέα ακαδημαϊκή συνεργασία του ΕΙΑΣ και του Πανεπιστημίου Πειραιώς

    Εξαιρετικά πρωτοποριακή η νέα ακαδημαϊκή συνεργασία του ΕΙΑΣ και του Πανεπιστημίου Πειραιώς

    Εξαιρετικά πρωτοποριακή είναι η νέα ακαδημαϊκή συνεργασία του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών και του Πανεπιστημίου Πειραιώς, η οποία εκφράζεται στο...
    Nextdeal newsroom, 21/06/2018 - 09:15 21/6/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ερρίκος Ντυνάν: Μετεξελίσσεται σε έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης
11:43 Ερρίκος Ντυνάν: Μετεξελίσσεται σε έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης
  • 11:32 Εσύ ξέρεις τους 6 μύθους για την Ιδιωτική Ασφάλιση?
  • 11:05 Stéphane Boujnah (CEO Euronext): Bασικό κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης το Χρηματιστήριο Αθηνών
  • 11:00 ΙΟΒΕ: Σημαντική βελτίωση του οικονομικού κλίματος τον Ιούλιο - Επιδείνωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης
  • 09:56 Alpha Bank: Κέρδη μετά από φόρους ύψους 517 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του έτους - Αναβάθμιση στόχων για κέρδη ανά μετοχή
  • 09:48 Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους
  • 09:38 Optima bank: Νέο ρεκόρ κερδών στο α’ εξάμηνο με άνοδο 18% και εξαιρετικά ισχυρή ανάπτυξη
  • 09:35 Eurobank: Στα €691 εκατ. τα συνολικά καθαρά κέρδη στο εξάμηνο - Οργανική αύξηση χορηγήσεων κατά €2,2 δισ.
  • 09:25 Κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
  • 09:10 Το ιστορικό εννεάμηνο ράλι του Χ.Α, η ιστορική συμφωνία ΕΧΑΕ - Euronext και οι ενστάσεις, «δώρο» Χριστουγέννων από την Εθνική, το εξωτερικό κάνει τη διαφορά στην Eurobank
  • 08:59 «Παλίμψηστα» από τον Χρήστο Μποκόρο στο Φετιχιέ Τζαμί, της Ναυπάκτου
  • 08:54 Καλό Μήνα, γεμάτο χρώματα, μυρωδιές και γεύσεις
  • 16:02 NN Hellas - Ινστιτούτο Prolepsis: Η φιλία δεν σταματά στην ηλικία!
  • 15:59 InsuranceBeat: Προστάτευσε το ταξίδι σου - Ζήσε το καλοκαίρι σου!
  • 15:52 Ο Όμιλος Interamerican με τα Πολυϊατρεία Medifirst και την Αθηναϊκή Γενική Κλινική
  • 15:34 Η Χίος τιμά τη γενέθλια ημέρα του Μίκη Θεοδωράκη
  • 15:10 Η NN Hellas στηρίζει για 5η χρονιά το πρόγραμμα Φιλία σε κάθε Ηλικία του Ινστιτούτου Prolepsis: Στο πλευρό των ατόμων Τρίτης Ηλικίας για την αντιμετώπιση της μοναξιάς και την ενίσχυση των ανθρώπινων σχέσεων
  • 14:12 ΤτΕ: Περιορίστηκε το επιτοκιακό περιθώριο των νέων δανείων στο 4,27%
  • 14:00 Leasing αυτοκινήτου: Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για ιδιώτες, επαγγελματίες και κάθε μορφή επιχείρησης
  • 13:45 Με αφιερώματα στα τροχαία ατυχήματα-τραύμα και στις διακοπές με ασφάλεια κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/7 Κώστας Καραμανλης: Η Syndea προοδεύει σε μια ασφαλιστική αγορά πυλώνα σταθερότητας
  2. 25/7 Έφυγε από την ζωή ο Ιωάννης Μακρυμίχαλος, ιδρυτικό στέλεχος του ΣΕΜΑ
  3. 30/7 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali και οι αλλαγές στις σχέσεις ασφαλιστικών και νοσοκομείων στο NextDeal που κυκλοφορεί!
  4. 28/7 Εν ολίγοις…Ιουλιανά ΄25
  5. 28/7 Οι μεγάλες φωτιές και τι συμβαίνει με την ασφάλιση επιχειρήσεων και την αποζημίωση τους
  6. 28/7 Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Νέες συνεργασίες και νέα προϊόντα με τον ασφαλιστικό κλάδο
  7. 31/7 43 χρόνια…μετά, το ιστορικό ρεκόρ της Πειραιώς, η…αξία της Εθνικής Ασφαλιστικής, το ρεκόρ 25ετίας στην απασχόληση και 20 δισ. στα Α/Κ από το 2018

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube