Κώστας Παπαϊωάννου, 21/8/2018 - 12:04 facebook twitter linkedin Τι πρέπει να κάνει ο διευθυντής ενός υποκαταστήματος αν το γραφείο του έχει απόκλιση από την επίτευξη των στόχων του; Κώστας Παπαϊωάννου, 21/8/2018 facebook twitter linkedin Στο πλαίσιο της σειράς άρθρων που αφορούν το σύνολο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και την επίτευξη των στόχων τους, σήμερα θα ασχοληθούμε με τους διευθυντές υποκαταστημάτων. Κατ’ αρχήν αυτά που ανέφερα χτες σχετικά με τη σημασία του τελευταίου 4μήνου του έτους για την επίτευξη των στόχων, φυσικά αφορούν και τους διευθυντές υποκαταστημάτων, ίσως μάλιστα να είναι και ιδιαίτερα σημαντικά για αυτούς. Αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία για την επίτευξή τους! Όσο πιο μακριά είστε από την επίτευξη των στόχων σας, τόσο περισσότερο πρέπει να προσπαθήσετε, αλλά και να δεσμευτείτε για την επίτευξή τους! Αυτό μπορεί να γίνει ακλουθώντας πιστά αυτά τα τέσσερα βήματα: 1. Διαγνώστε το που ακριβώς βρίσκεστε τώρα, σε σχέση με το συνολικό ετήσιο στόχο σας. 2. Προσδιορίστε με ακρίβεια το τι ακριβώς πρέπει να επιτευχθεί από πλευράς παραγωγής, ανά κλάδο και προϊόν. 3. Αναπτύξτε τη μεθοδολογία επίτευξης του στόχου (ποιοι συνεργάτες σας θα φέρουν την παραγωγή και σε ποια προϊόντα ο κάθε ένας). 4. Αναθέστε τους στόχους αυτούς στους συνεργάτες σας (αφού τους βοηθήσετε να συμφωνήσουν με αυτούς) και προχωρήστε σε τακτική (εβδομαδιαία) αξιολόγηση και έλεγχο της προόδου. Μην ξεχνάτε ότι διοίκηση ασφαλιστών, εκτός των άλλων διαδικαστικών θεμάτων, σημαίνει συνεχή πρακτική στήριξη, ψυχολογική υποστήριξη, εκπαίδευση και συμπαράσταση στους ανθρώπους σας! Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι: Θα πρέπει να ακολουθήσετε βήματα όπως η βοήθεια και η εκπαίδευση τους (on the field training) σε συγκεκριμένα θέματα πωλήσεων ή τεχνικών χαρακτηριστικών προϊόντων, σε ασφαλιστές σας που κυνηγάνε συγκεκριμένους στόχους, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε ενός, ανάθεση ορφανού χαρτοφυλακίου σε κάποιους ασφαλιστές που εσείς θα επιλέξετε, σύστημα ανταμοιβών της ομάδας πωλήσεων που διοικείτε, ανάρτηση πινάκων με τους στόχους της ομάδας σας, αλλά και με τις επιτυχίες της, φωτογραφίες, πανό ή χρησιμοποίηση οποιουδήποτε άλλου σύγχρονου μέσου προβολής (αναρτήσεις σε sites εταιρικά και κοινωνικά, όπως το Linked In) κ.α. Ακόμα εφόσον προβλέπεται ή εφόσον μπορείτε να ανταποκριθείτε σε αυτό, ανάπτυξη συστήματος επιπλέον οικονομικής αμοιβής για την επίτευξη στόχου, ταξίδια ή άλλες οικονομικού χαρακτήρα επιβραβεύσεις, όπως δώρα κ.λπ. Μην ξεχνάτε ότι απομένουν μόνον 4 μήνες για το κλείσιμο του έτους και ότι η ιστορία έχει δείξει ότι σε αυτό το διάστημα συνήθως επιτυγχάνονται οι ετήσιοι στόχοι. Αν η διαδικασία ακολουθηθεί σωστά, πλήρως και με επιμονή, οι στόχοι μπορούν και να υπερκαλυφθούν! Θα επανέλθω με τη διαχείριση του αντίστοιχου ζητήματος από τους ασφαλιστές. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 08/08/2025 - 09:11 Το 84% της συνολικής παραγωγής πενταμήνου 2025 προήλθε από 7 κλάδους!
Κώστας Παπαϊωάννου, 04/08/2025 - 09:28 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
Κώστας Παπαϊωάννου, 31/07/2025 - 09:08 Συνεχίστηκε η αποδυνάμωση της αγοράς και στις εξετάσεις της Θεσσαλονίκης! Απέτυχε το 52%!
Ποιες καλύψεις των κλάδων 8 και 9 αφορούν την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές; Σύμφωνα με το ν.5116/2024, από την 1η Ιουνίου του 2025, όλες οι επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών άνω των 500.000€ θα... Κώστας Παπαϊωάννου, 25/07/2025 - 09:00
Κλάδος Αυτοκινήτων: Όταν στα συνέδρια των ασφαλιστών οι μισοί βραβεύονται για την παραγωγή τους σε αυτόν! Συνήθως στα συνέδρια των ασφαλιστικών εταιριών και των εταιριών διαμεσολάβησης, οι βραβεύσεις αφορούν μόνο τρεις έως τέσσερις, από τους συνολικά... Κώστας Παπαϊωάννου, 23/07/2025 - 09:20
Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)! Ένας κλάδος που παρά την τεράστια σημασία του και την ναυτική ιστορία και τα μεγέθη της Ελληνικής ακτοπλοΐας, καθώς και... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/07/2025 - 09:09
Η ολιστική προσέγγιση για την κάλυψη των αναγκών των πελατών λιανικής! Οι τέσσερις βασικοί τομείς κάλυψης ασφαλιστικών αναγκών των πελατών λιανικής! Τα πάντα ξεκινάνε από τη διαδικασία διερεύνησης και εντοπισμού αναγκών των... Κώστας Παπαϊωάννου, 18/07/2025 - 08:45
Η δύσκολη παρακολούθηση της ισορροπίας μεταξύ κινδύνου, απόδοσης και αποδόσεων στα προϊόντα Unit Linked! Θεωρητικά και με βάση αυτά που η νομοθεσία (ν.4364/2016 Solvency II & ν.4553/2018 IDD), προβλέπουν, τόσο οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές (ασφαλιστικοί πράκτορες),... Κώστας Παπαϊωάννου, 15/07/2025 - 09:30
Η υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων για φυσικές καταστροφές και οι ασφαλιστικοί πράκτορες που ακόμα δεν εκμεταλλεύονται την ευκαιρία! Ακόμα δεν έχουν ενημερωθεί πλήρως γι’ αυτήν και δεν την αξιοποιούν! Έχουν αντιληφθεί οι ασφαλιστικοί πράκτορες την ευκαιρία που έχουν μπροστά... Κώστας Παπαϊωάννου, 11/07/2025 - 09:40