close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Τι είδους προσέγγιση προτιμούν οι συνομήλικοι του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
5/5/2025 - 08:56
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι είδους προσέγγιση προτιμούν οι συνομήλικοι του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;

Λάουρα Σταυρίδου, 5/5/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Είναι πλέον γνωστό, ότι η μέση ηλικία των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, είναι μεταξύ 50 και 55 ετών.

Το πιο πιθανό είναι και το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου, να έχει την ίδια ηλικία.

Τον παλιό καιρό που το marketing  δεν ήταν ανεπτυγμένο, οι περισσότερες προσπάθειες πώλησης βασίζονταν στην εμπειρία.

Σήμερα όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει και η έρευνα που γίνεται στο marketing, μπορεί να υποστηρίξει την ανάπτυξη των πωλήσεων.

Για παράδειγμα αν ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, θα ήθελε να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο του με νέες πωλήσεις, το πιο φυσικό θα ήταν να ξεκινήσει προσεγγίζοντας συνομήλικους του. Σε αυτό το πεδίο υπάρχουν πολλές έρευνες που θα τον βοηθήσουν να φτιάξει ένα δυνατό σχέδιο πωλήσεων.

Οι άνθρωποι που έχουν γεννηθεί μεταξύ του 1965 και του 1976 αποκαλούνται γενιά Χ ή Gen X (από το Generation Χ). Το γιατί το έχουμε αναλύσει σε προηγούμενα άρθρα. Το σημαντικό εδώ είναι να δούμε ποια κανάλια επικοινωνίας προτιμούν και με τι τρόπο θέλουν να προσεγγιστούν.

Σύμφωνα με την «Ocreative» μια εταιρία που ασχολείται με το εξειδικευμένο marketing, η γενιά αυτή ανταποκρίνεται στο Email Marketing και δέχεται να διαβάσει καμπάνιες email.

Ωστόσο είναι δεκτική και στα καλά λόγια που έχει ακούσει για έναν επαγγελματία από άλλους ακόμα και με τη μορφή της σύστασης.

Επίσης προτιμάει τα ειλικρινή και ξεκάθαρα μηνύματα για τα προϊόντα. Δηλαδή εκτιμάει περισσότερο μια προσέγγιση στο τηλέφωνο του τύπου: « Είμαι Ασφαλιστικός Σύμβουλος και θέλω να μιλήσουμε για…» παρά το: «Είμαι οικονομοτεχνικός γιατρός ή χρηματοοικονομικός δημιουργός ή ασφαλειοποιητής…» κτλ.

Σύμφωνα με την «Business 2 Community» η γενιά αυτή προτιμά μοναδικά προϊόντα υψηλής ποιότητας. Πριν λοιπόν βιαστείτε να μιλήσετε για τον πιο «οικονομικό» σχεδιασμό, δοκιμάστε να μιλήσετε για έναν «συνδυασμό υψηλής ποιότητας υπηρεσιών».

Ποιο είναι όμως το χαρακτηριστικό που θα οδηγήσει αυτή τη γενιά να γίνει από απλός αγοραστής, πιστός πελάτης; Φαίνεται πως η εξυπηρέτηση πελατών είναι ο πιο σημαντικός μοχλός αφοσίωσης (Revel Systems) ενώ κινητοποιείται από παρεχόμενες εκπτώσεις ή προσφορές και δεν αφοσιώνεται στην εταιρία αλλά στον άνθρωπο που την εξυπηρετεί.

Όσο για το ποια μέσα χρησιμοποιεί, είναι κυρίως άνθρωποι του Facebook και του LinkedIn, κυρίως μέσω Desktop ή Laptop.

Στο χέρι σας είναι λοιπόν να σχεδιάσετε μια στοχευμένη καμπάνια, ξεκάθαρη και απλή που θα έχει ως βασικό πλεονέκτημα την προσωπική εξυπηρέτηση. Καλή σας επιτυχία!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Λάουρα Σταυρίδου
  • ασφαλιστικός διαμεσολαβητής
  • συνομήλικοι
  • προσέγγιση

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Δυο είναι μόνο τα μυστικά για την επιτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και είναι απλά!
    Λάουρα Σταυρίδου, 01/10/2025 - 08:55

    Δυο είναι μόνο τα μυστικά για την επιτυχία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή και είναι απλά!

  • Έχουν οι Έλληνες οικονομική δυνατότητα ν΄ ασφαλιστούν; Τι δείχνουν τα νούμερα
    Λάουρα Σταυρίδου, 29/09/2025 - 09:03

    Έχουν οι Έλληνες οικονομική δυνατότητα ν΄ ασφαλιστούν; Τι δείχνουν τα νούμερα

  • Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων
    Λάουρα Σταυρίδου, 25/09/2025 - 08:51

    Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων

  • Ισόβιος - Ένα πρόγραμμα από το παρελθόν, που λύνει πολλά θέματα σήμερα!
    Λάουρα Σταυρίδου, 24/09/2025 - 09:27

    Ισόβιος - Ένα πρόγραμμα από το παρελθόν, που λύνει πολλά θέματα σήμερα!

  • Επηρέασε αρνητικά η πανδημία τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές;

    Επηρέασε αρνητικά η πανδημία τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές;

    Πολλά άρθρα ασφαλιστικών εταιριών παγκοσμίως, αναπτύσσουν τη θετική πλευρά της πανδημίας στην διεύρυνση των Ασφαλιστικών εργασιών, καθώς αυξήθηκε η συνειδητοποίηση...
    Λάουρα Σταυρίδου, 23/09/2025 - 09:45
  • Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!

    Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!

    Οι κυβερνοεπιθέσεις που δέχτηκαν τα αεροδρόμια Χίθροου, Βρυξελών και Βερολίνου – Βρανδεμβούργου, φέρνουν πάλι στο προσκήνιο τις κυβερνοεπιθέσεις και τις...
    Λάουρα Σταυρίδου, 22/09/2025 - 08:57
  • Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή

    Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή

    Σημαντικές αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο φέρνει η πρόταση της ειδικής επιτροπής υπό τον καθηγητή Απόστολο Γεωργιάδη. Το πιο δύσκολο ζήτημα είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19
  • Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης

    Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης

    Με τον Ν. 5193 και συγκεκριμένα με το Άρθρο 85 με τίτλο «Αίτηση ασφάλισης» γίνεται τροποποίηση της παρ. 3 του άρθρου...
    Λάουρα Σταυρίδου, 16/09/2025 - 09:52
  • Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα;

    Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα;

    Πέρασε το καλοκαίρι και μαζί του έφυγε και η απειλή για δασικές φωτιές. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40
  • Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει:

    Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει:

    Είναι σίγουρο ότι όλοι μας έχουμε βιώσει στιγμές υψηλού άγχους, με μικρότερη ή μεγαλύτερη διάρκεια. Συνήθως μεγαλύτερο άγχος για τον Ασφαλιστικό...
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ατλαντική Ένωση: Θετικά Αποτελέσματα το Α’ Εξάμηνο του 2025 - Αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων εξαμήνου 12,07%
16:27 Ατλαντική Ένωση: Θετικά Αποτελέσματα το Α’ Εξάμηνο του 2025 - Αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων εξαμήνου 12,07%
  • 16:00 Worldline: Φέρνει στην Ελλάδα το Split Bill μέσω POS
  • 15:58 «Καμπανάκι» για τη Δημοκρατία: Κίνδυνοι παραπληροφόρησης και κυβερνοεπιθέσεων από την Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 15:53 ΤΕΧΑΝ: Οι μαθητές αναδείχθηκαν MVP της ανακύκλωσης επιστρέφοντας 70 εκατομμύρια τεμάχια υλικών στα Πολυκέντρα Ανακύκλωσης στο πλαίσιο των Μεγάλων Εκπαιδευτικών Διαγωνισμών Ανακύκλωσης!
  • 15:46 Ο «Φάρος» ρίχνει... φως στον πρώτο εθνικό super-computer
  • 15:40 Snappi: Συνεργασία με Vodafone για υπηρεσίες επικοινωνίας με χρηματοδοτικές λύσεις
  • 14:11 ΤτΕ: Μειώθηκαν τον Αυγουστο τα Τραπεζικά Επιτόκια Καταθέσεων και Δανείων
  • 13:37 Deloitte Ελλάδος: O Νίκος Κουτσογιάννης Finance Transformation Leader
  • 13:11 Το AI Conference της KPMG φέρνει στις 8 Οκτωβρίου, ηγέτες τεχνολογίας, καινοτομίας και δημόσιας πολιτικής σε μια συζήτηση εφ' όλης της ύλης για τη νέα εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ελλάδα
  • 12:53 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο ασφαλίσεων μηχανικών βλαβών και ηλεκτρονικού εξοπλισμού
  • 12:12 Η NBG Pay ενεργοποιεί το Tap to Pay στο iPhone για τους πελάτες της στην Ελλάδα
  • 11:45 Διαβάστε στο Nextdeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή για τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Interamerican στην Ευρώπη σε αποκλειστική συνέντευξη με τον Πάνο Κούβαλη
  • 11:10 Syndea: Synθεση επιτυχίας και υπεροχής στη Βιέννη
  • 11:04 Από σήμερα, 1η Οκτωβρίου, τα ραντεβού εξωτερικών ιατρείων των Νοσοκομείων του ΕΣΥ εντάσσονται στο Ενοποιημένο Σύστημα Ηλεκτρονικών Ραντεβού
  • 10:44 Φθινόπωρο 2025: Θρυαλλίδα αναδιάταξης του πολιτικού σκηνικού
  • 10:37 ΙΣΑ: Ενώνει δυνάμεις με Ιατρικούς Συλλόγους όλης της χώρας για την αντιμετώπιση υπογονιμότητας και δημογραφικού
  • 10:34 Πλαγίως: Το Τρίτο Κουδούνι
  • 10:30 Το μέλλον σου θα είναι καλό, αν τακτοποιήσεις σωστά το παρόν - «Εὔ σοι τὸ μέλλον ἔξει, ἐὰν τὸ παρόν εὖ τιθῇς.» Ισοκράτης
  • 10:00 Οδηγός επιβίωσης στη γενική απεργία
  • 09:48 Ειρήνη Αγαπηδάκη στο HealthWorld Conference: Η Ελλάδα από παρατηρητής, διαμορφωτής πολιτικών υγείας σε διεθνές επίπεδο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  3. 25/9 INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
  4. 26/9 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  5. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  6. 26/9 Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό
  7. 30/9 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube