close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Τι είδους προσέγγιση προτιμούν οι συνομήλικοι του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
5/5/2025 - 08:56
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι είδους προσέγγιση προτιμούν οι συνομήλικοι του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;

Λάουρα Σταυρίδου, 5/5/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Είναι πλέον γνωστό, ότι η μέση ηλικία των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, είναι μεταξύ 50 και 55 ετών.

Το πιο πιθανό είναι και το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου, να έχει την ίδια ηλικία.

Τον παλιό καιρό που το marketing  δεν ήταν ανεπτυγμένο, οι περισσότερες προσπάθειες πώλησης βασίζονταν στην εμπειρία.

Σήμερα όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει και η έρευνα που γίνεται στο marketing, μπορεί να υποστηρίξει την ανάπτυξη των πωλήσεων.

Για παράδειγμα αν ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, θα ήθελε να εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο του με νέες πωλήσεις, το πιο φυσικό θα ήταν να ξεκινήσει προσεγγίζοντας συνομήλικους του. Σε αυτό το πεδίο υπάρχουν πολλές έρευνες που θα τον βοηθήσουν να φτιάξει ένα δυνατό σχέδιο πωλήσεων.

Οι άνθρωποι που έχουν γεννηθεί μεταξύ του 1965 και του 1976 αποκαλούνται γενιά Χ ή Gen X (από το Generation Χ). Το γιατί το έχουμε αναλύσει σε προηγούμενα άρθρα. Το σημαντικό εδώ είναι να δούμε ποια κανάλια επικοινωνίας προτιμούν και με τι τρόπο θέλουν να προσεγγιστούν.

Σύμφωνα με την «Ocreative» μια εταιρία που ασχολείται με το εξειδικευμένο marketing, η γενιά αυτή ανταποκρίνεται στο Email Marketing και δέχεται να διαβάσει καμπάνιες email.

Ωστόσο είναι δεκτική και στα καλά λόγια που έχει ακούσει για έναν επαγγελματία από άλλους ακόμα και με τη μορφή της σύστασης.

Επίσης προτιμάει τα ειλικρινή και ξεκάθαρα μηνύματα για τα προϊόντα. Δηλαδή εκτιμάει περισσότερο μια προσέγγιση στο τηλέφωνο του τύπου: « Είμαι Ασφαλιστικός Σύμβουλος και θέλω να μιλήσουμε για…» παρά το: «Είμαι οικονομοτεχνικός γιατρός ή χρηματοοικονομικός δημιουργός ή ασφαλειοποιητής…» κτλ.

Σύμφωνα με την «Business 2 Community» η γενιά αυτή προτιμά μοναδικά προϊόντα υψηλής ποιότητας. Πριν λοιπόν βιαστείτε να μιλήσετε για τον πιο «οικονομικό» σχεδιασμό, δοκιμάστε να μιλήσετε για έναν «συνδυασμό υψηλής ποιότητας υπηρεσιών».

Ποιο είναι όμως το χαρακτηριστικό που θα οδηγήσει αυτή τη γενιά να γίνει από απλός αγοραστής, πιστός πελάτης; Φαίνεται πως η εξυπηρέτηση πελατών είναι ο πιο σημαντικός μοχλός αφοσίωσης (Revel Systems) ενώ κινητοποιείται από παρεχόμενες εκπτώσεις ή προσφορές και δεν αφοσιώνεται στην εταιρία αλλά στον άνθρωπο που την εξυπηρετεί.

Όσο για το ποια μέσα χρησιμοποιεί, είναι κυρίως άνθρωποι του Facebook και του LinkedIn, κυρίως μέσω Desktop ή Laptop.

Στο χέρι σας είναι λοιπόν να σχεδιάσετε μια στοχευμένη καμπάνια, ξεκάθαρη και απλή που θα έχει ως βασικό πλεονέκτημα την προσωπική εξυπηρέτηση. Καλή σας επιτυχία!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Λάουρα Σταυρίδου
  • ασφαλιστικός διαμεσολαβητής
  • συνομήλικοι
  • προσέγγιση

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν!
    Λάουρα Σταυρίδου, 24/06/2025 - 09:00

    Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν!

  • Το λέμε στους πελάτες μας: Ισχυρή η Ευρωπαϊκή Ασφαλιστική αγορά έναντι του γεωπολιτικού κινδύνου!
    Λάουρα Σταυρίδου, 23/06/2025 - 08:55

    Το λέμε στους πελάτες μας: Ισχυρή η Ευρωπαϊκή Ασφαλιστική αγορά έναντι του γεωπολιτικού κινδύνου!

  • Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;
    Λάουρα Σταυρίδου, 20/06/2025 - 09:00

    Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;

  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
    Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-

  • Η επίδραση του πολέμου στα Ασφάλιστρα, για άλλη μια φορά!

    Η επίδραση του πολέμου στα Ασφάλιστρα, για άλλη μια φορά!

    Με ψυχραιμία αντιδρούν οι αγορές στην σύρραξη μεταξύ Ισραήλ και Ιράν, σημειώνοντας συγκρατημένες αυξήσεις σε πετρέλαιο και ενέργεια, καθώς υπάρχει...
    Λάουρα Σταυρίδου, 18/06/2025 - 09:00
  • Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;

    Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;

    Αμετανόητοι οι χρήστες του κινητού κατά την οδήγηση, αδυνατούν να κατανοήσουν ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος, δεν μπορεί να κάνει δυο...
    Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16
  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO

    Συναντήσαμε την κυρία Εύη Θανοπούλου, Διευθύντρια Υποκαταστήματος στην Ergo, με μακρόχρονη και πολυβραβευμένη πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά. Η κυρία Θανοπούλου ξεκίνησε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20
  • Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;

    Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;

    Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων...
    Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
  • Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

    Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

    Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
  • Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…

    Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…

    Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου...
    Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

To βραβείο «ACI EUROPE Best Airport Award» στην κατηγορία 25-40 εκατ. επιβατών στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών!
09:22 To βραβείο «ACI EUROPE Best Airport Award» στην κατηγορία 25-40 εκατ. επιβατών στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών!
  • 09:16 Συνεχίζεται η μάχη με τις φλόγες στη Χίο - Τρία μηνύματα 112 για απομάκρυνση από οικισμούς
  • 09:10 Το ανοδικό ρελάνς των αγορών, το κυβερνητικό «πρέσινγκ» στις τράπεζες και η «απάντηση» σχέδιο της Alpha για το στεγαστικό, ισχυρό ενδιαφέρον για το ομόλογο της Πειραιώς και η «απάντηση» του ΟΤΕ στη…ΔΕΗ
  • 09:00 Ασφάλιση είναι…Πείθουμε τον πελάτη να αγοράσει την ιδέα του Ασφαλιστικού Θεσμού, πριν το προϊόν!
  • 15:53 Για πρώτη φορά στην Αθήνα το International Committee του Ομίλου Reale - Φιλοξενία από την Υδρόγειο Ασφαλιστική
  • 15:00 Νίκος Κωστόπουλος στο Europa Next: Η Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται μια κοινή στρατηγική πλατφόρμα για την άμυνα
  • 14:53 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  • 14:50 Μέχρι 20% η συμμετοχή της «ΑΛΦΑ-ΔΕΛΤΑ Ασφαλιστικές διαμεσολαβήσεις Α.Ε.» στην «ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Ζωής»
  • 14:23 Κ. Πιερρακάκης: Οι τράπεζες πρέπει να ανταποκριθούν και να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων
  • 14:19 Το ΒΕΑ ζητά “φρένο” στην εφαρμογή του Ψηφιακού Πελατολογίου
  • 14:10 Στον Όμιλο Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Τσέτη η ανώτατη διάκριση υπευθυνότητας Kotinos Olympic Wreath!
  • 14:00 Η AEGEAN για 14η χρονιά «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» στα Skytrax World Airline Awards 2025
  • 13:52 500+ CFOs παρευρέθηκαν στο 23ο CFO Forum -την ετήσια κορυφαία συνάντηση των Οικονομικών Στελεχών- της KPMG στην Ελλάδα
  • 13:03 Συνεργασία της Εθνικής Τράπεζας με την Italgass και τα Γενικά Αρχεία του Κράτους
  • 12:50 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: Πυροπροστασία και Ασφάλιση Περιουσίας - Εκπαίδευση Συνεργατών για τα σύγχρονα δεδομένα
  • 11:50 Ξεκινά ο διάλογος με τους κοινωνικούς εταίρους για το νέο νομοσχέδιο για την εργατική νομοθεσία, την υγεία και την ασφάλεια στην εργασία
  • 10:34 Έρχεται ο «Αριθμός Ταυτότητας Ακινήτου» - Τι σημαίνει για τους ιδιοκτήτες - Περιλαμβάνει και στοιχεία ασφαλιστηρίων
  • 10:25 Πλαγίως: Στο περιθώριο των γεγονότων
  • 10:15 Κτηριακά Έργα & Ανάπτυξη Ακινήτων - Απαραίτητη η Ασφάλιση Επαγγελματικής Ευθύνης Μηχανικού
  • 10:00 Πώς μπορεί ο ασφαλιστικός σύμβουλος να πολλαπλασιάσει τον εαυτό του με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  4. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  5. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  6. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  7. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube