Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/4/2023 - 09:40 facebook twitter linkedin Τι είναι το έντυπο ανάλυσης αναγκών που υπογράφει ο πελάτης; Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/4/2023 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με το νόμο 4385/2018 IDD, ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης του πελάτη πριν τη σύναψη της ασφάλισης, είναι υποχρεωμένος να του παραδίδει ορισμένα έντυπα και να λαμβάνει υπογραφές ότι παρέλαβε και ενημέρωσε. Στα υποχρεωτικά αυτά έντυπα περιλαμβάνονται εκτός των άλλων και το «Έντυπο Ανάλυσης Αναγκών Πελάτη» και το «Έντυπο Εξατομικευμένης Σύσταση προς τον Πελάτη». Τα δύο αυτά έντυπα είναι αλληλένδετα επειδή το έντυπο εξατομικευμένης σύστασης προκύπτει σύμφωνα με τις πληροφορίες που δίδονται στο έντυπο ανάλυσης αναγκών πελάτη. Στο Έντυπο ανάλυσης αναγκών πελάτη, καταγράφονται οι πληροφορίες που παρέχει ο ίδιος ο πελάτης για το προφίλ του και τις ανάγκες του, προκειμένου ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής να αξιολογήσει σωστά τις απαιτήσεις του πελάτη και να του προσφέρει την καταλληλότερη πρόταση προϊόντος. Ο πελάτης υπογράφει και ο διαμεσολαβητής παραλαμβάνει (αντίγραφο μπορεί να δοθεί). Στο Έντυπο Εξατομικευμένης Σύσταση προς τον Πελάτη, παρέχεται στον πελάτη εγγράφως η συμβουλή/πρόταση για συγκεκριμένο ασφαλιστικό προϊόν ή ασφαλιστική σύμβαση και η τεκμηρίωση του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή προς τον πελάτη, με τους λόγους για τους οποίους το προτεινόμενο προϊόν ικανοποιεί καλύτερα τις απαιτήσεις και ανάγκες του. Ο διαμεσολαβητής υπογράφει και ο πελάτης παραλαμβάνει (αντίγραφο μπορεί να δοθεί). Οι πελάτες οφείλουν να συνεργάζονται με τον ασφαλιστικό τους διαμεσολαβητή, πρώτον γιατί είναι υποχρεωτικό από τη νομοθεσία και δεύτερον γιατί η διαδικασία διασφαλίζει τα συμφέροντά τους και την ορθή ασφαλιστική τους κάλυψη. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/07/2025 - 10:44 Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 21/07/2025 - 10:00 Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 16/07/2025 - 09:22 Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;
Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν; Κάθε χρόνο συνήθως προς το τέλος Αυγούστου ξεκινά η επίσημη κυνηγετική περίοδος, που διαρκεί έως τα τέλη Φεβρουαρίου του επόμενου... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/07/2025 - 09:03
Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις; Οι θαλάσσιες δραστηριότητες αυξάνουν τις πιθανότητες πρόκλησης Ωτίτιδας και Διάτρησης Τυμπάνου. Τα ασφαλιστήρια υγείας προβλέπουν, εκτός των άλλων, και τη... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/07/2025 - 13:20
Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα; Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα Σύστημα Αποζημίωσης, που μετά από ένα τροχαίο ατύχημα επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο, να αποζημιωθεί από... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/07/2025 - 14:45
Ποιες δαπάνες αποζημιώνει η κάλυψη Έξοδα Προ και Μετά τη Νοσηλεία και επιστρέφει χρήματα; Ποιες δαπάνες αποζημιώνει η κάλυψη Έξοδα Προ και Μετά τη Νοσηλεία; Συνήθως οι ενδιαφερόμενοι λένε «..θέλω να με καλύπτει όταν θα... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 08/07/2025 - 11:00
Τι προβλέπεται για οδηγό χωρίς δίπλωμα που προκαλεί σωματικές βλάβες σε τρίτους; Με αφορμή το τραγικό συμβάν, στην Κάτω Αχαΐα, κατά το οποίο ο 63χρονος οδηγός, ο οποίος δεν είχε δίπλωμα, παραβίασε... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 04/07/2025 - 08:58
Ποιες παροχές προσφέρει ένα ασφαλιστήριο Οδικής Βοήθειας; Η Οδική Βοήθεια καλύπτει τον ασφαλισμένο ιδιοκτήτη και οδηγό, σε είδος και σε χρήμα, εντός και εκτός Ελλάδας. Σε γενικό πλαίσιο... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 02/07/2025 - 12:05