close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Τι πρέπει να κάνει ένας ασφαλισμένος μετά από μια ζημιά στο ακίνητό του για να αποζημιωθεί;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής
Μέντωρ Διαμεσολαβητής,
10/1/2022 - 08:33
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τι πρέπει να κάνει ένας ασφαλισμένος μετά από μια ζημιά στο ακίνητό του για να αποζημιωθεί;

Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/1/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

«Μετά από μια ζημιά» σε ασφαλισμένο ακίνητο, ο ασφαλισμένος πρέπει να προβεί σε ορισμένες ενέργειες προκειμένου να εξελιχθεί ομαλά η διαδικασία αποζημίωσης.

Οι ενέργειες αυτές είναι οι κάτωθι:

  • Να ειδοποιήσει τις αρμόδιες αρχές για το περιστατικό, αστυνομία, πυροσβεστική.
  • Να ειδοποιήσει τον προσωπικό του διαμεσολαβητή και την εταιρεία του.
  • Να μην προβεί σε καμία αλλαγή ή επισκευή του χώρου της ασφαλισμένης κατοικίας και των αντικειμένων του περιεχομένου που υπέστησαν ζημιά, χωρίς την έγκριση της εταιρείας.
  • Να προβεί σε κάθε ενέργεια για το συμφέρον του και τον περιορισμό της ζημιάς, σαν να μην ήταν ασφαλισμένος και ανεξάρτητα με τις ενέργειες των Αρχών.
  • Να κρατήσει τα αντικείμενα που υπέστησαν ζημιά και οποιοδήποτε στοιχείο σχετικό με τη ζημιά, για να τα επιθεωρήσει ο Πραγματογνώμονας της εταιρείας.
  • Να συμπληρώσει και να παραδώσει μέσα σε 8 ημέρες από τη στιγμή που έλαβε γνώση για τη ζημιά, τη Δήλωση Ζημιάς που θα του δοθεί, με την αναλυτική περιγραφή των συνθηκών της ζημιάς, και των στοιχείων που ζητούνται.
  • Να φυλάξει τα τιμολόγια και τις αποδείξεις για τα έξοδα των επισκευών, του κτηρίου και των αντικειμένων, γιατί με βάση αυτών θα αποζημιωθεί.
  • Να προωθήσει στην Εταιρία μέσα σε 8 ημέρες κάθε νομικό, δικαστικό ή εξώδικο έγγραφο που αφορά την αιτία που προκάλεσε τη ζημιά, από όπου και αν προέρχεται αυτό. (έγγραφα αστυνομίας, πυροσβεστικής κτλ.)
  • Να μην προβεί σε οποιασδήποτε ενέργεια ή συμφωνία, με οποιοδήποτε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, χωρίς την έγκριση της Εταιρίας.
  • Να παρέχει κάθε επιπλέον πληροφορία ή ειδική βοήθεια που η εταιρία θα κρίνει αναγκαία και θα του ζητήσει.

Σε γενικό πλαίσιο οι πελάτες θα πρέπει να θυμούνται ότι η αίτηση αποζημίωσης συνοδεύεται πάντοτε από μία προσφορά επισκευής, από τον τεχνικό της επιλογής τους.

Η προσφορά δίδεται στον πραγματογνώμονα ή στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, συνοδευτικά με άλλα τυχόν έγγραφα, για να εξελιχθεί η αποζημίωση.

Εάν λείπουν έγγραφα από το φάκελο της ζημιάς η διαδικασία αποζημίωσης δεν μπορεί να εξελιχθεί. Εάν η προσφορά επισκευής είναι μη ρεαλιστική, τότε η εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει δεύτερη προσφορά ή να στείλει συνεργαζόμενο τεχνίτη. Η αποζημίωση καταβάλλεται μόλις ολοκληρωθεί ο φάκελος και ο απαιτούμενο έλεγχος.

Οι υποχρεώσεις του ασφαλισμένου μετά από μια ζημιά σε ασφαλισμένο ακίνητο, ισχύουν για όλα τα ασφαλιστήρια και τις εταιρείες.

Ενημερωθείτε αναλυτικά από τον προσωπικό σας διαμεσολαβητή.

©Μέντωρ Διαμεσολαβητής

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφάλιση κατοικίας

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/08/2025 - 11:21

    Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;

  • Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/08/2025 - 11:04

    Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;

  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/07/2025 - 12:40

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;

  • Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/07/2025 - 08:53

    Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;

  • Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Συμβαίνουν περιστατικά ακινητοποίησης οχημάτων και στα νησιά. Εάν ο οδηγός δεν επιθυμεί να επισκευάσει τη βλάβη σε τοπικό συνεργείο, τότε πρέπει...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/07/2025 - 10:44
  • Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού καλύπτει τις παρακάτω κατηγορίες οχημάτων: Επιβατικό αυτοκίνητο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό αυτοκίνητο Δημοσίας Χρήσεως- Ταξί Φορτηγό αυτοκίνητο μέχρι 3,5 τόνους...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 21/07/2025 - 10:00
  • Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;

    Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;

    Πολλά και διαφορετικά περιστατικά τροχαίων συμβαίνουν στην καθημερινότητα, μέσα στα οποία και τροχαία με διπλοπαρκάρισμα. Για την αξιολόγηση της υπαιτιότητας, εκτός...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 16/07/2025 - 09:22
  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;

    Κάθε χρόνο συνήθως προς το τέλος Αυγούστου ξεκινά η επίσημη κυνηγετική περίοδος, που διαρκεί έως τα τέλη Φεβρουαρίου του επόμενου...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/07/2025 - 09:03
  • Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;

    Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;

    Οι θαλάσσιες δραστηριότητες αυξάνουν τις πιθανότητες πρόκλησης Ωτίτιδας και Διάτρησης Τυμπάνου. Τα ασφαλιστήρια υγείας προβλέπουν, εκτός των άλλων, και τη...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/07/2025 - 13:20
  • Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;

    Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;

    Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα Σύστημα Αποζημίωσης, που μετά από ένα τροχαίο ατύχημα επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο, να αποζημιωθεί από...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/07/2025 - 14:45

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
15:50 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  • 15:17 Ολοκληρώθηκε η Συγχώνευση των Ασφαλιστικών Εταιρειών ERB Cyprialife με Hellenic Life και ERB Asfalistiki με Παγκυπριακή Ασφαλιστική
  • 14:48 Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025
  • 14:20 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Together 4 a Better World - Ψηφίζουμε για καλό!
  • 13:45 H Συμφωνία Εκεχειρίας στη Γάζα και οι υπαρκτές δυσκολίες για την επόμενη μέρα
  • 13:03 Συνεργασίες, συμπράξεις και κοινοπραξίες των επιχειρήσεων Κύπρου και Ελλάδας
  • 12:30 500 συμμετέχοντες και 65 ομιλητές έδωσαν δυνατό «παρών» στο AI Conference της KPMG
  • 11:43 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι
  • 11:40 Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: «Ψυχική Υγεία σε Ανθρωπιστικές Κρίσεις»
  • 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
  • 10:25 ΕΑΕΕ προς ξενοδόχους: Έρχεται σχέδιο για τις επιχειρήσεις που δεν βρίσκουν κάλυψη - Η εμπειρία του Ομίλου Μήτση από τις φωτιές στη Ρόδο
  • 09:40 ΕΑΕΕ: +17,2% τα ασφαλιστήρια πληρωμάτων πλοίων το 2024
  • 09:06 Τελικός γύρος διαβουλεύσεων της ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως με τους εκπροσώπους των Εθνικών Κοινωνικών Εταίρων για την ενίσχυση των συλλογικών διαπραγματεύσεων
  • 09:02 Πως βλέπει η ΕΛΣΤΑΤ, η οποία καταρτίζει τον ετήσιο δείκτη αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας, τα μεγέθη των ασφαλιστικών επιχειρήσεων της Ελλάδας;
  • 08:55 ΕΑΣΕ-Υπουργείο Οικονομικών: Συνάντηση για ενίσχυση της συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα
  • 08:45 Η διεθνής φουάρ “Platforms Project” για δεύτερη χρονιά στο Καπνεργοστάσιο
  • 14:43 Ριζική αναθεώρηση του ΕΣΥ ζητούν οι ειδικοί - Στο επίκεντρο η έλλειψη προσωπικού και η τηλεϊατρική
  • 13:49 ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν 7% τα ασφάλιστρα υγείας τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι
  • 13:32 CrediaBank: Μνημόνιο Συνεργασίας για Βιώσιμη Επιχειρηματική Ανάπτυξη με Περιφέρεια & Επιμελητήρια Δυτικής Μακεδονίας
  • 13:28 Έφυγε από την ζωή ο Τάκης Δρακάτος
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/10 Το νέο βιβλίο του Ευριπίδη Στυλιανίδη και η παρουσίαση με υψηλούς προσκεκλημένους
  2. 3/10 Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
  3. 7/10 Allianz Ελλάδος: Εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου και συγκρότηση εκτελεστικής επιτροπής
  4. 8/10 Groupama Ασφαλιστική: «Μένουμε Ελλάδα» – Η νέα εποχή με επένδυση σε ανθρώπους, καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη
  5. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  6. 6/10 Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
  7. 9/10 Ολοκληρώθηκε η συμφωνία PureHealth-CVC για το 60% της Hellenic Healthcare Group

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube