close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Ποιος φταίει όταν ένας οδηγός κάνει προσπέραση από δεξιά και τρακάρει το προπορευόμενο όχημα;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής
Μέντωρ Διαμεσολαβητής,
23/10/2020 - 10:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ποιος φταίει όταν ένας οδηγός κάνει προσπέραση από δεξιά και τρακάρει το προπορευόμενο όχημα;

Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/10/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κατά διαστήματα τίθενται διάφορα ερωτήματα στους διαμεσολαβητές από ασφαλισμένους πελάτες, σχετικά με θέματα υπαιτιότητας τροχαίων ατυχημάτων. Ένα τέτοιο ερώτημα είναι «Ποιος φταίει σε ένα οδικό ατύχημα, όταν ένας οδηγός κάνει προσπέραση από δεξιά και τρακάρει το προπορευόμενο όχημα».

Όταν συμβαίνει ένα ατύχημα, ο ασφαλιστής καλείται να συζητήσει, να συμβουλεύσει και να καθοδηγήσει τον ασφαλισμένο για την διαδικασία δήλωσης ατυχήματος και αποζημίωσης. Ασφαλώς με την εμπειρία του και με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του μπορεί να εκφράσει και μια «άτυπη εκτίμηση» για τον υπαίτιο του ατυχήματος. Όμως δεν είναι ο ασφαλιστής ο αρμόδιος που θα αποφασίσει ποιος φταίει για το ατύχημα και ποιος θα λάβει αποζημίωση! Ο διαμεσολαβητής δεν είναι δικηγόρος, δικαστής, πραγματογνώμονας, διακανονιστής, αστυνομικός, ντετέκτιβ και φαναρτζής-φανοποιός- βαφέας αυτοκινήτων!

Οι απαντήσεις σε τέτοια ερωτήματα, και άλλα πιο πολύπλοκα!, που συμβαίνουν καθημερινά, μπορούν να απαντηθούν από τους αρμόδιους στα οδικά ατυχήματα, ειδικούς, δικηγόρους, και υπό την βάση της γενικής νομοθεσίας και του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Οπότε η μια πρώτη σκέψη σχετικά με το ερώτημα ήταν «Τι λέει ο ΚΟΚ για το προσπέρασμα»; Ο Μέντωρ ανέτρεξε στο σχετικό άρθρο.

Δείτε εδώ αναλυτικά το άρθρο 17 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας:

Άρθρο 17 Προσπέρασμα - Κυκλοφορία σε στοίχους

1. Ο οδηγός επιτρέπεται να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα μόνον εφόσον μπορεί να το κάνει χωρίς κίνδυνο ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και εφόσον προειδοποιήσει έγκαιρα γι’ αυτό, σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 2 του παρόντος Κώδικα.

2. Το προσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Κατ' εξαίρεση, το προσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν ο προπορευόμενος οδηγός έχει δώσει σήμα ότι προτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακινήσει το όχημα ή τα ζώα του προς την πλευρά αυτήν.

3. Το προσπέρασμα απαγορεύεται γενικά στις εξής περιπτώσεις:
α) όταν κάποιος από τους οδηγούς που ακολουθούν αυτόν που προτίθεται να προσπεράσει άρχισε ήδη το προσπέρασμα.
β) Όταν ο οδηγός που προπορεύεται στην αυτή λωρίδα κυκλοφορίας δώσει σήμα ότι προτίθεται να προσπεράσει άλλον.
γ) Όταν η λωρίδα κυκλοφορίας, την οποία θα χρησιμοποιήσει ο οδηγός κατά το προσπέρασμα, δεν είναι ελεύθερη σε αρκετή απόσταση μπροστά του, κατά τρόπο ώστε, λαμβανομένης υπόψη της διαφοράς ταχύτητας του οχήματός του, κατά το χρόνο του προσπεράσματος, και εκείνης των οχημάτων, τα οποία προτίθεται να προσπεράσει, να μην εκθέσει σε κίνδυνο ή παρεμποδίσει τους ερχόμενους αντίθετα.
δ) Αμέσως προ ή επί μη κυκλικού ισόπεδου οδικού κόμβου, εκτός αν:

αα) επιτρέπεται το προσπέρασμα προς τα δεξιά, κατά την περίπτωση της παρ. 2 του άρθρου αυτού,
ββ) η οδός, στην οποία γίνεται το προσπέρασμα, έχει προτεραιότητα,
γγ) η κυκλοφορία ρυθμίζεται από τροχονόμο ή με φωτεινούς σηματοδότες και
δδ) το όχημα το οποίο προσπερνάτε είναι ποδήλατο, μοτοποδήλατο ή μοτοσικλέτα χωρίς καλάθι.

ε) Αμέσως προ ή επί ισοπέδου σιδηροδρομικής διάβασης χωρίς κινητά φράγματα, εκτός αν η οδική κυκλοφορία ρυθμίζεται από φωτεινούς σηματοδότες, όπως αυτοί που χρησιμοποιούνται στους ισόπεδους οδικούς κόμβους.
στ) Αμέσως προ ή σε διάβαση πεζών, οποία έχει σημανθεί ως διάβαση πεζών στο οδόστρωμα ή με πινακίδα σήμανσης.
ζ) Μέσα στις σήραγγες με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
η) Όταν σχολικό λεωφορείο έχει σταματήσει σε οδόστρωμα με μία ή δύο λωρίδες κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση που κινείται και έχει αναμμένα τα φώτα έκτακτης ανάγκης για την αποβίβαση και επιβίβαση μαθητών.

4. Ειδικότερα σε οδόστρωμα διπλής κατεύθυνσης, το προσπέρασμα απαγορεύεται και κατά την προσέγγιση σε κυρτή αλλαγή κλίσης ή σε στροφές με ανεπαρκή ορατότητα, εκτός αν υπάρχει στα σημεία αυτά διαχωριστική νησίδα ή δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση αυτού που προσπερνά, οι οποίες ορίζονται με κατά μήκος διαγραμμίσεις, το δε προσπέρασμα γίνεται χωρίς να εγκαταλείψει ο οδηγός τις λωρίδες κυκλοφορίας που σημειώνονται ως κλειστές γι’ αυτούς που έρχονται αντίθετα.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

5. Ο οδηγός, κατά το προσπέρασμα, υποχρεούται να αφήνει στο όχημα το οποίο προσπερνά αρκετό χώρο παραπλεύρως.

6. Ο οδηγός, υποχρεούται μετά το προσπέρασμα, να επαναφέρει το όχημά του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος, χωρίς κίνδυνο γι’ αυτούς που προσπερνά. Αν όμως κινείται σε οδόστρωμα με δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση και προτίθεται να προσπεράσει περισσότερα από ένα οχήματα, μπορεί να παραμείνει στη λωρίδα που χρησιμοποιεί για το προσπέρασμα, αν η ενέργειά του αυτή δεν προκαλεί δυσχέρεια στους οδηγούς ταχύτερων οχημάτων που τον πλησιάζουν από πίσω.

7. Ο οδηγός που αντιλαμβάνεται ότι άλλος οδηγός προτίθεται να τον προσπεράσει, υποχρεούται να κινείται πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και να μην επιταχύνει την κίνησή του. Ο οδηγός βραδέως κινουμένου ή ογκώδους οχήματος, του οποίου δεν είναι ευχερές και ασφαλές το προσπέρασμα, λόγω της στενότητας ή της κατάστασης του οδοστρώματος, σε συνδυασμό με την πυκνότητα της αντιθέτως ερχόμενης κυκλοφορίας, υποχρεούται να μειώνει την ταχύτητά του και να πλησιάζει κατά το δυνατόν, στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος, για να διευκολύνει το προσπέρασμα από οχήματα που ακολουθούν.

8.α) Σε μονόδρομους και οδούς διπλής κατεύθυνσης, που υπάρχουν δύο τουλάχιστον λωρίδες κυκλοφορίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατοικημένες περιοχές και τρεις εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκος διαγραμμίσεις, επιτρέπεται η κυκλοφορία σε παράλληλες σειρές (στοίχους). β) Στην περίπτωση αυτή, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνον εφόσον δεν προκαλείται κίνδυνος ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και δίνεται έγκαιρα προειδοποίηση, σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 2 του παρόντος Κώδικα, γ) Στην περίπτωση που προβλέπεται στο εδάφιο α’ της παρούσας παραγράφου, ο προβλεπόμενος τρόπος οδήγησης δεν θεωρείται ότι αποτελεί προσπέρασμα κατά την έννοια του παρόντος άρθρου. Η διάταξη της περίπτωσης στ' της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού παραμένει εφαρμόσιμη.

9. Αν η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι τέτοια ώστε τα οχήματα να καταλαμβάνουν ολόκληρο το πλάτος του οδοστρώματος προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας και κινούνται με την ταχύτητα του προπορευόμενου αυτών οχήματος, αλλαγή λωρίδας επιτρέπεται μόνο προκειμένου το όχημα να στρίψει δεξιά ή αριστερά ή να σταθμεύσει.

10. Στις περιπτώσεις κίνησης των οχημάτων σε παράλληλες σειρές (στοίχους), οι οδηγοί των βραδυπορούντων οχημάτων υποχρεούνται να κινούν αυτά στη δεξιά λωρίδα του οδοστρώματος.

11. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις των περιπτώσεων α’, β’, ε’, στ’ και ζ’ της παραγράφου 3 και της παραγράφου 4 του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο επτακοσίων (700,00) ευρώ, τις δε λοιπές διατάξεις με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ.

©Μέντωρ Διαμεσολαβητής

(Για τις παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, εφαρμόζονται διοικητικά μέτρα και ποινικές κυρώσεις που προβλέπονται από Ν.2696/23.03.1999 ΦΕΚ.57α και αναπροσαρμογές Νόμων Ν.3542/02.03.2007/ΦΕΚ.50Α' & Ν.4530/30.03.2018/ΦΕΚ.59Α' & Ν.4619/2019-ΦΕΚ.Α’95/11.6.2019 & Ν.4637/2019 -ΦΕΚ A 180/18.11.2019 & Άτυπη κωδικοποίηση έως και ν.4663/20 (Α’30/12-02-20) και κάθε άλλη σχετική αναπροσαρμογή της νομοθεσίας)

Πηγή: https://www.yme.gov.gr/
http://www.astynomia.gr/
http://www.odigostoupoliti.eu/
https://www.glavopoulos.com/kok-017/

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
  • ΚΟΚ
  • προσπέραση
  • τροχαίο ατύχημα
  • τρακάρισμα

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Σε ποιες περιπτώσεις τα ασφαλιστήρια παρέχουν στον οδηγό ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 12/05/2025 - 09:28

    Σε ποιες περιπτώσεις τα ασφαλιστήρια παρέχουν στον οδηγό ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο;

  • Πως προσδιορίζεται το ασφάλισμα Μόνιμης Μερικής Ανικανότητας για εργασία από ακρωτηριασμό δακτύλων;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/04/2025 - 09:19

    Πως προσδιορίζεται το ασφάλισμα Μόνιμης Μερικής Ανικανότητας για εργασία από ακρωτηριασμό δακτύλων;

  • Πως αποζημιώνουν τα ασφαλιστήρια οχημάτων πυρκαγιά συνεπεία βίαιων ταραχών και ενεργειών;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/04/2025 - 12:37

    Πως αποζημιώνουν τα ασφαλιστήρια οχημάτων πυρκαγιά συνεπεία βίαιων ταραχών και ενεργειών;

  • Τι είναι η ασφάλιση ζωής και πόσοι αγοράζουν στην Ελλάδα;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 07/04/2025 - 09:16

    Τι είναι η ασφάλιση ζωής και πόσοι αγοράζουν στην Ελλάδα;

  • Πως μπορεί μια επιχείρηση που είναι κλειστή για επισκευές, να εισπράττει χρήματα από το ασφαλιστήριο;

    Πως μπορεί μια επιχείρηση που είναι κλειστή για επισκευές, να εισπράττει χρήματα από το ασφαλιστήριο;

    Σύμφωνα με την πρόσφατη επικαιρότητα, ισχυρή κακοκαιρία έπληξε Πάρο, Νάξο, Τήνο, Άνδρο, Μύκονο, Χίο, Σάμο, Ικαρία, Εύβοια, Ανατολική Στερεά, Μεσολόγγι,...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 03/04/2025 - 11:23
  • Πότε λήγει η κάλυψη Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων (ΑΠΑ) και γιατί είναι απαραίτητη στα ασφαλιστήρια ζωής;

    Πότε λήγει η κάλυψη Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων (ΑΠΑ) και γιατί είναι απαραίτητη στα ασφαλιστήρια ζωής;

    Οι Συμπληρωματικές Καλύψεις «Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων-ΑΠΑ» και «Απαλλαγή Πληρωμής Ασφαλίστρων Συμβαλλομένου-ΑΠΑΣ» προστίθενται σε ασφαλιστήρια ζωής και υγείας που έχουν Βασική...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 31/03/2025 - 09:09
  • Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για την έκρηξη σε κουζίνα εστιατορίου;

    Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για την έκρηξη σε κουζίνα εστιατορίου;

    Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για την έκρηξη σε κουζίνα εστιατορίου, με υλικές ζημιές και σωματικές βλάβες; Τα συμβόλαια ασφάλισης «επαγγελματικής περιουσίας»,...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/03/2025 - 09:30
  • Ποιον ασφαλίζει η κάλυψη Προσωπικό Ατύχημα στα συμβόλαια οχημάτων και πότε αποζημιώνει;

    Ποιον ασφαλίζει η κάλυψη Προσωπικό Ατύχημα στα συμβόλαια οχημάτων και πότε αποζημιώνει;

    Με την παροχή Προσωπικό Ατύχημα στα συμβόλαια οχημάτων ασφαλίζεται ο οδηγός. Σε περίπτωση οδικού ατυχήματος με δική του υπαιτιότητα, εάν προξενήσει...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 24/03/2025 - 10:12
  • Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για το βανδαλισμό έργων τέχνης;

    Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για το βανδαλισμό έργων τέχνης;

    Με αφορμή το πρόσφατο παράδειγμα βανδαλισμού έργων τέχνης, το παρόν αναφέρεται στο γενικό πλαίσιο, του τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια σε...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 18/03/2025 - 09:01
  • Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ;

    Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ;

    Με αφορμή τα συχνά τραγικά γεγονότα της επικαιρότητας.   Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ απαγορεύεται ρητά τόσο από τον Κώδικα...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 17/03/2025 - 10:55

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Marsh λανσάρει νέα υπηρεσία ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνων για Κέντρα Δεδομένων
15:50 Η Marsh λανσάρει νέα υπηρεσία ασφάλισης και διαχείρισης κινδύνων για Κέντρα Δεδομένων
  • 15:23 Πειραιώς: Συμμετέχει στο Ταμείο Χαρτοφυλακίου Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης
  • 15:11 Howden: Αντασφάλιση, ομόλογα καταστροφών και αμοιβαία ταμεία κινδύνου: Ζωτικής σημασίας για την επισιτιστική ασφάλεια της Ευρώπης
  • 15:08 Θεσσαλονίκη: Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στην πόλη για να ερευνήσει το περιστατικό θανάτου 5χρονου κοριτσιού σε ιδιωτική κλινική
  • 14:46 ICAP CRIF: Έκθεση για την Περιφερειακή Εξειδίκευση της Εθνικής Στρατηγικής Έξυπνης Εξειδίκευσης στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου
  • 14:22 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  • 14:04 Η Insurance Europe ζητά μεγαλύτερη σαφήνεια σχετικά με τη Γνώμη της EIOPA για την Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 13:34 Η Aon λανσάρει νέα υπηρεσία Ανάλυσης Διαφάνειας Τιμολόγησης στην Υγεία - Παροχή σαφήνειας βάσει δεδομένων για τη βελτιστοποίηση των δαπανών υγειονομικής κάλυψης
  • 13:21 Στο υπουργείο Υγείας σήμερα το απόγευμα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης!
  • 13:05 Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση
  • 12:45 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο από την Ελληνική Εταιρεία Πρόληψης και Αντιμετώπισης του Ιού των Θηλωμάτων (HPV)
  • 12:33 Αύξηση της συχνότητας εμφάνισης καρκίνου σε νέα άτομα: μελέτη του Εθνικού Ινστιτούτου Καρκίνου των ΗΠΑ
  • 12:21 ΕΑΔΕ: Πραγματοποίηση συνάντησης με την Εθνική Ασφαλιστική
  • 12:05 Επίσκεψη της Αναπληρώτριας Υπουργού Υγείας Ειρήνης Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
  • 11:56 21 Μαΐου: Μεγάλη η σημερινή εορτή - Tιμάται η μνήμη των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης
  • 11:45 Τεχνοδρομώ: Θέατρο και Ψυχική Υγεία - Επικοινωνία, Έκφραση και Θεραπεία μέσα από την Τέχνη
  • 11:29 ΙΣΧΥΣ: Ημερίδα για την Προστασία Εμπορικών Επιχειρήσεων και Ξενοδοχειακών Μονάδων από Φυσικές Καταστροφές και Πυρκαγιές
  • 11:08 Πλαγίως: Η ΕΘΝΙΚΗ, το δίκιο της και ο λάθος τρόπος για να το βρει
  • 11:01 Υπογραφή Μνημονίων Συνεργασίας ΠΦΣ με την Ελληνική Εταιρεία Υπέρτασης και την Ένωση Ασθενών Ελλάδας
  • 10:55 ΑΑΔΕ: Ποιοι κινδυνεύουν να βγουν «στα μανταλάκια» αν δεν τακτοποιήσουν μέσα σε ένα μήνα τις οφειλές τους
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 15/5 Ποια είναι η ΝΑΚ INSURANCE BROKERS που εξαγόρασε η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS
  4. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  5. 15/5 Howden Agents: Ενίσχυση των υπηρεσιών διεθνών ασφαλίσεων υγείας με την εξαγορά της CERESOLE Insurance Agents
  6. 20/5 Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
  7. 19/5 ΤτΕ: Χρειάζεται αλλαγή μοντέλου στην ασφάλιση υπηρεσιών Υγείας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube