close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Πόσο Φιλικός μεταξύ των οδηγών είναι ο Φιλικός Διακανονισμός; Μήπως τελικά είναι «εχθρικός διακανονισμός»;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής
Μέντωρ Διαμεσολαβητής,
10/7/2019 - 14:29
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πόσο Φιλικός μεταξύ των οδηγών είναι ο Φιλικός Διακανονισμός; Μήπως τελικά είναι «εχθρικός διακανονισμός»;

Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/7/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μέσα από την ροή της καθημερινότητας προκύπτουν διάφορα θέματα που προκαλούν απορίες!

Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα Σύστημα αποζημίωσης μετά από τροχαίο ατύχημα, που επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο οδηγό να αποζημιωθεί από την δική του ασφαλιστική εταιρεία. 

Η προϋπόθεση αποζημίωσης είναι ο υπαίτιος οδηγός να παραδεχθεί την υπαιτιότητά του και να συντάξει θετική δήλωση ατυχήματος. Μέσα στη ροή της καθημερινότητας όμως ορισμένοι εμπλεκόμενοι οδηγοί αντί να παραδεχτούν την υπαιτιότητα τους για το ατύχημα και να κυλήσει ομαλά η αποζημίωση του αναίτιου οδηγού από την εταιρεία του, επικαλούνται διάφορες προφάσεις για να αποφύγουν την ευθύνη τους.

Αρκετά είναι τα παράδειγμα ατυχημάτων που υπαίτιοι οδηγοί αρνούνται τελείως την ευθύνη πρόκλησης του ατυχήματος και της ζημιάς ή επικαλούνται παράλληλη ευθύνη και του άλλου οδηγού ή κωλυσιεργούν για μεγάλο χρονικό διάστημα προκειμένου να καταθέσουν θετική δήλωση ατυχήματος κ.α. Με αυτη όμως την συμπεριφορά προκαλούν εντάσεις και διαφωνίες μεταξύ των οδηγών και των αρμόδιων τμημάτων των εταιρειών, οι εργαζόμενοι των οποίων προσπαθούν να πράξουν τα δέοντα και να τηρήσουν την διαδικασία του Φιλικού Διακανονισμού. 

Τότε το «Φιλικό» κατά τα άλλα κλίμα μεταξύ των οδηγών αρχίζει να γίνεται «Εχθρικό»!

Η τακτική αυτή από την μεριά του υπαίτιου οδηγού συνήθως οδηγεί στις αίθουσες των δικαστηρίων προκειμένου ο αναίτιος οδηγός να βρει το δίκιο του και να αποζημιωθεί. Σε ορισμένες περιπτώσεις της καθημερινότητας προκύπτουν απορίες! 

Για παράδειγμα σε ένα οδικό ατύχημα που η ζημιά είναι ξεκάθαρη και υπάρχουν επίσημα στοιχεία καταγραφής του συμβάντος όπως δελτίο τροχαίας, φωτογραφίες, μάρτυρες, φροντίδα ατυχήματος κτλ., πως επιτρέπεται σε έναν υπαίτιο οδηγό να ενεργεί αυθαίρετα, να χρονοτριβεί 1-2 μήνες, να αρνείται να καταθέσει θετική δήλωση και να ταλαιπωρεί άδικα τον αναίτιο οδηγό και τους υπαλλήλους των εμπλεκόμενων εταιρειών του Φιλικού Διακανονισμού; 

Το συμπέρασμα που προκύπτει είναι πως για «χάρη» ενός ανθρώπου που έχει άδικο με αποδείξεις!! ταλαιπωρούνται τόσοι άλλοι εμπλεκόμενοι όπως ο αναίτιος οδηγός, η οικογένεια του αναίτιου, τα συνεργεία, οι φανοποιοί, οι πραγματογνώμονες των εταιρειών, οι διακανονιστές των εταιρειών, οι υπάλληλοι στα τηλεφωνικά κέντρα των εταιρειών, τα νομικά τμήματα των εταιρειών, τα δικαστήρια κτλ. Επιπλέον η όλη διαδικασία έχει σοβαρά κόστη υλικά και ηθικά όπως για παράδειγμα τα έξοδα που χρειάζονται μέχρι να φτάσει η υπόθεση στα δικαστήρια (τις περισσότερες φορές είναι περισσότερα από την ζημιά που υπέστη ο αναίτιος οδηγος),  οι μη παραγωγικές ώρες που ασχολούνται τόσοι εργαζόμενοι τμημάτων εταιρειών για να διεκπεραιώσουν,  έως ακόμα και μέχρι την δυσφήμηση της εκάστου εμπλεκόμενης εταιρείας. 

Ασφαλώς και υπάρχουν περιπτώσεις ατυχημάτων που είναι δυσερμήνευτες για το ποιος οδηγός είναι υπαίτιος και ποιος όχι και τότε πράγματι απαιτείται η συμβολή της νομικής οδού. Όταν όμως όλα είναι απλά και ξεκάθαρα για πιο λόγο να συμβούν όλα τα παραπάνω;

Το nextdeal.gr θα πρότεινε στους φίλους, συναδέλφους, εργαζόμενους, οδηγούς και ασφαλισμένους να υιοθετήσουν «Φιλική» διάθεση προς τους συνανθρώπους τους. Όταν κάθε άνθρωπος αναλάβει τις ευθύνες που του αναλογούν, τότε θα προκύψουν καρποφόρα αποτελέσματα σε ατομικό και συλλογικό, κοινωνικό και επαγγελματικό επίπεδο. 

©Μέντωρ Διαμεσολαβητής

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • φιλικός διακανονισμός
  • αποζημίωση
  • τροχαίο ατύχημα

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/08/2025 - 11:21

    Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;

  • Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/08/2025 - 11:04

    Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;

  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/07/2025 - 12:40

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;

  • Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/07/2025 - 08:53

    Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;

  • Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Συμβαίνουν περιστατικά ακινητοποίησης οχημάτων και στα νησιά. Εάν ο οδηγός δεν επιθυμεί να επισκευάσει τη βλάβη σε τοπικό συνεργείο, τότε πρέπει...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/07/2025 - 10:44
  • Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού καλύπτει τις παρακάτω κατηγορίες οχημάτων: Επιβατικό αυτοκίνητο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό αυτοκίνητο Δημοσίας Χρήσεως- Ταξί Φορτηγό αυτοκίνητο μέχρι 3,5 τόνους...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 21/07/2025 - 10:00
  • Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;

    Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;

    Πολλά και διαφορετικά περιστατικά τροχαίων συμβαίνουν στην καθημερινότητα, μέσα στα οποία και τροχαία με διπλοπαρκάρισμα. Για την αξιολόγηση της υπαιτιότητας, εκτός...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 16/07/2025 - 09:22
  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;

    Κάθε χρόνο συνήθως προς το τέλος Αυγούστου ξεκινά η επίσημη κυνηγετική περίοδος, που διαρκεί έως τα τέλη Φεβρουαρίου του επόμενου...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/07/2025 - 09:03
  • Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;

    Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;

    Οι θαλάσσιες δραστηριότητες αυξάνουν τις πιθανότητες πρόκλησης Ωτίτιδας και Διάτρησης Τυμπάνου. Τα ασφαλιστήρια υγείας προβλέπουν, εκτός των άλλων, και τη...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/07/2025 - 13:20
  • Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;

    Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;

    Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα Σύστημα Αποζημίωσης, που μετά από ένα τροχαίο ατύχημα επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο, να αποζημιωθεί από...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/07/2025 - 14:45

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ε. Βασιλάκης (AEGEAN): Έρχονται απευθείας πτήσεις προς Ινδία σε 7,5 ώρες - Υπογραφή MoU με IndiGo
09:10 Ε. Βασιλάκης (AEGEAN): Έρχονται απευθείας πτήσεις προς Ινδία σε 7,5 ώρες - Υπογραφή MoU με IndiGo
  • 09:00 Με αποκαλυπτικό ρεπορτάζ από την συνάντηση ασφαλιστών και αντασφαλιστών στο Μόντε Κάρλο και 4 συνεντεύξεις κυκλοφορεί το NextDeal
  • 08:50 Γιάννης Αρτινόπουλος: Ο Αιτωλοακαρνάνας καλλιτέχνης στην έκθεση του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος
  • 15:30 Ανδρέας Στυλιανού (Howden): Είμαστε σε θέση να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας σε αυτή την ιδιαίτερη φάση της αγοράς (βίντεο)
  • 15:20 Βάντα Γιανναρά (DGTAL): Το ΑΙ έρχεται όλο και πιο κοντά στην πραγματικότητα (βίντεο)
  • 14:56 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη (ELD), που διοργάνωσαν η ΕΑΕΕ και ο ΣΑΕΚ στην Κύπρο
  • 14:27 Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
  • 14:04 Aon: Οι ασφαλιστικές απέδωσαν 14,7% απόδοση ιδίων κεφαλαίων (RoAE) το 2024 χάρη στη στρατηγική προσήλωση
  • 13:58 Mastercard Insights: Το κυβερνοέγκλημα αναμένεται να κοστίσει 15,6 τρισ δολάρια έως το 2029
  • 13:18 Στρατηγική συνεργασία Alpha-ΕΛΤΑ: Συνάντηση του προέδρου των εργαζομένων της τράπεζας με τον Γρ. Σκλήκα
  • 13:10 Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 3ο σεμινάριο από την Osteon Orthopedic & Spine Clinic σε συνεργασία με τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών
  • 12:07 Γερμανία: Η εξάπλωση της επιρροής του AfD και η μεγάλη πρόκληση για τους Χριστιανοδημοκράτες
  • 11:04 Προϋπολογισμός: Πλεόνασμα 2,16 δις. την περίοδο Ιανουαρίου - Αυγούστου 2025
  • 10:54 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Ξεκινά η συστηματική κάλυψη των Κινητών Ομάδων Υγείας (ΚΟΜΥ) σε όλη τη χώρα
  • 10:32 Πλαγίως: Το Δόγμα του Κόκκινου Στρατού
  • 10:23 Νέος ΚΟΚ: Αυστηρότερα πρόστιμα για τους παραβάτες - Πώς επηρεάζεται η Ασφαλιστική Αγορά
  • 10:13 Το ΤΑΥΦΕ στην 89η ΔΕΘ: Στο επίκεντρο οι κίνδυνοι από το ν. 5078/2023!
  • 09:56 Δικαστική συμπαράσταση και απονομή αναπηρικής σύνταξης, επιδόματος αναπηρίας ή απολύτου αναπηρίας
  • 09:45 Σε νέα φάση η Viva μετά την απόσυρση αγωγής της JP Morgan στη WeRealize
  • 09:40 Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/9 Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος
  2. 12/9 Η Δύναμη Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα - Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης
  3. 11/9 Συντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε οι πρώτες πληρωμές - Ημερομηνίες για όλα τα Ταμεία
  4. 9/9 Παρέμβαση εισαγγελέα για τη λανθασμένη μετάγγιση στην ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ!
  5. 10/9 The SPARK, η μεγάλη πρωτοβουλία των AON, Generali, QBE Ventures για την πρόληψη των ζημιών - Τι αλλάζει στον ασφαλιστικό κλάδο
  6. 10/9 «Ριζικές τομές στην Αιτωλοακαρνανία, για να αποφύγουμε την ερημοποίηση»
  7. 12/9 Σε ιστορικά υψηλά η Wall Street, «αυτοδύναμος» ο Μητσοτάκης, και σενάρια για «κυβέρνηση μειοψηφίας», τα « 70άρια» της Metlen και «ψήφος» στην Τράπεζα Κύπρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube