close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Πως θέλεις να αυξήσεις τις πωλήσεις εάν δεν γνωρίζεις τι ακριβώς πουλάς; Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια!
Μέντωρ Διαμεσολαβητής
Μέντωρ Διαμεσολαβητής,
15/3/2019 - 10:07
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πως θέλεις να αυξήσεις τις πωλήσεις εάν δεν γνωρίζεις τι ακριβώς πουλάς; Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια!

Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 15/3/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Διάφορα ερωτήματα σχετικά με ασφαλιστικά προϊόντα, όρους και παροχές προκύπτουν στην καθημερινότητα του διαμεσολαβητή από ερωτήσεις των ενδιαφερόμενων πελατών. 

Αρκετά ερωτήματα απαντώνται κατά πρόσωπο, ορισμένα άλλα όμως δεν μπορούν να απαντηθούν ευθέως στον πελάτη και χρειάζονται διευκρινήσεις και απαντήσεις από το αρμόδιο τμήμα που κατέχει με λεπτομέρεια το θέμα ενώ άλλες φορές προκύπτουν ερωτήματα για ιδιαίτερες περιπτώσεις και ζητήματα ασφάλισης και απαιτείται μια επιβεβαίωση ή συναίνεση ή και καθοδήγηση από το αρμόδιο τμήμα. Δεν είναι ανθρωπίνως δυνατό ένας διαμεσολαβητής να γνωρίζει τα πάντα και οποιαδήποτε απορία και λεπτομέρεια προκύψει στην καθημερινότητα!

Οι διαμεσολαβητές απευθύνονται στις διοικητικές υπηρεσίες των εταιρειών που συνεργάζονται και ιδιαίτερα στα τμήματα πωλήσεων ώστε να δοθούν οι ζητούμενες απαντήσεις. Διότι όταν υπάρχουν απαντήσεις συνήθως υπάρχουν και πωλήσεις. Απαντήσεις ασφαλώς δίδονται και από τις διοικητικές υπηρεσίες των ασφαλιστικών γραφείων που προωθούν ασφαλιστικά προϊόντα. Ωστόσο όμως όταν ένα γραφείο συνεργάζεται με 5-6-7 και άνω εταιρείες δεν είναι δυνατό ούτε και οι διοικητικοί υπάλληλοι να γνωρίζουν τα πάντα και οποιαδήποτε απορία, υπό την βάση πως κάποια λεπτομέρεια από τις δεκάδες να μην θυμούνται απέξω, κάτι να έχει τροποποιηθεί, αλλάξει, καταργηθεί, εκδοθεί ή κάτι να πρέπει να επιβεβαιωθεί ή να συγκριθεί με τον ανταγωνισμό κ.α. Συνεπώς όλα τα ερώτημα καταλήγουν συνήθως στα τμήματα πωλήσεων ή και καμιά φορά στα αρμόδια τμήματα των κλάδων.

Όταν όμως τα ερωτήματα τίθενται στους ανθρώπους των πωλήσεων ορισμένων εταιρειών οφείλουν να έχουν άμεσες και ξεκάθαρες απαντήσεις σε οποιοδήποτε απλό ή σύνθετο ερώτημα προκύψει από τους πωλητές - διαμεσολαβητές. Εάν δεν γνωρίζουν οι άνθρωποι των πωλήσεων τα προϊόντα που προωθούν και διαφημίζουν με λεπτομέρεια ποιος πρέπει να τα γνωρίζει; Οι απαντήσεις του τύπου «Ρωτήστε το γραφείο που συνεργάζεστε, Δεν το ξέρω να ρωτήσω τον κλάδο, Μα γιατί τα ρωτάτε όλα αυτά, Θα σας πάρω αύριο γιατί είμαι στο δρόμο και οδηγώ, Λείπω επαρχία πάρτε τον κλάδο, Σήμερα δεν πρόλαβα είχα εκπαίδευση κ.α.» δεν βοηθούν στην αποτελεσματική πώληση του ασφαλιστικού προϊόντος. Και βέβαια απαντήσεις του τύπου «Ναι αλλά το δικό μας προϊόν είναι καλύτερο» έχουν λογική και μπορούν να ειπωθούν όταν ο άνθρωπος των πωλήσεων έχει κάνει κτήμα του το ασφαλιστικό προϊόν και μπορεί με άμεσα λόγια να αναδείξει και να υποδείξει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και τα οφέλη για τα οποία το συγκεκριμένο ασφαλιστικό προϊόν πρέπει να προωθηθεί. Οι φιλοσοφικές συζητήσεις την ώρα του βιοποριστικού αγώνα που καταβάλλει ο κάθε διαμεσολαβητής ή το κάθε ασφαλιστικό γραφείο στην καθημερινότητα αποτελούν μη παραγωγική διαδικασία. 

Σε ορισμένες περιπτώσεις που παρατηρούνται πιθανόν εκτός όλων των άλλων επεμβάσεων να χρειάζεται ορισμένοι να βγαίνουν τακτικότερα στο «πεζοδρόμιο των πωλήσεων», μόνοι ή παρέα με διαμεσολαβητές για να μην λησμονούν την φύση του επαγγέλματος και να μην συγχέουν τις πωλήσεις με την καρέκλα που κάθονται (και απαντούν ή δεν απαντούν στα τηλέφωνα). Ορισμένοι που βολεύτηκαν σε ορισμένες καρέκλες, πιθανόν θα πρέπει να θυμηθούν πως για να ανέβουν οι πωλήσεις χρειάζεται ξε-βόλεμα. Καλό το lifestyle, τα μανικετόκουμπα, οι γυαλιστερές ζάντες, τα πάρτι και τα κοκτέιλ αλλά τσέπες δεν γεμίζουν!

Οι άνθρωποι των πωλήσεων με ένα άθροισμα προσόντων και συνεχή εκπαίδευση αποτελούν κινητήριο δύναμη της αύξησης της παραγωγής κάθε εταιρείας ή και κάθε επιχείρησης. Ο διαμεσολαβητής θα πουλήσει με διάθεση όταν θα εισπράξει γνήσιο ενδιαφέρον και ορεξάτους ανθρώπους να τον εξυπηρετήσουν και να του συμπαρασταθούν στον καθημερινό αγώνα. Εάν ορισμένοι χρειάζονται διπλό εσπρεσάκι ή και 4-5 τσιγάρα πάνω κάτω τα πατώματα και τους ορόφους για να ξεκινήσουν την εξυπηρέτηση των συνεργατών-πωλητών, θα αργήσει πολύ να πάρει εμπρός η μηχανή των πωλήσεων. Οι «ορεξάτοι» έχουν επιλύσει τουλάχιστον τα μισά των θεμάτων τους έως νωρίς νωρίς το μεσημεράκι. Εάν πάει 4-5 και 6 το απόγευμα ή περάσουν 3-4 ημέρες με αναπάντητα ερωτήματα, θα βαρεθεί να περιμένει και ο διαμεσολαβητής και ο πελάτης. 

Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια!

Εάν δεν πουλήσει ο συνεργάτης διαμεσολαβητής ποιος θα πουλήσει και ποιος θα φέρει παραγωγή σε γραφεία και εταιρείες τελικά; Ρεαλιστικά...

 

©Μέντωρ Διαμεσολαβητής

Το nextdeal.gr με πολύ ευχάριστη διάθεση προτρέπει συναδελφικά σε προβληματισμούς και προσφέρει σε όλους τους αναγνώστες την πιο δημοφιλή «πορτοκαλάδα» του αξέχαστου ελληνικού ασπρόμαυρου κινηματογράφου:

 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • ασφαλιστές
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι προβλέπεται για οδηγό χωρίς δίπλωμα που προκαλεί σωματικές βλάβες σε τρίτους;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 04/07/2025 - 08:58

    Τι προβλέπεται για οδηγό χωρίς δίπλωμα που προκαλεί σωματικές βλάβες σε τρίτους;

  • Ποιες παροχές προσφέρει ένα ασφαλιστήριο Οδικής Βοήθειας;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 02/07/2025 - 12:05

    Ποιες παροχές προσφέρει ένα ασφαλιστήριο Οδικής Βοήθειας;

  • Αληθινή Ιστορία: Πως θα εργαστεί ένας άντρας 49 ετών με Σκλήρυνση κατά Πλάκας;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/06/2025 - 10:26

    Αληθινή Ιστορία: Πως θα εργαστεί ένας άντρας 49 ετών με Σκλήρυνση κατά Πλάκας;

  • Πόσο κοστίζει ένα triplex καρδιάς και τι καλύπτει η ιδιωτική ασφάλιση;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 06/06/2025 - 09:36

    Πόσο κοστίζει ένα triplex καρδιάς και τι καλύπτει η ιδιωτική ασφάλιση;

  • Ποια είναι η συμβολή της ιδιωτικής ασφάλισης στην κοινωνία και την οικονομία;

    Ποια είναι η συμβολή της ιδιωτικής ασφάλισης στην κοινωνία και την οικονομία;

    Σημαντικά στοιχεία για τον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, αντλούνται από την  Ετήσια Έκθεση έτους 2024, της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος. H...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 06/06/2025 - 09:18
  • Ποιες περιπτώσεις ορίζουν ως «νοσηλεία» τα ασφαλιστήρια υγείας και ποιες όχι;

    Ποιες περιπτώσεις ορίζουν ως «νοσηλεία» τα ασφαλιστήρια υγείας και ποιες όχι;

    Η βασική παροχή των ασφαλιστηρίων υγείας, είναι η κάλυψη των εξόδων για «νοσηλεία» του ασφαλισμένου σε Ελλάδα και εξωτερικό, λόγω...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 05/06/2025 - 09:25
  • Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;

    Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;

    Σύμφωνα με το νέο Νόμο 5162/2024 ΦΕΚ Α’198/05-12-2024 «Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 05/06/2025 - 09:00
  • Σε ποιες περιπτώσεις τα ασφαλιστήρια παρέχουν στον οδηγό ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο;

    Σε ποιες περιπτώσεις τα ασφαλιστήρια παρέχουν στον οδηγό ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο;

    Εάν ένας οδηγός στερηθεί το όχημά του από απρόοπτο συμβάν, δημιουργούνται προβλήματα μετακίνησης.  Τα ασφαλιστήρια, εκτός των άλλων, προσφέρουν λύση...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 12/05/2025 - 09:28
  • Πως προσδιορίζεται το ασφάλισμα Μόνιμης Μερικής Ανικανότητας για εργασία από ακρωτηριασμό δακτύλων;

    Πως προσδιορίζεται το ασφάλισμα Μόνιμης Μερικής Ανικανότητας για εργασία από ακρωτηριασμό δακτύλων;

    Ατύχημα ορίζεται κάθε τυχαίο γεγονός, που οφείλεται σε αιφνίδια και βίαιη εξωτερική αιτία, ανεξάρτητη από τη θέληση του Ασφαλισμένου και...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/04/2025 - 09:19
  • Πως αποζημιώνουν τα ασφαλιστήρια οχημάτων πυρκαγιά συνεπεία βίαιων ταραχών και ενεργειών;

    Πως αποζημιώνουν τα ασφαλιστήρια οχημάτων πυρκαγιά συνεπεία βίαιων ταραχών και ενεργειών;

    Με αφορμή τις πρόσφατες ταραχές στο κέντρο της Αθήνας. Όλα τα ασφαλιστήρια όλων των εταιρειών αποζημιώνουν τις υλικές ζημιές σε...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/04/2025 - 12:37

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 7 έως 11 Ιουλίου
16:39 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 7 έως 11 Ιουλίου
  • 15:31 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health»
  • 15:07 Aon: Η Βρετανική ασφαλιστική αγορά παραμένει αμετάβλητη και φιλική προς τον αγοραστή το 2025
  • 14:30 Κύπελλα και βραβεία ανακύκλωσης
  • 14:12 Πρόταση «ΝΑΙ» για τις εκκαθαρίσεις ασφαλιστικών
  • 13:50 Ο τάφος του Αγίου Ανδρέα Κρήτης στην Ερεσό της Λέσβου
  • 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Το δικαίωμα στην αποτυχία!»
  • 12:40 Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία: Μοχλός Ανάπτυξης και Αυτονομίας σε Εθνικό και Ευρωπαϊκό Πλαίσιο
  • 12:31 Eurolife FFH: Νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της
  • 12:21 Η σκληρή «γραμμή» της Ρωσίας και η μεγάλη δοκιμασία για τους Ουκρανούς πολίτες
  • 12:12 EUROINS Ελλάδος: Ασημένιος Χορηγός της επιτυχίας του Θέμη Χαλκιά & της Χαλκιάς Racing Team - Εντυπωσιακές διακρίσεις το 2025!
  • 11:25 Τρεις άνθρωποι σημαντικοί με καλές ελπίδες στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών με ιδιωτικά νοσοκομεία
  • 11:07 Αποκλειστικό: Στα γενέθλια των 10 χρόνων της η DAT Hellas λανσάρει το καινοτόμο προϊόν... Σίλβι - Τι είναι;
  • 10:45 Το δέκατο τρίτο γράμμα της αλφαβήτου, Ν, που ενισχύει τη «νόηση» όταν εκφέρεται…
  • 10:28 «Οδηγός» για επιτυχημένα Meetings των ασφαλιστών στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
  • 10:10 Εσύ ξέρεις αν το σπίτι σου είναι ασφαλισμένο ή απλά νομίζεις πως είναι;
  • 09:40 Κλάδος Διάφορων χρηματικών απωλειών, απώλειας κερδών και διακοπής εργασιών!
  • 09:33 Lavipharm A.E.: Νέα Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου και Διανομή Μερίσματος μετά από 18 χρόνια
  • 09:20 Το μεγάλο λάθος της Μέρκελ στην ελληνική κρίση, «έπεσαν» και οι 1.900 μονάδες στο Χ.Α, σε ιστορικά υψηλά S&P 500 και Nasdaq, η αλήθεια για το «μπλόκο» της Εθνικής και η «μετανάστευση» Ισραηλινών στην Ελλάδα
  • 08:58 Τι προβλέπεται για οδηγό χωρίς δίπλωμα που προκαλεί σωματικές βλάβες σε τρίτους;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 1/7 Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
  2. 3/7 Η «βόμβα» των 645 δισ. και η…σιωπή του Γ. Παπανδρέου, ο γερμανικός φόβος και το γαλλικό «όχι», το χαμηλό 17 ετών της ανεργίας, το ιστορικό δημιουργίας θέσεων εργασίας και η πρώτη δημοσκόπηση με τον ΟΠΕΚΕΠΕ
  3. 30/6 Υπασφαλισμένος: Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες
  4. 2/7 Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)
  5. 2/7 Nέος διευθύνων σύμβουλος στην Ημιθέα o Νίκος Παπαδημητρίου
  6. 4/7 Τρεις άνθρωποι σημαντικοί με καλές ελπίδες στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών με ιδιωτικά νοσοκομεία
  7. 3/7 Προσέφυγε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η Εθνική Τράπεζα για την Εθνική Ασφαλιστική

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube