close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Διαμεσολάβηση

ΔΙΑΜΕΣΟΛAΒΗΣΗ

Έως πότε οι ασφαλιστές θα αγωνίζονται να βρουν το δίκιο τους και να προστατεύουν τον ιδρώτα τους και τα δικαιώματα πελατών τους;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής
Μέντωρ Διαμεσολαβητής,
17/5/2018 - 11:09
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έως πότε οι ασφαλιστές θα αγωνίζονται να βρουν το δίκιο τους και να προστατεύουν τον ιδρώτα τους και τα δικαιώματα πελατών τους;

Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 17/5/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή είναι μια υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας που ασχολείται και συνδράμει σε θέματα παραπόνων, καταγγελιών, ερωτήσεων, επισημάνσεων, διευκρινήσεων, προσφυγών, επιβολής προστίμων κ.α. των καταναλωτών από τις συναλλαγές τους με υπηρεσίες και καταναλωτικά αγαθά (δείτε εδώ: http://www.efpolis.gr/).

Τα θέματα που άπτονται του ενδιαφέροντος της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή είναι συναλλαγές με τράπεζες, πιστωτικές κάρτες, δάνεια, υπερχρέωση νοικοκυριών, πλειστηριασμούς, ρύθμιση χρεών, τηλεπικοινωνίες, ψηφιακή τηλεόραση, προϊόντα, τιμές ΦΠΑ, γυμναστήρια, κέντρα διασκέδασης, τουρισμό, ταξίδια, αλλοίωση προϊόντων, δίδακτρα, ηλεκτροδότηση, μισθώσεις κατοικιών, συγκοινωνίες, εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, αγορές εξ αποστάσεως, ηλεκτρονικό εμπόριο κ.α.

Σύμφωνα με το από 14/3/2018 Δελτίο Τύπου της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή κατά το έτος 2017 η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή επέβαλε πρόστιμα ύψους 269000 χιλ. ευρώ, 3 συστάσεις για συμμόρφωση με την κείμενη νομοθεσία, πρόστιμα ύψους 747000 χιλ. ευρώ για περιπτώσεις παραβίασης αγορανομικών κανόνων κ.α.

Επιπλέον η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ασχολείται με ποικίλα θέματα που αφορούν ασφαλιστικές εταιρείες όπως αυξήσεις ασφαλίστρων, καταχρηστικούς όρους, καθυστέρηση αποζημίωσης, τακτικές μείωσης της τελικής αποζημίωσης σε επισκευές οχημάτων από τροχαία, άρνηση καταβολής τιμολογίου ΦΠΑ σε νοσηλείες, απόκρυψη αξίας εξαγοράς συμβολαίων, καθυστέρηση απόδοσης εξαγοράς, ανάκληση/πτώχευση ασφαλιστικών εταιρειών, διαφορετικοί όροι ασφάλισης από τους συμφωνηθέντες με τον ασφαλιστή κ.α. Ασφαλώς κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να απευθύνει και στην Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ) της Τράπεζας Ελλάδος.

Το nextdeal.gr συχνά γίνεται αποδέκτης παραπόνων διαμεσολαβητών που τρέχουν στα δικαστήρια να βρουν το δίκιο τους από διάφορα θέματα συνεργασιών με εταιρείες όπως καταγγελίες συμβάσεων με ασαφείς όρους, διακοπή συνεργασίας κατόπιν σοβαρών ασθενειών, πιέσεις αλλαγών των παλαιών προγραμμάτων σε νέα, υφαρπαγές χαρτοφυλακίων κ.α. Ένα ερώτημα που προκύπτει είναι εάν οι όροι συνεργασίας και συμβάσεων των διαμεσολαβητών με τις ασφαλιστικές και τις ασφαλειομεσιτικές εταιρείες περιλαμβάνονται στα θέματα αξιολόγησης της ΔΕΙΑ ή/και της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. Η απορία «έως πότε οι ασφαλιστές θα αγωνίζονται να βρουν το δίκιο τους και να προστατεύσουν τα δικαιώματα τους» είναι εύλογη. Ένα δείγμα των πολλών προβλημάτων τους είναι και όσα σχολιάζουν διάφοροι στην ομάδα «Ενεργοί Ασφαλιστές» αλλά και στις προσωπικές σελίδες πολλών διαμεσολαβητών στο Facebook και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 

Το nextdeal.gr θα πρότεινε την δημιουργία μιας ειδικής επιτροπής αξιολόγησης των διάφορων όρων, στο πλαίσιο λειτουργίας των σωματείων και συνδικαλιστικών οργάνων των διαμεσολαβητών, και παραμέτρων των συμβάσεων συνεργασίας που διατίθενται από τις εταιρείες προς τους διαμεσολαβητές καθώς και των υποχρεώσεων και δικαιωμάτων και των δυο μερών εκατέρωθεν, ασφαλιστών και εταιρειών που απορρέουν από αυτές. Πιθανόν η ενέργεια αυτή θα λειτουργούσε υποστηρικτικά προς την κατεύθυνση εξυγίανσης του κλάδου και αύξησης του ενδιαφέροντος από νέους/νέες ενδιαφερόμενους/ες επαγγελματίες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.

Το nextdeal.gr που είναι η πρώτη πηγή ενημέρωσης καταναλωτών για το χρηματοασφαλιστικό χώρο περιμένει προτάσεις και σχόλια των αναγνωστών του για το σημαντικό αυτό θέμα.

©Μέντωρ Διαμεσολαβητής

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
  • ασφαλιστές
  • ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές
  • ασφαλιστικές εταιρίες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/08/2025 - 11:21

    Με ποιους τρόπους λύνεται μια ασφαλιστική σύμβαση;

  • Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/08/2025 - 11:04

    Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;

  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/07/2025 - 12:40

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;

  • Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/07/2025 - 08:53

    Καλύπτουν τα ασφαλιστήρια τσίμπημα μωβ μέδουσας;

  • Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί!

    Συμβαίνουν περιστατικά ακινητοποίησης οχημάτων και στα νησιά. Εάν ο οδηγός δεν επιθυμεί να επισκευάσει τη βλάβη σε τοπικό συνεργείο, τότε πρέπει...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/07/2025 - 10:44
  • Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;

    Μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού καλύπτει τις παρακάτω κατηγορίες οχημάτων: Επιβατικό αυτοκίνητο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό αυτοκίνητο Δημοσίας Χρήσεως- Ταξί Φορτηγό αυτοκίνητο μέχρι 3,5 τόνους...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 21/07/2025 - 10:00
  • Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;

    Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;

    Πολλά και διαφορετικά περιστατικά τροχαίων συμβαίνουν στην καθημερινότητα, μέσα στα οποία και τροχαία με διπλοπαρκάρισμα. Για την αξιολόγηση της υπαιτιότητας, εκτός...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 16/07/2025 - 09:22
  • Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;

    Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν;

    Κάθε χρόνο συνήθως προς το τέλος Αυγούστου ξεκινά η επίσημη κυνηγετική περίοδος, που διαρκεί έως τα τέλη Φεβρουαρίου του επόμενου...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/07/2025 - 09:03
  • Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;

    Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις;

    Οι θαλάσσιες δραστηριότητες αυξάνουν τις πιθανότητες πρόκλησης Ωτίτιδας και Διάτρησης Τυμπάνου. Τα ασφαλιστήρια υγείας προβλέπουν, εκτός των άλλων, και τη...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/07/2025 - 13:20
  • Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;

    Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα;

    Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα Σύστημα Αποζημίωσης, που μετά από ένα τροχαίο ατύχημα επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο, να αποζημιωθεί από...
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/07/2025 - 14:45

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού
10:41 Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού
  • 10:32 Επιστολή ΕΑΕΕ προς ΥΠΟΙΚ, ΤτΕ & Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία σχετικά με σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για SIA στο πλαίσιο της SIU
  • 10:26 «Δωρεά Οργάνων: Η πιο βαθιά μορφή αγάπης»
  • 10:02 Φυσικές καταστροφές: 10 εκατομμύρια ευρώ από το ΕΣΠΑ για τη χρηματοδότηση του Ταμείου μικροδανείων ανάκαμψης στη Θεσσαλία
  • 10:00 Σε πόσες μέρες χορηγείται η ασφαλιστική ικανότητα των εργαζομένων - Ό,τι πρέπει να ξέρετε
  • 09:23 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 13 έως 17 Οκτωβρίου
  • 09:18 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  • 09:10 Γιατί δεν στελεχώνουν πλέον οι Διευθυντές ομάδων; Τι πρέπει να γίνει;
  • 09:05 Διεθνής Ημέρα Μείωσης Φυσικών Καταστροφών
  • 09:00 Πλαγίως: Τι περιμένουμε στη Γάζα
  • 08:40 Μόνον οι μεσίτες ασφαλίσεων αποδεικνύονται σωστά εκπαιδευμένοι εκπρόσωποι της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς!
  • 16:17 Βιβλιοπαρουσίαση: Ο Γεώργιος Ξενουδάκης της Ένωσης και της Παιδείας
  • 15:50 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  • 15:17 Ολοκληρώθηκε η Συγχώνευση των Ασφαλιστικών Εταιρειών ERB Cyprialife με Hellenic Life και ERB Asfalistiki με Παγκυπριακή Ασφαλιστική
  • 14:48 Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025
  • 14:20 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Together 4 a Better World - Ψηφίζουμε για καλό!
  • 13:45 H Συμφωνία Εκεχειρίας στη Γάζα και οι υπαρκτές δυσκολίες για την επόμενη μέρα
  • 13:03 Συνεργασίες, συμπράξεις και κοινοπραξίες των επιχειρήσεων Κύπρου και Ελλάδας
  • 12:30 500 συμμετέχοντες και 65 ομιλητές έδωσαν δυνατό «παρών» στο AI Conference της KPMG
  • 11:43 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/10 Το νέο βιβλίο του Ευριπίδη Στυλιανίδη και η παρουσίαση με υψηλούς προσκεκλημένους
  2. 8/10 Groupama Ασφαλιστική: «Μένουμε Ελλάδα» – Η νέα εποχή με επένδυση σε ανθρώπους, καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη
  3. 7/10 Allianz Ελλάδος: Εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου και συγκρότηση εκτελεστικής επιτροπής
  4. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  5. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  6. 10/10 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  7. 9/10 Ολοκληρώθηκε η συμφωνία PureHealth-CVC για το 60% της Hellenic Healthcare Group

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube