close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Κοινωνική Ασφάλιση

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Κ. Χατζηδάκης: To 1555 είναι στην πράξη μια γραμμή για να βρίσκεις άκρη.  Και ήρθε για να μείνει
Μαίρη Λαμπαδίτη
Μαίρη Λαμπαδίτη, 28/7/2022 - 13:57
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κ. Χατζηδάκης: To 1555 είναι στην πράξη μια γραμμή για να βρίσκεις άκρη. Και ήρθε για να μείνει

Μαίρη Λαμπαδίτη, 28/7/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ένα χρόνο λειτουργίας συμπλήρωσε ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης 1555 του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. Στο διάστημα αυτό έχει εξυπηρετήσει πάνω από 2,6 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών, ενώ 8 στους 10 να δηλώνουν ικανοποιημένοι από την λειτουργία του.

Ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης για ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και εργασιακά θέματα αντιμετωπίζει στη πράξη τα χρόνια προβλήματα επικοινωνίας του Υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων του (ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, ΟΠΕΚΑ) με τον πολίτη, μέσα από ένα ολοκληρωμένο μηχανισμό πληροφόρησης και εξυπηρέτησης.

Η κατάσταση που παρέλαβε το 1555 είναι απολύτως ενδεικτική της αναγκαιότητας του. Το 1555 πήρε τη θέση 7 διάσπαρτων τηλεφωνικών κέντρων και πολλών επιμέρους τηλεφωνικών γραμμών. Οι γραμμές αυτές λειτουργούσαν με ωράρια δημοσίου, με μέσο χρόνο αναμονής τα 30΄, χωρίς ουσιαστικό έλεγχο και χωρίς αρκετό προσωπικό για να ανταποκριθούν στις κλήσεις των πολιτών. Ειδικά στη περίπτωση του ΕΦΚΑ, όπου καλείται να ανταποκριθεί στις ανάγκες 6,5 εκατομμυρίων ασφαλισμένων, η ουσιαστική αδυναμία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης συνέτεινε στο να καταταγεί ο Οργανισμός πρώτος- με 48%- σε παράπονα και καταγγελίες πολιτών στον Συνήγορο του Πολίτη.

Η παραπάνω παγιωμένη κατάσταση δεκαετιών έδωσε τη θέση της σε έναν σύγχρονο ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης, το 1555, το οποίο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να καλούν ανά πάσα στιγμή, σε ένα μόνο αριθμό, χωρίς καμία χρέωση, για να  υποβάλλουν αιτήματα και να ενημερώνονται για εκκρεμείς υποθέσεις τους.

Το 1555 υποδέχεται κατά μέσο όρο 11.200 κλήσεις την ημέρα, με το μέσο χρόνο αναμονής να είναι μόλις 1,38 λεπτά. Μέσα σε ένα χρόνο έχουν απαντηθεί πάνω από 2,6 εκατομμύρια κλήσεις και έχει επιλυθεί – είτε άμεσα κατά τη διάρκεια της κλήσης, είτε μέσα σε λίγες μέρες – το  99,5% του συνόλου των αιτημάτων.

Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε: «Ήταν επιλογή και προτεραιότητα μας η Κυβέρνηση και εγώ προσωπικά να μη συμβιβαστούμε με το γεγονός ότι το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και οι εποπτευόμενοι Φορείς του -όπως ο ΕΦΚΑ- συγκέντρωναν διαχρονικά τα περισσότερα παράπονα των πολιτών σε θέματα επικοινωνίας και εξυπηρέτησης. Για αυτό και θέσαμε σε λειτουργία πριν από ένα χρόνο το 1555. Το 1555 απαντά στη ντροπή των κατεβασμένων τηλεφώνων και είναι στη πράξη μια γραμμή για να βρίσκει κανείς άκρη. Έχει καταφέρει να εξυπηρετήσει 2,6 εκατομμύρια κλήσεις, με το 99,5% των αιτημάτων και των ερωτημάτων που τέθηκαν από τους πολίτες να έχουν με τον έναν ή τον άλλο τρόπο απαντηθεί. Για αυτό και το 1555 ήρθε για να μείνει. Το ζητούν οι ίδιοι οι πολίτες. Είναι πολύτιμος βοηθός των εργαζομένων, των ανέργων, των ασφαλισμένων, των συνταξιούχων. Στόχος είναι να βελτιώνεται καθημερινά και να διορθώνει τις όποιες αδυναμίες του. 8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που έλαβαν και αυτό είναι το ισχυρότερο κίνητρο για επιπλέον βελτίωση».

Επιπλέον στοιχεία για το 1555

Όπως έδειξαν τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας, 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν για θέματα του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από τη λειτουργία του.

Σε αναγνώριση της αποτελεσματικότητάς του, αλλά και της νέας κουλτούρας που υπηρετεί σε θέματα εξυπηρέτησης του πολίτη, το 1555 διακρίθηκε το Δεκέμβριο του 2021 ως Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς, στο πλαίσιο των Εθνικών Βραβείων που απονέμει ετησίως το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Το 1555 καλύπτει σήμερα το σύνολο των εποπτευόμενων φορέων και των υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων: ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ, ΟΠΕΚΑ, ΣΕΠΕ, Εργασιακές Σχέσεις, θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης, θέματα Ισότητας  και Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής, ΝΑΤ, ΤΕΜΠΜΕ και ΤΕΚΑ (Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης). Επίσης, παρέχει τη δυνατότητα επικοινωνίας με τη Γραμμή για τη Βία κατά των Γυναικών 15900, διαβιβάζοντας άμεσα τις σχετικές κλήσεις στους ειδικούς επιστήμονες.

Προκειμένου να ανταποκριθεί στον αυξανόμενο όγκο των κλήσεων και των αιτημάτων των πολιτών, η λειτουργία του 1555 ενισχύθηκε από τον Φεβρουάριο του 2022 με την ιστοσελίδα 1555.gov.gr, η οποία επιτρέπει στον πολίτη να βρίσκει άκρη και διαδικτυακά, υποβάλλοντας τα ερωτήματα του ηλεκτρονικά και χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο.

Οι κύριες δραστηριότητες του τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνουν την υποδοχή των αιτημάτων των πολιτών, την παροχή πληροφόρησης, την καταγραφή και επίλυση εξατομικευμένων θεμάτων, μέσω συστήματος ticketing. Η λειτουργία του  υποστηρίζεται από ομάδα 1.000 συνολικά ατόμων, στελεχών του Υπουργείου, των εποπτευόμενων φορέων και εταιριών του ιδιωτικού τομέα με υψηλή τεχνογνωσία και εξειδίκευση στο σχεδιασμό και την παροχή υπηρεσιών.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Κωστής Χατζηδάκης
  • 1555

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ρεκόρ εξαμήνου από τον e-ΕΦΚΑ στην έκδοση νέων συντάξεων
    Μαίρη Λαμπαδίτη, 27/7/2022

    Ρεκόρ εξαμήνου από τον e-ΕΦΚΑ στην έκδοση νέων συντάξεων

  • myEFKAlive: Σε ποιες περιοχές επεκτείνεται η λειτουργία του
    Μαίρη Λαμπαδίτη, 27/7/2022

    myEFKAlive: Σε ποιες περιοχές επεκτείνεται η λειτουργία του

  • Ενεργοποιούνται από τον Σεπτέμβριο τα Ψηφιακά ΚΕΠΑ - Πώς θα λειτουργούν

    Ενεργοποιούνται από τον Σεπτέμβριο τα Ψηφιακά ΚΕΠΑ - Πώς θα λειτουργούν

    Την ενεργοποίηση μέσα στο φθινόπωρο των «Ψηφιακών ΚΕΠΑ» (δηλαδή την ψηφιοποίηση όλης της διαδικασίας πιστοποίησης εκτός από την ιατρική εξέταση...
    Nextdeal newsroom, 26/07/2022 - 08:21 26/7/2022
  • Έρχονται τα ψηφιακά ΚΕΠΑ και η Κάρτα Αναπηρίας

    Έρχονται τα ψηφιακά ΚΕΠΑ και η Κάρτα Αναπηρίας

    Την πλήρη ψηφιοποίηση -με ταυτόχρονη απλοποίηση- της διαδικασίας πιστοποίησης αναπηρίας, δηλαδή τη δημιουργία «ψηφιακών ΚΕΠΑ» καθώς και την θέσπιση του...
    Nextdeal newsroom, 25/07/2022 - 08:38 25/7/2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

H Generali βασικός υποστηρικτής του Παγκόσμιου Προταθλήματος Σκι στην Courchevel
22:31 H Generali βασικός υποστηρικτής του Παγκόσμιου Προταθλήματος Σκι στην Courchevel
  • 20:32 Ιστορικό μετάλλιο της Ελλάδας στο αλπικό σκι του Παγκοσμίου Κυπέλλου
  • 20:00 Κακοκαιρία Μπάρμπαρα: Κλείνει ξανά στις 23:00 η Εθνική οδός
  • 13:47 Κακοκαιρία Μπάρμπαρα: Διακοπές κυκλοφορίας στην Αττική
  • 13:32 Κακοκαιρία "ΜΠΑΡΜΠΑΡΑ":  Σε ετοιμότητα οι εθελοντές της ΟΕΔΔ
  • 21:08 Νέα αποκλειστική συνεργασία της Brokins με την Ασφαλιστική Εταιρεία Caravela Companhia de Seguros
  • 15:20 Με μαστίγιο, «τρομοκρατία και παγωμάρα» στα δίκτυα πωλήσεων δεν έρχεται Ανάπτυξη! Δείτε, οι αμυγδαλιές άνθισαν!
  • 15:11 Νέος Chief Financial Officer της Κωτσόβολος, ο Γιώργος Ρούσσος
  • 14:52 Αδέσμευτη Φωνή Υπαλλήλων του ΟΑΕΔ: Πλειστηριάζονται εργατικές κατοικίες του ΟΕΚ και η Δ.ΥΠ.Α αδιαφορεί
  • 14:41 Τρομάζει την Ευρώπη το μεταναστευτικό
  • 14:26 Ελληνική Εταιρεία Χειρουργικής Ογκολογίας: Στη διάρκεια της πανδημίας παραμελήθηκε ο προσυμπτωματικός έλεγχος του καρκίνου!
  • 13:53 Γιάννης Νασούφης, εκπρόσωπος ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ: Οι στρατηγικοί στόχοι μπορεί να επιτευχθούν μόνο με σεβασμό στην αξιοπρέπεια των εργαζομένων!
  • 13:43 Γιάννης Πετσαλάκης Πρόεδρος Συλλόγου Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: Χωρίς τους εργαζόμενους ο νέος μέτοχος θα αποτύχει!
  • 13:29 Τι φέρνει η ανάκτηση της επενδυτικής βαθμίδας για τις ασφαλιστικές;
  • 12:51 Οι οικονομικές προβλέψεις της Munich Re για το 2023 - Αισιόδοξη για την αντιμετώπιση του ουκρανικού πολεμου και τα υψηλά επιτόκια
  • 12:04 Howden Hellas: Χορηγός της ελληνικής ομάδας αντισφαίρισης στους προκριματικούς αγώνες Davis Cup
  • 11:20 Κατώτατο μισθό 826 ευρώ ζητάει η ΓΣΕΕ - Να επανέλθουν οι τριετίες και οι συλλογικές συμβάσεις
  • 11:17 ΕΚΠΟΙΖΩ: Αναποτελεσματική η προστασία των καταναλωτών από τις ηλεκτρονικές απάτες στο νομοσχέδιο προς συζήτηση στη Βουλή
  • 11:08 Παράταση του ειδικού προγράμματος απασχόλησης 4.000 μακροχρόνια ανέργων στο δημόσιο τομέα
  • 10:36 Στην τελική ευθεία για τις προεδρικές εκλογές στην Κύπρο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/1 Μία ενδιαφέρουσα δικαστική απόφαση για την αποζημίωση από τροχαίο ατύχημα που ίσως αλλάζει τα δεδομένα
  2. 1/2 Νεκρός βρέθηκε ο δεύτερος πιλότος του F-4 Phantom
  3. 31/1 Αναπροσαρμόστηκαν οι εισφορές των ελευθέρων επαγγελματιών βάσει πληθωρισμού - Δείτε πώς διαμορφώνονται
  4. 30/1 Εν ολίγοις...Δευτεριάτικα αλλά πρωτεύοντα!
  5. 31/1 Αποκλειστικό: Τι είπε ο Robert Gauci στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής!
  6. 1/2 ΝΟS: Διακόπτει τη συνεργασία με την WAKAM
  7. 1/2 Ασφάλιση Ζωής – Τι λένε τα παγκόσμια στατιστικά; Ποιος Φταίει;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube