close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Κοινωνική Ασφάλιση

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Οι ψηφιακές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ που βελτίωσαν τη ζωή των πολιτών
Μαίρη Λαμπαδίτη
Μαίρη Λαμπαδίτη, 15/4/2022 - 13:16
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι ψηφιακές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ που βελτίωσαν τη ζωή των πολιτών

Μαίρη Λαμπαδίτη, 15/4/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στα επιδόματα του ΟΠΕΚΑ, όπως είναι το επίδομα παιδιού, το ελάχιστο εγγυημένο εισόδημα και το επίδομα στέγασης αφορούν τα περισσότερα ερωτήματα που υποβάλλουν οι πολίτες στο τηλεφωνικό κέντρο 1555.

Το τηλεφωνικό κέντρο που έχει καταγράψει μέχρι σήμερα  1,7 εκατ. κλήσεις αποτελεί τη «ναυαρχίδα» της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών η οποία συνεχίζει να αναβαθμίζεται με στόχο να επεκταθεί σε όλο το δημόσιο.

Σε εκδήλωση για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών που έγινε σήμερα στο Ίδρυμα Πολιτισμού «Σταύρος Νιάρχος» ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, συνεχάρη τους αρμόδιους υπουργούς για το επιτυχημένο έργο τους  σημειώνοντας «Να μη συμβιβάζεσαι με την κατεστημένη πολιτική ότι τίποτα δεν αλλάζει. Όλα μπορούν να αλλάξουν και οι εικόνες περιφρόνησης και απαξίωσης του πολίτη να γίνου εικόνες σεβασμού που οδηγούν στην  ενδυνάμωση της ίδιας της δημοκρατίας».

Ο Υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης αναφέρθηκε στις νέες ψηφιακές υπηρεσίες οι οποίες «κτυπούν» στη ρίζα τους τα κακώς κείμενα δεκαετιών. Μέσω των ψηφιακών υπηρεσιών έχουν γίνει 260 εκατ. συναλλαγές μέσα σε 2,5 χρόνια

Ειδικότερα:

  • Μέσω της διασύνδεσης των ΚΕΠ με τον ΟΑΕΔ καταγράφηκαν 3,8 εκατομμύρια συναλλαγές.
  • Τα ηλεκτρονικά ραντεβού που ξεκίνησαν στην πανδημία βρήκαν μεγάλη ανταπόκριση στους πολίτες.
  • Το myefkalive, δηλαδή εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσεων που ξεκίνησε για τις απομακρυσμένες νησιωτικές περιοχές θα επεκταθεί σε όλη την Ελλάδα άμεσα θα δημιουργηθεί και το myopekalive.
  • Οι 458 δικηγόροι και φοροτεχνικοί που έχουν πιστοποιηθεί ήδη διεκπεραίωσαν 850 συνταξιοδοτικές υποθέσεις. Οι συντάξεις προς έκπληξη ακόμα και των ίδιων των ασφαλισμένων εκδίδονται σε 90 ημέρες. Σύμφωνα με τον υπουργό θα επεκταθεί το εύρος των υποθέσεων που θα χειρίζονται οι επαγγελματίες ενώ θα δημιουργηθεί και ένα ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας στον ΕΦΚΑ προκειμένου οι υποψήφιοι συνταξιούχοι να επικοινωνούν ηλεκτρονικά με τους υπαλλήλους με στόχο την επίσπευση του χρόνου απονομής της σύνταξης.
  • Το τηλεφωνικό κέντρο 1555 έχει δεχτεί 1,8 εκατ. κλήσεις και όπως δείχνουν οι έρευνες το 98% των αιτημάτων έχουν απαντηθεί  82% των πολιτών εκφράζουν την ικανοποίησή τους.

«Το Υπουργείο Εργασίας αποτελεί τον πιλότο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό ολόκληρου του δημοσίου τομέα που είναι σαφώς κοινωνική πολιτική, χρηματοδοτούμενο από πόρους του ταμείου ανάκαμψης» επεσήμανε με τη σειρά του ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Ειδικά για το 1555 ο εκπρόσωπος τύπου του ΕΦΚΑ, Όμηρος Τσάπαλος ανέφερε ότι το νέο τηλεφωνικό κέντρο έδωσε ένα τέλος στο χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων, έχει σύστημα καταγραφής αιτημάτων, λαμβάνει 9.000 κλήσεις την ημέρα οι οποίες διαρκούν κατά μέσο όρο 5 λεπτά λόγω της πολυπλοκότητας των ζητημάτων  και απασχολεί 1360 υπαλλήλους. Μάλιστα φέτος το 1555 έλαβε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών»

Οι πολίτες ρωτούν συχνότερα για τα επιδόματα του ΟΠΕΚΑ, για τις συντάξεις αλλά και για την υποβολή δηλώσεων στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ΕΦΚΑ
  • e-ΕΦΚΑ
  • ψηφιακές υπηρεσίες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ποιοι και πότε θα πάρουν την έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 200 ευρώ;
    Nextdeal newsroom, 13/4/2022

    Ποιοι και πότε θα πάρουν την έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 200 ευρώ;

  • e-ΕΦΚΑ: Απλουστεύονται οι διαδικασίες για έναρξη ή μεταβολή δραστηριότητας των μη μισθωτών
    Nextdeal newsroom, 11/4/2022

    e-ΕΦΚΑ: Απλουστεύονται οι διαδικασίες για έναρξη ή μεταβολή δραστηριότητας των μη μισθωτών

  • Το νέο καθεστώς εγγραφής και υπαγωγής μη μισθωτών στην ασφάλιση του e-ΕΦΚΑ

    Το νέο καθεστώς εγγραφής και υπαγωγής μη μισθωτών στην ασφάλιση του e-ΕΦΚΑ

    Νέα διαδικασία εγγραφής και υπαγωγής των Μη Μισθωτών στην ασφάλιση του e-ΕΦΚΑ φέρνει διάταξη του νόμου για τον εκσυγχρονισμό του...
    Nextdeal newsroom, 07/04/2022 - 16:49 7/4/2022
  • Νωρίτερα η πληρωμή των συντάξεων Μαΐου - Δείτε τις ημερομηνίες

    Νωρίτερα η πληρωμή των συντάξεων Μαΐου - Δείτε τις ημερομηνίες

    Στο πλαίσιο της εφαρμογής του μέτρου της ταυτόχρονης καταβολής των κύριων και επικουρικών συντάξεων το Διοικητικό Συμβούλιο του e-ΕΦΚΑ αποφάσισε...
    Nextdeal newsroom, 04/04/2022 - 14:20 4/4/2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς μπαίνουν οι στόχοι που συντελούν στο χτίσιμο της εμπιστοσύνης προς τον εαυτό μας;
13:09 Πώς μπαίνουν οι στόχοι που συντελούν στο χτίσιμο της εμπιστοσύνης προς τον εαυτό μας;
  • 12:34 Νέα εποχή στη Mercedes-Benz Ελλάς!
  • 11:18 Ουραγός η Ελλάδα στους δείκτες ανθεκτικότητας της Swiss Re!
  • 10:42 Gallagher Re: Αυξήθηκαν οι επενδύσεις σε InsurTech αλλά μειώθηκαν οι συμφωνίες
  • 09:49 Εντάσσονται κι όλοι οι επιλαχόντες στο Πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021»
  • 09:03 Η διαχείριση των δεδομένων των οδηγών είναι η λύση για τις ασφαλιστικές εταιρείες
  • 08:54 Ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα κυβερνοασφάλειας: Τι είναι και πως λειτουργεί καλύτερα;
  • 08:43 Τι προβλέπεται για την προστασία των εργαζομένων από τη θερμική καταπόνηση
  • 08:28 AM Best: Η Munich Re είναι η κορυφαία αντασφαλιστική εταιρία για το έτος 2021
  • 07:59 Εποπτεύων Χ.: Το ανοδικό momentum του Χ.Α, η συνέχεια του ρωσικού "παιχνιδιού" και οι μεγάλες ζημιές του «Oil Fund»
  • 14:26 Ισχυρά αποτελέσματα κατέγραψε ο Όμιλος NN το α' εξάμηνο!
  • 13:49 Μετοχές της ALPHA TRUST-ΑΝΔΡΟΜΕΔΑ Α.Ε.Ε.Χ. αγόρασε η Εθνική Ασφαλιστική
  • 13:30 ΑΑΔΕ: Ψηφιακά, μέσω myPROPERTY, η υποβολή πέντε ειδικών δηλώσεων φόρου μεταβίβασης ακινήτων
  • 13:06 Ο καθηγητής Δημ. Λινός συμβουλεύει: Τι να προσέχουν στον καύσωνα όσοι πάσχουν από θυρεοειδή!
  • 12:04 Αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητα της τεχνολογίας blockchain στην ασφάλιση!
  • 10:55 Insurance Europe: Πόσο ποιοτικά είναι τα Ευρωπαϊκά Πρότυπα Αναφοράς Βιωσιμότητας;
  • 09:06 5 τρόποι με τους οποίους οι κυβερνοεγκληματίες κλέβουν στοιχεία πιστωτικών καρτών
  • 09:03 Φίλοι ασφαλιστές ξέρετε τι να κάνετε αν υπερθερμανθεί ο κινητήρας;
  • 09:00 Στο στόχαστρο της EIOPA η διαχείριση των κινδύνων της κλιματικής αλλαγής!
  • 08:42 Πληρωμή με κάρτα: Η Eurolife FFH ενημερώνει για τους κινδύνους που παραμονεύουν!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/8 Η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρία στον πλανήτη επενδύει στον τομέα της υγείας
  2. 12/8 Εποπτεύων Χ.: Το νέο ηλεκτροσόκ, ο καφές...της Coca Cola και τα νέα σχέδια της Lamda
  3. 16/8 Νέα μείωση των ασφαλιστικών εισφορών
  4. 17/8 Εποπτεύων Χ.: Το νέο μπρα ντε φερ Δύσης-Ρωσίας, το νέο "στοίχημα" του Χ.Α και η πρώτη γυναίκα CEO στο ελληνικό banking
  5. 13/8 Σε ποιους θα γίνει παραγραφή χρεών προς τον ΕΦΚΑ;
  6. 16/8 Εποπτεύων Χ.: Η αθόρυβη άνοδος του Χ.Α, η κάμψη του "κινέζικου δράκου" και οι πρώτες προκαταβολές στο Riviera Tower
  7. 16/8 Γιατί τα κουνούπια επιλέγουν ποιους θα τσιμπήσουν;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube