close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Προσοχή στα “ΔΕΝ” της ύλης (3ο Μέρος) - Υπάρχουν αρνητικά και θετικά “ΔΕΝ” και “δεν”!
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
19/8/2024 - 09:42
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Προσοχή στα “ΔΕΝ” της ύλης (3ο Μέρος) - Υπάρχουν αρνητικά και θετικά “ΔΕΝ” και “δεν”!

Κώστας Ακριβόπουλος, 19/8/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA,  MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)


“Η τύχη δεν βοηθάει ποτέ, εκείνους που δεν βοηθούν τον εαυτό τους - Σοφοκλής”

Συνεχίζουμε λοιπόν τις προσπάθειές μας, να βοηθήσουμε τους υποψηφίους Πράκτορες των εξετάσεων της ΤτΕ, με το 3ο μέρος των ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ με τα “ΔΕΝ” και “δεν”.

Επειδή, όπως αναφέραμε στα προηγούμενα άρθρα μας, πολλοί υποψήφιοι δεν προσέχουν τα “ΔΕΝ” ή  "δεν” στις ερωτήσεις και απαντούν λάθος, συνεχίζουμε στην  ύλη με θέμα τα “ΔΕΝ” και τα “δεν” και τις αντίστοιχες ερωτήσεις της ύλης.

Υπάρχουν 37 ερωτήσεις με τα ΔΕΝ ή δεν.

Στο 1ο μέρος των ΔΕΝ αναφερθήκαμε και αναλύσαμε τις σχετικές, με τις αντίθετες, απαντήσεις των “ΔΕΝ”, στις ερωτήσεις: 9, 12, 50, 58, 59, 60, 191, 217, 232, 489, όπου ως απάντηση πρέπει να επιλέξουμε  τη λάθος απάντηση.

Στο 2ο μέρος των ΔΕΝ, αναλύσαμε τις  ερωτ. 13, 63, 80, 130, 154, 174, 180, 195, 202, 205, 240, 242, 256, 259,  264, στις οποίες αν και υπάρχει το δεν (άλλοτε ως “δεν” με πεζά/μικρά, άλλοτε ως “ΔΕΝ” με κεφαλαία) η απάντηση που πρέπει να δοθεί, είναι η σωστή απάντηση.

Σήμερα θα ασχοληθούμε πάλι με τα Θετικά “ΔΕΝ” ή “δεν” των υπόλοιπων ερωτήσεων της δεύτερης ομάδας, όπου όπως είπαμε το “ΔΕΝ” ή “δεν” είναι θετικό, και πρέπει να επιλέξουμε  τη σωστή απάντηση.

 Συγκεκριμένα έχουμε τις υπόλοιπες  ερωτήσεις 272, 296, 302, 307, 323, 328, 465, 472, 479, 539, 540, 541 .

Αρχίζουμε:

  • Ερωτ. 272: η σωστή απάντηση στο  θετικό “ΔΕΝ”, είναι η α, διότι οι καταθέσεις δεν θεωρούνται PRIIPs .
  • Ερωτ. 296: η σωστή απάντηση στο  θετικό “ΔΕΝ”, είναι η  γ, διότι τα περιουσιακά στοιχεία δεν είναι απαραίτητα στοιχεία για την ασφάλιση αυτοκινήτου, και η μη καταγραφή δεν θεωρείται απόκρυψη.
  • Ερωτ. 302: η σωστή απάντηση στο  θετικό “ΔΕΝ”, είναι η  δ, διότι το τελικό ποσόν που θα εισπράξει ο δικαιούχος, δεν πρέπει να υπερβαίνει την αξία της ζημιάς, ή την αξία του περιουσιακού στοιχείου, διότι τότε έχουμε πλουτισμό ή ακόμα και δόλο.
  • Ερωτ. 307: η σωστή απάντηση στο  θετικό “δεν”, είναι η  α, διότι ο ασφαλισμένος και λήπτης της ασφάλισης έχει δικαίωμα να αλλάξει δικαιούχο ακόμη και την τελευταία στιγμή. Γιαυτό είναι απαραίτητη η γραπτή έγκρισή του.
  • Ερωτ. 323: η σωστή απάντηση στο  θετικό “ΔΕΝ”, είναι η β, διότι σε περίπτωση σωματικών βλαβών, των μη υπευθύνων, να ξεπερνούν το ποσό των 30.000 €, ο νόμος αναφέρει, ότι ο μη υπαίτιος οδηγός, θα διαπραγματεύεται πλέον με την εταιρεία του υπευθύνου οδηγού, απευθείας. Το ίδιο βέβαια θα συμβεί και στην περίπτωση που ο υπεύθυνος οδηγός, δεν προχωρήσει σε αναγγελία ζημιάς και ανάληψης ευθύνης με θετική δήλωση ατυχήματος προς την Εταιρεία του, ακόμη και σε περίπτωση υπογραφής του, στο έντυπο φιλικού διακανονισμού.
  • Ερωτ. 328: η σωστή απάντηση στο  θετικό “ΔΕΝ”, είναι η β, διότι το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης καταβάλλει αποζημιώσεις για ατυχήματα που γίνονται στο εξωτερικό από Ελληνικά Αυτοκίνητα και αναλαμβάνει περιπτώσεις ατυχημάτων Ελληνικών αυτοκινήτων, με ξένα αυτοκίνητα, στην Ελλάδα. Επίσης διακανονίζει και πληρώνει ζημιές για λογαριασμό ξένων γραφείων διεθνούς ασφάλισης, και εκδίδει τις πράσινες κάρτες.  Έχει επίσης τον ρόλο του «αντασφαλιστή» των μελών του, παρέχοντας σε αυτά αντασφαλιστική υποστήριξη τύπου “Υπερβάλλουσας Ζημίας” (Excess of Loss) για το μέρος της ευθύνης τους, που υπερβαίνει τα κατώτατα υποχρεωτικά όρια ασφάλισης αστικής ευθύνης που ισχύουν στην Ελλάδα. Δεν ασχολείται όμως με την πληρωμή αποζημιώσεων για ζημιές που προκαλούν ελληνικά αυτοκίνητα εντός Ελλάδος, σε άλλα ελληνικά αυτοκίνητα.
  • Ερωτ. 465: η σωστή απάντηση στο  θετικό “ΔΕΝ”, είναι η β, διότι η Νομική Προστασία καλύπτει τα έξοδα του δικηγόρου, τα έξοδα του παράβολου της δίκης , τα έξοδα των μαρτύρων, αλλά πάντα έως ένα συγκεκριμένο ποσόν που συνήθως ανέρχεται στο ποσόν των 3.000 ή 4.000 e, αλλά δεν καλύπτει την χρηματική ποινή που θα επιδικάσει το δικαστήριο.
  • Ερωτ. 472: η σωστή απάντηση στο  θετικό “ΔΕΝ”, είναι η γ, διότι οι ασφαλίσεις Υγείας  και Ασθένειας ανήκουν πλέον στις Γενικές Ασφαλίσεις και συνήθως είναι ετησίως ανανεούμενες. Παλαιότερα ανήκαν  στις βασικές ασφαλίσεις ζωής με μεγάλη διάρκεια.
  • Ερωτ. 479: η σωστή απάντηση στο  θετικό “ΔΕΝ”, είναι η δ, διότι η Αστική Ευθύνη ανήκει στον Κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων, των Αστικών ευθυνών, επαγγελμάτων, επιχειρήσεων, προϊόντων, κλπ.
  • Ερωτ. 539: η σωστή απάντηση στο  θετικό “ΔΕΝ”, είναι η β, διότι δεν είναι απαραίτητο και δεν θεωρείται δόλος, η μη ενημέρωση για την οικογενειακή κατάσταση, αν είναι παντρεμένος, πόσα παιδιά κλπ. Το ίδιο ισχύει και στην Ερώτ. 540 όπου η σωστή απάντηση στο  θετικό “ΔΕΝ”, είναι η α, διότι θεωρείται θέμα εμπιστοσύνης και όχι δόλου.
  • Ερωτ. 541: η σωστή απάντηση στο  θετικό “ΔΕΝ”, είναι η β, διότι το όνομα του δικαιούχου, που μπορεί να είναι κάποιο πρόσωπο που θα επιλέξει ο λήπτης της ασφάλισης,  αναγράφεται στο συμβόλαιο, για την περίπτωση θανάτου του λήπτη της ασφάλισης, δηλαδή του ασφαλισμένου, πριν τη λήξη του συμβολαίου. Σε αυτή την περίπτωση έχουμε δύο διαφορετικά ονόματα και το όνομα του δικαιούχου δεν ταυτίζεται με το όνομα του λήπτη. Σε περίπτωση όμως που ο λήπτης της ασφάλισης επιβιώσει έως τη λήξη του συμβολαίου, δικαιούχος είναι ο ίδιος. Σε αυτή την περίπτωση ο δικαιούχος ταυτίζεται με τον λήπτη.

 

  • 2η Ομάδα με τις σωστές απαντήσεις στο Θετικό “ΔΕΝ” ή “δεν”
    Ερώτ. 180: Ποιο δεν αποτελεί κριτήριο κατάταξης…(Το ύψος του μετοχικού κεφαλαίου, διότι βασικό κριτήριο είναι ο κύκλος εργασιών)

 

Ολοκληρώνοντας τις ερωτήσεις με τα αρνητικά και θετικά  ΔΕΝ, ευχόμαστε ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΑΣ

Εμείς θα συνεχίσουμε να σας βοηθάμε με ανάλυση στο επόμενο άρθρο, άλλων θεμάτων από τις ερωτήσεις της ύλης, γιατί θέλουμε και πιστεύουμε ότι θα πετύχετε.

«Η Πίστη είναι η δύναμη της ζωής-ΤΟΛΣΤΟΪ !»

…. Πάντα είμαστε κοντά σας!

…και μην ξεχνάτε…Στόχος σας η Επιτυχία!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιώργος Κοντόπουλος: Πώς οι εξαγορές αλλάζουν τις ανάγκες μιας οικονομικής διεύθυνσης
17:44 Γιώργος Κοντόπουλος: Πώς οι εξαγορές αλλάζουν τις ανάγκες μιας οικονομικής διεύθυνσης
  • 15:27 Κ. Δαμίγος για το ψηφιακό πελατολόγιο στα συνεργεία: Δεν είμαστε αρνητικοί, αλλά πρέπει να γίνει σωστά - Ζητάμε αναβολή 6 μηνών
  • 15:20 Μάριος Θεμιστοκλέους (Υφυπ. Υγείας): Αλλάζει ο τρόπος χρηματοδότησης στα νοσοκομεία με την εφαρμογή των DRGs
  • 15:11 Ετήσια Έκθεση της Deloitte για τα Οικονομικά του Ποδοσφαίρου - Τα έσοδα της ευρωπαϊκής αγοράς ποδοσφαίρου αυξήθηκαν κατά 8% το 2023/24, φθάνοντας στο ιστορικό ρεκόρ των €38 δισ.
  • 14:42 Stefan Oelrich: Η Ευρώπη χρειάζεται τολμηρό κανονιστικό πλαίσιο για να ξαναγίνει ηγέτης στην καινοτομία
  • 14:30 Η Zurich καλεί σε ενίσχυση της ανθεκτικότητας των υποδομών καθαρής ενέργειας της Ευρώπης απέναντι στην κλιματική αλλαγή
  • 14:11 Εφαρμοστικό πλαίσιο για την πρωτογενή και δευτερογενή χρήση δεδομένων ετοιμάζει το Υπουργείο Υγείας
  • 13:30 Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου
  • 13:15 Νέα εποχή για το Αρχαιολογικό Μουσείο Θήρας - Με κεντρικό έκθεμα την Κόρη της Θήρας
  • 13:11 Με Δύο MRI Τομογράφους, η Affidea Ηρακλείου Αλλάζει τα Δεδομένα στη Διάγνωση
  • 12:56 Χίος: Στα 40.918 στρέμματα η πληγείσα έκταση από την πυρκαγιά, σύμφωνα με την αποτύπωση δορυφόρου
  • 12:53 Δηλητηρίασαν τον ιστορικό πλάτανο στο Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας
  • 11:59 Morningstar DBRS: Η ισχυρή αντασφαλιστική κάλυψη λειτουργεί ως ανάχωμα έναντι του γεωπολιτικού κινδύνου στη Μέση Ανατολή
  • 11:45 Η ERGO Group AG επεκτείνεται περαιτέρω στις Σκανδιναβικές χώρες για να αξιοποιήσει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης
  • 11:29 Η Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστήσει στη φαρμακευτική έρευνα
  • 11:22 Προϋπολογισμός: Καθαρά έσοδα 28,969 δισ. ευρώ αυξημένα κατά 6% του στόχου, στο διάστημα Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
  • 10:58 Sky Express: «Πετάει» σε 5 νέους προορισμούς - Επενδύσεις σε νέα αεροσκάφη Airbus 320neo
  • 10:50 ΠΕΦ: Στα ύψη η υπερφορολόγηση των φαρμακευτικών εταιρειών το 2024 - Τεράστιο κενό λόγω υποχρηματοδότησης
  • 10:45 Διασύνδεση Κρήτης-Αττικής: Επιτυχής μεταφορά ηλεκτρικής ισχύος 320 MW από την Κρήτη προς την Αττική
  • 10:41 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  4. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  5. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  6. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ
  7. 24/6 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube