close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ “ΔΕΝ” ΤΗΣ ΥΛΗΣ-2ο Μέρος-ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΑ “ΔΕΝ” και “δεν”!
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
16/8/2024 - 10:30
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ “ΔΕΝ” ΤΗΣ ΥΛΗΣ-2ο Μέρος-ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΑ “ΔΕΝ” και “δεν”!

Κώστας Ακριβόπουλος, 16/8/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)


“Η μεγαλοφυϊα είναι ένα τοις εκατό έμπνευση και ενενήντα εννιά τοις εκατό προσπάθεια – Θ. Έντισον”

Συνεχίζουμε λοιπόν τις προσπάθειές μας, να βοηθήσουμε τους υποψηφίους Πράκτορες των εξετάσεων της ΤτΕ, με το 2ο μέρος των ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ με τα “ΔΕΝ” και τα “δεν”
 

Επειδή, όπως αναφέραμε στο προηγούμενο άρθρο μας, πολλοί υποψήφιοι δεν προσέχουν τα “ΔΕΝ” ή "δεν” στις ερωτήσεις και απαντούν λάθος, συνεχίζουμε στην ύλη με θέμα τα “ΔΕΝ” και τα “δεν” και τις αντίστοιχες ερωτήσεις της ύλης.

Στο προηγούμενο άρθρο μας (μέρος 1ο των ΔΕΝ) αναφερθήκαμε και αναλύσαμε τις σχετικές, με τις αντίθετες, απαντήσεις των “ΔΕΝ”, στις ερωτήσεις: 9, 12, 50, 58, 59, 60, 191, 217, 232, 489.

Σήμερα θα ασχοληθούμε με τα Θετικά “ΔΕΝ” ή “δεν” των ερωτήσεων της δεύτερης ομάδας και στη διαφορά της πρώτης ομάδας από τη δεύτερη ομάδα (όπου το “ΔΕΝ” ή “δεν”, είναι θετικό) των ερωτήσεων 13, 63, 80, 130, 154, 174, 180, 195, 202, 205, 240, 242, 256, 259, 264, 272, 296, 302, 307, 323, 328, 465, 472, 479, 539, 540, 541 .
 

Υπενθυμίζουμε ότι επειδή στην 1η Ομάδα τα “ΔΕΝ” αφορούν τις λάθος απαντήσεις και πρέπει να επιλέξουμε τη λάθος απάντηση, στις ερωτ. 9, 12, 50, 58, 59, 60, 191, 217, 232, 489 και να μην μπερδευτούμε με τη σωστή απάντηση. Στην 2η Ομάδα όλα τα “ΔΕΝ” ή “δεν”, είναι θετικά και πρέπει να επιλέξουμε τη σωστή απάντηση.

Ας δούμε τώρα το 2ο μέρος των ΔΕΝ με τις ερωτ. 13, 63, 80, 130, 154, 174, 180, 195, 202, 205, 240, 242, 256, 259, 264, στις οποίες αν και υπάρχει το δεν (άλλοτε ως “δεν” με πεζά/μικρά, άλλοτε ως “ΔΕΝ” με κεφαλαία) η απάντηση που πρέπει να δοθεί, είναι η σωστή απάντηση. Προσοχή στη διαφορά.
 

Για να μη σας κουράζουμε θα υπάρξει και 3ο μέρος των ΔΕΝ με ανάλυση των ερωτήσεων 272, 296, 302, 307, 323, 328, 465, 472, 479, 539, 540, 541.

Αναλυτικότερα- 2ο μέρος:
 

Ερώτ. 13: η σωστή απάντηση στο θετικό ΔΕΝ, είναι δ, διότι το να δίνεις πληροφορίες, σχετικές με τα ασφαλιστικά χωρίς σύναψη σύμβασης, δεν θεωρείται διανομή, είναι απλά μία πληροφόρηση και δεν απαιτείται άδεια.

Ερώτ. 63: η σωστή απάντηση στο θετικό ΔΕΝ, είναι η δ, διότι ο διαμεσολαβητής είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει τον Πελάτη, σε περίπτωση που συμμετέχει στην Εταιρεία με ποσοστό από 10% και πάνω. Αν συμμετέχει με μικρότερο ποσοστό δεν υποχρεούται να το κάνει.

Ερώτ. 80: η σωστή απάντηση στο θετικό ΔΕΝ, είναι η δ, διότι όταν ένας Πελάτης είναι μία μικρή επιχείρηση, αυτής της τάξης, δεν θεωρείται Επαγγελματίες Πελάτης και θα επικοινωνεί ο Πράκτορας μαζί του. Με τις μεγάλες επιχειρήσεις, τους Επαγγελματίες Πελάτες, ασχολείται η Εταιρεία απευθείας μαζί τους.

Ερώτ. 130: η σωστή απάντηση στο θετικό ΔΕΝ, είναι η δ, διότι η Κανονιστική Συμμόρφωση, σύμφωνα με τον ν. 4364/2016, αναφέρεται και ενημερώνει τη Διοίκηση, και όχι όλο το προσωπικό.

Ερωτ.154: η σωστή απάντηση στο θετικό ΔΕΝ, είναι η α , διότι η Εποπτική Αρχή δεν ασχολείται με το ίδιο το ποσόν αλλά με το αν πρέπει να αποζημιωθεί ή όχι.

Ερωτ.174: η σωστή απάντηση στο θετικό “δεν”, είναι η α , διότι η Ελάχιστη Κεφαλαιακή Απαίτηση για τις ασφαλιστικές επιχειρήσεις ασφάλισης ζωής είναι πράγματι τα 4.000.000.

Ερωτ. 180 : η σωστή απάντηση στο θετικό “δεν”, είναι η α, διότι το κριτήριο κατάταξης των επιχειρήσεων σε μεγάλες και μικρές δεν είναι το μετοχικό κεφάλαιο, αλλά ο ετήσιος κύκλος εργασιών. (το χαρτοφυλάκιο-στη γλώσσα μας).

Ερωτ.195: η σωστή απάντηση στο θετικό “ΔΕΝ”, είναι η δ, διότι το όνομα του αντασφαλιστή είναι συμφωνία μεταξύ του και της ασφαλιστικής Εταιρείας. Σήμερα είναι η Munich Re, αύριο η Suisse Re κλπ. Είναι θέμα που αφορά την Εταιρεία και τον Επόπτη, σχετικά με τον κίνδυνο που αναλαμβάνει και την Φερεγγυότητα.

Ερωτ.202: η σωστή απάντηση στο θετικό “ΔΕΝ”, είναι η δ, διότι ο Δήμος ή η Περιφέρεια δεν έχει δικαίωμα να απαιτήσει την ασφάλιση .

Ερωτ.205: η σωστή απάντηση στο θετικό “ΔΕΝ”, είναι η γ, διότι εννοεί το συμβόλαιο ως απλό έντυπο, ή φάκελο (άλλοτε χάρτινο, άλλοτε δερμάτινο, κλπ) και όχι ως θεσμικό όρο.

Ερωτ.240: η σωστή απάντηση στο θετικό “ΔΕΝ”, είναι η γ, διότι με μια καταβολή αποζημίωσης δεν λήγει το συμβόλαιο. Αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξης του συμβολαίου. Το συμβόλαιο λήγει στη λήξη του ή σε περίπτωση ολικής εξαγοράς.

Ερωτ.242: η σωστή απάντηση στο θετικό “ΔΕΝ”, είναι η β, διότι σε περίπτωση υποβολής κάποιας Αιτίασης, δεν λήγει το συμβόλαιο, ούτε γίνεται καταγγελία της σύμβασης, αλλά αντίθετα διερευνώνται όλες οι παράμετροι και οι καλύψεις, οι εξαιρέσεις και οι συμφωνίες, ώστε να συγκεντρωθούν στοιχεία, για την απάντηση στην Αιτίαση.

Ερωτ.256: η σωστή απάντηση στο θετικό “ΔΕΝ”, είναι η α, επειδή ο Συνήγορος του Πολίτη δεν θα ασχοληθεί με το θέμα, διότι δεν συμπεριλαμβάνεται στους υπευθύνους να απαντήσουν.

Ερωτ.259: η σωστή απάντηση στο θετικό “ΔΕΝ”, είναι η δ, διότι το ποσό αποζημίωσης, δεν συμπεριλαμβάνεται στο ελάχιστο περιεχόμενο του φακέλου αιτίασης. Συμπεριλαμβάνεται ο λόγος αποζημίωσης ή εξυπηρέτησης, όχι το ποσόν. Το αυτό ισχύει και για την Ερωτ.264: η σωστή απάντηση στο θετικό “ΔΕΝ”, είναι η β, διότι οι διευθύνσεις δεν ανήκουν στα υποχρεωτικά στοιχεία που πρέπει να αναφέρονται.

 

Αυτά προς το παρόν για τα θετικά ΔΕΝ.

θα συνεχίσουμε με το 3ο μέρος των “Δεν” ή “δεν” στο επόμενο 3ο και τελικό σχετικό άρθρο μας.

 

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΑΣ

«Είναι προτιμότερο να ετοιμαστείς για μία ευκαιρία και να μην την έχεις, παρά να έχεις μίας ευκαιρία και να μην είσαι προετοιμασμένος !»
 

… Πάντα είμαστε κοντά σας!

…και μην ξεχνάτε…Στόχος σας η Επιτυχία!

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
16:30 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  • 16:15 Ειρήνη Χαλκιαδάκη (Εθνική Ασφαλιστική): «Η πρόληψη είναι δύναμη - όχι φόβος»
  • 15:55 Κανάρης Παπαναστασόπουλος (CEO Carglass®): Η Carglass® φροντίζει κάθε χρόνο την ασφάλεια 100.000 αυτοκινητιστών
  • 15:50 Η GLA 200 με όφελος τιμής: Τώρα η καθημερινότητα μπορεί να αποκτήσει luxury χαρακτήρα
  • 15:20 Πως επηρεάζει η ακρίβεια την διατροφή των Ελλήνων; Τι λένε οι ειδικοί;
  • 14:30 Mε ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα στους πρωταθλητές και πρωταγωνιστές των πωλήσεων κυκλοφορεί το Ασφαλιστικό ΝΑΙ σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:10 Eurobank: Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης | Επενδύοντας στη γνώση, την ευθύνη και το μέλλον
  • 13:21 Η Alpha Bank αναδεικνύει την αξία της αποταμίευσης μέσα από δράσεις, πρωτοβουλίες και χρηματοοικονομικά προϊόντα
  • 13:15 Συνάντηση του Υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη με τον Φιλανθρωπικό Οργανισμό «Αποστολή» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών για τη δωρεά αναλώσιμου υγειονομικού υλικού
  • 13:00 Eurolife FFH: Εξελίσσει τις υπηρεσίες της για τους εταιρικούς πελάτες ομαδικών συμβολαίων - Αποζημιώνονται σε 5 ημερολογιακές ημέρες!
  • 12:17 Άννα Ευθυμίου: «Πολύ πιο σύντομη η έκδοση των συντάξεων - Δεν αλλάζουν τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης»
  • 10:45 Tο 25% όλων των θανάτων από τροχαία ατυχήματα σε ολόκληρη την ΕΕ σχετίζονται με το αλκοόλ - Τεράστιες αποζημιώσεις από τις ασφαλιστικές εταιρείες
  • 10:40 Ρήξη Πρόσθιου Χιαστού Συνδέσμου: Η Σημασία της Εξατομικευμένης Αντιμετώπισης
  • 10:24 Stéphane Boujnah: Η Euronext στο επίκεντρο για την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση των κεφαλαιαγορών
  • 10:15 Τράπεζα Πειραιώς: Ισχυρή κερδοφορία στα €854 εκατ. στο εννεάμηνο με απόδοση ιδίων κεφαλαίων 15%
  • 10:05 ΕΑΕΕ: Διαβούλευση σχεδίου νόμου του Υπουργείου Ανάπτυξης με τίτλο «Σύσταση και λειτουργία Ανεξάρτητης Αρχής Εποπτείας της Αγοράς και Προστασίας του Καταναλωτή, ρυθμίσεις για την Επιτροπή Ανταγωνισμού και λοιπές διατάξεις»
  • 09:44 Eurobank: Διανομή ενδιάμεσου μερίσματος στις 12 Νοεμβρίου - Τα αποτελέσματα 9μήνου
  • 09:34 Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!
  • 09:30 Σε λειτουργία ο Ψηφιακός Βοηθός Ιατρού στον Εθνικό Ηλεκτρονικό Φάκελο Υγείας - Η Τεχνητή Νοημοσύνη αξιοποιείται στον τομέα της Υγείας
  • 09:22 Ασφάλιση Ηλεκτρολόγων στην Ελλάδα: Μια Αναγκαιότητα για Κάθε Επαγγελματία του Κλάδου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/10 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  2. 27/10 Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις Νοεμβρίου 2025
  3. 27/10 Πότε κλείνουν τα διαγνωστικά κέντρα: Πανελλαδική απεργία στις 7 Νοεμβρίου αποφάσισε η Π.Ο.ΕΡΓ.Ι
  4. 27/10 Μαθήματα Ηγεσίας - Η αξία του να «ξεμάθουμε»
  5. 27/10 Ο Φωκίων Ρωκ και το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη στην Αθήνα
  6. 30/10 Το ταχυδρομείο που ένωνε τα χωριά
  7. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube