close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ “ΔΕΝ” ΤΗΣ ΥΛΗΣ-ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΑ “ΔΕΝ” και “δεν”!  (μέρος 1ο)
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
12/8/2024 - 08:50
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ “ΔΕΝ” ΤΗΣ ΥΛΗΣ-ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΑ “ΔΕΝ” και “δεν”! (μέρος 1ο)

Κώστας Ακριβόπουλος, 12/8/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

“Πρέπει να είσαι ικανός να δίνεις, πριν είσαι σε θέση να πάρεις, γιατί αυτό που αξίζει περισσότερο σε κάθε σχέση, είναι όχι εκείνο που παίρνεις, αλλά εκείνο που δίνεις- ΣΑΙΞΠΗΡ”

Έτσι και εμείς συνεχίζουμε την προσπάθειά μας   να βοηθήσουμε τους υποψηφίους Πράκτορες των εξετάσεων της ΤτΕ, με σύντομες αναλύσεις συγκεκριμένων ερωτήσεων.

Επειδή πολλοί υποψήφιοι δεν προσέχουν τα “ΔΕΝ”  ή  "δεν” στις ερωτήσεις και απαντούν λάθος, πάμε στη σημερινή μας ύλη με θέμα τα “ΔΕΝ” και τα “δεν” και τις αντίστοιχες ερωτήσεις της ύλης.

Τα σημερινά μας θέματα πηγάζουν από τις σχετικές, με τις αντίθετες, απαντήσεις των “ΔΕΝ”, στις ερωτήσεις: 9, 12, 50, 58, 59, 60, 191, 217, 232, 489. Τα έχουμε ονομάσει 1  Πρώτη  Ομάδα των ΔΕΝ. και  στη διαφορά της πρώτης ομάδας από  τη Δεύτερη Ομάδα (με την οποία θα ασχοληθούμε στο επόμενο άρθρο μας, όπου το “ΔΕΝ” ή “δεν” είναι θετικό) των  13, 63, 80, 130, 154, 174, 180,  195, 202, 205, 240, 242, 256,  259, 264, 272, 296, 302, 307, 323, 328, 465, 472, 479, 539, 540, 541 .

Επιμένουμε  στο θέμα των “ΔΕΝ”, διότι έχουμε παρατηρήσει  ότι ένα ποσοστό 10% περίπου των συμμετεχόντων στις εξετάσεις, δεν έχει προσέξει το ΔΕΝ στην ερώτηση, με αποτέλεσμα να επιλέγει, από τις απαντήσεις,  τη σωστή, ενώ έπρεπε να επιλέξει τη λάθος  απάντηση.  

Σημείωση 1. Το ποσοστό αποτυχίας ήταν μεγαλύτερο, όταν αρχικά τα “ΔΕΝ”  ήταν με μικρά/πεζά γράμματα (“δεν”). Το θέμα το είχαμε εντοπίσει  και η Εποπτική Αρχή πείστηκε να τα  αλλάξει σε κεφαλαία.

Σημείωση 2 . Όπως προαναφέραμε, πρέπει να επιλέξουμε τη λάθος απάντηση, στις  ερωτ.  9, 12, 50, 58, 59, 60, 191, 217, 232, 489.

Σημείωση 3. Στις ερωτ. 13, 63, 80, 130, 143, 144, 154, 174, 180, 195, 202, 205, 240, 242, 256, 259,  264, 272, 296, 302, 307, 323, 328, 465, 472, 479, 539, 540, 541,  αν και υπάρχει το δεν (άλλοτε ως “δεν” με πεζά/μικρά, άλλοτε ως “ΔΕΝ” με κεφαλαία) η απάντηση που πρέπει να δοθεί, είναι η σωστή απάντηση. Προσοχή λοιπόν στη διαφορά.

Αναλυτικότερα:

1η  Ομάδα (όπου ως σωστή απάντηση, επιλέγουμε τη λάθος απάντηση επειδή υπάρχει το αρνητικό ΔΕΝ) : Να θυμίσουμε επίσης ότι στις εξετάσεις οι απαντήσεις έρχονται με άλλη σειρά.

Αρχίζουμε και προσέξτε ότι πρέπει να επιλέγετε τη λάθος απάντηση:

Ερώτ. 9: Η απάντηση που πρέπει να δοθεί είναι η δ, διότι στις υποχρεώσεις μας, διανομής ασφαλιστικών προϊόντων, είναι η πρόταση ασφάλισης του “ πράγματος” (αυτοκίνητο, σπίτι, επιχείρηση, σκάφος κλπ) και όχι η επιλογή για την αγορά του “πράγματος” (όχι,  κε Πελάτη, να  αγοράσετε αυτό ή το άλλο!)

Ερώτ. 12: Επειδή υπάρχει το ΔΕΝ,  η απάντηση που πρέπει να δοθεί είναι η γ, διότι η Εποπτική Αρχή παρακολουθεί τη λειτουργία της αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων.

Ερώτ. 50: Η απάντηση που πρέπει να δοθεί είναι η γ, διότι ο ασφαλισμένος υποχρεούται να δηλώσει στον ασφαλιστή, κάθε στοιχείο αμέσως μόλις το πληροφορηθεί, διότι σε ένα “ανοικτό συμβόλαιο-Open Policy” πρέπει να γνωρίζουμε το ακριβές φορτωθέν εμπόρευμα/φορτίο , ώστε να υπολογίζουμε  και το υπόλοιπο προς φόρτωση.

Ερώτ. 58 και 59: Η απάντηση είναι η β στην 58 και στην 59, διότι,  σύμφωνα με τα άρθρα 28 και 29 του 4583, ο ασφαλιστικός πράκτορας ενημερώνει τον Πελάτη με ποια Εταιρεία συνεργάζεται και παρέχει συμβουλή για τα πωλούμενα ασφαλιστικά προϊόντα της, και σε περίπτωση που δραστηριοποιείται σε συνεργασία με περισσότερες ασφαλιστικές επιχειρήσεις, γνωστοποιεί στον πελάτη τις επωνυμίες των ασφαλιστικών επιχειρήσεων και τα συγκεκριμένα προϊόντα τους, τα οποία διανέμει.

Ερωτ.60: Η απάντηση που πρέπει να δοθεί είναι η γ, διότι όλα τα έντυπα ετοιμάζονται από την Εταιρεία και η υπογραφή στα έντυπα και στις αιτήσεις πρέπει να είναι του Πελάτη/λήπτη της ασφάλισης.

Ερωτ.191: Η απάντηση που πρέπει να δοθεί είναι η δ, διότι στην κοινωνική ασφάλιση δεν υπάρχει ευθεία αναλογία μεταξύ εισφοράς και καλυπτόμενου κινδύνου, ενώ στην ιδιωτική υπάρχει. Ο πελάτης στην ιδιωτική, επιλέγει το ύψος των κεφαλαίων, της σύνταξης κλπ, ανάλογα πάντα με την καταλληλότητα και συμβατότητα των προίόντων σε σχέση με την έρευνα αναγκών του.

Ερωτ. 217 : Αν και εδώ δεν υπάρχει το ΔΕΝ, η απάντηση που πρέπει να δοθεί είναι η δ, διότι αναφέρει κάτι που δεν ευσταθεί, επειδή οι γενικοί όροι είναι αμετάβλητοι για όλους  και δεν συντάσσονται κατόπιν διαπραγμάτευσης με τον πελάτη.

Ερωτ.232: Η απάντηση που πρέπει να δοθεί είναι η β, διότι για να γίνει εκχώρηση της ασφαλιστικής απαίτησης χρειάζεται  σύμβαση μεταξύ εκχωρητή και εκδοχέα, συνήθως με συμβολαιογραφική πράξη και με κάποιο κόστος. (π.χ. εκχώρηση δικαιωμάτων κυριότητας κατοικίας στην Τράπεζα  ή εκχώρηση κυριότητας οχήματος στην ασφαλιστική Εταιρεία)

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Ερωτ.489: Η απάντηση που πρέπει να δοθεί είναι η α, διότι εκδίδεται ένα ομαδικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο για την Εταιρεία και συνήθως η Εταιρεία δημιουργεί και παραδίδει μία μικρή κάρτα ασφαλισμένου σε κάθε εργαζόμενο.

Αυτά προς το παρόν για τα αρνητικά ΔΕΝ.

Για να μην σας κουράσουμε, θα συνεχίσουμε με τα θετικά “Δεν” ή “δεν” στο επόμενο άρθρο μας.

ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΑΣ

«Οι αρετές του ανθρώπου αυξάνονται με τη μάθηση και την μελέτη-Σωκράτης!»

…. Πάντα είμαστε κοντά σας!

…και μην ξεχνάτε…Στόχος σας η Επιτυχία!

 2η Ομάδα με τις σωστές απαντήσεις στο Θετικό “ΔΕΝ” ή “δεν”

Ερώτ. 180: Ποιο δεν αποτελεί κριτήριο κατάταξης…(Το ύψος του μετοχικού κεφαλαίου, διότι βασικό κριτήριο είναι ο κύκλος εργασιών)

…. Πάντα είμαστε κοντά σας!

…και μην ξεχνάτε…Στόχος σας η Επιτυχία!

Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος 

Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching                                                                             

(ILU, FA,  MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)

 

 

 

 

-            

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Υδρόγειος: Υποστήριξη σε ογκολογικούς ασθενείς μέσω του προγράμματος «Όλη η Υδρόγειος, ένα Σπίτι» (βίντεο)
16:13 Υδρόγειος: Υποστήριξη σε ογκολογικούς ασθενείς μέσω του προγράμματος «Όλη η Υδρόγειος, ένα Σπίτι» (βίντεο)
  • 15:48 Αποκλειστικό από Monte Carlo: Πώς να ασφαλίσετε περιουσίες από επεισόδια και ταραχές εν καιρώ ειρήνης!
  • 15:40 Η Νοτιοανατολική Ευρώπη ηγέτης στον ευρωπαϊκό και διατλαντικό ενεργειακό χάρτη
  • 15:34 Η Generali εξετάζει τη δημιουργία συνδικάτου καθώς οι διεθνείς ασφαλιστικοί όμιλοι στρέφονται προς τους Lloyd’s
  • 15:20 Η Earnix υλοποιεί την υπόσχεση της Τεχνητής Νοημοσύνης με την Πλατφόρμα Έξυπνων Αποφάσεων
  • 14:50 Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
  • 14:08 Δίωξη για δωροληψία στον γιατρό του Ιπποκράτειου που καταγγέλθηκε για «φακελάκι» - Παραπέμφθηκε στο αυτόφωρο
  • 13:30 Άδωνις Γεωργιάδης: «Το φακελάκι δεν έχει θέση στο ΕΣΥ»
  • 12:00 ΑΑΔΕ: Οδηγίες συμπλήρωσης της δήλωσης Φ.Π.Α.
  • 11:30 Πώς η DAT Hellas εξοικονόμησε 18 εκατομμύρια ευρώ για την ελληνική ασφαλιστική αγορά;
  • 11:25 Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Flash Note Οικονομικών Αποτελεσμάτων Α’ Εξαμήνου 2025
  • 10:56 Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Βήματα προόδου από την Ουκρανία στο δρόμο προς την Ε.Ε - Τί αναφέρει η σχετική έκθεση
  • 10:48 The SPARK, η μεγάλη πρωτοβουλία των AON, Generali, QBE Ventures για την πρόληψη των ζημιών - Τι αλλάζει στον ασφαλιστικό κλάδο
  • 10:38 Νέα έρευνα IWG: Η Gen Z εκπαιδεύει τους μεγαλύτερους σε ηλικία συναδέλφους της στη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, ενισχύοντας την παραγωγικότητα και τη συνεργασία
  • 10:22 ΥΠΕΚΑ: Σημαντική αύξηση στις αποδοχές εργαζομένων από υπερωρίες και στα έσοδα από ασφαλιστικές εισφορές
  • 10:05 Ανακοίνωση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για την εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  • 09:55 Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
  • 09:45 Έχετε ξεκάθαρη εικόνα για την ασφάλεια Ζωής;
  • 09:17 «Νοιάζομαι για το παιδί μου»: Πάνω από 17.000 συμμετοχές από γονείς και εκπαιδευτικούς στις δωρεάν εκπαιδευτικές δράσεις του Ινστιτούτου Prolepsis με την υποστήριξη της NN Hellas
  • 09:04 Τα σενάρια πλήρους εξαγοράς της Alpha, η αδιαφορία των αγορών στο γαλλικό «δράμα», η «δικαίωση» της κυβέρνησης για την Attica και το ιστορικό ρεκόρ τζίρου της Metlen
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 4/9 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  2. 4/9 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  3. 8/9 ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ: Ανακοίνωση της Κλινικής για θέμα ασφάλειας ασθενούς
  4. 6/9 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  5. 5/9 Αποκλειστικό: Υποχρεωτική από 1η Οκτωβρίου η ασφάλιση αστικής ευθύνης στις βραχυχρόνιες μισθώσεις (τύπου Airbnb)
  6. 4/9 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς
  7. 4/9 Αποκλειστικό: Αποχαιρετισμός Αναστάσιου Παπαδόπουλου στους συνεργάτες της ERGO - «Συνεχίστε με αγάπη το έργο σας»!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube