Λάουρα Σταυρίδου, 5/8/2024 - 10:16 facebook twitter linkedin Πως παρακινούμε έναν δυνητικό πελάτη, ν’ ασφαλιστεί, όταν έχει χαμηλή αίσθηση κινδύνου; Λάουρα Σταυρίδου, 5/8/2024 facebook twitter linkedin Η αίσθηση του κινδύνου είναι το πιο σίγουρο κίνητρο για την ασφάλιση ενός ατόμου. Όμως οι άνθρωποι δεν έχουμε την ίδια αντίληψη για τον κίνδυνο. Οι αξίες και οι πεποιθήσεις των ατόμων, επηρεάζουν έντονα τον τρόπο με τον οποίο γίνονται αντιληπτοί οι κίνδυνοι . Η αντίληψη του κινδύνου γίνεται με τρείς τρόπους: στοχαστικό, συναισθηματικό και εμπειρικό. Συνήθως, οι άνθρωποι γνωρίζουν ως ένα βαθμό το επίπεδο κινδύνου που διατρέχει ας πούμε, η υγεία τους, αλλά η ακρίβεια της αντίληψης τους μπορεί να είναι προκατειλημμένη. Όταν πρόκειται για σύγκριση με ανθρώπους που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά, η άποψη κάποιου για τον κίνδυνο είναι κάπως διαστρεβλωμένη :«Σε σύγκριση με άλλους της ηλικίας και του φύλου μου ο κίνδυνος να πάθω έμφραγμα είναι χαμηλός» ή « συνέβη σε εκείνον αλλά εγώ είμαι διαφορετικός». Αυτό το γεγονός ονομάζεται «αισιόδοξη προκατάληψη». Τι πρέπει λοιπόν να κάνει ένα Ασφαλιστικός διαμεσολαβητής για να παρακινήσει έναν δυνητικό πελάτη, ν’ ασφαλιστεί, όταν γνωρίζει πως έχει χαμηλή αίσθηση κινδύνου; Παραδόξως ο φόβος των ανθρώπων για θέματα υγείας δεν έχει αποδειχθεί αποτελεσματικός. Συγκεκριμένα στην αρχή το κίνητρο του φόβου φαίνεται να πλεονεκτεί και να βάζει τους ανθρώπους σε καλό δρόμο για να αναπτύξουν κίνητρα για αλλαγή, παίρνοντας μέτρα για να προστατευτούν. Αργότερα όμως άλλες μεταβλητές, όπως η γενικότερη κουλτούρα του ατόμου και οι πεποιθήσεις του, φαίνεται να έχουν μεγαλύτερη επιρροή στη διαδικασία της απόφασης. Μελέτες δείχνουν πως η αντίληψη του κινδύνου από μόνη της είναι ανεπαρκής για να μπορέσει ένα άτομο να σχηματίσει μια πρόθεση. Μπορεί όμως να θέσει το υπόβαθρο για μια διαδικασία στοχασμού και περαιτέρω επεξεργασία σκέψεων σχετικά με την απόφαση να ασφαλιστεί. Πιο αποτελεσματικός και με μεγαλύτερη διάρκεια, δείχνει να είναι ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζονται αντικειμενικά δεδομένα όπως η αξιολόγηση του κόστους αποθεραπείας, νέες μέθοδοι που παρέχουν αποτελεσματικότητα κτλ. Έχει αποδειχτεί πως η επανάληψη ενός ρεαλιστικού στοιχείου ανατρέπει τις ψευδαισθήσεις και τις προκαταλήψεις. Προτείνω λοιπόν τη συλλογή αντικειμενικών στοιχείων και τη παρουσίαση τους μέσα από ένα infographic. Η τεκμηριωμένη πληροφορία έχει την τάση να «ριζώνει» στον συνειδητό νου και να ωθεί σε πράξεις. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2025 - 09:07 Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;
Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28 Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα
Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα Τα ακραία φαινόμενα είναι πλέον παγκόσμιο θέμα, με τη πλημμύρα να μετέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό των ζημιών, προκαλώντας τεράστιες καταστροφές... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26
Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές; Μεγάλος αριθμός, κυρίως εμπορικών επιχειρήσεων, διατηρεί υπόγειους ή ημιυπόγειους αποθηκευτικούς χώρους. Η πιθανότητα εισροής νερών, με την ένταση των βροχοπτώσεων είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45
Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία; Μια νεαρή πελάτισσα της Interasco, μου εξήγησε τον πανικό που έζησε την τελευταία εβδομάδα, όταν ξαφνικά την έπιασε ένας τρομερός,... Λάουρα Σταυρίδου, 01/12/2025 - 10:04
Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες; Για να είμαστε ακριβείς, ένα συμβόλαιο πυρός μπορεί να σώσει την περιουσία μιας οικογένειας σχεδόν σε κάθε περίπτωση αιφνίδιου κινδύνου. Σε... Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08
Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά; Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι... Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26
Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα Η μέρα έχει λίγες ώρες για όλα αυτά που θέλει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που κυνηγάει την επιτυχία. Όλα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38