close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Πως να αναγνωρίζετε τους δυσλεξικούς πελάτες σας!
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
16/7/2024 - 09:03
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πως να αναγνωρίζετε τους δυσλεξικούς πελάτες σας!

Κώστας Ακριβόπουλος, 16/7/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA,  MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)

“Δυσλεξία, πρόβλημα ή θείο δώρο; ”
                                                                   “ Άρχεσθαι μαθών, άρχειν επιστήσει - Σόλων”                                                                   
Αν μάθεις να υπακούς, θα μάθεις και να κυβερνάς


Σας έχει τύχει κάποια στιγμή να μιλάτε με κάποιον Πελάτη, να του έχετε πει κάτι πολύ σημαντικό απαντώντας σε μία ερώτηση του  και εκείνος μετά από λίγο να σας ξαναρωτήσει το ίδιο, λέγοντάς σας ότι περιμένει ακόμη την απάντηση; Και τότε σκέφτεστε…”στον τοίχο μιλούσα τόση ώρα;”

Σας έχει τύχει επίσης κάποιοι Πελάτες να αρχίζουν να σας λένε κάτι και ξαφνικά να σταματούν και να προσπαθούν να θυμηθούν τι ήθελαν να πουν;

Γνωρίζετε ότι κάποια άτομα έχουν “αφαιρέσεις” και “ διάσπαση της προσοχής των” κάποιες στιγμές; 
Γνωρίζετε ότι ίσως τότε έχουμε Άτυπη Δυσλεξία; ……Τι κάνουμε τότε;

Πως πρέπει λοιπόν να αντιδράσουμε και να επικοινωνήσουμε με έναν δυσλεξικό Πελάτη, ώστε να ολοκληρώσουμε την διαπραγμάτευση μαζί του;

  • Τι πρέπει να γνωρίζουμε;
    Ως απόφοιτος Κοινωνιολογίας/SUSSEX-GB, Ψυχοθεραπείας/Ινστ. GESTALT-GERM. και συνεργασίας με την ΤΟΜΑΤΙS/ Ινστ. Θεραπείας Δυσλεξίας,  αλλά και από μελέτες, εκδόσεις και παρουσιάσεις του Γ. Παυλίδη Αντιπροέδρου της Διεθνούς Ακαδημίας Ερευνών Προβλημάτων Μάθησης και πολλών άλλων  Ψυχολόγων, σημειώνουμε τα εξής:  

Σίγουρα θα έχετε συναντήσει κάποιον Υποψήφιο Δυσλεξικό Πελάτη, διότι οι δυσλεξικοί αποτελούν το 5% του πληθυσμού της γης. Ίσως αν ζούσαν όλοι μαζί, σε μία Δυσλεξιούπολη, θα ήταν η  μεγαλύτερη πόλη της γης.

Οι αφαιρέσεις, η διάσπαση προσοχής, σε συνδυασμό με κάποιες άλλες αντιδράσεις, όπως ανορθογραφία,  αντιστροφή αλλά και καθρέφτισμα των αριθμών, μας οδηγεί σε  δυσλεξικό άτομο, που συνήθως  και  o ίδιος να μην το γνωρίζει.

Οι δυσλεξικοί είναι συνήθως έξυπνοι και εφευρετικοί. ‘Εχουν προικισμένους εγκεφάλους με ανώτερες ικανότητες αντίληψης χώρου, σκέπτονται οπτικά (με εικόνες) και τούς χαρακτηρίζει μια ιδιαίτερα δημιουργική σκέψη, υπεροχή σε πρακτικές  και  κατασκευαστικές ενασχολήσεις.
Η δυσλεξία είναι το κοινό χαρακτηριστικό των διάσημων, εφευρετών - μεγαλοφυών: Αϊνστάιν, Έντισον, Λεονάρντο Ντα Βίντσι, των πολιτικών Κέννεντυ, Τσώρτσιλ,  Ρoκφέλερ, και των φημισμένων καλλιτεχνών Τομ Κρουζ, Σιλβέστερ Σταλόνε, Τζον Λέννον,  Σερ, του γλύπτη Ροντίν, του Πικάσσο, του Ντίσνεϊ, κλπ.
Συνεπώς είναι θείο δώρο, μόνο όμως αν το γνωρίζουμε και γνωρίζουμε τα συμπτώματα, ώστε να μπορούμε να επικοινωνούμε αποτελεσματικά μαζί τους.
Προσέξτε εδώ ότι κάποιες στιγμές έχουν αφαιρέσεις και διάσπαση προσοχής, άρα δεν μας ακούν ή κάπου αλλού έχουν ξεχαστεί:

Άρα αν συναντήσω δυσλεξικούς, τους  καταλαβαίνω από τις στιγμιαίες αφαιρέσεις των και θα πρέπει να επαναλάβω  τις προτάσεις μου (οι αφαιρέσεις συνήθως συνοδεύονται  από αντικατοπτρισμό στο γράψιμο, το 3 γίνεται ε ή το ΑΝ γίνεται ΝΑ, και συνήθως ανορθογραφία).

Παράδειγμα καθρεφτισμού αριθμών από ένα δυσλεξικό άτομο:

Παράδειγμα ανορθογραφίας από ένα δυσλεξικό άτομο 9 ετών, κανονικής ευφυΐας:

«Το σχολείο μου είναι το χρωματιστό, έχει μεγάλη ταράτσα και μεγάλες αυλές. Η δασκάλα μου είναι κακιά και των Αγγλικών σαν ιπποπόταμος».
…..και όλα αυτά μεταφέρονται και στις μεγαλύτερες ηλικίες, οι οποίοι αργότερα γίνονται υποψήφιοι πελάτες μας..

Τελικές υποδείξεις, στην επικοινωνία σας με τους Δυσλεξικούς Πελάτες σας, λύνοντας τον Γρίφο της δυσλЭξίας, της έλλειψης προσοχής  και  αφαιρέσεων.

  1. Ενθαρρύνετε τους  να εκφράζονται προφορικά,
  2. Τοποθετήστε τους με το δεξί  αυτί  προς εσάς,
  3. Καταλαβαίνουν ευκολότερα σε μικρή αίθουσα,
  4. Προσέξτε τον τόνο της φωνής σας (όχι επίπεδη),
  5. Ομιλία με εκφραστικές κινήσεις, σαν ηθοποιός, μην ξεχνάτε έχουν καλλιτεχνικά κίνητρα,
  6. Όχι άλλοι ήχοι (φωνές, διακοπές, θόρυβοι),
  7. Δεχτείτε το γεγονός των αφαιρέσεων και επαναλάβετε τις προτάσεις σας,
  8. Επιθυμούν οπτικά μηνύματα (δείξτε τους) και καινοτόμες, νέες, δημιουργικές  ιδέες, (συνήθως  είναι πολύ καλοί στη  ζωγραφική),
  9. Μην εκνευρίζεστε. Προσπαθήστε, αξίζει τον κόπο, είναι προικισμένα άτομα,
  10. Τονίζουμε και επαινούμε τα σωστά τους και επιβραβεύουμε την προσπάθειά τους,
  11. Αποφεύγουμε τις συγκρίσεις  διότι εμπεριέχουν Υποτίμηση, ενώ ο έπαινος Εκτίμηση,
  12. Η ενθάρρυνση και η αξιοπρεπής αντιμετώπιση των δυσλεξικών, επιφέρει θετικά αποτελέσματα.

“Ο τρόπος που δίνεις έχει μεγαλύτερη αξία από το ίδιο το δώρο”
ΚΟΡΝΗΛΙΟΣ

Ευχόμαστε ΑΜΕΣΗ …. ΔΙΑΓΝΩΣΗ  ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ  ΔΥΣΛΕΞΙΚΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ !!!  ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣΤΕ, ΑΞΙΖΕΙ!!!

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
16:30 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  • 16:05 Η Εθνική Ασφαλιστική, ως ηγέτιδα, αναδιαμορφώνει και πάλι την αγορά
  • 14:45 Η μεγάλη γιορτή της Unipol στο γήπεδο Σαν Σίρο του Μιλάνου
  • 14:25 Αριστείο Γυναικείας Επιχειρηματικότητας στην Ιουλία Τσέτη - Στα βραβεία του ελληνικού επιχειρείν «Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας»
  • 13:56 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Επενδύσεων
  • 13:35 Η Audi ενισχύει την αποδοτικότητα της παραγωγής με Τεχνητή Νοημοσύνη
  • 13:15 Χρήστος Γεωργόπουλος: «Πολύμορφο γλοιοβλάστωμα - Δεν θεραπεύουμε μόνον τη νόσο. Στεκόμαστε δίπλα στον άνθρωπο»!
  • 12:58 NBG Pay tom: Η νέα λύση αποδοχής πληρωμών που μετατρέπει την android συσκευή σας σε φορητό POS
  • 12:25 Mε πρώτο θέμα τις ασφαλίσεις υγείας και την συνάντηση Βασίλη Αποστολόπουλου-Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος κυκλοφορεί το Nextdeal
  • 12:15 Το KPMG Advisory, Tax & Legal Graduate Recruitment Program για το έτος 2025 μόλις άρχισε!
  • 12:08 Η Άννα Παπακοσμοπούλου νέα Head of Communications & Patient Advocacy στη Novartis Hellas!
  • 11:52 Στρατηγική συνεργασία Attica Bank - Faria Renewables για τη χρηματοδότηση έργου αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας
  • 10:37 ΕΝΔΙΣΥ σε Ευρωπαϊκή Ένωση: Κάτω τα χέρια από τα αποθεματικά των ασφαλιστικών Ταμείων - Οι συνταξιούχοι δεν θα χρηματοδοτήσουν την πολεμική βιομηχανία
  • 10:11 ΙΣΑ: Ζητά από τον ΕΟΠΥΥ τη δυνατότητα υποβολής αδειών από τους προσωπικούς γιατρούς και κατά τους καλοκαιρινούς μήνες
  • 09:54 Φωτιά σε μεγάλη επιχείρηση ελαστικών στην Μιχαλακοπούλου: Μεγάλη κινητοποίηση της Πυροσβεστικής
  • 09:52 Ανησυχία ΙΣΠ στον ΕΟΠΥΥ να μην προκαλέσει λουκέτα σε ιδιωτικές κλινικές
  • 09:22 Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα;
  • 09:21 Η διασταύρωση στοιχείων από την ΑΑΔΕ έδειξε πάνω από 300. 000 ανασφαλιστα οχήματα
  • 09:13 16 Ιουλίου τιμάται η μνήμη του Ιερομάρτυρος Αθηνογένους και των συν αυτώ
  • 09:11 Η KPMG παρουσιάζει την πλατφόρμα KPMG Workbench: μια πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης πολλαπλών agents («πρακτόρων»), που μεταμορφώνει την εξυπηρέτηση των πελατών και τον τρόπο εργασίας στον παγκόσμιο οργανισμό
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/7 Ασφαλιστικό...σταυρόλεξο: Παρκαδόρος προκάλεσε σοβαρό ατύχημα χωρίς να οδηγεί το...όχημα - Ποιος φταίει;
  2. 10/7 Αποχαιρετώντας έναν Άνθρωπο που άφησε πίσω του φως και πέρασε στο φως του Θεού
  3. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  4. 11/7 Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα)
  5. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  6. 11/7 Αποκαλυπτήρια για το «Μνημείο των 120» στο Αγρίνιο
  7. 11/7 Contract: Ένα εντυπωσιακό συνέδριο συνεργατών με το βλέμμα στο μέλλον και τον πολιτισμό (βίντεο)

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube