close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Δώστε ακριβώς αυτό που θέλει ο πελάτης! Αλλά τι ακριβώς θέλει ο πελάτης; Μήπως "Ποιότητα";
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
6/6/2024 - 10:08
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δώστε ακριβώς αυτό που θέλει ο πελάτης! Αλλά τι ακριβώς θέλει ο πελάτης; Μήπως "Ποιότητα";

Κώστας Ακριβόπουλος, 6/6/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

 

*Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος Σύμβουλος Εκπαίδευσης , Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)

Μην περιμένεις καλύτερα αποτελέσματα, χρησιμοποιώντας τις ίδιες τεχνικές”

  • Κάποιοι πιστεύουν ότι ΠΟΙΟΤΗΤΑ είναι να διορθώνουμε τα πράγματα, όταν αυτά πάνε στραβά!
  • Κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι ΠΟΙΟΤΗΤΑ είναι να ελέγχουμε για τυχόν λάθη, λίγο πριν το προϊόν μας παραδοθεί στον Πελάτη, με
  • πολύπλοκες διαδικασίες, που συνήθως επιβραδύνουν και περιπλέκουν τη δουλειά όλων όσων συμμετέχουν στη διαδικασία προώθησης και πώλησης!
  • Και τέλος κάποιοι άλλοι, πιο σωστοί, πιστεύουν ότι ΠΟΙΟΤΗΤΑ είναι να ανακαλύπτεις και να διορθώνεις το πρόβλημα στη ρίζα του, εντοπίζοντας τις αδυναμίες και τα τρωτά της διαδικασίας και του συστήματος και όχι να αντιδράς απλά σε συμπτώματα και σε πιθανά λάθη όταν έχεις φτάσει στην τελική φάση!

Τελικά τι σημαίνει ΠΟΙΟΤΗΤΑ για τον ΠΕΛΑΤΗ ;

ΠΟΙΟΤΗΤΑ, για τον Πελάτη σημαίνει να του δώσουμε, ό,τι θέλει, όπως το θέλει, όταν το θέλει!!!

Η ποιότητα, δεν αφορά στο κόστος και στα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Αφορά στο να είσαι προετοιμασμένος, ενημερωμένος για τον Πελάτη, για την Εταιρεία του, για το Προϊόν σου, για την Εταιρία σου, για την Αγορά, για τον Ανταγωνισμό, για τις Ανάγκες τους, ώστε να παρέχεις στους Πελάτες ό,τι ακριβώς χρειάζονται και ό,τι ακριβώς θέλουν. Ποιότητα είναι μετρήσιμη, και αντικειμενική και πρέπει να αποδοθεί 100%.

Αν στον Πελάτη μας, δώσουμε 100% Ποιότητα, τότε ικανοποιείται, ενθουσιάζεται και από Πιθανός-Εν δυνάμει Πελάτης, γίνεται Πελάτης, γίνεται Τακτικός Πελάτης, γίνεται Υποστηρικτής Πελάτης και τελικά γίνεται ΠΙΣΤΟΣ ΟΠΑΔΟΣ και ΗΡΕΜΟΣ Πελάτης και μας συστήνει παντού, σε συγγενείς, φίλους, γνωστούς!

Αποτέλεσμα αύξηση πωλήσεων, παραγωγικότητας, διατηρησιμότητας, και φυσικά αύξηση κερδών.

Άρα Ποιότητα στο επάγγελμά μας σημαίνει να κάνουμε τη δουλειά μας σωστά από την αρχή και όχι μόνο στην τελική φάση, μπροστά στον Πελάτη.

Επίσης από κάθε παραπονούμενο Πελάτη, μπορούμε να δούμε το παράπονό του ως ευκαιρία, ώστε να ανακαλύψουμε τι δεν πάει καλά και να το διορθώσουμε στη ρίζα του.

Η Ποιότητά μας απέναντι στον Πελάτη στηρίζεται στα 4 Π, στα 4 είδη Προτεραιοτήτων που έχουμε:

Ο Πελάτης ζητάει απλά πράγματα από εμάς ως Ποιότητα. Ζητάει:

  • Φιλικότητα, ειλικρίνεια, σιγουριά, αξιοπιστία, αποτελεσματικότητα,
  • Σταθερότητα, συνεργασία διαρκείας,
  • Δέσμευση, Καθοδήγηση,
  • Πρόληψη, ενημέρωση, συνεχή επαφή,
  • Value for Money,
  • Αμοιβαίο όφελος,
  • Νοοτροπία θετική, η οποία δεν αντιγράφεται, είναι μοναδική,
  • Προστιθέμενη Αξία (EVA), ένα extra χαμόγελο, ένα extra αναπάντεχο, τηλεφώνημα, μικρές, μη αναμενόμενες παροχές και εκπλήξεις,
  • Τακτική αναθεώρηση των καλύψεων τους,
  • Βοήθεια για να ξεμπερδεύουν γραφειοκρατικά. Λύση στα προβλήματα τους.

- Εστιάστε λοιπόν στις ανθρώπινες σχέσεις σας:

- Ελέγξτε τους Πελάτες σας και τους κινδύνους που διατρέχουν, σύμφωνα με τις ανάγκες τους που ανακαλύψατε. Αναρωτηθείτε αν έχετε μια πιθανή λύση για να τις καλύψετε.

- Φροντίστε να προσφέρετε πλήρη προστασία περιουσιακών στοιχείων - προσωπικής υγείας, κινδύνους ιδιοκτησίας, αστικές και νομικές ευθύνες, κ.α.

- Εστιάζουμε την προσοχή μας στους υπάρχοντες Πελάτες. Οι υπάρχοντες πελάτες της κάθε επιχείρησης αποτελούν το μεγαλύτερο κεφάλαιο σε περιόδους ύφεσης.

- Σεβόμαστε τους Πελάτες μας που είναι οι κριτές μας

- Βελτιώνουμε το Επίπεδο Εξυπηρέτησης. Έρευνες δείχνουν ότι το 68% των Πελατών που σταμάτησαν να συνεργάζονται με μια επιχείρηση, το έκαναν γιατί ένιωθαν ότι η επιχείρηση δεν ενδιαφερόταν για αυτούς

- Πιστεύουμε στον άνθρωπο και στην κοινωνία και σεβόμαστε την αποστολή μας.

Τέλος, ο πατέρας της Ποιότητας Deming και η θεωρία KAI ZEN (μηδέν λάθη), προτείνουν:

- Προσδιορίστε τους Πελάτες σας,

- Ανακαλύψτε τι θέλουν και τι χρειάζονται,

- Δώστε 100% ακριβώς αυτό που θέλουν και χρειάζονται,

- Να υπόσχεστε μόνο όσα μπορείτε να δώσετε και να δίδετε περισσότερα,

- Να δίνετε αυτά που έχετε υποσχεθεί, στο χρόνο που τα έχετε υποσχεθεί,

- Μη προσπαθείτε να προσαρμόσετε τις ανάγκες των Πελατών σας στα προϊόντα σας, προσαρμόστε τα προϊόντα σας στις ανάγκες των Πελατών σας

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιώργος Κοντόπουλος: Πώς οι εξαγορές αλλάζουν τις ανάγκες μιας οικονομικής διεύθυνσης
17:44 Γιώργος Κοντόπουλος: Πώς οι εξαγορές αλλάζουν τις ανάγκες μιας οικονομικής διεύθυνσης
  • 15:27 Κ. Δαμίγος για το ψηφιακό πελατολόγιο στα συνεργεία: Δεν είμαστε αρνητικοί, αλλά πρέπει να γίνει σωστά - Ζητάμε αναβολή 6 μηνών
  • 15:20 Μάριος Θεμιστοκλέους (Υφυπ. Υγείας): Αλλάζει ο τρόπος χρηματοδότησης στα νοσοκομεία με την εφαρμογή των DRGs
  • 15:11 Ετήσια Έκθεση της Deloitte για τα Οικονομικά του Ποδοσφαίρου - Τα έσοδα της ευρωπαϊκής αγοράς ποδοσφαίρου αυξήθηκαν κατά 8% το 2023/24, φθάνοντας στο ιστορικό ρεκόρ των €38 δισ.
  • 14:42 Stefan Oelrich: Η Ευρώπη χρειάζεται τολμηρό κανονιστικό πλαίσιο για να ξαναγίνει ηγέτης στην καινοτομία
  • 14:30 Η Zurich καλεί σε ενίσχυση της ανθεκτικότητας των υποδομών καθαρής ενέργειας της Ευρώπης απέναντι στην κλιματική αλλαγή
  • 14:11 Εφαρμοστικό πλαίσιο για την πρωτογενή και δευτερογενή χρήση δεδομένων ετοιμάζει το Υπουργείο Υγείας
  • 13:30 Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Εκλογή νέου Διοικητικού Συμβουλίου
  • 13:15 Νέα εποχή για το Αρχαιολογικό Μουσείο Θήρας - Με κεντρικό έκθεμα την Κόρη της Θήρας
  • 13:11 Με Δύο MRI Τομογράφους, η Affidea Ηρακλείου Αλλάζει τα Δεδομένα στη Διάγνωση
  • 12:56 Χίος: Στα 40.918 στρέμματα η πληγείσα έκταση από την πυρκαγιά, σύμφωνα με την αποτύπωση δορυφόρου
  • 12:53 Δηλητηρίασαν τον ιστορικό πλάτανο στο Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας
  • 11:59 Morningstar DBRS: Η ισχυρή αντασφαλιστική κάλυψη λειτουργεί ως ανάχωμα έναντι του γεωπολιτικού κινδύνου στη Μέση Ανατολή
  • 11:45 Η ERGO Group AG επεκτείνεται περαιτέρω στις Σκανδιναβικές χώρες για να αξιοποιήσει σημαντικές δυνατότητες ανάπτυξης
  • 11:29 Η Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστήσει στη φαρμακευτική έρευνα
  • 11:22 Προϋπολογισμός: Καθαρά έσοδα 28,969 δισ. ευρώ αυξημένα κατά 6% του στόχου, στο διάστημα Ιανουαρίου - Μαΐου 2025
  • 10:58 Sky Express: «Πετάει» σε 5 νέους προορισμούς - Επενδύσεις σε νέα αεροσκάφη Airbus 320neo
  • 10:50 ΠΕΦ: Στα ύψη η υπερφορολόγηση των φαρμακευτικών εταιρειών το 2024 - Τεράστιο κενό λόγω υποχρηματοδότησης
  • 10:45 Διασύνδεση Κρήτης-Αττικής: Επιτυχής μεταφορά ηλεκτρικής ισχύος 320 MW από την Κρήτη προς την Αττική
  • 10:41 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  2. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  3. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  4. 20/6 Netcompany: Τα έργα που υλοποιεί στον ασφαλιστικό κλάδο με ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ και ERGO - Με ποιες εταιρίες είναι σε συζητήσεις για νέες συμφωνίες
  5. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
  6. 20/6 Το νέο διοικητικό συμβούλιο του ΕΙΑΣ
  7. 24/6 Οχήματα: «Ρολά» από 1ης Ιουλίου σε συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια λόγω ψηφιακού πελατολογίου - Ενδιαφέρει και ασφαλιστές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube