close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

7+1 Digital marketing tips από τη Eurolife FFH για μικρομεσαίες επιχειρήσεις!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
26/10/2023 - 11:51
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

7+1 Digital marketing tips από τη Eurolife FFH για μικρομεσαίες επιχειρήσεις!

Nextdeal newsroom, 26/10/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να αναπτύξεις την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο

Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν τον βασικό πυλώνα της οικονομίας μας. Συχνά, όμως, αντιμετωπίζουν ιδιαίτερες προκλήσεις στον χώρο του digital marketing λόγω του περιορισμένου budget τους και των λιγοστών διαθέσιμων πόρων. (Το ξέρω, βαριαστέναξες!)

 Υπάρχουν κάποια tips που επιλέξαμε ειδικά για σένα, που τρέχεις νυχθημερόν για όλα στη μικρομεσαία σου επιχείρηση και θέλεις να τη δεις να μεγαλώνει. Ας δούμε ποια είναι αυτά.

Tip#1: Βρες ποιο είναι το κοινό σου

Θες να στήσεις μια digital καμπάνια μάρκετινγκ; Πρώτο βήμα: Βρες το κοινό σου!

 Σαν να ετοιμάζεσαι για το πρώτο ραντεβού με τον παιδικό σου έρωτα. Σχολαστικά και με όρεξη. (Ναι, μπορεί να πάρει και πάνω από μια ώρα!)

 Χρησιμοποίησε τα Google Analytics, Google Trends και Facebook Insights, σαν να είσαι μυστικός πράκτορας. Ανακάλυψε όλα τα μυστικά του κοινού-στόχος σου: ενδιαφέροντα, ηλικία, τοποθεσία – όλα είναι εκεί! Και μην ξεχνάς τις έρευνες στη συμπεριφορά των πελατών. Είναι σαν την πυξίδα στα «άγνωστα νερά» του ψηφιακού μάρκετινγκ. Όταν ξέρεις ποιος είναι ο στόχος σου, θα βρεις εύκολα τον θησαυρό σου!

Tip#2: Βελτιστοποίησε το site σου για mobile συσκευές

Έλα, παραδέξου το. Δε θα περίμενες ποτέ πάνω από 2-3 δευτερόλεπτα να φορτώσει ένα site στο κινητό σου. Μπορείς να περιμένεις υπομονετικά για άλλα πράγματα, όπως για παράδειγμα μια ταινία για την οποία ανυπομονείς ή το νέο επεισόδιο του αγαπημένου σου YouTuber. Αλλά όταν το site σου δε φορτώνει, δε χρειάζεται να περιμένεις. Μπορείς να κάνεις πολλά για να το βελτιώσεις.

Το πρώτο και καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να χρησιμοποιήσεις ένα responsive design για το site σου, ώστε να προσαρμόζεται αυτόματα σε διάφορα μεγέθη οθονών. Γενικά πάντως προσπάθησε να ελέγχεις την mobile ευχρηστία του site σου τακτικά. Έτσι, θα εξασφαλίσεις ότι οι επισκέπτες σου θα έχουν μια πιο άνετη εμπειρία και δε θα το εγκαταλείπουν στην πρώτη προσπάθεια!

Tip#3: Αξιοποίησε το Google my Business

Το Google My Business είναι κάτι σαν το GPS για την επιχείρησή σου στον ψηφιακό χάρτη που όλοι χρησιμοποιούμε. Σύμφωνα με το Think with Google, 76% των χρηστών επισκέπτονται μια επιχείρηση που βρήκαν μέσω του smartphone τους εντός της ίδια μέρας που έκαναν την αναζήτηση. Δεν μπορείς να αγνοήσεις αυτή την ευκαιρία!

Αν εξυπηρετείς τοπικό κοινό, βεβαιώσου ότι η επιχείρησή σου είναι σωστά καταχωρημένη στο Google My Business. Διόρθωσε το περιεχόμενό σου με τις σωστές λέξεις-κλειδιά και προσκάλεσε τους πελάτες σου να αφήσουν θετικά σχόλια. Σκέψου το σαν να βάζεις ένα φωτεινό neon σήμα πάνω από την πόρτα σου στον κόσμο του διαδικτύου. Και όπως λένε, «Αν δεν είσαι στο Google My Business, δεν υπάρχεις.» Εντάξει, μπορεί να μη το λένε ακριβώς έτσι, αλλά το νόημα είναι το ίδιο!

Tip#4: Χρησιμοποίησε έξυπνα τα κοινωνικά δίκτυα

Και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος; ΝΑΙ! Κάπως έτσι είναι και τα social media. Αρκεί να διαλέξεις ποια πίτα ταιριάζει στο κοινό σου. Έρευνα της Sprout Social έδειξε ότι 77% των καταναλωτών θα προτιμήσουν μια επιχείρηση έναντι του ανταγωνισμού της, όταν βιώσουν μια θετική εμπειρία με το brand στα social media.

Δημοσίευσε περιεχόμενο που να αξίζει τον χρόνο του κόσμου σου και αλληλεπίδρασε μαζί τους. Τα social media δεν είναι μόνο για πώληση, αλλά και για τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης. Οι φίλοι και ακόλουθοι μιας μικρομεσαίας επιχείρησης στο διαδίκτυο είναι όπως οι πραγματικοί φίλοι που επισκέπτονται το κατάστημά σου. Θέλουν λίγο από τον χρόνο και την ενέργειά σου για να αγοράσουν κι αύριο από εσένα.

Tip#5: Φτιάξε καλές λίστες για newsletters

Email marketing; Υπάρχει ακόμη; Παρόλο που είναι από τα παλιότερα κόλπα στον ψηφιακό κόσμο, το email marketing υπάρχει ακόμα και παραμένει απίστευτα αποτελεσματικό. Μάλιστα, το email marketing παραμένει παγκοσμίως το πιο αποδοτικό κανάλι για μικρές επιχειρήσεις! Σοκ ε;

 Αρχικά, φτιάξε μια λίστα με εγγεγραμμένους χρήστες και διαμοίρασέ τους πολύτιμο περιεχόμενο. Και το μυστικό; Η σωστή στόχευση. Χώρισε τη λίστα σου σε κατηγορίες για να στέλνεις προσαρμοσμένα μηνύματα. Και μην ξεχνάς, κάνε τα email σου εύκολα αναγνώσιμα σε κινητά. Πάλι τα κινητά, είδες; Αφού αυτή τη συσκευή χρησιμοποιούμε όλοι συνέχεια. Δεν είναι τυχαίο.

Tip#6: Μοιράσου καλό περιεχόμενο

«Μοιράσου καλό περιεχόμενο.» ΟΚ, μπορεί να ακούγεται σαν άλλη μια τετριμμένη συμβουλή, αλλά στον ψηφιακό κόσμο είναι χρυσός κανόνας. Όταν το περιεχόμενο που παράγεις ακολουθεί τη λογική του «E-E-A-T» (Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) κερδίζεις τόσο τις μηχανές αναζήτησης, όσο και τους ενδιαφερόμενους πελάτες σου.

 Το μυστικό είναι να παράγεις συχνά υψηλής ποιότητας περιεχόμενο που απαντά στις ερωτήσεις και τους προβληματισμούς του κοινού σου. Σκέψου μια μίξη από blog posts, βίντεο, infographics, κουίζ και άλλες μορφές περιεχομένου. Βγες εκεί έξω και δείξε στους ανταγωνιστές σου τι σημαίνει πραγματικά ποιοτικό περιεχόμενο!

Tip#7: Ανάλυσε και προσάρμοσε τις κινήσεις σου

Όλοι λένε ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι σαν το σκάκι. Και είναι! Μόνο που τα πιόνια και οι κινήσεις αλλάζουν συνεχώς. Γι’ αυτό θα πρέπει να έχεις τα μάτια σου καρφωμένα στη digital marketing σκακιέρα, παρακολουθώντας τις ευκαιρίες για να κάνεις ματ.

Χρησιμοποίησε τα analytics tools για να παρακολουθείς την απόδοση των καμπανιών σου. Έτσι μόνο θα καταλάβεις τι λειτουργεί και τι όχι. Μη φοβάσαι να προσαρμόσεις τη στρατηγική σου βάσει των νέων δεδομένων. Προσπάθησε να βρίσκεις τρόπους να αλλάζεις το περιεχόμενό σου, ανάλογα με τις προτιμήσεις του κοινού σου. Το ίδιο το κοινό σου θα σου δείξει τι του αρέσει και με τι αλληλεπιδρά περισσότερο.

 Η επιτυχία και στο σκάκι αλλά και στο digital marketing ανήκει σε αυτόν που κάνει τις καλύτερες κινήσεις!

Bonus tip: Προστάτεψε την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο

Και επειδή η προστασία της επιχείρησής σου είναι πάνω απ’ όλα, στη Eurolife FFH σε κάνουμε να νιώθεις ασφάλεια για όσα μέχρι τώρα έχεις χτίσει. Σχεδιάσαμε για σένα το My Business Cyber Protection που φροντίζει την επιχείρησή σου στον ψηφιακό κόσμο και σε προστατεύει από κακόβουλες ενέργειες.

Ανάλογα με τα μέτρα προστασίας που θα επιλέξεις να ενεργοποιήσεις, το πρόγραμμα προσαρμόζεται στις ανάγκες σου και σε βοηθά να αναπτύξεις την επιχείρησή σου σε ένα ασφαλές πλαίσιο. Αν κάποια στιγμή τα πράγματα πάνε στραβά στον κυβερνοχώρο, μην ανησυχείς! Έχεις έναν εξειδικευμένο συνεργάτη που θα είναι πλάι σου 24/7.

Με το πρόγραμμα αυτό προστατεύεις την επιχείρησή σου από το ηλεκτρονικό έγκλημα. Ενεργοποίησε τώρα τη δική σου «ψηφιακή πανοπλία» και κράτησε την επιχείρησή σου ασφαλή ό, τι κι αν συμβεί.

Για εμάς στη Eurolife FFH αξία έχει να βλέπουμε την επιχείρησή σου να μεγαλώνει με ασφάλεια!

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Eurolife FFH
  • μικρομεσαίες επιχειρήσεις
  • Marketing

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Eurolife FFH: Ασφάλιση ηλεκτρονικών αγορών στους χρήστες του BestPrice.gr!
    Nextdeal newsroom, 23/10/2023

    Eurolife FFH: Ασφάλιση ηλεκτρονικών αγορών στους χρήστες του BestPrice.gr!

  • H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!» του «Μαζί για το Παιδί», για δεύτερη συνεχή χρονιά!
    Nextdeal newsroom, 18/10/2023

    H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!» του «Μαζί για το Παιδί», για δεύτερη συνεχή χρονιά!

  • Eurolife FFH: Υπογραφή συμφωνίας για τη χρήση του Green Carpet της Thomas Cook India και της LTIMindtree για την παρακολούθηση και τη διαχείριση των εκπομπών που προκύπτουν από τα επαγγελματικά ταξίδια των στελεχών της!

    Eurolife FFH: Υπογραφή συμφωνίας για τη χρήση του Green Carpet της Thomas Cook India και της LTIMindtree για την παρακολούθηση και τη διαχείριση των εκπομπών που προκύπτουν από τα επαγγελματικά ταξίδια των στελεχών της!

    Το Green Carpet είναι μια πλατφόρμα βασισμένη στο μοντέλο SaaS που καταγράφει, παρακολουθεί και συντάσσει αναφορές σχετικά με τις εκπομπές...
    Nextdeal newsroom, 16/10/2023 - 12:01 16/10/2023
  • 9 στους 10 πελάτες της Eurolife FFH δηλώνουν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτησή της!

    9 στους 10 πελάτες της Eurolife FFH δηλώνουν ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτησή της!

    Η εταιρεία συμμετείχε για 7η συνεχή χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών Η Eurolife FFH, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμα μια φορά...
    Nextdeal newsroom, 10/10/2023 - 15:29 10/10/2023

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Carglass® συμμετείχε δυναμικά στον 17ο Αγώνα Greece Race for the Cure®
15:38 Η Carglass® συμμετείχε δυναμικά στον 17ο Αγώνα Greece Race for the Cure®
  • 14:49 Κ. Πιερρακάκης: «Η αναβάθμιση από τον R&I ενισχύει τη θέση της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές»
  • 13:35 Η ΒΟC εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων Μ.Ε.Π.Ε. υπέγραψε τριετή συμφωνία συνεργασίας με τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική για την υιοθέτηση λογισμικού BPM
  • 13:30 Δεκτό το αίτημα του Πάνου Ρούτσι για τοξικολογικές εξετάσεις
  • 12:23 Παραιτήθηκε από βουλευτής ο Αλέξης Τσίπρας (βίντεο)
  • 11:42 Η KPMG επενδύει στο μέλλον μέσω του προγράμματος Children Excellence Awards
  • 11:35 H Εθνική Ασφαλιστική Επίσημος Χορηγός του 17ου Greece Race for the Cure
  • 11:24 Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
  • 11:10 Ανασφάλιστες πάνω από 60.000 επιχειρήσεις
  • 11:00 Αγγελική Μουρατίδου: Δυναμική με νέο σχέδιο και ισχυρή ηγεσία η Euroins Ελλάδος
  • 10:43 ΕΑΕΕ: Ενημέρωση για αποφάσεις ΑΑΔΕ
  • 10:26 Το μέτωπο στην Ουκρανία ως ένα μη ελεγχόμενο εκκρεμές
  • 10:16 Ο «χάρτης» των ψηφιακών νομάδων που ζουν στην Ελλάδα - Ποιες ασφαλιστικές καλύψεις πρέπει να έχουν
  • 10:05 Το Offsite Meeting της Interasco στο Λιτόχωρο Πιερίας
  • 10:00 Υπουργείο Υγείας: Ξεκινάει ο εμβολιασμός κατά της εποχικής γρίπης - Ποιές ομάδες προηγούνται
  • 09:52 Υπάρχουν Ασφαλιστές ζωής σήμερα;
  • 09:45 Διεθνές Sales & Strategy Meeting της ARAG SE στην Μαδρίτη
  • 09:40 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 6 Οκτωβρίου έως 10 Οκτωβρίου - Σε ποιούς θα κατατεθούν 64.500.000 ευρώ
  • 09:33 Κατατέθηκε στη Βουλή το νέο εργασιακό νομοσχέδιο με ενσωματωμένες προτάσεις των εθνικών κοινωνικών εταίρων
  • 09:25 Κωπηλατούμε δυνατά, αλλά η βάρκα είναι δεμένη στην προβλήτα!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 3/10 Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
  2. 2/10 Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον Δείκτη Υγείας
  3. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  4. 3/10 Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
  5. 3/10 Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση
  6. 30/9 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών
  7. 30/9 Τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Interamerican στην Ευρώπη αναδεικνύει με αποκλειστική συνέντευξη στο NextDeal ο Πάνος Κούβαλης

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube