close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Όλη η τοποθέτηση του Rober Gauci στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας (video)
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
7/6/2023 - 16:49
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όλη η τοποθέτηση του Rober Gauci στο ασφαλιστικό συνέδριο της Ύδρας (video)

Nextdeal newsroom, 7/6/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο κ. Robert Gauci ήρθε στην Ελλάδα σαν ξένος manager αλλά αμέσως η ασφαλιστική αγορά ανακάλυψε αυτό που και ο ίδιος υποστηρίζει με θέρμη ότι είναι Έλληνας. Μιλάει άπταιστα ελληνικά, γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα, παρακολουθούσε την αγορά μας πολύ πριν τα φέρει έτσι η μοίρα να έρθει διευθύνων σύμβουλος στην πιο ιστορική ασφαλιστική εταιρεία της χώρας, την Εθνική Ασφαλιστική.

Έχει επομένως ιδιαίτερο ενδιαφέρον να μάθει η ασφαλιστική αγορά σε τι «ασφαλιστικό θεό» πιστεύει ο κ. Gauci. Και οι τοποθετήσεις του την δεύτερη ημέρα του διεθνούς ασφαλιστικού και αντασφαλιστικού συνεδρίου της Ύδρας στις ερωτήσεις της γενικής διευθύντριας της ΕΑΕΕ κ. Ελίνας Παπασπυροπούλου ήταν μια ευκαιρία για να ξεδιπλώσει τις σκέψεις του. Ας τον ακούσουμε και τον δούμε λοιπόν στο video που ακολουθεί ενώ μπορείτε να διαβάσετε και την πλήρη απομαγνητοφώνηση της τοποθέτησης του.

Ο λόγος στον κ. Rober Gauci

Είμαι καινούργιος στην ελληνική αγορά. Το πρώτο πράγμα που είδα όταν ήρθα εδώ είναι βεβαίως η υπασφάλιση. Υποασφάλιση γιατί; Ποιος φταίει, φταίμε εμείς σαν ασφαλιστές, φταίει ο κόσμος, φταίει η κοινωνία; Εγώ πιστεύω πως έχουμε μια μεγάλη ευθύνη και σε έναν κόσμο που αλλάζει σήμερα μπορούμε να κάνουμε πάρα πολλά πράγματα. Είναι μια μοναδική ευκαιρία ο κόσμος αλλάζει κι εμείς πρέπει να δουλέψουμε στο τι και στο πώς.

Tο τι είναι τι καλύπτουμε; Πρέπει να ξανακάνουμε όλο και περισσότερο την δουλειά του ασφαλιστή, να προστατεύουμε όχι μόνο τα επενδυτικά προϊόντα, αλλά να κοιτάξουμε στις ολικές ανάγκες των ανθρώπων, να γνωρίζουμε καλύτερα τον κόσμο, να χρησιμοποιούμε τα δεδομένα και να χτίσουμε λύσεις, όχι μόνο προϊόντα, λύσεις σαν διευθυντής ορχήστρας, για να βάλουμε ό,τι χρειάζεται ο καταναλωτής. Βέβαια, το ασφαλιστικό προϊόν παραμένει στο κέντρο, αλλά πώς μπορούμε να διευκολύνουμε τη ζωή των ανθρώπων, αυτό είναι το βασικό. Και αν καταλάβουμε πραγματικά τι χρειάζεται ο άνθρωπος σαν ασφαλιστική αγορά, σαν παίκτης της αγοράς, θα καταφέρουμε να προχωρήσουμε και να έχουμε ένα ρόλο όλο και περισσότερο μεγάλο σε έναν κόσμο, σε μια κοινωνία που μας χρειάζεται πραγματικά. Οι αβεβαιότητες είναι όλο μεγαλύτερες.

Και το πως είναι σημαντικό. Εγώ δεν θέλω να παίρνω 60 σελίδες χαρτί στο σπίτι μου δεν θέλω να διαβάζω πράγματα γραμμένα με χαρακτήρα 8 και δεν έχω πια όρεξη να κάνω ένα μεταπτυχιακό για να καταλάβω τι αγοράζω.

Πρέπει να καταφέρουμε να τα βάλουμε όλα σε μια σελίδα Μπορούμε και πρέπει να επικοινωνήσουμε όλο και περισσότερο όλοι μαζί, γιατί το συμφέρον της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς είναι κοινό. Έχουμε όλοι το ίδιο συμφέρον, το οποίο είναι να μεγαλώσουμε αυτή την πόρτα που είναι ακόμα μικρή και που έχει φοβερές φοβερές προοπτικές! Το τι και το πως εκεί πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί στην αγορά. αυτό νομίζω.

Περί τεχνολογίας

Η ασφαλιστική αγορά άργησε να υλοποιήσει όλα τα εργαλεία που υπάρχουν και θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για τα ασφαλιστικά προϊόντα. Βασικά, η τεχνολογία δεν είναι σε ανταγωνισμό με τον άνθρωπο εμείς πουλάμε εμπιστοσύνη, πουλάμε προστασία και ο άνθρωπος θα είναι πάντα στο κέντρο, αλλά η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει τον άνθρωπο να είναι καλύτερος άνθρωπος. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ο πολίτης που ασφαλιστής να είναι πιο παραγωγικός, να ξέρει καλύτερα τον πελάτη με τεχνολογία, με εργαλεία που του δίνουν τη δυνατότητα να ξέρει τα πάντα για τον πελάτη, για τις ανάγκες του πελάτη, αλλά σημαίνει και μια πιο εύκολη καθημερινότητα για τον υπάλληλο της ασφαλιστικής εταιρείας και σημαίνει και για τον πελάτη μια εμπειρία πολύ πιο απλή. Για να καταφέρουμε να μειώσουμε την υπασφάλιση αν κάνουμε όλες τις διαδικασίες μας πιο εύκολες χάρη στην τεχνολογία θα καταφέρουμε να προχωρήσουμε και να γίνουμε όπως άλλα industries που έχουν κάνει μέχρι τώρα που τελικά αυτό που μετράει δεν είναι η τιμή που αγοράζω αλλά πώς αγοράζω πόσο εύκολο είναι να φτάσω από τη στιγμή που χρειάζομαι κάτι μέχρι τη στιγμή που αγοράζω ένα προϊόν.

Η τεχνολογία λοιπόν πρέπει να βοηθήσει τον άνθρωπο να ξέρει καλύτερα τον άλλο άνθρωπο. Το know your customer που είναι ένα τυπικό ρυθμιστικό θέμα, είναι ένα ερώτημα πως μπορούμε και σαν ασφαλιστικές εταιρείες να το χρησιμοποιήσουμε θετικά για να είμαστε πιο δίπλα από τον πελάτη. Λοιπόν η τεχνολογία για μένα είναι εκεί που θα γίνει πραγματική μάχη του μέλλοντος και πρέπει να επενδύσουμε όλοι μαζί σε αυτό για να τη χρησιμοποιήσουμε και να προχωρήσουμε σε έναν κόσμο που έχει αλλάξει εντελώς. Ένα άλλο παράδειγμα στο τί προσφέρουμε. Χάρη στην τεχνολογία εμείς αγοράζαμε ένα αυτοκίνητο και το ασφαλίζαμε παλιά. Τώρα όλο και περισσότερο παίρνουμε κάποιο αυτοκίνητο με leasing που έχει και την ασφάλιση μέσα. Αύριο τι θα γίνει δεν θα αγοράζουμε αυτοκίνητο και δεν θα νοικιάζουμε ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο. Θα αγοράζουμε μετακίνηση, θα έχω ένα αυτοκίνητο για το σαββατοκύριακο μεγάλο να βάλω την οικογένεια, τον σκύλο όλα αυτά, θα έχω ένα μικρό ηλεκτρικό για την εβδομάδα θα έχω ένα ποδήλατο, θα έχω ένα πατίνι ηλεκτρικό για να μετακινούμαι στην πόλη. Γιατί όχι να σκεφτούμε χάρη στην τεχνολογία ένα συμβόλαιο που να καλύπτει το mobility σαν οικοσύστημα. Λοιπόν, πως μπορούμε να περάσουμε από το προϊόν, σε μια προστασία πολύ πιο συμπληρωματική για τον πελάτη χάρη στην τεχνολογία. Είναι βεβαίως όλα αυτά πράγματα που θα προχωρήσουμε σταδιακά, αλλά ο κόσμος αλλάζει και η τεχνολογία μας δίνει μια μοναδική ευκαιρία να έρθουμε πολύ πιο δίπλα στον πελάτη.

Περί δεδομένων

Πρώτα από όλα τα δεδομένα είναι ο μεγαλύτερος θησαυρός που έχει οποιαδήποτε εταιρεία. Όμως πολλές εταιρείες δεν τα χρησιμοποιούν σωστά. Υπήρχαν και κάποιοι στην αγορά που κάνανε πολλές ζημιές και μετά βάλανε στο μυαλό των ανθρώπων ότι δεν πρέπει να μοιράζονται τα δεδομένα για να τα χρησιμοποιήσουν εναντίον σου. Αυτό έχει κάνει πάρα πολλή ζημιά. Όμως το να χρησιμοποιούμε τα δεδομένα για να ξέρουμε ακριβώς ποιος είναι ο πελάτης για να του προσφέρουμε τα σωστά πράγματα στη σωστή στιγμή όταν τα χρειάζεται και να μπορούμε και να είμαστε δίπλα του οποτεδήποτε είναι δυνατόν είναι βασικό. Τα δεδομένα είναι πραγματικά κάτι που θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο δουλεύουμε. Εμείς σαν ασφαλιστές πάντα είχαμε δεδομένα και η βάση δηλαδή της δουλειά μας είναι τα δεδομένα. Μόνο που δεν χρησιμοποιήσαμε αρκετά ακόμα τα δεδομένα του πελάτη σαν πελάτη, χρησιμοποιούσαμε τα δεδομένα του πελάτη σαν «ρίσκο», και να καταλάβω πως το αξίζει αυτό το «ρίσκο», αν πάθει τίποτα. Πρέπει λοιπόν, να μάθουμε και να γίνουμε πολύ περισσότερο προληπτικοί. Να χρησιμοποιούμε θετικά τα δεδομένα του πελάτη, για να είμαστε δίπλα του και αυτός θα αλλάξει πραγματικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε. Yπάρχει ένα νομοθετικό πλαίσιο που είναι πολύ ισχυρό και πολύ καλό και αυτό πρέπει και να μας βοηθήσει να σεβόμαστε βέβαια τα δεδομένα και να δίνουμε θετικά μηνύματα στον κόσμο ότι σαν αγορά, εμείς σαν ασφαλιστική αγορά θα προσέχουμε πάρα πολύ αυτό με πολύ σεβασμό. Αλλά πρέπει να προχωρήσουμε και να το επικοινωνήσουμε ότι είναι προς το συμφέρον του πελάτη και το δικό μας και όλων να έχουμε στην διάθεσή μας τα δεδομένα όλων των πελατών διαθέσιμα οποιαδήποτε στιγμή. Όταν μπαίνει ένας πελάτης σε ένα ασφαλιστικό γραφείο το να ξέρω ότι έχει δυο παιδιά, ότι αγοράζει ένα σπίτι, ότι είχε ένα πρόβλημα με έναν ασφαλιστή πριν ένα χρόνο και να τα ξέρω αυτήν την στιγμή θα με βοηθήσει και να απαντάω σωστά σε αυτό που χρειάζεται. Λοιπόν, να περάσουμε από μια φάση που είχαμε δεδομένα που δεν ξέραμε πώς να τα χρησιμοποιήσουμε σε μια φάση που είναι πραγματικά το κέντρο και είναι ο μεγαλύτερος θησαυρός που έχουμε. Αυτό θα αλλάξει πραγματικά τη δουλειά μας σαν ασφαλιστές.

Συμπλήρωμα στη τεχνολογία

Ο ρόλος του ασφαλιστή πρέπει να πάει πιο πέρα από απλός ασφαλιστής και πρέπει να παίξουμε και ένα ρόλο στην πρόληψη. Πρέπει να παίξουμε ένα ρόλο πριν γίνει κάτι για να μη γίνει κάτι και εάν γίνει κάτι για να καλύψουμε αυτό το κάτι. Και θα έχουμε πολύ πιο μεγάλο νόημα για την κοινωνία αν καταφέρουμε να παίξουμε ένα μεγάλο ρόλο πριν αν γίνει κάτι και μετά παρά μόνο να παίρνουμε λεφτά σαν ασφάλιστρα και να πληρώνουμε λεφτά σαν ζημιά σαν αποζημίωση.

Δείτε το βίντεο 

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Αύριο η σημαντική εκδήλωση  με αφορμή τα αποκαλυπτήρια της προτομής του Δημήτρη Κοντομηνά!
    Nextdeal newsroom, 7/6/2023

    Αύριο η σημαντική εκδήλωση με αφορμή τα αποκαλυπτήρια της προτομής του Δημήτρη Κοντομηνά!

  • Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ασφάλιση εξοχικού…για κάθε ενδεχόμενο!
    Nextdeal newsroom, 7/6/2023

    Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ασφάλιση εξοχικού…για κάθε ενδεχόμενο!

  • INTERAMERICAN: Η ασφάλιση υγείας καλύπτει πλήρως περιστατικά καρκίνου, εγκεφαλικού και καρδιαγγειακές παθήσεις!

    INTERAMERICAN: Η ασφάλιση υγείας καλύπτει πλήρως περιστατικά καρκίνου, εγκεφαλικού και καρδιαγγειακές παθήσεις!

    Προστατεύοντας την υγεία, υποχρέωσή μας είναι να αναγνωρίζουμε και να συζητάμε ζητήματα τα οποία δεν είναι ευχάριστα. Μάλιστα, είναι πρωτίστως...
    Nextdeal newsroom, 07/06/2023 - 12:40 7/6/2023
  • Mακροχρόνια σύμβαση αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά μεταξύ ΗΡΩΝ και κοινοπραξίας RWE-ΔΕΗ Ανανεώσιμες!

    Mακροχρόνια σύμβαση αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκά μεταξύ ΗΡΩΝ και κοινοπραξίας RWE-ΔΕΗ Ανανεώσιμες!

    Σύναψη Συμβάσεων Αγοράς Ενέργειας (PPA) διάρκειας 10 και 12 ετών Ετήσια ποσότητα ενέργειας 192 GWh H παραγόμενη ενέργεια προέρχεται από 3 νέους...
    Nextdeal newsroom, 07/06/2023 - 12:28 7/6/2023

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι ισχύει σε περίπτωση πολλαπλής ασφάλισης μιας κατοικίας;
08:59 Τι ισχύει σε περίπτωση πολλαπλής ασφάλισης μιας κατοικίας;
  • 08:53 Κώστας Παπαϊωάννου: Το 99% των νοικοκυριών ήταν ανασφάλιστο στη Θεσσαλία!
  • 08:45 Λάουρα Σταυρίδου: Τα δύο βασικά υλικά στη «συνταγή» της επιτυχίας των Μεγάλων Ασφαλιστικών Εταιριών!
  • 16:56 Εν ολίγοις… σαν παραμύθι!
  • 16:23 Η ΙΚΕΑ, του Ομίλου FOURLIS, στο πλευρό των πλημμυροπαθών συμπολιτών μας!
  • 15:57 Η οικογένεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αισθάνεται υπερήφανη για τους ανθρώπους της!
  • 14:58 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Οδηγός για ομαλή και ασφαλή επιστροφή στις τάξεις!
  • 14:06 Η FairLife L.C.C. για την Παγκόσμια Ημέρα Πνευμόνων & Περιβαλλοντικής Υγείας 2023!
  • 13:51 ARAG DAY στην Ελλάδα την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2023!
  • 13:37 Επίσημη παρουσίαση της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας!
  • 13:23 EIOPA: Εγκαινιάζει έρευνα για την πρόσβαση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην ασφάλιση εντός του κυβερνοχώρου!
  • 13:02 Greece Race for the Cure® ΜΑΖΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ από τον καρκίνο του μαστού - Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2023! (βίντεο)
  • 12:39 Generali: Βελτίωση της παραγωγικότητας - Οι πιο αποτελεσματικές πρακτικές για να ξεκινήσετε σήμερα!
  • 12:19 Υπουργείο Οικονομικών: Κατατέθηκε ο συμπληρωματικός προϋπολογισμός 600 εκατ. ευρώ για τις πρώτες αποζημιώσεις!
  • 12:05 Διημερίδα της Διεθνούς Εταιρείας για την Αμυλοείδωση στην Αθήνα!
  • 11:48 Η Πρόεδρος φον ντερ Λάιεν υπογράφει τη Συνθήκη για την ανοικτή θάλασσα εξ ονόματος της ΕΕ αναλαμβάνοντας δέσμευση για την προστασία των ωκεανών!
  • 11:34 ΣΕΒ: Αίτημα αποζημιώσεων και αποκατάστασης ζημιών πληγεισών επιχειρήσεων Περιφέρειας Θεσσαλίας!
  • 11:08 Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο: Επιχειρηματική αποστολή στον Πειραιά 12 γερμανικών επιχειρήσεων του κλάδου της ναυτιλίας!
  • 10:32 Η Eurolife FFH συμβουλεύει πως να διαχειριζόμαστε την αλλαγή στα διάφορα life stages!
  • 10:12 Ο Αντιπρόεδρος Σχοινάς στη Μασσαλία για τη Διάσκεψη της Μεσογείου του Μέλλοντος!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/9 Ποιες ζημιές από πλημμύρα δεν καλύπτουν τα ασφαλιστήρια περιουσίας;
  2. 18/9 Γ. Περιστέρης: Τι πρέπει να προσέξουμε στην υποχρεωτική ασφάλιση περιουσίας
  3. 20/9 Ποιους αφορά η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών; Δείτε την απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών!
  4. 19/9 Μπράβο στις ασφαλιστικές που βρίσκονται στο πλευρό των πληγέντων αν και η ασφάλιση δεν είναι ακόμη υποχρεωτική!
  5. 18/9 Ιάσονας Κατσουλάκης: Προσαρμογή στις μελλοντικές αλλαγές - Τι Χρειάζεται να γνωρίζουν οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές
  6. 21/9 6.011 ζημιές δηλώθηκαν μέχρι σήμερα στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις από την κακοκαιρία “Daniel”!
  7. 20/9 Υπασφαλισμένος: Υποχρεωτική ασφάλιση; Τι πρέπει να προσέξουμε όλοι!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube