Λάμπρος Καραγεώργος, 10/2/2023 - 09:44 facebook twitter linkedin Ακούν οι ασφαλιστικές εταιρείες; Λάμπρος Καραγεώργος, 10/2/2023 facebook twitter linkedin Πολλές φορές χρειάστηκε να επικοινωνήσουμε με μια ασφαλιστική εταιρεία. Μετά από απίστευτη υπομονή και πατώντας το 1, το 2, το 3, το 4 κ.λπ., φτάνουμε -αν φτάνουμε- στο τμήμα, στον άνθρωπο που θέλουμε να μιλήσουμε. Πρόκειται για μία «ψυχοφθόρα» διαδικασία την οποία δύσκολα την αντέχει ένας άνθρωπος, ο οποίος συνήθως πιέζεται από πράγματα και καταστάσεις όχι ευχάριστα, για να φτάσει να είναι ανάγκη να επικοινωνήσει με μία ασφαλιστική εταιρεία. Η ασφαλιστική εταιρεία -ευτυχώς ή δυστυχώς- δεν είναι μια οποιαδήποτε επιχειρηματική δραστηριότητα για να της ταιριάζει μια «ψυχρή» πρώτη επαφή με τους πολίτες. Το ίδιο και σε μεγαλύτερο βαθμό ισχύει και για τα νοσοκομεία, όπου ο κάθε ένας που επικοινωνεί μαζί τους το πράττει κυρίως για λόγους υγείας. Μήπως λοιπόν ήρθε η ώρα οι ασφαλιστικές εταιρείες να αξιοποιήσουν την τεχνολογία και να βελτιώσουν τον τρόπο επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους τους; Να τον κάνουν πιο ανθρώπινο; «Ακούν» οι ασφαλιστικές αυτή την ανάγκη; Δείτε το άρθρο όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Nextdeal - Τεύχος 511: Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάμπρος Καραγεώργος, 31/1/2023 Αποκλειστικό: Τι είπε ο Robert Gauci στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής!
Πού κερδίζουν, πού χάνουν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές! Πολλή συζήτηση γίνεται τα τελευταία χρόνια για το ρόλο των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων, σε αντιδιαστολή με τα... Λάμπρος Καραγεώργος, 20/01/2023 - 10:23 20/1/2023
Η μεγάλη πρόκληση για τις ασφαλιστικές εταιρείες το 2023! Πως θα μεγαλώσει η ασφαλιστική πίτα; Πολλά χρόνια τώρα όλη η αγορά σχολιάζει τη στασιμότητα που χαρακτηρίζει την ασφαλιστική παραγωγή στην χώρα μας η οποία ως... Λάμπρος Καραγεώργος, 05/01/2023 - 15:38 5/1/2023