close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Τα ερωτήματα κυβερνοασφάλειας που «ταλαιπωρούν» τους ασφαλιστές!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
3/2/2023 - 09:03
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα ερωτήματα κυβερνοασφάλειας που «ταλαιπωρούν» τους ασφαλιστές!

Γιώργος Μούζος, 3/2/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δεδομένων των συνθηκών γύρω από την κυβερνοασφάλεια, αλλά και το αυξανόμενο ψηφιακό κόσμου μας, ποτέ άλλοτε δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό για τους ασφαλιστές να κάνουν το κάτι παραπάνω για να προστατέψουν τους πελάτες τους από τις απειλές του διαδικτύου.

Το Διαδίκτυο δεν είχε ξανά τόσες πολλές συσκευές και συστήματα συνδεδεμένα σε αυτό. Αυτή η ολοένα αυξανόμενη διασύνδεση προκαλεί αναλογικά αύξηση του κινδύνου στον κυβερνοχώρο. Σύμφωνα με την IBM, για 12η συνεχή χρονιά, οι Ηνωμένες Πολιτείες είχαν το υψηλότερο κόστος στις παραβίασης δεδομένων που άγγιξαν τα 9,44 εκατομμύρια δολάρια (μέσος όρος ανά παραβίαση). Νούμερο αυξημένο κατά 5,09 εκατομμύρια δολάρια συγκριτικά με τον παγκόσμιο μέσο όρο. Η ίδια έρευνα της έδειξε πως η παραβίαση των δεδομένων ήταν πιο δαπανηρή συγκριτικά με άλλες χρονιές, ενώ οι επιθέσεις ransomware έγιναν πιο καταστροφικές με αύξηση 41% την τελευταία χρονιά.

Υπό αυτό το πρίσμα συνεχών απειλών στο διαδίκτυο, οι ασφαλιστές που θέλουν να εξυπηρετούν σωστά και με ασφάλεια τους πελάτες τους έχουν να απαντήσουν μια σειρά ερωτημάτων. Ας τις δούμε αναλυτικότερα.

1. Πόση διαδικτυακή ασφάλεια χρειάζεται ο πελάτης;

Μόλις διαπιστωθεί πως ένας πελάτης χρειάζεται κυβερνοασφάλεια, μένει να προσδιοριστεί ακριβώς τι είδους κυβερνοασφάλεια απαιτείται. Οι ασφαλιστές μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες τους να κατανοήσουν τον οικονομικό αντίκτυπο ενός κινδύνου στον κυβερνοχώρο. Αν και οι επιθέσεις ransomware είναι συχνό φαινόμενο και γνωστός πλέον κίνδυνος, οι επιχειρήσεις ακόμα δεν έχουν θωρακιστεί πλήρως ενάντια σε αυτό τον τύπο επιθέσεων. Αυτό που δεν έχουν αντιληφθεί πλήρως οι επικεφαλής των επιχειρήσεων, είναι πως το κόστος της διακοπής εργασιών είναι αρκετά μεγαλύτερο από τα λύτρα που μπορεί να ζητήσουν οι κακοποιοί.

Αυτό που πρέπει να κάνετε ως ασφαλιστές είναι να δείξετε το μέγεθος της ζημιάς με υπολογιστικά μοντέλα, ώστε ο πελάτης σας να έχει μια σαφή εικόνα της κατάστασης και να πράξει ανάλογα.

2. Είναι αρκετά προστατευμένος ο πελάτης για να έχει μια ανταγωνιστική τιμή στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο;

Πόσο ασφαλής είναι ο πελάτης σήμερα; Αυτή είναι μια δύσκολη και περίπλοκη συζήτηση για έναν ασφαλιστή. Οι πελάτες που κινδυνεύουν συχνά δεν γνωρίζουν ή δεν θέλουν οι άλλοι να γνωρίζουν την κατάσταση τους γύρω από την κυβερνοασφάλεια. Αντιθέτως όσες επιχειρήσεις είναι προστατευμένες απέναντι σε κυβερνοεπιθέσεις ενδέχεται να απογοητευτούν εάν ο ασφαλιστής τους δεν εκτιμήσει την κατάσταση τους. Ως ασφαλιστές ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης αυτής της κατάστασης είναι η χρήση και ανάλυση δεδομένων. Οι μέθοδοι ανάλυσης του κινδύνου στο διαδίκτυο βασίζονται σε δεδομένα και δεν κάνουν λάθος, βοηθώντας σημαντικά τον πελάτη να γίνει πιο ασφαλής.

Ο ασφαλιστής έχοντας όλα αυτά τα δεδομένα στα χέρια του έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ένα ολοκληρωμένο ασφαλιστήριο συμβόλαιο κυβερνοασφάλειας στους πελάτες τους.

3. Τι βελτιώσεις απαιτούνται ώστε να θωρακιστεί καλύτερα ο πελάτης;

Είναι μια σημαντική ερώτηση που κάθε ασφαλιστής πρέπει να κάνει στον εαυτό του, αν θέλει να παρέχει το καλύτερο στο πελατολόγιό του.

Όταν είναι εξοπλισμένοι με τα σωστά εργαλεία, οι ασφαλιστές μπορούν να κατευθύνουν τον πελάτη τους προς της σωστή λύση γύρω από την κυβερνοασφάλεια, επιλύοντας όλα τα κρίσιμα κενά ασφαλείας που θα αξιολογήσουν οι ασφαλιστές.

Και για αυτό απαιτείται η σωστή ανάλυση των δεδομένων που θα σας κατευθύνει στη σωστή λύση!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Προετοιμαστείτε για τον επερχόμενο χιονιά!
    Γιώργος Μούζος, 1/2/2023

    Προετοιμαστείτε για τον επερχόμενο χιονιά!

  • Οι πελάτες σας προμηθεύτηκαν τις απαραίτητες αντιολισθητικές αλυσίδες;
    Γιώργος Μούζος, 30/1/2023

    Οι πελάτες σας προμηθεύτηκαν τις απαραίτητες αντιολισθητικές αλυσίδες;

  • BMW i7: Για ασφαλιστές που δεν συμβιβάζονται!

    BMW i7: Για ασφαλιστές που δεν συμβιβάζονται!

    Η BMW οδηγεί την πολυτελή κατηγορία σε μία νέα εποχή που θα διαμορφωθεί από καινοτομίες στους τομείς της βιωσιμότητας και...
    Γιώργος Μούζος, 27/01/2023 - 14:30 27/1/2023
  • Οι διαδικασίες που έχουν αλλάξει τον τρόπο αποζημιώσεων στον κλάδο αυτοκινήτου!

    Οι διαδικασίες που έχουν αλλάξει τον τρόπο αποζημιώσεων στον κλάδο αυτοκινήτου!

    Είναι γεγονός πως ο κλάδος του αυτοκινήτου έχει αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν θέσει ως προτεραιότητα...
    Γιώργος Μούζος, 25/01/2023 - 08:32 25/1/2023

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διάκριση του Ομίλου FOURLIS στα PR Awards 2023!
16:26 Διάκριση του Ομίλου FOURLIS στα PR Awards 2023!
  • 16:09 Θεσσαλονίκη 1917: Η μεγάλη πυρκαγιά που προκάλεσε τη μεγαλύτερη ασφαλιστική ζημιά παγκοσμίως!
  • 15:05 GENESIS Pharma: Πλατφόρμα ενημέρωσης για τη Νωτιαία Μυϊκή Ατροφία πλέον διαθέσιμη στα ελληνικά!
  • 15:02 Συνεργασία Chiesi και Affibody στον τομέα των καινοτόμων θεραπειών για αναπνευστικές παθήσεις!
  • 14:57 ΕΛ.Ε.Μ.Α: Το Φάρμακο από το Εργαστήριο στον Ασθενή!
  • 14:41 Μία λαμπάδα … ένα Χαμόγελο, για το «Χαμόγελο του Παιδιού»
  • 14:35 Deloitte και scale up εταιρείες: Μια συζήτηση γύρω από το οικοσύστημα της καινοτομίας!
  • 14:28 Το 1ο Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού Υγείας!
  • 13:44 Anytime: Με Silver Award διακρίθηκε στα Green Brand Awards!
  • 13:33 Εκλογές 2023: Δείτε πού ψηφίζετε!
  • 12:45 LAMDA Development: Οι σημαντικότεροι επιχειρηματίες του retail και της εστίασης βρέθηκαν στο Ελληνικό!
  • 12:33 Άσθμα: Στους 400 εκ. οι ασθενείς μέχρι το 2025!
  • 12:21 Η Global Money Manager μία εκ των κορυφαίων διαχειριστών Αμοιβαίων Κεφαλαίων
  • 11:48 Νέο ραδιοφάρμακο προσφέρει ακρίβεια στη διάγνωση του καρκίνου προστάτη!
  • 11:42 efood: Με σταθερά διευρυμένο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα και το 2022!
  • 11:11 Την ημερομηνία των εκλογών αποκάλυψε ο Κ. Μητσοτάκης!
  • 10:58 Άνω του 1 δισ. ευρώ η αναξιοποίητη ακίνητη περιουσία του ΕΦΚΑ!
  • 10:54 Από αύριο το «καλάθι του νονού» - Ποιες κατηγορίες περιλαμβάνει;
  • 10:49 Περιστατικά βίας και παρενόχλησης στους χώρους δουλειάς από εργοδότες και διευθυντές!
  • 10:45 Δίκτυο SOLVIT: Το κατεξοχήν εργαλείο επίλυσης προβλημάτων πολιτών και επιχειρήσεων εντός Ε.Ε!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 27/3 Τι συμβαίνει με τις προμήθειες;
  2. 22/3 Τα αποταμιευτικά προγράμματα και τα powerbanks
  3. 22/3 Τι λάθος κάνουν πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές στο πρώτο συμβόλαιο;
  4. 24/3 Οι κίνδυνοι των Unit Linked και οι υποχρεώσεις των ασφαλιστικών πρακτόρων για ενημέρωση των πελατών τους!
  5. 24/3 Ασφαλιστικές Eταιρείες: Γιατί διαφωνούν με την κατάργηση των προμηθειών στα επενδυτικά προϊόντα!
  6. 22/3 Έρευνα moody's: Οι ασφαλιστικές εταιρείες ζωής αντιμετωπίζουν απραγματοποίητες ζημίες λόγω του ρυθμού αύξησης των επιτοκίων
  7. 23/3 H Generali προτείνει 6 ασκήσεις νοητικής ενδυνάμωσης για ηλικιωμένους!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube