close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Οι προκλητικές καμπάνιες του DeadHappy οδήγησαν σε αύξηση της δημοτικότητάς του
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
27/1/2023 - 13:02
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι προκλητικές καμπάνιες του DeadHappy οδήγησαν σε αύξηση της δημοτικότητάς του

Nextdeal newsroom, 27/1/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το DeadHappy αυξάνει την αναγνώριση μεταξύ των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο με αμφιλεγόμενες διαφημιστικές καμπάνιες. Για παράδειγμα μια πρόσφατη διαφημιστική της καμπάνια περιελάμβανε μια εικόνα του Χάρολντ Σίπμαν συνοδευόμενη από τη γραμμή «επειδή ποτέ δεν ξέρεις ποιος μπορεί να είναι ο γιατρός σου», η οποία προκάλεσε πηθώρα αντιδράσεων.

Ο Benjamin Hatton, Αναλυτής Ασφαλίσεων στην GlobalData, εκφράζει την άποψή του:

«Το DeadHappy έχει τοποθετηθεί ως ένας νέος και δημιουργικός παίκτης στον κλάδο των ασφαλίσεων ζωής μέσω της ωμής αλλά συχνά χιουμοριστικής επωνυμίας του. Με μότο όπως "παρακαλώ πέθανε υπεύθυνα", η ασφαλιστική εταιρεία επιδιώκει σαφώς να προσφέρει ασφάλεια ζωής σε νεότερους καταναλωτές με τη μοναδική επωνυμία και τον σχεδιασμό ιστοτόπων που διαθέτει κρανία και γραφή σε στυλ γκράφιτι. Χρησιμοποιεί πολύ άμεση και απλή γλώσσα, και όλα μπορούν να γίνουν online, καθώς φαίνεται να εμπλέκει τους millennials στην αγορά ασφάλισης ζωής. Σύμφωνα με την ίδια την ασφαλιστική εταιρεία, 8,5 εκατομμύρια ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν έχουν ασφάλιση ζωής, επομένως υπάρχει σαφώς μεγάλο, αναξιοποίητο δυναμικό στην αγορά.

«Ένα από τα πιο σημαντικά εμπόδια για την ανάπτυξη των ασφαλιστικών startups είναι η αναγνώριση από τους καταναλωτές. Σύμφωνα με την Έρευνα Καταναλωτών Ασφαλίσεων του Ηνωμένου Βασιλείου για το 2022 της GlobalData, η πιο γνωστή μάρκα ασφαλιστικής τεχνολογίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Marmalade, αναγνωρίστηκε μόνο από το 14,4% των καταναλωτών. Το DeadHappy βρίσκεται στη δεύτερη θέση αυτής της λίστας, αυξάνοντας από 9,3% αναγνώριση το 2020 σε 14,3% το 2022. Οι διαφημιστικές καμπάνιες και οι στρατηγικές του DeadHappy, αν και προφανώς δεν είναι παγκοσμίως δημοφιλείς, το βοηθούν ξεκάθαρα να αναπτύξει την επωνυμία του.

«Το DeadHappy θέλει να αλλάξει τη στάση των καταναλωτών απέναντι στον θάνατο και να κάνει τις συζητήσεις γύρω από την ασφάλιση ζωής λιγότερο επίπονες από ό,τι πολλοί πιστεύουν ότι συμβαίνει αυτή τη στιγμή. Αυτή η διαφημιστική καμπάνια είναι αρκετά επώνυμη για την εταιρεία, η οποία έχει ήδη αντιμετωπίσει προβλήματα μια φορά επειδή υποτίθεται ότι διακωμωδούσε την αυτοκτονία σε μια διαφήμιση το 2019. Ίσως ξεπερνώντας ξανά τα όρια, να συνεχίσει να προκαλεί το ενδιαφέρον για το brand και ίσως τελικά αυξάνεται το ενδιαφέρον για την αγορά ασφάλισης ζωής όταν οι άνθρωποι βλέπουν ότι αντιμετωπίζεται με διαφορετικό τρόπο από τους ''παραδοσιακούς'' παίκτες. Παρά τους τρέχοντες αρνητικούς τίτλους που εμφανίζονται σε δημοσιεύματα πέρα ​​από τον ασφαλιστικό Τύπο, το DeadHappy μπορεί να πιστεύει ότι η δημοσιότητα θα είναι επωφελής μακροπρόθεσμα».

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Mια παλιά διαφήμιση της ARAG που προκαλεί προβληματισμό!
    Ασφαλιστικό underwriting, 9/11/2022

    Mια παλιά διαφήμιση της ARAG που προκαλεί προβληματισμό!

  • Γιατί η Allianz σταματά τις πληρωμένες διαφημίσεις στο Twitter;
    Nextdeal newsroom, 8/11/2022

    Γιατί η Allianz σταματά τις πληρωμένες διαφημίσεις στο Twitter;

  • Μια διαφήμιση της ALICO από το 1985, τα λέει όλα!

    Μια διαφήμιση της ALICO από το 1985, τα λέει όλα!

    Οι νέοι που μπήκαν επικεφαλής σε ελληνικές και ξένες εταιρίες ας έχουν υπ’ όψιν τους και την ασφαλιστική ιστορία των εταιρειών...
    Ασφαλιστικό underwriting, 04/11/2022 - 09:29 4/11/2022
  • Generali: Μια μοναδική διαφήμιση, για μοναδικούς ανθρώπους!

    Generali: Μια μοναδική διαφήμιση, για μοναδικούς ανθρώπους!

    Η νέα επικοινωνία του οργανισμού έρχεται να συμπληρώσει το τρίπτυχο των δύο προηγούμενων ενεργειών υπογραμμίζοντας το στοιχείο που διαφοροποιεί την...
    Nextdeal newsroom, 27/10/2022 - 13:46 27/10/2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

H Κωτσόβολος γίνεται κομμάτι της πόλης του Κιλκίς!
17:50 H Κωτσόβολος γίνεται κομμάτι της πόλης του Κιλκίς!
  • 17:05 Η ΤΕΧΑΝ βραβεύτηκε από τον ECONOMIST για την τεχνολογία και καινοτομία των Κέντρων Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης
  • 15:49 Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Νέοι κανονισμοί για εύκολες και ελκυστικές επισκευές! - Οι καταναλωτές θα εξοικονομούν χρήματα!
  • 15:36 H σαγηνευτική επιστροφή της Peugeot Motorcycles στην Ελλάδα από τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη!
  • 15:29 Εγκαινιάστηκε το πρώτο Κέντρο Ημέρας Υποστήριξης Εργαζομένων στον Πειραιά
  • 14:52 11 ελληνικές εταιρίες στη διεθνή κλαδική Έκθεση Inhorgenta Munich 2023!
  • 14:49 H Janssen Ελλάδος μας ενημερώνει για το Πολλαπλό Μυέλωμα!
  • 14:45 Κ. Μητσοτάκης για ζητήματα της Μυκόνου: «Δεν νοείται να θεωρούν κάποιοι ότι είναι υπεράνω του νόμου!»
  • 14:37 Συνέχιση της αύξησης των επιτοκίων από ΕΚΤ ζητά ο επικεφαλής της γερμανικής κεντρικής τράπεζας!
  • 14:33 ΕΚΠΟΙΖΩ: Oι καταναλωτές μπορούν να επιλέγουν ελεύθερα τον τερματικό εξοπλισμό τους (router)!
  • 14:22 Η EUROINS Ελλάδος συναντήθηκε με την ΕΑΕΕ και την Τράπεζα της Ελλάδος!
  • 14:06 Πράσινα κονδύλια και ψηφιακή ενίσχυση για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές μέσω ΕΣΠΑ!
  • 13:41 ΑΑΔΕ: Αναβαθμίζονται οι Φορολογικοί Ηλεκτρονικοί Μηχανισμοί - Θα μπορούν να συνδέονται με POS!
  • 13:35 Αυξημένες κατά 12,2% οι τιμές των διαμερισμάτων σε σχέση με το 2021!
  • 13:18 Από τις 29 Μαρτίου το «Καλάθι των νονών» - Τι θα περιλαμβάνει;
  • 13:12 Ο Κίμων Βολίκας πρώτος διευθύνων σύμβουλος του ΤΕΚΑ!
  • 13:01 Ταμείο Ανάκαμψης: Σε εξέλιξη 267 διαγωνισμοί συνολικής δημόσιας δαπάνης 3,37 δισ. ευρώ!
  • 12:40 Τα γραφεία πωλήσεων του Χρήστου Θεοδωρακόπουλου απένειμαν Βραβεία Συνεργατών 2023!
  • 12:29 Παγκόσμια Ημέρα Νερού: Η Βιοιατρική μας ενημερώνει για τον κίνδυνο αφυδάτωσης!
  • 12:21 Οι χρηματοδοτικοί φορείς απέρριψαν τις προτάσεις ρυθμίσεων του Εξωδικαστικού Μηχανισμού Ρύθμισης Οφειλών!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/3 Η εποπτική αρχή της Ρουμανίας αφαίρεσε την άδεια λειτουργίας της Euroins Romania!
  2. 17/3 Πώς να βοηθήσουμε το παιδί μας να ψηλώσει! Τι επηρεάζει το ύψος του;
  3. 20/3 Τα Unit Linked, η SVB, η Credit Suisse και οι υποψήφιοι πελάτες μας!
  4. 16/3 Το πλάνο Διαχείρισης Κινδύνων ενός Νοικοκυριού
  5. 20/3 Πού επενδύουν οι ασφαλιστικές εταιρείες;
  6. 17/3 Ανακοίνωση της Euroins Ελλάδος σχετικά με τη Euroins Romania
  7. 16/3 Hellenic Train: Άρχισε να καταβάλλει αποζημιώσεις στα θύματα του δυστυχήματος!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube