close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Οι προκλητικές καμπάνιες του DeadHappy οδήγησαν σε αύξηση της δημοτικότητάς του
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
27/1/2023 - 13:02
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οι προκλητικές καμπάνιες του DeadHappy οδήγησαν σε αύξηση της δημοτικότητάς του

Nextdeal newsroom, 27/1/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το DeadHappy αυξάνει την αναγνώριση μεταξύ των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο με αμφιλεγόμενες διαφημιστικές καμπάνιες. Για παράδειγμα μια πρόσφατη διαφημιστική της καμπάνια περιελάμβανε μια εικόνα του Χάρολντ Σίπμαν συνοδευόμενη από τη γραμμή «επειδή ποτέ δεν ξέρεις ποιος μπορεί να είναι ο γιατρός σου», η οποία προκάλεσε πηθώρα αντιδράσεων.

Ο Benjamin Hatton, Αναλυτής Ασφαλίσεων στην GlobalData, εκφράζει την άποψή του:

«Το DeadHappy έχει τοποθετηθεί ως ένας νέος και δημιουργικός παίκτης στον κλάδο των ασφαλίσεων ζωής μέσω της ωμής αλλά συχνά χιουμοριστικής επωνυμίας του. Με μότο όπως "παρακαλώ πέθανε υπεύθυνα", η ασφαλιστική εταιρεία επιδιώκει σαφώς να προσφέρει ασφάλεια ζωής σε νεότερους καταναλωτές με τη μοναδική επωνυμία και τον σχεδιασμό ιστοτόπων που διαθέτει κρανία και γραφή σε στυλ γκράφιτι. Χρησιμοποιεί πολύ άμεση και απλή γλώσσα, και όλα μπορούν να γίνουν online, καθώς φαίνεται να εμπλέκει τους millennials στην αγορά ασφάλισης ζωής. Σύμφωνα με την ίδια την ασφαλιστική εταιρεία, 8,5 εκατομμύρια ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο δεν έχουν ασφάλιση ζωής, επομένως υπάρχει σαφώς μεγάλο, αναξιοποίητο δυναμικό στην αγορά.

«Ένα από τα πιο σημαντικά εμπόδια για την ανάπτυξη των ασφαλιστικών startups είναι η αναγνώριση από τους καταναλωτές. Σύμφωνα με την Έρευνα Καταναλωτών Ασφαλίσεων του Ηνωμένου Βασιλείου για το 2022 της GlobalData, η πιο γνωστή μάρκα ασφαλιστικής τεχνολογίας στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Marmalade, αναγνωρίστηκε μόνο από το 14,4% των καταναλωτών. Το DeadHappy βρίσκεται στη δεύτερη θέση αυτής της λίστας, αυξάνοντας από 9,3% αναγνώριση το 2020 σε 14,3% το 2022. Οι διαφημιστικές καμπάνιες και οι στρατηγικές του DeadHappy, αν και προφανώς δεν είναι παγκοσμίως δημοφιλείς, το βοηθούν ξεκάθαρα να αναπτύξει την επωνυμία του.

«Το DeadHappy θέλει να αλλάξει τη στάση των καταναλωτών απέναντι στον θάνατο και να κάνει τις συζητήσεις γύρω από την ασφάλιση ζωής λιγότερο επίπονες από ό,τι πολλοί πιστεύουν ότι συμβαίνει αυτή τη στιγμή. Αυτή η διαφημιστική καμπάνια είναι αρκετά επώνυμη για την εταιρεία, η οποία έχει ήδη αντιμετωπίσει προβλήματα μια φορά επειδή υποτίθεται ότι διακωμωδούσε την αυτοκτονία σε μια διαφήμιση το 2019. Ίσως ξεπερνώντας ξανά τα όρια, να συνεχίσει να προκαλεί το ενδιαφέρον για το brand και ίσως τελικά αυξάνεται το ενδιαφέρον για την αγορά ασφάλισης ζωής όταν οι άνθρωποι βλέπουν ότι αντιμετωπίζεται με διαφορετικό τρόπο από τους ''παραδοσιακούς'' παίκτες. Παρά τους τρέχοντες αρνητικούς τίτλους που εμφανίζονται σε δημοσιεύματα πέρα ​​από τον ασφαλιστικό Τύπο, το DeadHappy μπορεί να πιστεύει ότι η δημοσιότητα θα είναι επωφελής μακροπρόθεσμα».

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Mια παλιά διαφήμιση της ARAG που προκαλεί προβληματισμό!
    Ασφαλιστικό underwriting από το 1990, 9/11/2022

    Mια παλιά διαφήμιση της ARAG που προκαλεί προβληματισμό!

  • Γιατί η Allianz σταματά τις πληρωμένες διαφημίσεις στο Twitter;
    Nextdeal newsroom, 8/11/2022

    Γιατί η Allianz σταματά τις πληρωμένες διαφημίσεις στο Twitter;

  • Μια διαφήμιση της ALICO από το 1985, τα λέει όλα!

    Μια διαφήμιση της ALICO από το 1985, τα λέει όλα!

    Οι νέοι που μπήκαν επικεφαλής σε ελληνικές και ξένες εταιρίες ας έχουν υπ’ όψιν τους και την ασφαλιστική ιστορία των εταιρειών...
    Ασφαλιστικό underwriting από το 1990, 04/11/2022 - 09:29 4/11/2022
  • Generali: Μια μοναδική διαφήμιση, για μοναδικούς ανθρώπους!

    Generali: Μια μοναδική διαφήμιση, για μοναδικούς ανθρώπους!

    Η νέα επικοινωνία του οργανισμού έρχεται να συμπληρώσει το τρίπτυχο των δύο προηγούμενων ενεργειών υπογραμμίζοντας το στοιχείο που διαφοροποιεί την...
    Nextdeal newsroom, 27/10/2022 - 13:46 27/10/2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι απάντησε ο Γεωργιάδης στον Εξαδάκτυλο  μετά το εξώδικο του ΠΙΣ
16:00 Τι απάντησε ο Γεωργιάδης στον Εξαδάκτυλο μετά το εξώδικο του ΠΙΣ
  • 15:51 Η Servier Hellas αρωγός στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης για τον τακτικό έλεγχο της αρτηριακής πίεσης!
  • 15:38 Μεγάλο Συνέδριο NN στις 2 Ιουνίου!
  • 15:04 Εκστρατεία για τον καρκίνο του προστάτη από την ΕΛΛΟΚ!
  • 14:54 Σε νέα υψηλά η αξία της ακίνητης περιουσίας στην Ελλάδα - Πόσοι ασφάλισαν την κατοικία τους και πήραν έκπτωση ΕΝΦΙΑ
  • 14:50 1η Ημερίδα Φαρμακαποθηκών: «Διασφαλίζουμε το παρόν και σχεδιάζουμε το μέλλον»
  • 14:34 Kακοκαιρία INES: Σε ετοιμότητα η Πολιτική Προστασία - Οδηγίες αυτοπροστασίας για τους πολίτες
  • 14:26 Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της ¨Ημερήσιας Χειρουργικής” και σε ποιες περιπτώσεις εφαρμόζεται!
  • 14:10 Αειφόρος σχεδιασμός & υλοποίηση τεχνικών έργων - Κρίσιμη και χρήσιμη παράμετρος η Ασφάλιση
  • 13:55 ΕΟΔΥ: Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Εξέτασης για τα Σεξουαλικά Μεταδιδόμενα Νοσήματα!
  • 13:43 Η Aon διορίζει τον Lambros Lambrou ως Chief Strategy Officer
  • 13:33 3 εκατ. Έλληνες (το 50% ηλικιωμένοι) έχουν υπέρταση, με το 30% να είναι αδιάγνωστοι!
  • 13:21 WTW Research Network: Διαχείριση Κινδύνων Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Ασφαλισιμότητα - Ανασκόπηση Κινδύνων Εφοδιαστικής Αλυσίδας 2025
  • 13:03 Το κατράνι του Δίστρατου στην Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά
  • 12:56 Anytime: Περπατήσιμες Πόλεις & Υγεία - Η Επιστημονική Τεκμηρίωση
  • 12:52 Δυναμικό παρών της UNI-PHARMA στο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ενδοκρινολογίας στην Κοπεγχάγη!
  • 12:25 Alpha Bank: Παρουσίασε τα χρηματοδοτικά της προγράμματα στην επιχειρηματική κοινότητα της Ρόδου
  • 11:38 Η Insurance Advisory Partners ενισχύει τις δραστηριότητές της στο Λονδίνο με τον διορισμό του Benjamin James
  • 11:16 ΤτΕ: Έκθεση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας - Οικονομικό περιβάλλον, τραπεζικός τομέας, τομέας χρηματοπιστωτικού συστήματος, ασφαλιστικές επιχειρήσεις, αγορά ασφαλίσεων υγείας
  • 10:51 Συνεργασία LTIMindtree, Eurobank και Fairfax Digital Services για τη δημιουργία του Κέντρου Agentic Τεχνητής Νοημοσύνης και Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Κύπρο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/5 Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει τις εξαγορές της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων Ι.Κ.Ε.
  2. 12/5 H ΕΑΕΕ εξηγεί τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών που ισχύει από 1.6.2025
  3. 15/5 Ποια είναι η ΝΑΚ INSURANCE BROKERS που εξαγόρασε η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS
  4. 14/5 Η MEGA Brokers εξαγοράζει την εταιρεία ’’Αθηναϊκοί Ασφαλιστικοί Πράκτορες ΜΙΚΕ.”
  5. 12/5 Ταξί: Πληροφορίες για οριστική απεργία στις 28 και 29 Μαΐου
  6. 15/5 Howden Agents: Ενίσχυση των υπηρεσιών διεθνών ασφαλίσεων υγείας με την εξαγορά της CERESOLE Insurance Agents
  7. 13/5 Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube