close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η Generali ενεργοποίησε τον Μηχανισμό Έκτακτης Υποστήριξης για τους πληγέντες από τις πρόσφατες πυρκαγιές
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
4/8/2022 - 14:27
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Generali ενεργοποίησε τον Μηχανισμό Έκτακτης Υποστήριξης για τους πληγέντες από τις πρόσφατες πυρκαγιές

Nextdeal newsroom, 4/8/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στην ενεργοποίηση ενός ειδικού μηχανισμού προχώρησε η Generali Hellas, στηρίζοντας έμπρακτα τους ασφαλισμένους της μετά τις πρόσφατες πυρκαγιές στην Αττική.

Η συχνότητα εμφάνισης πυρκαγιών και φυσικών φαινομένων στην Ελλάδα καθώς και τα νέα δεδομένα που επιφέρει η κλιματική αλλαγή κατέστησαν απολύτως αναγκαίο τον σχεδιασμό ενός μηχανισμού έκτακτης ανάγκης με σκοπό τη στήριξη των πληγέντων σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών. Αξιοποιώντας τη μεγάλη εμπειρία και την υψηλή τεχνογνωσία της στη διαχείριση αυτών των κινδύνων, η Generali δημιούργησε ένα ειδικό πλαίσιο ανταπόκρισης μέσω του οποίου δύναται να παρέχει άμεσα ένα σύνολο υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους της.

H εταιρεία επιδιώκοντας να είναι πάντοτε δίπλα σε εκείνους που την εμπιστεύονται, επικοινώνησε από την πρώτη στιγμή με τους ασφαλισμένους της στην περιοχή, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία. Η Generali, που επενδύει συνεχώς σε καινοτόμες λύσεις και εξελίσσεται τεχνολογικά, προχώρησε στην απλοποίηση των διαδικασιών αποζημίωσης με σκοπό την ταχύτατη καταγραφή των ζημιών και τον μηδενισμό του χρόνου καταβολής αποζημιώσεων για την αποκατάστασή τους. Ταυτόχρονα, οι άνθρωποι του οργανισμού λειτουργώντας με επαγγελματισμό και ενσυναίσθηση εργάζονται ακατάπαυστα με σκοπό την ομαλότερη και γρηγορότερη επιστροφή των ασφαλισμένων στην καθημερινότητα.

Σε αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία υλοποίησε μία σειρά συντονισμένων ενεργειών για την ανακούφιση όσων υπέστησαν τις συνέπειες των πρόσφατων πυρκαγιών στην Αττική, ενώ το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού του οργανισμού τέθηκε σε επιφυλακή προκειμένου να παρασχεθεί η απαραίτητη βοήθεια στους πληγέντες. Ακολουθώντας την ολιστική προσέγγιση που χαρακτηρίζει τις υπηρεσίες της μετατρέποντας τη συμβατική ασφαλιστική κάλυψη σε ενεργό ασφάλιση, η Generali προχώρησε:

  • Στη δημιουργία νέας επιλογής στο τηλεφωνικό κέντρο της για την άμεση 24/7 επικοινωνία με την εταιρεία ειδικά για ενεργοποίηση των προσφερόμενων υπηρεσιών και την αναγγελία ζημιών των ασφαλισμένων.
  • Στο συντονισμό ομάδας πραγματογνωμόνων για τη συνεχή και άμεση επιθεώρηση των ζημιών και την παροχή συμβουλών προς τους ασφαλισμένους.
  • Στην επιτάχυνση της διαδικασίας αποζημίωσης εγκρίνοντας ταχύτατα ποσά προκαταβολών, μετά την αναγγελία και την αυτοψία της ζημιάς.

Επιπροσθέτως, η εταιρεία κατανοώντας απόλυτα τη δύσκολη συνθήκη στην οποία βρέθηκαν αιφνίδια όσοι υπέστησαν ζημιές στην περιουσία τους, προσέφερε τις παρακάτω παροχές σε όσους ασφαλισμένους της επικοινώνησαν με το τηλεφωνικό της κέντρο:

  • Διαμονή σε ξενοδοχείο
  • Έξοδα φύλαξης της ασφαλισμένης κατοικίας/ επιχείρησης
  • Έξοδα ασθενοφόρου σε περίπτωση τραυματισμού ή εκδήλωσης περιστατικού υγείας
  • Ψυχολογική υποστήριξη για την δυσκολίας διαχείρισης της πρωτόγνωρης για εκείνους κατάστασης.

Στην έως σήμερα πορεία της, η Generali καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια με στόχο να παραμένει ένας σταθερός και αξιόπιστος σύμμαχος για τους ασφαλισμένους της. Τηρώντας με ακεραιότητα τις δεσμεύσεις της και βελτιώνοντας διαρκώς το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρει επιδιώκει να είναι ένας πραγματικός Lifetime Partner σε κάθε τους βήμα.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Generali
  • Όμιλος Generali
  • Generali Hellas
  • φωτιά
  • φωτιές
  • πυρκαγιά
  • πυρκαγιές
  • πληγέντες
  • πυροπαθείς
  • στήριξη
  • μέτρα στήριξης

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ισχυρή ανάπτυξη από τον όμιλο Generali
    Nextdeal newsroom, 3/8/2022

    Ισχυρή ανάπτυξη από τον όμιλο Generali

  • O Philippe Donnet για την Generali Hellas: «Είναι τόσο δυνατός ο παλμός αυτής της ομάδας...»
    Nextdeal newsroom, 26/7/2022

    O Philippe Donnet για την Generali Hellas: «Είναι τόσο δυνατός ο παλμός αυτής της ομάδας...»

  • Στα νέα, σύγχρονα γραφεία της Generali Hellas o Philippe Donnet, CEO του Ομίλου!

    Στα νέα, σύγχρονα γραφεία της Generali Hellas o Philippe Donnet, CEO του Ομίλου!

    Τα νέα, υπερσύγχρονα γραφεία της Generali επισκέφθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Generali, Philippe Donnet και τα μέλη του Group...
    Nextdeal newsroom, 25/07/2022 - 11:50 25/7/2022
  • Υπηρεσίες της Generali για την άμεση στήριξη πληγέντων πυρκαγιών

    Υπηρεσίες της Generali για την άμεση στήριξη πληγέντων πυρκαγιών

    Η Generali ενεργοποιεί τον Μηχανισμό Έκτακτης Υποστήριξης με στόχο την έγκαιρη και αποτελεσματική ανταπόκριση στις ζημιές που έχουν υποστεί οι περιουσίες...
    Nextdeal newsroom, 21/07/2022 - 09:15 21/7/2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)
16:46 Φωτιά τώρα στο Metropolitan General! (φωτογραφίες)
  • 16:22 Η Εθνική Ασφαλιστική Χρυσός Χορηγός στα «Δρόμεια 2025» - Ένα αθλητικό γεγονός με ισχυρό μήνυμα κοινωνικής συμπερίληψης
  • 16:10 ΤτΕ: Πλεόνασμα στο Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών τον Μάιο, για πρώτη φορά μετά από τρία χρόνια
  • 16:00 Δημόσιο χρέος: Στα 366,329 δισ. ευρώ το α' τρίμηνο εφέτος σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ
  • 15:47 Έκθεση Bain & Company: Η Πρόκληση των Δασμών και οι Νέες Ευκαιρίες στην Αγορά του Private Equity
  • 14:31 Επανεκλογή Κρίστιαν Χατζημηνά στην Ε.ΕΝ.Ε - Επίτιμος Πρόεδρος & Μέλος Δ.Σ. o Βασίλης Αποστολόπουλος
  • 14:24 Υδρόγειος Ασφαλιστική: Ανακοίνωση για την απώλεια του Γιώργου Παπαδόπουλου
  • 14:19 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  • 14:14 Attica Bank: Δωρεάν συναλλαγές από 1η Αυγούστου σε περισσότερα από 2.400 ΑΤΜ σε όλη την Ελλάδα
  • 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Προς Φιλιππησίους Επιστολή Αποστόλου Παύλου»
  • 12:25 Η Allianz πιστοποιείται ως Great Place Τo Work® - Certified
  • 12:09 Δυναμική είσοδος της Anytime στην αγορά της Ρουμανίας
  • 11:20 Δύο διακρίσεις απέσπασε η KPMG στην Ελλάδα στα Diversity, Equity & Inclusion Awards 2025 για την πρωτοβουλία Κοινωνικής Υπευθυνότητας AdvantAge
  • 10:30 Ασφάλεια οχημάτων: Δεδομένα από την πραγματική κυκλοφορία θα χρησιμοποιεί η Mercedes-Benz
  • 10:23 Πόσο κοστίζει πραγματικά ένα περιστατικό ransomware σε μια μικρομεσαία εταιρεία;
  • 10:06 Βασίλης Καρύδας-Υφαντής στο Εuropanext: Η Γερμανία έχει ήδη βηματοποιήσει τη νέα της πορεία
  • 10:00 Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές;
  • 09:09 Αστική ευθύνη πλοίων και σκαφών αναψυχής (κλάδος 12)!
  • 09:06 «Αργυρό» μετάλλιο για το Χ.Α, το πακέτο της ΔΕΘ, η έλευση της Γκίλφοϊλ, ρεκόρ 18 ετών στα δάνεια επιχειρήσεων και ο «αναρχοκαπιταλιστής»
  • 08:58 Καύσωνας: Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/7 Υπασφαλισμενος: Τι απαντά ο Πάνος Δημητρίου (Generali) στα περί εξαγορών
  2. 16/7 Ασφάλιση υγείας: Οι εταιρείες εκπέμπουν SOS
  3. 18/7 Αποκλειστικό: Στον όμιλο Ardonagh Group μέσω του Agora Insurance Brokers η ΜΑΡΤΕΝ Insurance Risk Consultants
  4. 15/7 Πρόταση της Τράπεζας Πειραιώς και Ergo Ασφαλιστικής για ασφάλιση των φαρμακείων έναντι φυσικών καταστροφών
  5. 18/7 Ασφάλεια και χρηματοδότηση από τη Hellas Direct: Νέα εργαλεία για τον σύγχρονο οδηγό
  6. 21/7 Ριζικές αλλαγές στις τραπεζικές χρεώσεις με παρέμβαση Πιερρακάκη: Τι θα ισχύει
  7. 17/7 Η Τράπεζα της Ελλάδος, ο Αποστολόπουλος και οι ασφαλιστικές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube