close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Insurance Europe: Ποια είναι τα βασικά κανάλια διανομής στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
4/4/2022 - 10:38
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Insurance Europe: Ποια είναι τα βασικά κανάλια διανομής στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά;

Nextdeal newsroom, 4/4/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στατιστικά στοιχεία για τα κανάλια διανομής παρέχει μεταξύ άλλων, η Insurance Europe στην έρευνα "European Insurance in Figures".

Οι ασφάλειες πωλούνται είτε απευθείας από ασφαλιστές είτε μέσω διαφόρων καναλιών διανομής, τα πιο συνηθισμένα από τα οποία είναι οι μεσίτες, οι πράκτορες και το bancassurance. Η δημοτικότητα κάθε καναλιού ποικίλλει ανάλογα με την αγορά και τον τύπο του ασφαλιστικού προϊόντος. Σύμφωνα με την Insurance Europe, αυτή η ποικιλία καναλιών επιτρέπει στους ασφαλιστές να προσαρμοστούν στις διαφορετικές καταναλωτικές κουλτούρες, ανάγκες και προτιμήσεις σε μεμονωμένες αγορές.

Τα τελευταία χρόνια, όλα τα κανάλια διανομής ασφαλίσεων έχουν αρχίσει όλο και περισσότερο να ψηφιοποιούνται. Ενώ τα δεδομένα για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις δεν είναι άμεσα διαθέσιμα, οι ενδείξεις δείχνουν ότι στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, πολλοί πελάτες συνάπτουν ηλεκτρονικά τα συμβόλαια ασφάλισης ταξιδιών, περιουσίας και αυτοκινήτου. Αυτό ισχύει λιγότερο για την ασφάλιση ζωής, όπου οι πελάτες συχνά εξακολουθούν να προτιμούν τις συμβουλές ειδικών για να κάνουν την καταλληλότερη επιλογή ασφάλισης ζωής ή μακροπρόθεσμου προϊόντος αποταμίευσης.

Αυτή η τάση προς περισσότερη ψηφιακή διανομή ενισχύθηκε από την πανδημία, η οποία ανάγκασε πολλές εταιρίες να λειτουργούν διαδικτυακά σε μεγάλο βαθμό κατά το μεγαλύτερο μέρος του 2020.

Ασφαλίσεις ζωής: Το bancassurance είναι το βασικό κανάλι διανομής ασφαλειών ζωής στην Ευρώπη

Τα ασφαλιστικά προϊόντα κλάδου ζωής πωλήθηκαν κυρίως μέσω bancassurance στη Μάλτα (79,8% των ακαθάριστων εγγεγραμμένων ασφαλίστρων του 2019, που είναι το πιο πρόσφατο έτος για το οποίο υπάρχει διαθέσιμη ανάλυση), στην Πορτογαλία (77,9%) και στην Ιταλία (74,3%). Στη Γαλλία, το 64% των ασφαλίστρων πωλήθηκε μέσω bancassurance και στην Ισπανία το 59,2%. Αντίθετα, στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα περισσότερα προϊόντα ζωής πωλήθηκαν από μεσίτες (69%). Εν τω μεταξύ, οι πράκτορες ήταν το κύριο κανάλι διανομής σε τρεις αγορές: τη Βουλγαρία (82%), τη Γερμανία (45%) και την Πολωνία (40%). 

Στην Ελλάδα, το βασικό κανάλι διανομής ήταν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές (περίπου 65%) ενώ ακολουθούν το bancassurance (περίπου 25%) και οι απευθείας πωλήσεις (περίπου 10%).

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Γενικές ασφαλίσεις: Οι πράκτορες και οι μεσίτες είναι το βασικό κανάλι διανομής γενικών ασφαλειών στην Ευρώπη

Σε αντίθεση με τις ασφάλειες ζωής, τα συμβόλαια γενικών ασφαλίσεων διανέμονται μέσω πρακτόρων ή μεσιτών στην πλειονότητα των αγορών. Οι πράκτορες κυριάρχησαν στην Ιταλία (74,1%), την Πολωνία (62%), το Λουξεμβούργο (58,6%), την Πορτογαλία (56,8%) και τη Γερμανία (58%). Εν τω μεταξύ, οι μεσίτες κυριάρχησαν στη Βουλγαρία (68%), στο Βέλγιο (61,1%), στο Ηνωμένο Βασίλειο (50,1%) και στην Ισπανία (33%).

Εξελίξεις στη διανομή ασφαλίσεων

Η πρόοδος στη διανομή ασφαλίσεων καθοδηγείται από αλλαγές στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, καθώς και από ρυθμιστικές και τεχνολογικές εξελίξεις.

Οι τεχνολογικές εξελίξεις αλλάζουν σημαντικά τις προσδοκίες των καταναλωτών για την ασφάλιση και αναμένεται να έχουν αντίκτυπο στη δομή της αγοράς. Οι καταναλωτές αγκαλιάζουν την καινοτομία στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, θέλουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους και την πρόσθετη ευκολία της αλληλεπίδρασης με τους ασφαλιστές τους όταν, όπως και όπου θέλουν.

Ομοίως, το ψηφιακό περιβάλλον δίνει τη δυνατότητα τόσο σε υφιστάμενες εταιρίες όσο και σε νεοφυείς εταιρίες στον τομέα της τεχνολογίας να φέρουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά πολύ πιο γρήγορα και να ανταποκρίνονται καλύτερα στις αναδυόμενες ανάγκες των καταναλωτών. Εναλλακτικά κανάλια επικοινωνίας, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάνουν την επιλογή ή την αγορά ασφάλισης πιο αποτελεσματική. Η σχέση καταναλωτή/ασφαλιστή στην ψηφιακή εποχή είναι περισσότερο μια καθημερινή εμπειρία και όχι μια ετήσια συναλλαγή.

Από ρυθμιστικής πλευράς, οι επερχόμενες αναθεωρήσεις της νομοθεσίας της ΕΕ -όπως η Οδηγία IDD και ο Κανονισμός για τα PRIIPs- ενδέχεται να έχουν αντίκτυπο στις υπάρχουσες πρακτικές διανομής, όπως και οι ρυθμιστικές εξελίξεις σε μεμονωμένες χώρες της ΕΕ.

Είναι ζωτικής σημασίας το ρυθμιστικό πλαίσιο της ΕΕ να παραμείνει ευνοϊκό για την καινοτομία και να επιτρέπει στους καταναλωτές, στις εταιρίες και στους νεοεισερχόμενους στην αγορά / νεοσύστατες επιχειρήσεις να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που προσφέρει η ψηφιοποίηση. Επομένως, οι κανονισμοί και η εποπτεία θα πρέπει να βασίζονται σε δραστηριότητες ώστε οι καταναλωτές προστατεύονται αποτελεσματικά και εξίσου είτε αγοράζουν τα ασφαλιστικά προϊόντα τους από τις υφιστάμενες ασφαλιστικές εταιρίες είτε από νεοεισερχόμενες εταιρίες στην αγορά.

Διαβάστε εδώ αναλυτικά την έρευνα της Insurance Europe "European Insurance in Figures".

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Insurance Europe
  • στατιστικά στοιχεία
  • κανάλια διανομής
  • ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά
  • ασφαλιστική αγορά

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ταξιδιωτική ασφάλιση: Ποιες ευρωπαϊκές αγορές επηρεάστηκαν περισσότερο από την πανδημία;
    Nextdeal newsroom, 1/4/2022

    Ταξιδιωτική ασφάλιση: Ποιες ευρωπαϊκές αγορές επηρεάστηκαν περισσότερο από την πανδημία;

  • Γιατί αυξήθηκαν σημαντικά οι αποζημιώσεις γενικής αστικής ευθύνης στην Ευρώπη, το 2020;
    Nextdeal newsroom, 31/3/2022

    Γιατί αυξήθηκαν σημαντικά οι αποζημιώσεις γενικής αστικής ευθύνης στην Ευρώπη, το 2020;

  • Πόσο κόστισαν οι φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές του 2021 στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά;

    Πόσο κόστισαν οι φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές του 2021 στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά;

    Οι παγκόσμιες ασφαλισμένες απώλειες από φυσικές καταστροφές (natcat) το 2020 ανήλθαν συνολικά στα 89 δισ. δολάρια (72 δισ. ευρώ), το...
    Nextdeal newsroom, 30/03/2022 - 08:14 30/3/2022
  • Αναμένεται να αυξηθεί το μέσο κόστος των αποζημιώσεων στον κλάδο οχημάτων, προβλέπει έκθεση της Insurance Europe!

    Αναμένεται να αυξηθεί το μέσο κόστος των αποζημιώσεων στον κλάδο οχημάτων, προβλέπει έκθεση της Insurance Europe!

    Η ασφάλιση οχημάτων είναι το ευρύτερα αγορασμένο ασφαλιστικό προϊόν του κλάδου περιουσίας και ατυχημάτων (P&C) στην Ευρώπη, αντιπροσωπεύοντας το 36%...
    Nextdeal newsroom, 29/03/2022 - 08:46 29/3/2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
16:00 Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
  • 15:54 2 Gold και 1 Silver βραβείo για την Deloitte στα BITE Awards 2025 για έργα που αφορούν εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:39 Ένα Τρεχαντηράκι!
  • 15:11 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 22 έως 26 Σεπτεμβρίου
  • 13:15 Προετοιμασία για συνταξιοδότηση - 3 συμβουλές από την Allianz
  • 13:08 Εορτασμός με τιμές για τα 100 χρόνια του κτιρίου του Γυμνασίου Γαβαλούς
  • 13:05 “Πιο Δυνατοί από Ποτέ” - Εκπαιδευτική Ημερίδα Δυναμικού Πωλήσεων ERB CYPRIALIFE
  • 13:00 Σε υψηλά επίπεδα οι πωλήσεις από απόσταση λέει το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Λίγα τα παράπονα για τις αποζημιώσεις ασφαλιστικών
  • 12:49 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  • 12:41 Συλλογος Εργαζομένων ERGO-ΟΑΣΕ: Εκδήλωση ενημέρωσης για την συλλογική σύμβαση και το ΤΕΑΕΑΠΑΕ
  • 11:11 ΟΕΕ: Προβληματισμός από την τελική απόφαση εισαγωγής του Οικονομικού Εγγραμματισμού στα σχολεία
  • 11:01 Νέα θεματική ενότητα στην Αστυνομική Ακαδημία για την ελευθερία της έκφρασης και την ασφάλεια των δημοσιογράφων - Σύνδεση με το έργο της Task Force της ΓΓΕΕ και συνεργασία με UNESCO & ICSJ
  • 10:56 Παρέμβαση Σαμαρά για τον απεργό πείνας πατέρα θύματος των Τεμπών έξω από τη Βουλή
  • 10:44 ΕΑΕΕ: Αποφάσεις στη νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα
  • 10:39 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  • 09:54 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  • 09:50 Η Αυστριακή GRAWE διευρύνει την παρουσία της στην Κυπριακή αγορά - Η Prime Insurance είναι πλέον μέλος του Ομίλου GRAWE
  • 09:40 Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;
  • 09:28 3 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE Awards 2025!
  • 09:25 «Παιχνίδια» με την οικονομία, η «ώρα» της Moody΄s, τα εύσημα του ΟΟΣΑ και ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ», μετά τη Γαλλία και η Γερμανία(;) και τα νέα υψηλά της Wall Street
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  3. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  4. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  5. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  6. 16/9 Νικόλαoς Κόκκινος («Λάμπρος Κόκκινος Insurance Brokers»): Προχωράμε σε νέα στρατηγική συνεργασία
  7. 17/9 Μία συναυλία για τον Γρηγόρη Μπιθικώτση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube