Nextdeal newsroom, 18/10/2021 - 08:15 facebook twitter linkedin Η ERGO Ασφαλιστική γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με μία σειρά δράσεων Nextdeal newsroom, 18/10/2021 facebook twitter linkedin Με ιδιαίτερη χαρά, η ERGO συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και γιόρτασε την προσφορά του ανθρώπινου δυναμικού της στη διαμόρφωση της Εμπειρίας Πελάτη με μία σειρά δράσεων για τους ανθρώπους και τους πελάτες της. Η γιορτή για την Εξυπηρέτηση που κατάφερε να γίνει θεσμός, διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) κάθε χρόνο την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου (4 – 9 Οκτωβρίου 2021), με στόχο να αναδείξει την αξία της εξυπηρέτησης και να επιβραβεύσει τους ανθρώπους που καθημερινά εργάζονται στον τομέα αυτό. Μέλη της ομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών της ERGO Η ERGO δίνει ιδιαίτερη σημασία στη σωστή εξυπηρέτηση των πελατών της με στόχο να δημιουργεί πάντα μία εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης για κάθε ασφαλισμένο. Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία οργάνωσε μια σειρά δράσεων για την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της εξυπηρέτησης και της συμβολής των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για αυτή με βάση τις αξίες της. Συγκεκριμένα, την εβδομάδα αυτή, η εταιρεία γιόρτασε με τους ανθρώπους της επιβραβεύοντας τους συναδέλφους που εξυπηρετούν πάντα με χαμόγελο τους πελάτες και συνεργάτες της εταιρείας και προσκάλεσε επιλεγμένους συνεργάτες στους ανακαινισμένους χώρους της Εξυπηρέτησης Πελατών, ενώ, παράλληλα, διοργάνωσε κλήρωση με έπαθλο πολλαπλές δωροεπιταγές των 300€ από το Πλαίσιο για όσους πελάτες της επικοινώνησαν μέσα στην εβδομάδα με το Τμήμα Φροντίδας Πελάτη και δήλωσαν το email τους. Στιγμιότυπο από τις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν με τη συμμετοχή Συνεργατών της εταιρείας Με αφορμή τις εκδηλώσεις για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ο Διευθυντής Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης δήλωσε: "Στην ERGO, ο πελάτης καθώς και ο συνεργάτης βρίσκονται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας και αποτελούν βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της εταιρείας. Η δημιουργία αξίας για αυτούς αποτελεί το εφαλτήριο για την επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και υπό το πρίσμα αυτό, εφαρμόστηκε μία νέα οργανωτική δομή. Με τη δημιουργία του «Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού» και κατά επέκταση της «Διεύθυνσης Πελατών» στόχος μας είναι να εστιάσουμε στον πελάτη και να αποκτήσουμε μεγαλύτερη ευελιξία ώστε να ανταποκρινόμαστε άμεσα κι αποτελεσματικά στις ανάγκες των ασφαλισμένων μας και των συνεργατών μας. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε εργαλεία και πόρους προκειμένου να κατανοούμε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών και να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες που προσφέρουμε καθώς και τους τρόπους επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους μας με τη χρήση νέων ψηφιακών μέσων". Στιγμιότυπο από τις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν με τη συμμετοχή Συνεργατών της εταιρείας Σχετικά με τις δράσεις για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η κ. Νικολέτα Μπούτσερου, Διευθύντρια Πελατών, ανέφερε: "Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συμμετείχαμε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για πρώτη φορά και καταφέραμε να υλοποιήσουμε μία σειρά ενεργειών, με στόχο να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε την προσφορά του ανθρώπινου δυναμικού μας στη διαμόρφωση της Εμπειρίας Πελάτη. Η ανταπόκριση που λάβαμε από όλους τους συναδέλφους, πελάτες και συνεργάτες μας ήταν μεγάλη και αυτό αποτελεί για εμάς το έναυσμα για να οργανώσουμε ακόμα περισσότερες και πιο ανταποδοτικές δράσεις την επόμενη χρονιά". Στιγμιότυπο από τις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν με τη συμμετοχή Συνεργατών της εταιρείας Η κ. Κυριακή Παπακώστα, Προϊσταμένη Τμήματος Φροντίδας Πελάτη, δήλωσε σχετικά με τις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν με αφορμή την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης: "Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχθήκαμε Συνεργάτες της εταιρείας μας στους ανακαινισμένους, σύγχρονους χώρους της Εξυπηρέτησης Πελάτη, εκεί όπου χτυπά η καρδιά της εξυπηρέτησης της εταιρείας μας κάθε μέρα. Μας δόθηκε η ευκαιρία να συναντηθούμε μαζί τους μετά από καιρό και να επιβραβεύσουμε το έργο των ανθρώπων μας που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή επικοινωνίας και εργάζονται καθημερινά με βασική επιδίωξη να δημιουργούν μία εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης για τους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες μας. Δέσμευσή μας να διατηρήσουμε και στο μέλλον χαρακτηριστικά όπως η “εγγύτητα” και το “ανθρώπινο πρόσωπό” μας προς κάθε συναλλασσόμενο με την εταιρεία μας". Κεντρική φωτογραφία: Στελέχη της ERGO, από αριστερά, κ.κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης, Διευθυντής Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Κυριακή Παπακώστα, Προϊσταμένη Φροντίδας Πελάτη, Νικολέτα Μπούτσερου, Διευθύντρια Πελατών και Στάθης Τσαούσης, Διευθυντής Τομέα Πωλήσεων Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 30/9/2021 H ERGO εμπλουτίζει τα web services με νέα λειτουργικότητα στην εκτύπωση ασφαλιστηρίων συμβολαίων!
ERGO: Ο Ασφαλιστής στην ψηφιακή εποχή Η Ασφαλιστική Βιομηχανία δεν θα μπορούσε να ανθήσει αν δεν υπήρχε το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Ο γνωστός σε όλους... Nextdeal newsroom, 20/09/2021 - 11:29 20/9/2021
Η ERGO θέτει ως στρατηγική της προτεραιότητα την ενδυνάμωση του ρόλου της γυναίκας στον οργανισμό Στην ERGO αναπτυσσόμαστε διαρκώς και το ανθρώπινο δυναμικό μας αποτελεί τον κινητήριο μοχλό της επιτυχίας μας. Επενδύουμε σε ανθρώπους με... Nextdeal newsroom, 15/09/2021 - 11:57 15/9/2021