Λάμπρος Καραγεώργος, 16/7/2021 - 08:30 facebook twitter linkedin Η εξυπηρέτηση κοστίζει, πάρτε το απόφαση! Λάμπρος Καραγεώργος, 16/7/2021 facebook twitter linkedin Πολλή συζήτηση έγινε το τελευταίο διάστημα για την υποτιθέμενη στάση ορισμένων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα για να εξυπηρετήσουν τον κόσμο και πολλοί έσπευσαν να αναθεματίσουν τους εργαζόμενους του δημόσιου τομέα για την «εργατικότητα» που επιδεικνύουν. Όμως το πραγματικό πρόβλημα δεν είναι αυτό. Και αν σε ορισμένες υπηρεσίες του δημόσιου τομέα δεν σηκώνουν το τηλέφωνο, σε άλλες το κάνουν, όπως επίσης και πολλές εργασίες πλέον στο Δημόσιο έχουν γίνει διαδικτυακά και αυτά τα προγράμματα τα υλοποιούν εργαζόμενοι και του δημόσιου τομέα. Αλλά στον ιδιωτικό τομέα, άραγε τα σηκώνουν τα τηλέφωνα; Και το ερώτημα τίθεται γιατί είναι και αυτό μια πραγματικότητα. Πόση ώρα περιμένετε να πιάσετε γραμμή σε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας; Πόση ώρα περιμένετε να πιάσετε γραμμή σε μια ασφαλιστική εταιρεία; Δεν σε παραπέμπει το ρομπότ στο «ένα», μετά στο «δύο», μετά στο «τρία» και στο τέλος ξεχνάς το λόγο που πήρες τηλέφωνο; Όλη αυτή η καθυστέρηση οφείλεται σε έναν απλό λόγο που λέγεται «μείωση κόστους». Όταν η προσπάθεια μείωσης κόστους ξεκινά από το τηλεφωνικό κέντρο, τότε θα υπάρξει σίγουρα πρόβλημα στην επικοινωνία της εταιρείας με τον πελάτη της. Αφήστε λοιπόν τα ωραία λόγια και επενδύστε στην ουσιαστική εξυπηρέτηση του πελάτη σας... Η εξυπηρέτηση κοστίζει... Από την εφημερίδα Nextdeal, τεύχος 476 Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάμπρος Καραγεώργος, 18/11/2025 - 10:30 Η γκρίνια των ασφαλιστών για τις τράπεζες και η Tεχνητή Nοημοσύνη
Λάμπρος Καραγεώργος, 16/10/2025 - 10:15 Οι τράπεζες προκαλούν ντόμινο εξελίξεων στην ασφαλιστική αγορά
Ανασφάλιστες πάνω από 60.000 επιχειρήσεις Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 567) που κυκλοφορεί - Στήλη "Θέσεις" Του Λάμπρου Καραγεώργου Περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις εξακολουθούν να παραμένουν... Λάμπρος Καραγεώργος, 06/10/2025 - 11:10
Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση Θετικά στοιχεία αλλά και ασάφειες «ανακαλύπτουν» ασφαλιστικοί παράγοντες στην Κοινή Υπουργική Απόφαση για το νέο Δείκτη Υγείας (δείτε εδώ) των... Λάμπρος Καραγεώργος, 03/10/2025 - 15:20
Πάνος Κούβαλης: H Interamerican ισχυρός περιφερειακός παίκτης Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 567) που κυκλοφορεί Συνέντευξη του Λάμπρου Καραγεώργου με τον Πάνο Κούβαλη, Γενικό Διευθυντή Ασφαλιστικών Εργασιών... Λάμπρος Καραγεώργος, 03/10/2025 - 10:57
Παραγωγή ασφαλίστρων: Δυο ενθαρρυντικά μηνύματα για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές (πίνακας) - +17,8% από πράκτορες μη αποκλειστικής συνεργασίας! Η έρευνα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για την παραγωγή ασφαλίσεων ζωής και υγείας του πρώτου εξαμήνου 2025, σε σύγκριση... Λάμπρος Καραγεώργος, 30/09/2025 - 13:07
Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 566) που κυκλοφορεί - Στήλη "Θέσεις" Ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή βρίσκεται σε μια περίοδο... Λάμπρος Καραγεώργος, 17/09/2025 - 14:50
Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (Τεύχος 215) που κυκλοφορεί Ισαβέλλα Βήτου, Chief Operations Officer, Allianz Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο Τον πολυδιάστατο ρόλο... Λάμπρος Καραγεώργος, 04/09/2025 - 15:48