Γιώργος Μούζος, 27/5/2021 - 13:15 facebook twitter linkedin H καλή εμπειρία των πελατών σας, η στρατηγική επιτυχίας σας! Γιώργος Μούζος, 27/5/2021 facebook twitter linkedin Η πανδημία έφερε τα πάνω κάτω εντείνοντας το αίσθημα αβεβαιότητας στον ασφαλιστικό τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα πως η νούμερο ένα πρόκληση είναι οι ασφαλιστικές να παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες τους, αλλά το κυριότερο μια απρόσκοπτη εμπειρία σε όλο το φάσμα υπηρεσιών. Για το συγκεκριμένο θέμα η εταιρεία Xpedition έκανε μια μεγάλη έρευνα με τη συμμετοχή 140 υψηλόβαθμων στελεχών ασφαλιστικών εταιρειών, που στην πλειοψηφία τους έβαλαν τον πελάτη στο επίκεντρο. Πλέον οι ασφαλιστικές εταιρείες αισθάνονται τη αναγκαιότητα να δημιουργήσουν καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, σε ένα περιβάλλον που απαιτεί εξαιρετική εμπειρία πελατών. Αυτή η εμπειρία συνδέεται άμεσα με την επιτυχία και την εξέλιξη της εκάστοτε ασφαλιστικής εταιρείας. Όπως ανέφερε κι ο CEO της Xpedition, ο κ. Richard Gibson, οι πελάτες θέλουν να αντιμετωπίζονται ως μεμονωμένες οντότητες και να μην νιώθουν ότι «χάνονται στο πλήθος». Θέλουν να νιώθουν ότι τους σκέφτεστε και πως θα είστε δίπλα τους στη δύσκολη στιγμή τους. Και συνέχισε λέγοντας: «Δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό όχι μόνο να κερδίσουμε νέους πελάτες, χάρη στην ιδανική εξυπηρέτηση που τους προσφέρουμε, αλλά και να διατηρήσουμε τους ήδη υπάρχοντες. Δεν μπορείτε πλέον να βασίζεστε στην αφοσίωσή τους, μιας κι αν οι πελάτες σας νιώσουν ότι δε τους εξυπηρετείτε σωστά κι άμεσα, τότε θα αναζητήσουν άλλο ασφαλιστή κι άλλη ασφαλιστική εταιρεία για τις καλύψεις τους!» Η σωστή εξυπηρέτηση των πελατών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία σύνδεσης μαζί τους μέσω ενός ολιστικού «ταξιδιού» χωρίς τριβές. Για το λόγο αυτό πρέπει οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις να συνεργαστούν με ειδικούς τεχνολογίας για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες των δεδομένων που διαθέτουν και να αποκτήσουν ένα στρατηγικό πλεονέκτημα, έχοντας γνώση όλων των αναγκών των πελατών τους. Η έρευνα της Xpedition συμπληρώνεται από μια ανάλογη που έκανε η Accenture κι υπογράμμισε πως οι καταναλωτές αναμένουν ότι οι συνήθειες αγορών τους θα αλλάξουν άρδην μετά την πανδημία και πως το 41% των καταναλωτών δηλώνουν ότι θα αγοράσουν μόνο από ασφαλιστικές που γνωρίζουν και εμπιστεύονται. Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν πως ο COVID έκανε επιτακτική ανάγκη την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού, που πρέπει να επιτελεστεί σε πολλούς κλάδους του σύγχρονου επιχειρείν, για να ανταπεξέλθουν οι εταιρείες στις αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών τους. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ορισμένοι κλάδοι έχουν πολλές δυνατότητες να ανταποκριθούν σε αυτές τις αυξανόμενες προσδοκίες και σίγουρα ο ασφαλιστικός είναι ένας εξ’ αυτών! Η πλήρης αντίληψη της ολιστικής εμπειρίας των πελατών και των προσδοκιών τους, μπορεί να επιτευχθεί μέσω της συνεργασίας με ισχυρές συνεργασίες με εταιρείες που παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες. Έτσι το μέλλον θα είναι λαμπρό για εκείνες τις ασφαλιστικές που επιθυμούν όχι μόνο να δεχτούν την αλλαγή, αλλά να αγκαλιάσουν τις ευκαιρίες που αυτή τους προσφέρει. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55 Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση
Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07 Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές
Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54 Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων
Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030 Η ασφάλιση οχημάτων βρίσκεται σε κομβικό σταυροδρόμι. Μέχρι το 2030, τέσσερις ισχυρές τάσεις θα έχουν αναδιαμορφώσει το τοπίο: από τον... Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06
smart #5: Το νέο premium SUV που αλλάζει τους κανόνες στα ηλεκτρικά οχήματα! Το πρώτο μεσαίο SUV της smart προσφέρει κορυφαία τεχνολογία, ασφάλεια και άνεση και δημιουργεί νέα δεδομένα για τους επαγγελματίες της... Γιώργος Μούζος, 02/05/2025 - 08:59
Ποιος ευθύνεται όταν το αυτοκίνητο οδηγεί μόνο του; Η αυτόνομη οδήγηση αλλάζει τα πάντα στην ασφάλιση οχημάτων: νέες ευθύνες, νέες προκλήσεις και ευκαιρίες για τους ασφαλιστές. Η πρόοδος της... Γιώργος Μούζος, 28/04/2025 - 09:04
Cyber Risk στα συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Η νέα πρόκληση της ασφαλιστικής αγοράς Καθώς τα συνδεδεμένα οχήματα γίνονται καθημερινότητα, οι ασφαλιστές καλούνται να διαχειριστούν έναν νέο τύπο κινδύνου: τις κυβερνοαπειλές που πλήττουν τις... Γιώργος Μούζος, 24/04/2025 - 09:10
Πώς αλλάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα το underwriting στην ασφάλιση αυτοκινήτου; Οι νέες τεχνολογίες φέρνουν ευκαιρίες και προκλήσεις στην αξιολόγηση ασφαλιστικών κινδύνων! Η ηλεκτροκίνηση είναι πλέον η νέα πραγματικότητα στον κλάδο της... Γιώργος Μούζος, 22/04/2025 - 10:22
Έξοδος Πάσχα & προετοιμασία αυτοκινήτου Πώς η σωστή συντήρηση και ασφαλιστική πρόληψη μπορούν να μειώσουν ζημιές και αποζημιώσεις σε μια από τις μεγαλύτερες περιόδους μετακινήσεων... Γιώργος Μούζος, 14/04/2025 - 09:28