Γιώργος Μούζος, 27/5/2021 - 13:15 facebook twitter linkedin H καλή εμπειρία των πελατών σας, η στρατηγική επιτυχίας σας! Γιώργος Μούζος, 27/5/2021 facebook twitter linkedin Η πανδημία έφερε τα πάνω κάτω εντείνοντας το αίσθημα αβεβαιότητας στον ασφαλιστικό τομέα, αναδεικνύοντας παράλληλα πως η νούμερο ένα πρόκληση είναι οι ασφαλιστικές να παρέχουν υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους πελάτες τους, αλλά το κυριότερο μια απρόσκοπτη εμπειρία σε όλο το φάσμα υπηρεσιών. Για το συγκεκριμένο θέμα η εταιρεία Xpedition έκανε μια μεγάλη έρευνα με τη συμμετοχή 140 υψηλόβαθμων στελεχών ασφαλιστικών εταιρειών, που στην πλειοψηφία τους έβαλαν τον πελάτη στο επίκεντρο. Πλέον οι ασφαλιστικές εταιρείες αισθάνονται τη αναγκαιότητα να δημιουργήσουν καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, σε ένα περιβάλλον που απαιτεί εξαιρετική εμπειρία πελατών. Αυτή η εμπειρία συνδέεται άμεσα με την επιτυχία και την εξέλιξη της εκάστοτε ασφαλιστικής εταιρείας. Όπως ανέφερε κι ο CEO της Xpedition, ο κ. Richard Gibson, οι πελάτες θέλουν να αντιμετωπίζονται ως μεμονωμένες οντότητες και να μην νιώθουν ότι «χάνονται στο πλήθος». Θέλουν να νιώθουν ότι τους σκέφτεστε και πως θα είστε δίπλα τους στη δύσκολη στιγμή τους. Και συνέχισε λέγοντας: «Δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό όχι μόνο να κερδίσουμε νέους πελάτες, χάρη στην ιδανική εξυπηρέτηση που τους προσφέρουμε, αλλά και να διατηρήσουμε τους ήδη υπάρχοντες. Δεν μπορείτε πλέον να βασίζεστε στην αφοσίωσή τους, μιας κι αν οι πελάτες σας νιώσουν ότι δε τους εξυπηρετείτε σωστά κι άμεσα, τότε θα αναζητήσουν άλλο ασφαλιστή κι άλλη ασφαλιστική εταιρεία για τις καλύψεις τους!» Η σωστή εξυπηρέτηση των πελατών είναι μια πολύπλοκη διαδικασία σύνδεσης μαζί τους μέσω ενός ολιστικού «ταξιδιού» χωρίς τριβές. Για το λόγο αυτό πρέπει οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις να συνεργαστούν με ειδικούς τεχνολογίας για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις δυνατότητες των δεδομένων που διαθέτουν και να αποκτήσουν ένα στρατηγικό πλεονέκτημα, έχοντας γνώση όλων των αναγκών των πελατών τους. Η έρευνα της Xpedition συμπληρώνεται από μια ανάλογη που έκανε η Accenture κι υπογράμμισε πως οι καταναλωτές αναμένουν ότι οι συνήθειες αγορών τους θα αλλάξουν άρδην μετά την πανδημία και πως το 41% των καταναλωτών δηλώνουν ότι θα αγοράσουν μόνο από ασφαλιστικές που γνωρίζουν και εμπιστεύονται. Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν πως ο COVID έκανε επιτακτική ανάγκη την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού, που πρέπει να επιτελεστεί σε πολλούς κλάδους του σύγχρονου επιχειρείν, για να ανταπεξέλθουν οι εταιρείες στις αυξανόμενες προσδοκίες των πελατών τους. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ορισμένοι κλάδοι έχουν πολλές δυνατότητες να ανταποκριθούν σε αυτές τις αυξανόμενες προσδοκίες και σίγουρα ο ασφαλιστικός είναι ένας εξ’ αυτών! Η πλήρης αντίληψη της ολιστικής εμπειρίας των πελατών και των προσδοκιών τους, μπορεί να επιτευχθεί μέσω της συνεργασίας με ισχυρές συνεργασίες με εταιρείες που παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες. Έτσι το μέλλον θα είναι λαμπρό για εκείνες τις ασφαλιστικές που επιθυμούν όχι μόνο να δεχτούν την αλλαγή, αλλά να αγκαλιάσουν τις ευκαιρίες που αυτή τους προσφέρει. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 03/07/2025 - 09:00 Καύσωνας & οδήγηση: Ο αόρατος εχθρός πίσω από την αύξηση των τροχαίων
Γιώργος Μούζος, 30/06/2025 - 15:25 Αφιέρωμα Leasing: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε ως ασφαλιστές - Πώς το leasing έχει μετασχηματίσει τον κλάδο του αυτοκινήτου και πώς αντίστοιχα έχει επηρεάσει την ασφαλιστική αγορά - Συμφέρει να κάνει κάποιος leasing;
Γιώργος Μούζος, 30/06/2025 - 09:05 Γερασμένος στόλος οχημάτων: «Ωρολογιακή βόμβα» για τις ασφαλιστικές εταιρείες;
Γιώργος Μούζος, 26/06/2025 - 08:54 Car-sharing: Πώς μεταμορφώνει το underwriting στην ασφαλιστική αγορά
Νέο Audi Q3: Η τεχνολογία ασφαλείας συναντά την premium καθημερινότητα - Τι βοηθά τον ασφαλιστή; Το δημοφιλές compact SUV της Audi επιστρέφει με πιο ώριμη σχεδίαση, προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και plug-in hybrid τεχνολογία που αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 23/06/2025 - 09:04
Η Τεχνητή Νοημοσύνη αναδιατυπώνει τους κανόνες της ασφάλισης οχημάτων Από τα συμβατικά ασφάλιστρα στην εξατομικευμένη τιμολόγηση βάσει συμπεριφοράς: Πώς η AI μετατρέπει κάθε οδηγό σε μοναδικό προφίλ κινδύνου; Η ασφάλιση... Γιώργος Μούζος, 20/06/2025 - 09:05
Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Πώς η αξιοποίηση τηλεματικής τεχνολογίας μπορεί να ανατρέψει τα δεδομένα στις ασφαλίσεις ηλεκτρικών οχημάτων; Η ασφαλιστική βιομηχανία βρίσκεται σε ένα σημαντικό... Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00
BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW; Η νέα BMW M2 CS ανεβάζει τον πήχη σε πολυτέλεια, επιδόσεις και ασφάλεια. Tι πρέπει να γνωρίζετε ως επαγγελματίας ασφαλιστής; Η... Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08
Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης Οι άμεσες μετρήσεις από τη μπαταρία, τη θερμοκρασία και τη συμπεριφορά του οδηγού καθιστούν την πρόληψη ζημιών πρακτικό εργαλείο για... Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09
Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις; Η τεχνολογία blockchain υπόσχεται επανάσταση στη διαχείριση απαιτήσεων, μειώνοντας δραστικά την απάτη και το κόστος για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Οι ψευδείς... Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00