close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Πώς η πανδημία άλλαξε τις ανάγκες του χρηματοπιστωτικού τομέα;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
27/4/2021 - 15:07
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η πανδημία άλλαξε τις ανάγκες του χρηματοπιστωτικού τομέα;

Nextdeal newsroom, 27/4/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η πανδημία του Covid-19 άλλαξε δραματικά τη συμπεριφορά των πελατών και τις προσδοκίες των τραπεζών και των εταιρειών ασφαλίσεων, δημιουργώντας μεγαλύτερη ανάγκη για ψηφιοποίηση, αύξηση της προστασίας προσωπικών δεδομένων και επαγρύπνηση για τη διαχείριση εξωγενών κινδύνων - αλλά όπως και με οποιαδήποτε αλλαγή, ο ψηφιακός μετασχηματισμός φυσικά δεν πραγματοποιήθηκε χωρίς εμπόδια.

Με πρωτοβουλία της Xerox που ανέθεσε στην Forrester Consulting έρευνα προκειμένου να αξιολογήσει την τρέχουσα κατάσταση του ψηφιακού μετασχηματισμού παγκοσμίως και το μέλλον των τραπεζικών και ασφαλιστικών κλάδων, προκύπτει κενό μεταξύ της αντίληψης των εταιρειών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και του τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες.

Στην ουσία, οι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων αντιλαμβάνονται ότι παρά το γεγονός ότι οι πελάτες θέλουν να αλληλεπιδράσουν μαζί τους, οι υπηρεσίες δεν ευθυγραμμίζονται με τις πραγματικές προτιμήσεις των πελατών. Επιπλέον, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα ¾ των υπαλλήλων σε ασφαλιστικές εταιρείες και τράπεζες πιστεύουν ότι οι πελάτες προτιμούν τη διάδραση μέσω αυτοματοποιημένων ψηφιακών μεθόδων, αλλά μόνο το 38% των πελατών προτιμούν την εν λόγω μέθοδο.

Η διαδικτυακή έρευνα με τίτλο «Aligning Industry Expectations With The Human Touch: A Spotlight On The State Of Digital Transformation In Financial Services» που διεξήχθη ανάμεσα με 150 ερωτηθέντες σε επίπεδο Διευθυντή, VP ή C level και οδήγησε επίσης στο συμπέρασμα ότι οι κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι εταιρίες συνειδητοποίησαν ότι οι πελάτες περίμεναν υψηλότερα επίπεδα υποστήριξης και επικοινωνίας, που είχε ως αποτέλεσμα μεγάλο μέρος των εταιρειών στον ασφαλιστικό και τραπεζικό κλάδο να θεωρεί τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών (89%) ως άμεση προτεραιότητα. 

Η πανδημία ανέδειξε επίσης ως πρώτη προτεραιότητα την ιδιωτικότητα των δεδομένων, την ασφάλεια και την επικοινωνία των πελατών. Όμως, το προσωπικό των εταιρειών αποτελεί πρόκληση για τις διοικήσεις: Το ένα τέταρτο των διοικήσεων των τραπεζικών και ασφαλιστικών εταιρειών θέλουν να αναπροσαρμόσουν την τεχνολογική τους στρατηγική, αλλά εκφράζουν την ανησυχία τους για το κατά πόσον το υπάρχον προσωπικό μπορεί να τους βοηθήσει προς την κατεύθυνση ενός ψηφιακού μετασχηματισμού των εταιρειών τους. 

Μια άλλη διαπίστωση αναφέρει ότι η πανδημία παρείχε μια ευκαιρία στις τραπεζικές και ασφαλιστικές εταιρείες να αποδείξουν ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός τους αποτελεί προτεραιότητα. Η έρευνα έδειξε ότι οι εταιρείες εντάσσουν στις μελλοντικές τους στρατηγικές την επιχειρηματική ευφυΐα, την ανάλυση, την ψηφιακή καταγραφή και τις υπηρεσίες περιεχομένου, σε συνδυασμό με την αυτοματοποίηση της ροής των εργασιών, με γνώμονα την εξυπηρέτηση τόσο των πελατών όσο και των υπαλλήλων.

Σχολιάζοντας την έρευνα της Xerox, o Βασίλης Ραμπάτ, CEO της Xerox Hellas ανέφερε σχετικά: "Με βάση τα συμπεράσματα της έρευνας είναι απίθανο να δούμε μια ολοκληρωμένη και καθολική επαναφορά της ανθρώπινης συμπεριφοράς σε προ-πανδημικά επίπεδα. Ο COVID-19 διέκοψε τις συνήθεις δραστηριότητες των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών και των ασφαλιστικών εταιρειών, αλλά τους έδωσε επίσης μια απροσδόκητη ευκαιρία να επενδύσουν στρατηγικά. Οι τράπεζες και οι ασφαλιστικές εταιρείες ξαναχτίζουν τη στρατηγική τους γύρω από τις εμπειρίες των πελατών τους, προσφέροντάς τους μια ανθρώπινη και ψηφιακή αλληλεπίδραση".

 

Πηγή: naftemporiki.gr

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Xerox
  • Forrester Consulting
  • έρευνα
  • τράπεζες
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • τεχνολογία
  • καταναλωτές
  • χρηματοπιστωτικός τομέας
  • πανδημία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Τι αλλάζει στις ασφαλιστικές συμβουλές και στην εποπτεία των επενδυτικών και ασφαλιστικών προϊόντων;
    Nextdeal newsroom, 22/4/2021

    Τι αλλάζει στις ασφαλιστικές συμβουλές και στην εποπτεία των επενδυτικών και ασφαλιστικών προϊόντων;

  • Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του χρηματοπιστωτικού τομέα στην Ευρωπαϊκή Ένωση
    Nextdeal newsroom, 29/3/2021

    Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του χρηματοπιστωτικού τομέα στην Ευρωπαϊκή Ένωση

  • Κυβερνοκίνδυνοι: Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες για τους ασφαλιστές

    Κυβερνοκίνδυνοι: Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες για τους ασφαλιστές

    Πολλές κοινωνικές αλλαγές έχουν ενταθεί με την πανδημία του Covid-19, αλλά καμιά περισσότερο από τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Σε όλο τον κόσμο, επιχειρήσεις...
    Nextdeal newsroom, 24/09/2020 - 09:40 24/9/2020
  • Valdis Dombrovskis: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει τη συζήτηση για τη συμμετοχή του ασφαλιστικού τομέα στην κάλυψη των κινδύνων μιας πανδημίας

    Valdis Dombrovskis: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανοίγει τη συζήτηση για τη συμμετοχή του ασφαλιστικού τομέα στην κάλυψη των κινδύνων μιας πανδημίας

    Συνάντηση στρογγυλής τραπέζης με τον χρηματοπιστωτικό τομέα, τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις σχετικά με τα μέτρα ανακούφισης από την πανδημία...
    Nextdeal newsroom, 29/05/2020 - 10:28 29/5/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συνεργασίες, συμπράξεις και κοινοπραξίες των επιχειρήσεων Κύπρου και Ελλάδας
13:03 Συνεργασίες, συμπράξεις και κοινοπραξίες των επιχειρήσεων Κύπρου και Ελλάδας
  • 12:30 500 συμμετέχοντες και 65 ομιλητές έδωσαν δυνατό «παρών» στο AI Conference της KPMG
  • 11:43 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι
  • 11:40 Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: «Ψυχική Υγεία σε Ανθρωπιστικές Κρίσεις»
  • 11:00 Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»;
  • 10:25 ΕΑΕΕ προς ξενοδόχους: Έρχεται σχέδιο για τις επιχειρήσεις που δεν βρίσκουν κάλυψη - Η εμπειρία του Ομίλου Μήτση από τις φωτιές στη Ρόδο
  • 09:40 ΕΑΕΕ: +17,2% τα ασφαλιστήρια πληρωμάτων πλοίων το 2024
  • 09:06 Τελικός γύρος διαβουλεύσεων της ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως με τους εκπροσώπους των Εθνικών Κοινωνικών Εταίρων για την ενίσχυση των συλλογικών διαπραγματεύσεων
  • 09:02 Πως βλέπει η ΕΛΣΤΑΤ, η οποία καταρτίζει τον ετήσιο δείκτη αναπροσαρμογής ασφαλίστρων υγείας, τα μεγέθη των ασφαλιστικών επιχειρήσεων της Ελλάδας;
  • 08:55 ΕΑΣΕ-Υπουργείο Οικονομικών: Συνάντηση για ενίσχυση της συνεργασίας δημόσιου και ιδιωτικού τομέα
  • 08:45 Η διεθνής φουάρ “Platforms Project” για δεύτερη χρονιά στο Καπνεργοστάσιο
  • 14:43 Ριζική αναθεώρηση του ΕΣΥ ζητούν οι ειδικοί - Στο επίκεντρο η έλλειψη προσωπικού και η τηλεϊατρική
  • 13:49 ΕΛΣΤΑΤ: Αυξήθηκαν 7% τα ασφάλιστρα υγείας τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι
  • 13:32 CrediaBank: Μνημόνιο Συνεργασίας για Βιώσιμη Επιχειρηματική Ανάπτυξη με Περιφέρεια & Επιμελητήρια Δυτικής Μακεδονίας
  • 13:28 Έφυγε από την ζωή ο Τάκης Δρακάτος
  • 13:10 Health World 2025: Η Δύναμη της Ασφάλισης στη Μεταρρύθμιση των Συστημάτων Υγείας! (βίντεο)
  • 13:00 Ο γαλλογερμανικός άξονας, η άνοδος των άκρων και ο κίνδυνος για την Ευρώπη του 2030
  • 12:50 Τζάμπολ στη νέα σεζόν της Stoiximan Greek Basketball League με την Υδρόγειο Ασφαλιστική για 13η συνεχόμενη χρονιά
  • 12:40 Πειραιώς και Oracle ανανεώνουν τη στρατηγική τους συνεργασία στην Τεχνητή Νοημοσύνη, το Cloud και τη Βιωσιμότητα
  • 12:15 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/10 Το νέο βιβλίο του Ευριπίδη Στυλιανίδη και η παρουσίαση με υψηλούς προσκεκλημένους
  2. 3/10 Στη Χαλκιδική οι κορυφαίοι συνεργάτες της Δύναμις Ασφαλιστικής
  3. 7/10 Allianz Ελλάδος: Εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου και συγκρότηση εκτελεστικής επιτροπής
  4. 8/10 Groupama Ασφαλιστική: «Μένουμε Ελλάδα» – Η νέα εποχή με επένδυση σε ανθρώπους, καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη
  5. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  6. 3/10 Κοινωνικό leasing αυτοκινήτου: Έρχεται με 100 ευρώ το μήνα - Ενδιαφέρει τον ασφαλιστικό κλάδο
  7. 6/10 Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube