close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Πλήρης αναδιαμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
3/3/2021 - 13:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πλήρης αναδιαμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς!

Γιώργος Μούζος, 3/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, υπάρχει η ελπίδα ότι η ζωή θα αρχίσει να επιστρέφει στην κανονικότητα που γνωρίζαμε αυτή τη χρονιά. Παρόλο το γεγονός πως οι άνθρωποι μπορεί να αρχίσουν να εργάζονται, να κοινωνικοποιούνται και να ταξιδεύουν όπως συνήθιζαν, ο τρόπος με τον οποίο θα αγοράζουν ασφάλιση, αλλά και τι θέλουν από τους ασφαλιστές τους, δεν θα είναι ποτέ ο ίδιος.

Από που πηγάζει αυτή η σιγουριά; Από μια μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησε η Accenture σε 23.400 Ευρωπαίους καταναλωτές σε 15 χώρες. Μάλιστα οι αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, επιταχύνθηκαν καθώς οι περιορισμοί λόγω κορονοϊού συνεχίστηκαν. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας πραγματικά εντυπωσιάζει, μιας κι αποτυπώνει ξεκάθαρα την ξαφνική αλλαγή στις προσδοκίες των καταναλωτών από τις ασφαλιστικές, αλλά και από τους ασφαλιστές τους. Μια αλλαγή που υπό άλλες συνθήκες θα είχε χρειαστεί πολλά χρόνια για να έρθει στο προσκήνιο. Τέσσερα από αυτά τα ευρήματα όμως είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτα.

Η ψηφιακή αφοσίωση αυξάνεται

Η χρήση ψηφιακών μέσων από τους Ευρωπαίους καταναλωτές για να συνεργαστούν με τον ασφαλιστή τους αυξήθηκε τα τελευταία δύο χρόνια και πιο συγκεκριμένα: 56% αλληλοεπιδρούν με τον ασφαλιστή τους μέσω διαδικτυακών μέσων τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, σε σύγκριση με το 32% του 2018.

Το 26% των Ευρωπαίων καταναλωτών συνεργάζονται με τον ασφαλιστή τους με αυτόν τον τρόπο τουλάχιστον μία φορά το μήνα, σε σύγκριση με μόλις το 11% το 2018. Παρά την ταχεία αύξηση της ψηφιακής τεχνολογίας, η Ευρώπη υστερεί στην ψηφιακή χρήση συγκριτικά με τον υπόλοιπο κόσμο. Πράγματι, το 39% των καταναλωτών της Βόρειας Αμερικής έρχονται σε επαφή με τον ασφαλιστή τους μέσω ψηφιακών καναλιών τουλάχιστον μία φορά το μήνα, όπως και το 45% των καταναλωτών στην Ασία, το 54% στη Βραζιλία και το 56% στη Μέση Ανατολή.

Τα στοιχεία για τους καταναλωτές που χρησιμοποίησαν αυτά τα κανάλια τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, όπως δείχνει το διάγραμμα, είναι υψηλότερα. Αυτό εγείρει ένα βασικό ερώτημα. Μήπως η άνοδος της ψηφιακής αλληλεπίδρασης είναι μια βραχυπρόθεσμη «παρέκκλιση» που προκαλείται από τις μοναδικές συνθήκες ένεκα του lockdown; Σε τελική ανάλυση, η έρευνα διεξήχθη όταν οι καταναλωτές περιορίστηκαν στα σπίτια τους σε διαφορετικούς βαθμούς και πειραματιζόταν με την ψηφιακή τεχνολογία για τις καθημερινές τους εργασίες. Σύμφωνα με τους αναλυτές δεν είναι το lockdown η αιτία. Σίγουρα είναι η αφορμή όμως! Ενώ ορισμένοι καταναλωτές ενδέχεται να επιστρέψουν σε πιο παραδοσιακές μεθόδους διάδρασης, η πλειονότητα θα επιμείνει... ψηφιακά. Κι αυτό είναι ξεκάθαρο, μιας και τα δύο τρίτα των Ευρωπαίων καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι ικανοποιημένοι με τα διαδικτυακά εργαλεία και μόνο το 5% είναι δυσαρεστημένο.

Αυξάνεται το value for money

Για τους καταναλωτές και ειδικότερα στην περίεργη εποχή που διανύουμε, το τι θα αποκομίσουν, σύμφωνα με την αξία που θα καταβάλουν παίζει πλέον σημαντικό ρόλο. Το τρέχον οικονομικό κλίμα εξηγεί γιατί οι πελάτες είναι πλέον πιο συνειδητοποιημένοι ως προς το κόστος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλα υπολογίζονται μόνο βάσει της τιμής, για να διατηρηθεί μια πελατειακή σχέση. Ο πελάτης πλέον αξιολογεί τη συμπεριφορά του ασφαλιστή και το κατά πόσο ο τελευταίος έχει τη διάθεση και την ικανότητα να προσφέρει λύσεις που ταιριάζουν στις ανάγκες των πελατών του. Αυτό είναι κάτι που πλέον λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψη από την πλειοψηφία των ασφαλισμένων.

Η εξατομίκευση είναι καθοριστική

Η όρεξη των ευρωπαίων καταναλωτών για εξατομικευμένες υπηρεσίες αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Πάρτε για παράδειγμα την ασφάλιση αυτοκινήτων: 76% έδειξε ενδιαφέρον για την ασφάλιση αυτοκινήτων που συνδέει το κόστος των ασφαλίστρων με την ασφαλή οδήγηση (μέσω τηλεματικής), σε σύγκριση με το 54% δύο χρόνια νωρίτερα. Επιπλέον, το 70% των Ευρωπαίων ενδιαφέρονται για την ασφάλιση αυτοκινήτου σύμφωνα με τον τρόπο που οδηγούν (pay as you drive), ποσοστό που αυξήθηκε κατά 52% συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι οι ασφαλιζόμενοι θέλουν εξατομικευμένα προϊόντα ζωής. Το 58% ενδιαφέρεται για ασφάλιση ζωής όπου τα ασφάλιστρα συνδέονται με έναν υγιεινό τρόπο διαβίωσης! Σαφέστατα, αυτή η έκρηξη εξατομίκευσης έχει να κάνει με την επιθυμία του κοινού για χαμηλότερα ασφάλιστρα, μιας και πιστεύουν ότι αν αλλάξουν το lifestyle τους και γίνουν για παράδειγμα πιο προσεκτικοί οδηγοί, κατά συνέπεια η ασφαλιστική τους πρέπει να τους ανταμείψει με χαμηλότερες τιμές.

Cybersecurity: Η νέα προτεραιότητα

Τα συνεχόμενα lockdown που έφεραν την έκρηξη της ψηφιακής διαδραστικότητας, έφεραν στο προσκήνιο κάτι ακόμα: Αυτό της κυβερνοασφάλειας, μιας και οι επιθέσεις από hackers και κακόβουλα λογισμικά αυξήθηκαν κατά πολύ! Για το λόγο αυτό το 74% των ευρωπαίων καταναλωτών θα ενδιαφερόταν για βοήθεια για την αντιμετώπιση απειλών στον κυβερνοχώρο εάν τους προσφερόταν από την ασφαλιστική τους εταιρεία, ενώ το 45% ενδιαφέρεται για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο για το σπίτι τους, μιας και τα smart homes όπου πολλές οικοσυσκευές ελέγχονται από εφαρμογές, έχουν αυξηθεί κατά πολύ. Ήδη αυτές οι υπηρεσίες έχουν αρχίσει να παρέχονται από μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες, μιας και θεωρείται απίθανο το αγοραστικό κοινό να χαλαρώσει στο θέμα της ψηφιακής του προστασίας. Άλλωστε το 51% των ερωτηθέντων δήλωσε πως θα δουλεύει πλέον πιο συχνά από το σπίτι ακόμα και μετά τη λήξη της πανδημίας!

Με απλά λόγια, η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές έχουν προσαρμοστεί πολύ γρήγορα σε αυτές τις άνευ προηγουμένου περιστάσεις. Εξίσου γρήγορα όμως πρέπει να κινηθούν κι οι ασφαλιστές για να ανταποκριθούν στις νέες προσδοκίες τους. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • αναδιαμόρφωση
  • ασφαλιστική αγορά
  • Accenture
  • τεχνολογία
  • καταναλωτές
  • εξατομίκευση
  • cybersecurity
  • κυβερνοασφάλεια

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή
    Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50

    Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή

  • Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
    Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38

    Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα

  • Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών
    Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27

    Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών

  • Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος
    Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54

    Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος

  • Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

    Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών!

    Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η...
    Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
  • Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα;

    Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα;

    Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να...
    Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
  • ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

    ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

    Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή...
    Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
  • Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές!

    Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές!

    Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο...
    Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09
  • Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο!

    Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο!

    Οι νέες ψηφιακές απειλές στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αυξάνουν τον κίνδυνο για οδηγούς, επιβάτες και ασφαλιστικές εταιρείες, απαιτώντας άμεση...
    Γιώργος Μούζος, 12/11/2025 - 08:50
  • Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας!

    Φωτιστικά σώματα: Ασπίδα ασφάλειας για τους πελάτες σας!

    Γιατί η κατάσταση και η τεχνολογία των φωτιστικών σωμάτων αποτελούν καθοριστικό παράγοντα στην πρόληψη ατυχημάτων και στη μείωση των ασφαλιστικών...
    Γιώργος Μούζος, 10/11/2025 - 08:45

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
14:00 Με αφιέρωμα στην Ορθοπαιδική κυκλοφορεί το νέο Health Next Generation!
  • 13:15 H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
  • 12:05 Η Πειραιώς ανακηρύχθηκε «Καλύτερη Τράπεζα στην Ελλάδα» στα Bank of the Year Awards 2025 από το The Banker
  • 11:04 Η πρώτη προκήρυξη μόνιμων Ψυχιάτρων και Παιδοψυχιάτρων για την στελέχωση του Εθνικού Δικτύου Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας (Ε.Δ.Υ.Ψ.Υ.)
  • 10:21 Η επικίνδυνη ψευδαίσθηση ότι θα αποζημιωθείτε πλήρως από το κράτος αν πάθει ζημιές το σπίτι σας σ’ ένα σεισμό!
  • 10:10 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  • 10:06 Στ. Καφούνης (ΕΣΕΕ): Πεδίο ευκαιριών το Ουζμπεκιστάν για την ελληνική οικονομία και τις επιχειρήσεις
  • 10:00 Το «Σύνδρομο Αδράνειας» των Πωλήσεων
  • 09:41 Η «καρδιά» της οικονομίας χτυπά στη Ν. Υόρκη, το «cliff effect», ο Γαβρόγλου και τα «ψέματα», η αμηχανία του ΠΑΣΟΚ, οι «χρυσοί» κληρονόμοι και η διάκριση της Πειραιώς
  • 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
  • 09:23 Μεσολόγγι: O Ιταλικός Φιλελληνισμός στο επίκεντρο εκδήλωσης της Βυρωνικής Εταιρείας
  • 09:20 Η άρση της αναπηρίας είναι πολιτική και κοινωνική ευθύνη!
  • 09:10 Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας
  • 09:05 Νέος αυτοκινητόδρομος Πατρών-Πύργου: Αγρότες και κτηνοτρόφοι τον απέκλεισαν την...πρώτη ημέρα που άνοιξε
  • 09:00 Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός: 10 βασικές συμβουλές για προστασία κατά τη διάρκεια πλημμυρικών φαινομένων
  • 08:50 Η Ευρώπη σε πόλεμο? Η Ιστορία επαναλαμβάνεται.
  • 08:40 Του Αγίου Σάββα του Ηγιασμένου
  • 16:31 Κακοκαιρία Byron: Κλειστά τα σχολεία στην Αττική την Παρασκευή
  • 16:11 Κωνσταντίνος Τασούλας: Δεν υπάρχει δίλημμα επανεξοπλισμού - Σε λίγες ημέρες η παραλαβή της φρεγάτας «Κίμων»
  • 16:03 Η Visa αναδεικνύει την επόμενη γενιά fintech στο Visa Innovation Program Europe 2025
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  3. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  4. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  5. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  6. 2/12 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς
  7. 4/12 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube