close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Πλήρης αναδιαμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς!
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
3/3/2021 - 13:34
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πλήρης αναδιαμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς!

Γιώργος Μούζος, 3/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο, υπάρχει η ελπίδα ότι η ζωή θα αρχίσει να επιστρέφει στην κανονικότητα που γνωρίζαμε αυτή τη χρονιά. Παρόλο το γεγονός πως οι άνθρωποι μπορεί να αρχίσουν να εργάζονται, να κοινωνικοποιούνται και να ταξιδεύουν όπως συνήθιζαν, ο τρόπος με τον οποίο θα αγοράζουν ασφάλιση, αλλά και τι θέλουν από τους ασφαλιστές τους, δεν θα είναι ποτέ ο ίδιος.

Από που πηγάζει αυτή η σιγουριά; Από μια μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησε η Accenture σε 23.400 Ευρωπαίους καταναλωτές σε 15 χώρες. Μάλιστα οι αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, επιταχύνθηκαν καθώς οι περιορισμοί λόγω κορονοϊού συνεχίστηκαν. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας πραγματικά εντυπωσιάζει, μιας κι αποτυπώνει ξεκάθαρα την ξαφνική αλλαγή στις προσδοκίες των καταναλωτών από τις ασφαλιστικές, αλλά και από τους ασφαλιστές τους. Μια αλλαγή που υπό άλλες συνθήκες θα είχε χρειαστεί πολλά χρόνια για να έρθει στο προσκήνιο. Τέσσερα από αυτά τα ευρήματα όμως είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτα.

Η ψηφιακή αφοσίωση αυξάνεται

Η χρήση ψηφιακών μέσων από τους Ευρωπαίους καταναλωτές για να συνεργαστούν με τον ασφαλιστή τους αυξήθηκε τα τελευταία δύο χρόνια και πιο συγκεκριμένα: 56% αλληλοεπιδρούν με τον ασφαλιστή τους μέσω διαδικτυακών μέσων τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, σε σύγκριση με το 32% του 2018.

Το 26% των Ευρωπαίων καταναλωτών συνεργάζονται με τον ασφαλιστή τους με αυτόν τον τρόπο τουλάχιστον μία φορά το μήνα, σε σύγκριση με μόλις το 11% το 2018. Παρά την ταχεία αύξηση της ψηφιακής τεχνολογίας, η Ευρώπη υστερεί στην ψηφιακή χρήση συγκριτικά με τον υπόλοιπο κόσμο. Πράγματι, το 39% των καταναλωτών της Βόρειας Αμερικής έρχονται σε επαφή με τον ασφαλιστή τους μέσω ψηφιακών καναλιών τουλάχιστον μία φορά το μήνα, όπως και το 45% των καταναλωτών στην Ασία, το 54% στη Βραζιλία και το 56% στη Μέση Ανατολή.

Τα στοιχεία για τους καταναλωτές που χρησιμοποίησαν αυτά τα κανάλια τουλάχιστον μία φορά το χρόνο, όπως δείχνει το διάγραμμα, είναι υψηλότερα. Αυτό εγείρει ένα βασικό ερώτημα. Μήπως η άνοδος της ψηφιακής αλληλεπίδρασης είναι μια βραχυπρόθεσμη «παρέκκλιση» που προκαλείται από τις μοναδικές συνθήκες ένεκα του lockdown; Σε τελική ανάλυση, η έρευνα διεξήχθη όταν οι καταναλωτές περιορίστηκαν στα σπίτια τους σε διαφορετικούς βαθμούς και πειραματιζόταν με την ψηφιακή τεχνολογία για τις καθημερινές τους εργασίες. Σύμφωνα με τους αναλυτές δεν είναι το lockdown η αιτία. Σίγουρα είναι η αφορμή όμως! Ενώ ορισμένοι καταναλωτές ενδέχεται να επιστρέψουν σε πιο παραδοσιακές μεθόδους διάδρασης, η πλειονότητα θα επιμείνει... ψηφιακά. Κι αυτό είναι ξεκάθαρο, μιας και τα δύο τρίτα των Ευρωπαίων καταναλωτών δηλώνουν ότι είναι ικανοποιημένοι με τα διαδικτυακά εργαλεία και μόνο το 5% είναι δυσαρεστημένο.

Αυξάνεται το value for money

Για τους καταναλωτές και ειδικότερα στην περίεργη εποχή που διανύουμε, το τι θα αποκομίσουν, σύμφωνα με την αξία που θα καταβάλουν παίζει πλέον σημαντικό ρόλο. Το τρέχον οικονομικό κλίμα εξηγεί γιατί οι πελάτες είναι πλέον πιο συνειδητοποιημένοι ως προς το κόστος, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλα υπολογίζονται μόνο βάσει της τιμής, για να διατηρηθεί μια πελατειακή σχέση. Ο πελάτης πλέον αξιολογεί τη συμπεριφορά του ασφαλιστή και το κατά πόσο ο τελευταίος έχει τη διάθεση και την ικανότητα να προσφέρει λύσεις που ταιριάζουν στις ανάγκες των πελατών του. Αυτό είναι κάτι που πλέον λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψη από την πλειοψηφία των ασφαλισμένων.

Η εξατομίκευση είναι καθοριστική

Η όρεξη των ευρωπαίων καταναλωτών για εξατομικευμένες υπηρεσίες αυξήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Πάρτε για παράδειγμα την ασφάλιση αυτοκινήτων: 76% έδειξε ενδιαφέρον για την ασφάλιση αυτοκινήτων που συνδέει το κόστος των ασφαλίστρων με την ασφαλή οδήγηση (μέσω τηλεματικής), σε σύγκριση με το 54% δύο χρόνια νωρίτερα. Επιπλέον, το 70% των Ευρωπαίων ενδιαφέρονται για την ασφάλιση αυτοκινήτου σύμφωνα με τον τρόπο που οδηγούν (pay as you drive), ποσοστό που αυξήθηκε κατά 52% συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι οι ασφαλιζόμενοι θέλουν εξατομικευμένα προϊόντα ζωής. Το 58% ενδιαφέρεται για ασφάλιση ζωής όπου τα ασφάλιστρα συνδέονται με έναν υγιεινό τρόπο διαβίωσης! Σαφέστατα, αυτή η έκρηξη εξατομίκευσης έχει να κάνει με την επιθυμία του κοινού για χαμηλότερα ασφάλιστρα, μιας και πιστεύουν ότι αν αλλάξουν το lifestyle τους και γίνουν για παράδειγμα πιο προσεκτικοί οδηγοί, κατά συνέπεια η ασφαλιστική τους πρέπει να τους ανταμείψει με χαμηλότερες τιμές.

Cybersecurity: Η νέα προτεραιότητα

Τα συνεχόμενα lockdown που έφεραν την έκρηξη της ψηφιακής διαδραστικότητας, έφεραν στο προσκήνιο κάτι ακόμα: Αυτό της κυβερνοασφάλειας, μιας και οι επιθέσεις από hackers και κακόβουλα λογισμικά αυξήθηκαν κατά πολύ! Για το λόγο αυτό το 74% των ευρωπαίων καταναλωτών θα ενδιαφερόταν για βοήθεια για την αντιμετώπιση απειλών στον κυβερνοχώρο εάν τους προσφερόταν από την ασφαλιστική τους εταιρεία, ενώ το 45% ενδιαφέρεται για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο για το σπίτι τους, μιας και τα smart homes όπου πολλές οικοσυσκευές ελέγχονται από εφαρμογές, έχουν αυξηθεί κατά πολύ. Ήδη αυτές οι υπηρεσίες έχουν αρχίσει να παρέχονται από μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες, μιας και θεωρείται απίθανο το αγοραστικό κοινό να χαλαρώσει στο θέμα της ψηφιακής του προστασίας. Άλλωστε το 51% των ερωτηθέντων δήλωσε πως θα δουλεύει πλέον πιο συχνά από το σπίτι ακόμα και μετά τη λήξη της πανδημίας!

Με απλά λόγια, η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές έχουν προσαρμοστεί πολύ γρήγορα σε αυτές τις άνευ προηγουμένου περιστάσεις. Εξίσου γρήγορα όμως πρέπει να κινηθούν κι οι ασφαλιστές για να ανταποκριθούν στις νέες προσδοκίες τους. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • αναδιαμόρφωση
  • ασφαλιστική αγορά
  • Accenture
  • τεχνολογία
  • καταναλωτές
  • εξατομίκευση
  • cybersecurity
  • κυβερνοασφάλεια

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ
    Γιώργος Μούζος, 19/09/2025 - 08:55

    Ψώνια στο κάθισμα των πελατών σας; Βαριές αποζημιώσεις & πρόστιμο ΚΟΚ

  • Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας;
    Γιώργος Μούζος, 17/09/2025 - 08:57

    Πέρα από την τιμή: Πώς θα διατηρήσετε τους πελάτες σας;

  • Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται
    Γιώργος Μούζος, 15/09/2025 - 08:55

    Κρύβει τις πινακίδες του ο πελάτης σας; Ο νέος Κ.Ο.Κ. δεν αστειεύεται

  • Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς
    Γιώργος Μούζος, 11/09/2025 - 08:55

    Γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα: Ακόμα ένας πονοκέφαλος της ασφαλιστικής αγοράς

  • Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις!

    Νοθευμένα καύσιμα και ασφαλιστικές επιπτώσεις!

    Πώς μια παραβατική πρακτική δημιουργεί νέους κινδύνους στην αυτοκινητική ασφάλιση Η νοθεία καυσίμων είναι ένα αέναο πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια την...
    Γιώργος Μούζος, 08/09/2025 - 08:52
  • Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά

    Ελαστικά: Οι λεπτομέρειες που πληρώνει ακριβά η ασφαλιστική αγορά

    Η αμέλεια στον έλεγχο τους αυξάνει τα ατυχήματα, τις αποζημιώσεις και πιέζει ολόκληρη την ασφαλιστική αγορά. Οι περισσότεροι οδηγοί ξοδεύουν ώρες...
    Γιώργος Μούζος, 05/09/2025 - 08:58
  • Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων

    Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων

    Ο κανόνας που κάθε ασφαλιστής πρέπει να γνωρίζει και να μεταφέρει στους πελάτες του αν θέλει να μειώσει τις αποζημιώσεις...
    Γιώργος Μούζος, 03/09/2025 - 08:50
  • Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;

    Η κλιματική αλλαγή ανεβάζει τα ασφάλιστρα αυτοκινήτου: Πώς επηρεάζονται οι ασφαλιστές;

    Μετά την αγορά κατοικίας, η επόμενη μεγάλη πίεση για την ασφαλιστική βιομηχανία έρχεται από την ασφάλιση αυτοκινήτου. Η κλιματική αλλαγή δεν...
    Γιώργος Μούζος, 01/09/2025 - 09:02
  • Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;

    Μπορεί ένας αλγόριθμος να αποφασίζει ποιος είναι υπεύθυνος για ένα ατύχημα;

    Τεχνητή νοημοσύνη, τηλεματική & big data: Η νέα πραγματικότητα στην απόδοση ευθύνων;  Για δεκαετίες, η απόδοση ευθύνης σε ένα τροχαίο βασιζόταν...
    Γιώργος Μούζος, 29/08/2025 - 08:51
  • OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου

    OTA Updates: O νέος πονοκέφαλος του ασφαλιστικού κλάδου

    Αν οι οδηγοί αγνοούν τις ασύρματες ενημερώσεις, ίσως οι ασφαλιστικές να κληθούν να πληρώσουν μεγάλο λογαριασμό. Η αυτοκινητοβιομηχανία αλλάζει με ρυθμούς...
    Γιώργος Μούζος, 27/08/2025 - 09:11

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
16:00 Audi: Καθρεφτίζει αυτό που είσαι - Στην καρδιά της πόλης, η καρδιά της καινοτομίας
  • 15:54 2 Gold και 1 Silver βραβείo για την Deloitte στα BITE Awards 2025 για έργα που αφορούν εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 15:39 Ένα Τρεχαντηράκι!
  • 15:11 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 22 έως 26 Σεπτεμβρίου
  • 13:15 Προετοιμασία για συνταξιοδότηση - 3 συμβουλές από την Allianz
  • 13:08 Εορτασμός με τιμές για τα 100 χρόνια του κτιρίου του Γυμνασίου Γαβαλούς
  • 13:05 “Πιο Δυνατοί από Ποτέ” - Εκπαιδευτική Ημερίδα Δυναμικού Πωλήσεων ERB CYPRIALIFE
  • 13:00 Σε υψηλά επίπεδα οι πωλήσεις από απόσταση λέει το ΚΕ.Π.ΚΑ.- Λίγα τα παράπονα για τις αποζημιώσεις ασφαλιστικών
  • 12:49 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  • 12:41 Συλλογος Εργαζομένων ERGO-ΟΑΣΕ: Εκδήλωση ενημέρωσης για την συλλογική σύμβαση και το ΤΕΑΕΑΠΑΕ
  • 11:11 ΟΕΕ: Προβληματισμός από την τελική απόφαση εισαγωγής του Οικονομικού Εγγραμματισμού στα σχολεία
  • 11:01 Νέα θεματική ενότητα στην Αστυνομική Ακαδημία για την ελευθερία της έκφρασης και την ασφάλεια των δημοσιογράφων - Σύνδεση με το έργο της Task Force της ΓΓΕΕ και συνεργασία με UNESCO & ICSJ
  • 10:56 Παρέμβαση Σαμαρά για τον απεργό πείνας πατέρα θύματος των Τεμπών έξω από τη Βουλή
  • 10:44 ΕΑΕΕ: Αποφάσεις στη νομοθεσία για τα προσωπικά δεδομένα
  • 10:39 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  • 09:54 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  • 09:50 Η Αυστριακή GRAWE διευρύνει την παρουσία της στην Κυπριακή αγορά - Η Prime Insurance είναι πλέον μέλος του Ομίλου GRAWE
  • 09:40 Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;
  • 09:28 3 διακρίσεις για τον Όμιλο ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα BITE Awards 2025!
  • 09:25 «Παιχνίδια» με την οικονομία, η «ώρα» της Moody΄s, τα εύσημα του ΟΟΣΑ και ο «ΔΑΙΔΑΛΟΣ», μετά τη Γαλλία και η Γερμανία(;) και τα νέα υψηλά της Wall Street
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  3. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  4. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  5. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  6. 16/9 Νικόλαoς Κόκκινος («Λάμπρος Κόκκινος Insurance Brokers»): Προχωράμε σε νέα στρατηγική συνεργασία
  7. 17/9 Μία συναυλία για τον Γρηγόρη Μπιθικώτση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube