close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Allianz Research: Πολιτική για το κλίμα και καταναλωτές
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom, 27/11/2020 - 18:11
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Allianz Research: Πολιτική για το κλίμα και καταναλωτές

Nextdeal newsroom, 27/11/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά ευθύνονται για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, στον ίδιο βαθμό με τον κλάδο της βιομηχανίας. Προκειμένου η Ε.Ε. να μπορέσει να φτάσει τον στόχο της για κλιματική ουδετερότητα το 2050, τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά θα πρέπει να αλλάξουν τη στάση τους. Ωστόσο, η έρευνα της Allianz δείχνει, ότι – κατά μέσο όρο – το 46% των Γάλλων και το 44% των Γερμανών συμμετεχόντων δεν είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον.

Περίπου το ένα τέταρτο του συνόλου των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κατά το 2018 οφειλόταν σε δραστηριότητες των νοικοκυριών, μερίδιο αντίστοιχο με εκείνο του βιομηχανικού κλάδου και ελάχιστα κατώτερο από εκείνο του κλάδου της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Ένα ακόμα πιο ανησυχητικό δεδομένο είναι ότι η πρόοδος των τελευταίων ετών είναι δυσοίωνη. Ενώ η βιομηχανία και ο κλάδος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας έχουν μειώσει το δικό τους αποτύπωμα του άνθρακα κατά 20% και 27% αντίστοιχα, η αντίστοιχη μείωση των νοικοκυριών, από το 2008, ανέρχεται μόλις στο 9%. Αυτό είχε ως συνέπεια την αύξηση του μεριδίου των εκπομπών των νοικοκυριών κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες την τελευταία δεκαετία.

Κατά την τελευταία έρευνα “Allianz Pulse”, στην οποία συμμετείχαν 1.000 πολίτες από τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία, τέθηκε, μεταξύ άλλων, η ερώτηση, κατά πόσο οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν υψηλότερες τιμές για φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, από τα τρόφιμα έως τον ρουχισμό και από τον κλάδο των μεταφορών έως και τις σχετικές λειτουργίες του σπιτιού. Τα αποτελέσματα ήταν απογοητευτικά, καθώς μόλις οι μισοί συμμετέχοντες από τη Γαλλία και τη Γερμανία δήλωσαν ότι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα χρήματα για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον. Και από αυτούς, το 32% (Γαλλία) και το 35% (Γερμανία) ήταν διατεθειμένοι να δεχτούν μόλις κατά 10% υψηλότερες τιμές. Η ειλικρινής διάθεση να πληρώσουν για αυτά τα προϊόντα φαίνεται να διαφέρει. Η Ιταλία φαίνεται να είναι σε λίγο καλύτερη θέση από αυτή την άποψη: μόνο το 36% των ερωτηθέντων στην Ιταλία δεν ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω. Το 41% θα πλήρωνε έως και 10% περισσότερο. Η ομάδα των συμμετεχόντων, οι οποίοι δήλωσαν έτοιμοι να δεχτούν σημαντικά υψηλότερες τιμές – 10% και άνω – είναι πολύ μικρή και στις τρεις χώρες (λίγο πάνω από το 20%).

Το «φαινόμενο Greta»1 επηρεάζει εμφανώς περισσότερο τους millennials, αφού είναι τρεις φορές πιο πιθανό να πληρώσουν 10% ή και παραπάνω επί της αρχικής τιμής, σε σχέση με τους συνταξιούχους, για προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον.

Αυτό το ηλικιακό μοτίβο είναι παρόμοιο και στις τρεις χώρες. Ωστόσο, ακόμα και ανάμεσα και στους συμμετέχοντες από νεότερες γενιές, το ποσοστό των ερωτηθέντων που είναι διατεθειμένοι να συμβάλλουν ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος είναι εκπληκτικά χαμηλό, μόλις 37% στη Γαλλία και 32% στη Γερμανία και την Ιταλία. Αυτοί οι αριθμοί, ωστόσο, θα πρέπει να ερμηνευθούν με προσοχή. Η οικονομική ύφεση που προκλήθηκε από την πανδημία τους τελευταίους μήνες – και η οποία έχει επηρεάσει δυσανάλογα τη νεότερη γενιά – πιθανότατα να έχει επηρεάσει την προθυμία και την ικανότητά τους να αυξήσουν τις δαπάνες τους, προκειμένου να συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος.

Διαβάστε ολόκληρη την έκθεση της Allianz εδώ.


1 Το «φαινόμενο Greta» πήρε την ονομασία του από την Greta Thunberg τη νεαρή, Σουηδή συγγραφέα και ακτιβίστρια για το περιβάλλον. Έχει χαρακτηριστεί υπόδειγμα του παγκόσμιου ακτιβισμού των νέων και σύμβολο οικολογικής συνείδησης.

  • TAGS:
  • Όμιλος Allianz
  • Allianz
  • έρευνα
  • περιβάλλον
  • κλιματική αλλαγή
  • κλίμα
  • καταναλωτές

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • 2700 ειδικοί από όλο τον κόσμο εκτιμούν ως μεγαλύτερο κίνδυνο τις κυβερνοεπιθέσεις - Πώς σχετίζεται η πανδημία; Δείτε έκθεση της Allianz
    Nextdeal newsroom, 19/11/2020

    2700 ειδικοί από όλο τον κόσμο εκτιμούν ως μεγαλύτερο κίνδυνο τις κυβερνοεπιθέσεις - Πώς σχετίζεται η πανδημία; Δείτε έκθεση της Allianz

  • Allianz: Η ανάκαμψη της Ευρωζώνης δεν έχει εκτροχιαστεί, όμως θα καθυστερήσει, λόγω του 2ου lockdown
    Nextdeal newsroom, 10/11/2020

    Allianz: Η ανάκαμψη της Ευρωζώνης δεν έχει εκτροχιαστεί, όμως θα καθυστερήσει, λόγω του 2ου lockdown

  • Allianz: Κέρδη στο τρίτο τρίμηνο παρά την πανδημία!

    Allianz: Κέρδη στο τρίτο τρίμηνο παρά την πανδημία!

    Λειτουργικά κέρδη ύψους 2,9 δισ. ευρώ ανακοίνωσε για το τρίτο τρίμηνο του 2020 ο όμιλος Allianz, μειωμένα κατά 2,6% σε σχέση...
    Nextdeal newsroom, 06/11/2020 - 09:48 6/11/2020
  • Allianz: Γιατί μειώνονται οι ζημιές στα πλοία;

    Allianz: Γιατί μειώνονται οι ζημιές στα πλοία;

    Σε ιστορικό χαμηλό βρίσκονται οι απώλειες στις θαλάσσιες μεταφορές, οι οποίες έχουν ξεπεράσει το 20% σε σχέση με την προηγούμενη...
    Nextdeal newsroom, 21/07/2020 - 09:34 21/7/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δύο γύροι μαζικών τεστ σε ολόκληρο τον πληθυσμό της χώρας, σε 11 μέρες κοστίζουν 150 εκατ. ευρώ
18:19 Δύο γύροι μαζικών τεστ σε ολόκληρο τον πληθυσμό της χώρας, σε 11 μέρες κοστίζουν 150 εκατ. ευρώ
  • 18:05 Νέα επαναστατική μέθοδος για την αντιμετώπιση της ημικρανίας στο Ιατρείο Πόνου του Metropolitan Hospital
  • 17:46 Κορονοϊός: 334 νέα κρούσματα και 24 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
  • 17:40 Εγκρίθηκε η κολχικίνη ως φάρμακο στη μάχη κατά του κορoνοϊού 
  • 20:12 Η ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική στηρίζει το «χρυσό» κορίτσι της ελληνικής πάλης, Μαρία Πρεβολαράκη!
  • 19:33 Αλλάζει το όριο επιβατών σε ΙΧ και ταξί
  • 19:18 Κορονοϊός: 605 νέα κρούσματα και 24 νεκροί το τελευταίο 24ωρο
  • 12:56 Αντικειμενική αξιοπιστία των Ενιαίων Δεικτών Υγείας (ΕΔΥ) του ΙΟΒΕ
  • 10:35 Άνοιξε η πλατφόρμα των ραντεβού εμβολιασμού για την ηλικιακή ομάδα 80 έως 84 ετών
  • 20:42 Εξοικονομώ - Αυτονομώ: επανεκκίνηση από τη Δευτέρα με τεχνικές προσαρμογές
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/1 Έρχεται ντόμινο αλλαγών στην ασφαλιστική αγορά!
  2. 22/1 Oδηγός εφαρμογής της νέας κλαδικής σύμβασης εργασίας στον ασφαλιστικό κλάδο-Οι αμοιβές και τα επιδόματα των εργαζομένων
  3. 19/1 Απελεύθερος: Το δάνειο της Hellenic Healthcare (CVC) από Υγεία και το επόμενο κτύπημα
  4. 20/1 Συλλέκτης αναμνήσεων Ευαγ. Γ. Σπύρου: Έφερε στο ταμείο, δέκα κιλά κρέας αντί χρήματα για ασφάλιστρα ζωής!
  5. 21/1 Επιστρεπτέα προκαταβολή 5: Καταβάλλονται τα ποσά την ερχόμενη εβδομάδα
  6. 19/1 ΕΕΑ: Εκτός της Επιστρεπτέας Προκαταβολής 5 μένουν ασφαλιστές, πράκτορες, μεσίτες!
  7. 22/1 ΤτΕ: Tα προϊόντα εγγυημένου επιτοκίου προβληματίζουν τις ασφαλιστικές

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube