close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Πώς από την Εξυπηρέτηση του Πελάτη θεμελιώνεται η Εμπιστοσύνη
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
10/10/2020 - 13:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς από την Εξυπηρέτηση του Πελάτη θεμελιώνεται η Εμπιστοσύνη

Nextdeal newsroom, 10/10/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Του Γιάννη Ρούντου

Από τις 5 έως τις 10 Οκτωβρίου 2020 γιορτάστηκε για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, με στόχο την ανάδειξη  της αξίας της Εξυπηρέτησης, έννοιας που στην πράξη χαρακτηρίζει την εστίαση στον Πελάτη. Αποτελεί κοινό τόπο ότι η Εξυπηρέτηση Πελατών υποστηρίζει καθοριστικά τη βιώσιμη συνέχεια μιας επιχείρησης πωλήσεων, όπως είναι κάθε ασφαλιστική εταιρεία.  

Η ασφαλιστική αγορά αναζητεί τους λόγους της στασιμότητας σε ανάπτυξη -είναι γνωστό το βήμα σημειωτόν μεταξύ 2-2,5% του ΑΕΠ που καταγράφει η ιδιωτική ασφάλιση επί δεκαετίες- στο έλλειμμα ασφαλιστικής συνείδησης των πολιτών. Πάνω σε αυτή υποθετική προσέγγιση, οι εταιρείες του κλάδου και ο θεσμικός φορέας, σε επίπεδο δημοσίου λόγου και επικοινωνίας, προσπαθούν να κτίσουν ανάπτυξη, μιλώντας για την αξία της Ασφάλισης. Δεν χωρεί αμφιβολία ότι η εκπαίδευση του κοινού εγγράφεται στη σταθερή μέριμνα της επιχειρηματικής κοινότητάς μας για ασφαλιστική παιδεία. 

Ωστόσο, στην επικοινωνία έχουμε υποβαθμίσει ένα προαπαιτούμενο για να γίνει πειστικός ο λόγος μας και να περάσουν στον κόσμο τα μηνύματα που στέλνουν οι καμπάνιες της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών για την καλλιέργεια της ασφαλιστικής συνείδησης, από παλαιά μέχρι και κατά την τελευταία διετία, όταν αναπτύχθηκε η σειρά των «Oops!». Χωρίς το προαπαιτούμενο εδραίωσης της Εμπιστοσύνης, κανείς δεν μας παίρνει στα σοβαρά. Κτίζουμε στην άμμο, αν δεν βλέπουμε την αγορά μας με τα μάτια του πελάτη.

Τί σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι προτεραιότητα των προτεραιοτήτων μας θα πρέπει να αποτελεί η ενίσχυση της Εμπιστοσύνης των πολιτών προς τον θεσμό. Να το επιδιώκουμε αυτό στο διηνεκές, εξασφαλίζοντας την έξωθεν καλή μαρτυρία, χωρίς περιθώρια για ασφαλιστικούς τυχοδιωκτισμούς σε βάρος των ασφαλισμένων, που τόσο πολύ έχουν τραυματίσει την αξιοπιστία της αγοράς μας παλαιότερα αφήνοντας πληγές που ακόμη χαίνουν. Χρειαζόμαστε μια αδιάλειπτη επικοινωνιακή εκστρατεία για τη στερέωση της Εμπιστοσύνης, που πρέπει να κερδίζεται και ανανεώνεται κάθε ημέρα, με πολλούς τρόπους. Οπωσδήποτε, πρωτίστως από τις εταιρείες και ας ακολουθήσει και η Ε.Α.Ε.Ε. με τη συνδρομή των εταιρειών. 

Ας επιμείνουμε οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις με συνέπεια σε ζητήματα σύγχρονης διακυβέρνησης και συμμόρφωσης για ακεραιότητα, διαφάνεια και φερεγγυότητα και ας μιλούμε γι’ αυτά τα χαρακτηριστικά δημιουργώντας μια εικόνα σοβαρότητας, που θα εγγυάται στους ασφαλιζομένους μια σχέση με ανταποδοτικό όφελος και σιγουριά. Σχέση, που δεν αρκεί να εξαντλείται στην αποζημιωτική συνέπεια, αλλά να εκτείνεται σε περιοχές έμπρακτου ασφαλιστικού ήθους, με καθημερινό και αδιάπτωτο ενδιαφέρον και άψογη συμπεριφορά για την Εξυπηρέτησή τους. Στην αγορά μας έχουμε δει δυστυχώς στο όχι μακρινό παρελθόν και «ελαφρότητες», με τον τρόπο που θα ιστορούσε ο Θουκυδίδης: «Των οικιών υμών εμπιπραμένων, υμείς άδετε...».

Εμείς στην INTERAMERICAN, τουλάχιστον, θέλουμε και προσπαθούμε να πορευόμαστε υπεύθυνα πάνω στη σωστή γραμμή κατεύθυνσης. Η ολιστική Εξυπηρέτηση φέρνει ικανοποίηση, δυναμώνει τη Σχέση Ασφαλιστικής Πίστης και τρέφει τη μακρά διάρκεια της ασφάλισης. Η Εξυπηρέτηση δημιουργεί Ασφαλιστικό Πολιτισμό.

Γι’ αυτό τον λόγο, ζητήσαμε από έναν μακράς διαρκείας πελάτη μας, που γνωρίζει και την εταιρεία καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο πελάτη, να μας πει γιατί είναι τόσα πολλά χρόνια πιστός στην INTERAMERICAN. Ιδού, λοιπόν, τί έγραψε ο Βαγγέλης Σπύρου, εκδότης-δημοσιογράφος και βετεράνος των ασφαλίσεων ο ίδιος:

«Διατηρώντας ως πελάτης ένα συμβόλαιο ασφάλειας Ζωής και Υγείας πάνω από 42 χρόνια συνεχώς στην INTERAMERICAN -έχω και άλλα ασφαλιστήρια- με βοηθάει να πω δυο λόγια που μου ζητήθηκαν, για το τί ήταν αυτό που με έκανε να το πληρώνω τακτικά, ανελλιπώς και μέσα σε τόσες αλλαγές που έγιναν και άλλαξαν τόσα πολλά γύρω μου, στην Ελλάδα μας, στον κόσμο, στην INTERAMERICAN, στην προσωπική ζωή μου… Αυτή η διάρκεια με βοηθάει να ξεχωρίζω κάποιες αλήθειες για την αξία της ασφάλισης και της Εταιρείας που επέλεξα σε σχέση με περαστικές μόδες και διαφημιστικές παραπλανήσεις…

Δεν αγόρασα μία ασφάλεια για τα χαρτιά, από σύμπτωση ή από υποχρέωση ή από πίεση κάποιου ασφαλιστή. Απέκτησα αυτά που εκφράζει η ασφάλιση και γεύτηκα το αγαθό που προωθούσε η Μεγάλη και Σίγουρη INTERAMERICAN, όταν υλοποιούσε κατά καιρούς αυτό που υποσχόταν: ότι «ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ», κάτι που αρκετοί (ευτυχώς) αντέγραψαν. Ασφαλίστηκα για να έχω σιγουριά, ασφάλεια και κάλυψη Ζημιάς εάν συνέβαινε κάτι - που αρκετές φορές συνέβη… Γεύτηκα τους καρπούς της ασφάλισης ελεύθερος, αρραβωνιασμένος, παντρεμένος με δύο παιδιά, οικογενειάρχης και παππούς. Τολμώ να πω ότι «συζούσα» μόνος και με άλλους, με όλα τα διαφημιστικά της Εταιρείας σε χαρτιά, ραδιόφωνο και εικόνες στην τηλεόραση… Όλα με αφορούσαν και όλα μου έλεγαν «κράτα την ασφάλειά σου»…

Άκουγα και έβλεπα διαφημίσεις για διάφορα: για ομορφιά, για κοινωνικό κύρος, για ταξίδια μακρινά, αλλά ξεχώριζα ότι το «προϊόν» ασφάλιση ήταν για μένα τον Βαγγέλη, για τη γυναίκα μου Μαρία, για τα παιδιά μου Κωστή και Ελπίδα… Η διατήρησή τους αφορούσε ΕΜΑΣ ως οικογένεια και όχι τον λογιστή μου, τον δικηγόρο μου, τον ασφαλιστή μου ή τον «άλλο» κάθε τρίτο.

Κάποια φορά, αυτά τα χρόνια βρέθηκα σε ΜΕΘ εξαιτίας μιάς κλεισμένης αρτηρίας, κάνοντας «μπαλονάκι»… Τα παιδιά μου σπούδαζαν στην Αγγλία. Είχα διάφορα ασφαλιστήρια και ένα «σπουδών» γι’ αυτά. Είχα «γλυτώσει»… Όμως, σκέφτηκα «αν δεν πήγαινε κάτι καλά;». Άθελά μου θα τα «πρόδιδα» στους στόχους τους. Θυμήθηκα ότι έχω ασφάλεια και για μένα και γι’ αυτά για να «συνεχίσουν» μέχρι να προσαρμοστούν! Δάκρυσα… είναι χρήσιμες και οι ασφάλειες στα δύσκολα. Συμμαχούν μαζί μας φιλικά και η αλληλεγγύη τους είναι τόσο δυνατή, πιο πάνω απ’ όλα τα ανθρώπινα και λίγο πιο πέρα και από… γιατρούς!

Ο Θεός να σας έχει καλά που μου δώσατε την ευκαιρία -στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών- να εκφράσω εμπειρίες μου. Ίσως από αυτές, κάποιοι ελπιδοφόροι νέοι συνεχίσουν να ασφαλίζουν ακόμα πιο πολλούς στην INTERAMERICAN ή σε άλλες εταιρείες - περισσότερους από όσους ασφάλισε η γενιά μου! Σας ευχαριστώ!

Ευάγγελος Σπύρου».

Αυτά για την Ελληνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης των Πελατών, που δεν πρέπει να τη βλέπουμε ως εβδομαδιαία υπόθεση ετησίως, αλλά ως συνεχή προϋπόθεση για να μπορούμε να συζητούμε σοβαρά για την Ιδιωτική Ασφάλιση.

Γιάννης Ρούντος

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Γιάννης Ρούντος
  • Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
  • εξυπηρέτηση πελατών
  • ασφαλιστική αγορά
  • ασφαλιστική παιδεία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Στα 95 χρόνια του Μίκη
    Nextdeal newsroom, 5/8/2020

    Στα 95 χρόνια του Μίκη

  • Πολιτισμική βία και ύβρις
    Nextdeal newsroom, 4/8/2020

    Πολιτισμική βία και ύβρις

  • Γιάννης Ρούντος: Η εργασία το κορυφαίο ζήτημα κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων

    Γιάννης Ρούντος: Η εργασία το κορυφαίο ζήτημα κοινωνικής ευθύνης των επιχειρήσεων

    Την ανάγκη να καλλιεργηθεί η πίστη σε κάθε εταιρική κοινωνία, που θα δίνει περιεκτικότερο νόημα στην εργασία και στον εργαζόμενο,...
    Nextdeal newsroom, 09/07/2020 - 15:13 9/7/2020
  • Το νόημα της 50ετίας INTERAMERICAN: Αξία από την εξελικτική «συνέχεια των πραγμάτων»

    Το νόημα της 50ετίας INTERAMERICAN: Αξία από την εξελικτική «συνέχεια των πραγμάτων»

    Ο Γιάννης Ρούντος, τολμά να φιλοσοφήσει και να εμπνεύσει γύρω από το όνομα INTERAMERICAN, πράγμα δύσκολο και κοπιαστικό, αν και...
    Nextdeal newsroom, 07/03/2019 - 16:00 7/3/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
16:30 Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
  • 15:30 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
  • 15:10 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα με 40% Έκπτωση σε όλα τα Πακέτα CheckUp healthUp MEN
  • 14:44 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
  • 14:12 Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
  • 13:50 Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ (video)
  • 13:40 Το IDF παρουσιάζει τη στρατηγική του για το 2030 και την ανανεωμένη εταιρική του ταυτότητα στην επέτειο των 10 ετών
  • 13:15 Η Volante Global διορίζει νέο Μη Εκτελεστικό Διευθυντή
  • 12:50 Η παρέμβαση της ΕΔΙΠΤ στη Διαρκή Επιτροπή της Βουλής για το σχέδιο νόμου «Ενίσχυση της δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»
  • 11:55 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακή εκπαίδευση νέων Χειρουργών στο 17ο Σεμινάριο Χειρουργικής Χεριού & Άνω Άκρου
  • 11:45 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  • 11:14 Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
  • 10:56 ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
  • 10:40 AEGEAN: Ακυρώνει τις πτήσεις της από και προς Τελ Αβίβ για σήμερα 13 Ιουνίου
  • 10:36 Ινστιτούτο Ophthalmica: Στη Θεσ/νίκη η μεγαλύτερη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας στα Βαλκάνια!
  • 10:28 Οι ραγδαίες εξελίξεις στο ισραηλινο-ιρανικό μέτωπο και οι παγκόσμιες αναταράξεις
  • 10:12 Έκθεση αγιογραφίας στο Μουσείο Τσιτσάνη
  • 10:08 Ο δρόμος της συνεργασίας για τα κοινοτικά έργα των προγόνων μας!
  • 10:05 Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%
  • 10:02 Το οχυρό Ρούπελ σε κόμικ - Η ένδοξη σελίδα του ελληνικού στρατού σε εικονογράφηση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube