close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Κορυφαίοι δείκτες εξυπηρέτησης για τη Europ Assistance το 8μηνο 2020
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
17/9/2020 - 15:16
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κορυφαίοι δείκτες εξυπηρέτησης για τη Europ Assistance το 8μηνο 2020

Nextdeal newsroom, 17/9/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Europ Assistance Greece, θυγατρική της Europ Assistance με έδρα τη Γαλλία, ηγέτιδας εταιρείας στην Παροχή Βοήθειας σε Οχήματα και Ταξιδιώτες και σε Ασφαλιστικές Υπηρεσίες, ανακοινώνει κορυφαίους δείκτες εξυπηρέτησης για το 8μηνο του 2020!

Με 104.000 παρεμβάσεις σε αιτήματα πελατών το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου - Αυγούστου 2020, η Europ Assistance Greece εδραιώνει καθημερινά τη θέση της στον τόπο και τον χρόνο που ο πελάτης χρειάζεται τις υπηρεσίες της, τη στιγμή της ανάγκης. Παράλληλα, το σύνολο των παρεμβάσεων αποδεικνύουν την αυξανόμενη εμπιστοσύνη που καταγράφεται μεταξύ του ασφαλιζόμενου κοινού και των ασφαλιστικών εταιρειών & διαμεσολαβητών προς τη Europ Assistance Greece.

Αυτή η εμπιστοσύνη και η ικανοποίηση του ασφαλιζόμενου κοινού αποδεικνύονται με τον πιο σαφή τρόπο, μέσα από στοχευμένες omni-channel έρευνες, που πραγματοποιούνται μία μόλις ημέρα μετά την εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας στους τομείς της Οδικής Βοήθειας ή Φροντίδας Ατυχήματος (πάνω από 10.000 ερωτώμενοι το τελευταίο 3μηνο). Με βάση αυτά τα δεδομένα η Europ Assistance Greece ανακοινώνει με ικανοποίηση Net Promoter Score που αγγίζει το 80%! Ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης αποδεικνύει την εξαιρετικά θετική εμπειρία των πελατών μας και ενισχύει τη δέσμευσή μας για διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών μας.

* Το ΝΡS καταγράφει τον βαθμό εμπιστοσύνης των πελατών. Συνήθως αυτό γίνεται μέσω της ερώτησης “Από το 1-10, πόσο πιθανό είναι να προτείνετε την εταιρεία μας στους φίλους και συγγενείς σας” προς τους πελάτες.: όσοι βαθμολογούν μεταξύ 1-6 λέγονται Detractors, όσοι βαθμολογούν μεταξύ 7-8 λέγονται Passives και όσοι βαθμολογούν μεταξύ 9-10 λέγονται Promoters. Ο τελικός υπολογισμός του NPS γίνεται με την αφαίρεση του % των Detractors από το % των Promoters.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Europ Assistance
  • δείκτες εξυπηρέτησης
  • εξυπηρέτηση
  • πελάτες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας εφαρμόζει η Europ Assistance λόγω κορονοϊού
    Nextdeal newsroom, 16/3/2020

    Σχέδιο Επιχειρησιακής Συνέχειας εφαρμόζει η Europ Assistance λόγω κορονοϊού

  • Συνεργασία της INTERLIFE με την EUROP ASSISTANCE
    Nextdeal newsroom, 10/7/2019

    Συνεργασία της INTERLIFE με την EUROP ASSISTANCE

  • Ψηφιακή υπηρεσία Οδικής βοήθειας & Φροντίδας Ατυχήματος από την Generali σε συνεργασία με την Europ Assistance

    Ψηφιακή υπηρεσία Οδικής βοήθειας & Φροντίδας Ατυχήματος από την Generali σε συνεργασία με την Europ Assistance

    Την υπηρεσία της on-line Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας Ατυχήματος παρουσιάζει η Generali στους πελάτες της, στον κλάδο αυτοκινήτου, σε συνεργασία...
    Nextdeal newsroom, 10/12/2018 - 16:12 10/12/2018
  • Συμφωνία Generali - Europ Assistance για υψηλά πρότυπα εξυπηρέτησης στην οδική βοήθεια

    Συμφωνία Generali - Europ Assistance για υψηλά πρότυπα εξυπηρέτησης στην οδική βοήθεια

    Η Generali ενημερώνει τους συνεργάτες της ότι βάσει νέας συμφωνίας με τη Europ Assistance (Οδική Βοήθεια/Φροντίδα Ατυχήματος) βελτιώνονται οι χρόνοι...
    Nextdeal newsroom, 24/11/2017 - 12:29 24/11/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι μορφή παίρνει το τρίγωνο που αλλάζει;
08:53 Τι μορφή παίρνει το τρίγωνο που αλλάζει;
  • 08:50 Αξίζει να γίνει ολική εξαγορά ασφαλιστηρίου συμβολαίου;
  • 08:44 Το καλοκαιρινό «χτύπημα» του Αλέξη και η… επιστροφή στη Θεσσαλονίκη, «ανάσα» στη φορολόγηση των ενοικίων, «σορτάρουν» 5 δισ. δολ. κατά της ΑΙ και η κόντρα για το ΕΣΥ
  • 11:31 Διεθνής γεωπολιτική σκακιέρα: προβληματισμός για τα ανοιχτά μέτωπα
  • 11:20 Tιμάται ο Απόστολος Θαδδαίος
  • 11:15 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  • 10:58 Πανηγύρεις για την Παναγία Προυσιώτισσα και τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό
  • 09:13 Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"
  • 08:52 Το super deal και η επιβεβαίωση του «Ν», τα F-35, το μεταναστευτικό και η ελευθερία των ΜΜΕ, ισχυρός ο Aktor στη Ρουμανία, στα 4.000 δολ. τα «στοιχήματα» για το χρυσό
  • 12:00 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  • 11:26 Η αναμονή για τη διμερή συνάντηση Ζελένσκι-Πούτιν και η συζήτηση για το ευρωπαϊκό μέλλον της Ουκρανίας
  • 11:06 Η παγκόσμια επενδυτική δραστηριότητα Ιδιωτικών Κεφαλαίων επιβραδύνεται σημαντικά εν μέσω της αυξανόμενης γεωπολιτικής και εμπορικής αβεβαιότητας
  • 10:53 Πέθανε ο πανεπιστημιακός Ευτύχης Μπιτσάκης
  • 09:42 Mνήμη του Προφήτου Σαμουήλ
  • 09:41 Ανάγλυφη απεικόνιση του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
  • 08:55 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
  • 08:51 Νέα δάνεια 13 δισ. από τις τράπεζες το 2025, η UBS «ψηφίζει» Ελλάδα και ελληνικές τράπεζες, ο ΟΠΕΚΕΠΕ, το Ουκρανικό, η ΕΛΒΟ και CrediaBank: Η … άλλη τράπεζα
  • 08:45 Άλλο πράγμα είναι οι διασταυρούμενες πωλήσεις και άλλο πράγμα το cross-selling!
  • 08:40 Ασφάλιση AirBnB. Τι είναι η διασταυρούμενη προστασία;
  • 11:15 Η Optio διορίζει την Carrie-Ann Hallett επικεφαλής συνεργασιών με ασφαλιστές
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/8 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 21/8 Allianz: Η συγχώνευση έφερε έκρηξη παραγωγής και κερδοφορίας
  3. 20/8 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  4. 18/8 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  5. 19/8 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank
  6. 18/8 Ποιες ιδιότητες διαμεσολαβούντων στην ασφάλιση είναι ασυμβίβαστες μεταξύ τους;
  7. 20/8 Νέα δάνεια 13 δισ. από τις τράπεζες το 2025, η UBS «ψηφίζει» Ελλάδα και ελληνικές τράπεζες, ο ΟΠΕΚΕΠΕ, το Ουκρανικό, η ΕΛΒΟ και CrediaBank: Η … άλλη τράπεζα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube