close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Στην «πρώτη γραμμή» εξυπηρέτησης η Generali!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
1/4/2020 - 13:32
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στην «πρώτη γραμμή» εξυπηρέτησης η Generali!

Nextdeal newsroom, 1/4/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

«Μείνετε Σπίτι. Μείνετε. Συνδεδεμένοι», το μήνυμα της εταιρείας στους Συνεργάτες της

Τη δυνατότητα να συνεχίσουν να εξυπηρετούν γρήγορα και εύκολα τους ασφαλισμένους, ακόμη και χωρίς τη φυσική τους παρουσίας, προσφέρει η Generali στους συνεργάτες της. Η εταιρεία, έχοντας επενδύσει σημαντικά σε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή και σε ψηφιακά τεχνολογικά εργαλεία, έχει ψηφιοποιήσει την πλειοψηφία των ενεργειών, που σχετίζονται τόσο με τη διαδικασία ασφάλισης όσο και με την ενεργοποίηση των ασφαλιστικών καλύψεων για τους πελάτες. 

Όπως τονίζει ο κ. Γιώργος Ζερβουδάκης, Διευθυντής Πωλήσεων, της Generali: «Κερδίσαμε το στοίχημα της απρόσκοπτης λειτουργίας μας, ακόμη και στη δύσκολη συγκυρία της πανδημίας που αντιμετωπίζουμε. Εξάλλου αυτός είναι και ο ρόλος της ασφάλισης, να βρίσκεται δίπλα στους ασφαλισμένους τις πιο δύσκολες στιγμές και να προβλέπει για την προστασία τους. Αυτήν την υπόσχεση την κάνουμε πράξη καθημερινά,  με τη διασφάλιση της συνέχισης των εργασιών μας, εξυπηρετώντας καθημερινά χιλιάδες πελάτες και Συνεργάτες μας». 

e-policy: H ψηφιακή ασφάλιση είναι εδώ!

Συγκεκριμένα, χωρίς να απαιτείται η φυσική του παρουσία, ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει τον πελάτη μέσα από το e-γραφείο που του προσφέρει το ψηφιακό περιβάλλον του OneView. Μπαίνοντας στην πλατφόρμα μπορεί από ένα μόνο σημείο να ολοκληρώσει πολλαπλές εργασίες, εξυπηρετώντας το σύνολο των πελατών του. 

Συγκεκριμένα, ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει τη δυνατότητα να υποβάλλει ηλεκτρονικά, άμεσα και εύκολα, την αίτηση ασφάλισης, την οποία με λίγα, απλά βήματα ο πελάτης υπογράφει με το πάτημα ενός κουμπιού, μέσω της καινοτόμου υπηρεσίας e-sign.

Η εκτίμηση της υγείας του πελάτη πραγματοποιείται τηλεφωνικά μέσω της αναβαθμισμένης διαδικασίας του Tele Health και ο Συνεργάτης μπορεί να υποβάλλει όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που ενδεχομένως απαιτούνται για την ασφάλιση του πελάτη, μέσω της ενοποιημένης πλατφόρμας OneView. Στη συνέχεια, ο πελάτης λαμβάνει στο mail το e-ασφαλιστήριο, από το οποίο μπορεί να κατεβάσει και να αποθηκεύσει όλα τα αρχεία που αφορούν στην ασφάλισή του. Όλα αυτά διασφαλίζονται μέσω μιας end-to-end διαδικασίας, από το tablet, το κινητό ή τον υπολογιστή του Συνεργάτη, από οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκεται. 

Οn line αποστολή & εξυπηρέτηση αιτημάτων

Ψηφιακά μπορούν να σταλούν και τα αιτήματα αποζημίωσης των ασφαλισμένων, τόσο μέσω της πλατφόρμας OneView, όσο και του portal πελατών MyGenerali. Μέσω των παραπάνω εργαλείων, τόσο ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος όσο και ο ασφαλισμένος παρακολουθούν online την πορεία των αιτημάτων τους, και ολοκληρώνουν πιο άμεσα και εύκολα την αποστολή των εγγράφων και των δικαιολογητικών που απαιτούνται για την ταχύτερη διεκπεραίωσή τους.

Οnline και με πλήρως αυτοματοποιημένο τρόπο πραγματοποιούνται κι όλες οι συναλλαγές (πληρωμές, εξοφλήσεις, αποζημιώσεις), με πρόσβαση στο ιστορικό  των κινήσεων, τόσο για τους πελάτες όσο και για τους Συνεργάτες της Generali.

«Μένουμε Σπίτι. Μένουμε Συνδεδεμένοι και πάντα στην υπηρεσίας σας, είναι το μήνυμα που στέλνουμε στους Συνεργάτες και τους πελάτες μας, καθώς είμαστε η μοναδική ίσως εταιρεία που διαθέτει την ψηφιακή τεχνολογία και τις διαδικασίες, ώστε να ανταποκριθούμε σε κάθε πρόκληση» συμπληρώνει ο κ. Ζερβουδάκης.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • εξυπηρέτηση
  • Generali
  • τεχνολογία
  • ψηφιακά εργαλεία
  • e-policy
  • MyGenerali
  • Γιώργος Ζερβουδάκης
  • κορονοϊός
  • Covid-19 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Generali Hellas: Έκτακτη ενημέρωση για την «παράταση περιόδου εξ’ αποστάσεως λειτουργίας»
    Nextdeal newsroom, 31/3/2020

    Generali Hellas: Έκτακτη ενημέρωση για την «παράταση περιόδου εξ’ αποστάσεως λειτουργίας»

  • Η Generali έκλεισε για 15 ημέρες τα γραφεία - Εργάζονται από το σπίτι
    Nextdeal newsroom, 19/3/2020

    Η Generali έκλεισε για 15 ημέρες τα γραφεία - Εργάζονται από το σπίτι

  • Εξυπηρέτησε άρτια από «το σπίτι» όλους τους ασφαλισμένους και ασφαλιστές η Generali!

    Εξυπηρέτησε άρτια από «το σπίτι» όλους τους ασφαλισμένους και ασφαλιστές η Generali!

    Απόλυτα φαίνεται να ανταποκρίθηκε η Generali στις ανάγκες των ασφαλισμένων της την προηγούμενη Δευτέρα, 16 Μαρτίου, ημέρα που πραγματοποίησε  Άσκηση...
    Nextdeal newsroom, 18/03/2020 - 16:09 18/3/2020
  • Generali: Δίνει ημερήσιο επίδομα για την ασθένεια από κορονοϊό και καταργεί την εξαίρεση της πανδημίας στην ασφάλιση ζωής!

    Generali: Δίνει ημερήσιο επίδομα για την ασθένεια από κορονοϊό και καταργεί την εξαίρεση της πανδημίας στην ασφάλιση ζωής!

    Η Generali, σε ενημέρωση που απέστειλε σήμερα σε όλο το Δίκτυο Συνεργατών της, αναφορικά με έκτακτα μέτρα ασφαλιστικής κάλυψης των πελατών, με...
    Nextdeal newsroom, 17/03/2020 - 17:27 17/3/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Όμιλος ΑΣΠΙΣ: Οι ασφαλιστές χρωστάνε ακόμα 80 εκ. - Τα ακίνητα εκποιούνται…
15:50 Όμιλος ΑΣΠΙΣ: Οι ασφαλιστές χρωστάνε ακόμα 80 εκ. - Τα ακίνητα εκποιούνται…
  • 15:29 Γ. Περδικάρης (ΤΕΡΝΑ) : Απαιτείται σχέδιο εικοσαετίας τις υποδομές
  • 14:45 Στρατηγική συνεργασία για Howden Hellas και ΠΟΞ
  • 14:35 Η Carglass® συμμετέχει στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025
  • 14:14 Στο -1% οι ασφάλειες ζωής, στο +4,3% το γενικό σύνολο στο 7μηνο 2025
  • 14:00 Σε επιτυχημένη χειρουργική επέμβαση υποβλήθηκε χθες, στο Ιατρικό Παλαιού Φαλήρου, ο ποδοσφαιριστής της Rio Ave και διεθνής με την Εθνική μας Ομάδα Ελπίδων, Θεοφάνης Μπακούλας
  • 13:40 Αναζητήστε πελάτες νύχτα και μέρα, όλα θέλουν «τον χρόνο» τους
  • 12:39 Η Euroins Ελλάδος στηρίζει για 3η συνεχή χρονιά τον 6ο Ημιμαραθώνιο Καλλιθέας
  • 12:28 Ερρίκος Ντυνάν: Η μετά Covid εποχή στην πρεμιέρα του μοριοδοτούμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
  • 12:15 Οι Καρποί του Αγίου Πνεύματος - Οι Ασφαλιστές και η Αγάπη
  • 11:36 Το μέλλον των ελληνοτουρκικών σχέσεων και ο πήχης των προσδοκιών που χαμηλώνει
  • 11:33 Οι τράπεζες χρηματοδοτούν περισσότερο τα ορυκτά καύσιμα απ' ό,τι την ενεργειακή μετάβαση, σύμφωνα με μελέτη
  • 10:53 Κ.Πιερρακάκης: Ένα δισεκατομμύριο ευρώ στους λογαριασμούς των δημοσίων υπαλλήλων το 2026
  • 10:50 Πλαγίως: Για τις συμπεριφορές των ανήλικων / ενήλικων
  • 10:38 Άδωνις Γεωργιάδης: Πρωτιά του ΚΑΤ στο my health app - Προσεχώς και στο 1566
  • 09:45 Επηρέασε αρνητικά η πανδημία τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές;
  • 09:24 Eurobank: Συμφωνία για πρόσθετη έκδοση 200 εκατ. ευρώ του ομολόγου υψηλής προτεραιότητας ύψους 500 εκατ. με λήξη το 2028
  • 09:15 16 χρόνια και μία μέρα
  • 09:00 Τα ρεκόρ της Wall με «δανεικά», η Revolut και η Τράπεζα της Καρδίτσας, τα «πονταρίσματα» στις τράπεζες και τα…πρωτοσέλιδα της «Εφ.Συν.»
  • 08:56 Τράπεζα Κύπρου: Προχωρά σε ενοποίηση των ασφαλιστικών της στην Κύπρο - Τα σχέδια για την ελληνική αγορά
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/9 Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
  2. 22/9 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  3. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  4. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  5. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  6. 19/9 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!
  7. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube