close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Απόλυτα ψηφιακή η INTERAMERICAN για τους ασφαλισμένους και τα δίκτυα πωλήσεων
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
30/3/2020 - 18:23
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Απόλυτα ψηφιακή η INTERAMERICAN για τους ασφαλισμένους και τα δίκτυα πωλήσεων

Nextdeal newsroom, 30/3/2020
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο ολοκληρωμένος ψηφιακός μετασχηματισμός της INTERAMERICAN κατά τα τελευταία χρόνια, φέρνει την εταιρεία σε θέση απόλυτης ετοιμότητας για την εξ αποστάσεως ψηφιακή λειτουργία της και στη γραμμή των ασφαλιστικών δραστηριοτήτων στις πωλήσεις.

Οι πελάτες, παλαιοί αλλά και νέοι σε διαδικασία ασφάλισης, εισάγονται σε μια σύγχρονη εμπειρία άμεσων διαδικασιών και διαχείρισης των αναγκών τους, με χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας σε κάθε πτυχή εξυπηρέτησης. Μοχλός είναι οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι του εταιρικού δικτύου πωλήσεων και οι συνεργαζόμενοι πράκτορες και μεσίτες, που λειτουργούν μέσα από ένα πλήρως αναπτυγμένο ψηφιακό γραφείο, την πλατφόρμα “askme”.

Η εταιρεία έχει αναπτύξει έναν μηχανισμό σε ψηφιακό περιβάλλον για την εργασία της διαμεσολάβησης σε οκτώ σημεία συνεχούς επικοινωνίας και υποστήριξης των εργασιών των συνεργατών της, με σταθερή εστίαση στον πελάτη σε όλο το φάσμα των ασφαλιστικών αναγκών και της ενημέρωσής του. Εκπληρώνεται έτσι στην πράξη, στη σημερινή δύσκολη συγκυρία, η αποστολή της INTERAMERICAN «να βοηθά τους ανθρώπους να ζουν πιο ασφαλείς, περισσότερο και καλύτερα».

Τα λειτουργικά μέτρα που έχουν αναπτυχθεί από την εταιρεία:

1. Διασφαλίστηκε το 100% της λειτουργικότητας της INTERAMERICAN και όλων των γραφείων πωλήσεων με τηλε-εργασία.

2. Δημιουργήθηκε πλούσιο υλικό πληροφοριών, κατόπιν συνεργασίας της εταιρείας με έγκυρους οργανισμούς και ινστιτούτα, προκειμένου να προσφέρει καθημερινή ενημέρωση σε όλους τους πελάτες της, για οποιοδήποτε σημαντικό θέμα που αφορά στην υγεία τους.

3. Καταρτίστηκε αναλυτικός οδηγός για το πώς αποζημιώνει η εταιρεία στην περίπτωση της πανδημίας, σε όλα τα συμβόλαια. Σημειώνεται ότι η INTERAMERICAN δεν εξαιρεί την πανδημία σε ατομικά και ομαδικά συμβόλαια.

4. Ολοκληρώθηκε το ηλεκτρονικό γραφείο των συνεργατών πωλήσεων “askme”, με τελευταίο βήμα το “e-postage”. Παρέχεται, έτσι, ολοκληρωμένη η δυνατότητα να μπορούν οι συνεργάτες να δημιουργούν αιτήσεις, να πραγματοποιούν underwriting, να εκδίδουν συμβόλαια και να αποστέλλουν μέσω email όλα τα ασφαλιστικά έγγραφα στον πελάτη (ζωής, υγείας, αυτοκίνητου, λοιπών κλάδων). Ο πελάτης, αφού εξοφλήσει με οποιοδήποτε τρόπο επιλέξει, είναι άμεσα ασφαλισμένος με γρήγορη ηλεκτρονική διαδικασία.

5. Το contact center της εταιρείας λειτουργεί 100% με οργανωμένη τηλε-εργασία και επιλύει κάθε θέμα πελάτη και συνεργάτη: από την απάντηση σε κάθε ερώτημα, μέχρι την αποζημίωση και την εξόφληση ασφαλίστρων. Στελεχωμένο με 160 εργαζόμενους, το contact center διαχειρίζεται σε αυτή την περίοδο περί τα 3.000 τηλεφωνήματα ημερησίως.

6. Δημιουργήθηκε το εβδομαδιαίο newsletter «Advisor» με πολλές πληροφορίες για τους συνεργάτες των δικτύων πωλήσεων, με αναφορά στα νέα δεδομένα της αγοράς, τις αλλαγές σε προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρείας, καθώς και με σημαντικές ιδέες για το πώς θα υιοθετηθεί ένα νέο, περισσότερο digital, αποτελεσματικό μοντέλο εργασίας, με τις καλύτερες πρακτικές επικοινωνίας που έχουν εφαρμοστεί.

7. Η διοίκηση των πωλήσεων και οι συνεργάτες των δικτύων πωλήσεων επικοινωνούν συνεχώς μέσα από μια επαγγελματική πλατφόρμα τηλεδιασκέψεων. Οργανώνονται καθημερινά τηλε-συναντήσεις εργασίας των στελεχών με τους συνεργάτες σε όλη την επικράτεια.

8. Παράλληλα, έχει οργανωθεί η ομαλή συνέχεια του πυκνού εκπαιδευτικού προγράμματος της INTERAMERICAN για τους συνεργάτες της στη γραμμή των πωλήσεων. Η εταιρεία παρέχει όλους τους εναλλακτικούς τρόπους, όπως e-learnings, webinars, virtual classes, chats, βιντεοδιασκέψεις ώστε να συνεχίσουν να αναπτύσσουν γνώσεις και δεξιότητες ψηφιακής επικοινωνίας, ενώ ξεκίνησε και σειρά τηλεκπαιδευτικής προετοιμασίας των συνεργατών για τις εξετάσεις πιστοποίησης στην πώληση επενδυτικών προϊόντων και επαγγελματικής επαναπιστοποίησης. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • INTERAMERICAN
  • Ασφαλισμένοι
  • δίκτυα πωλήσεων
  • ψηφιακός μετασχηματισμός
  • τεχνολογία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η INTERAMERICAN με το “ePostage” ολοκληρώνει το ψηφιακό γραφείο των Συνεργατών της
    Nextdeal newsroom, 24/3/2020

    Η INTERAMERICAN με το “ePostage” ολοκληρώνει το ψηφιακό γραφείο των Συνεργατών της

  • Η INTERAMERICAN για την κοινωνική περιθωριοποίηση και τον ρατσισμό
    Nextdeal newsroom, 23/3/2020

    Η INTERAMERICAN για την κοινωνική περιθωριοποίηση και τον ρατσισμό

  • Αναγνώριση της INTERAMERICAN για τη στρατηγική Βιωσιμότητας

    Αναγνώριση της INTERAMERICAN για τη στρατηγική Βιωσιμότητας

    Σε μια εξαιρετικά κρίσιμη περίοδο για τη διατήρηση των βασικών κατευθύνσεων κάθε επιχείρησης που υποστηρίζουν τη βιωσιμότητα υπό τις συνθήκες...
    Nextdeal newsroom, 19/03/2020 - 17:21 19/3/2020
  • Η Interamerican δεν εξαιρεί την πανδημία σε κανένα πρόγραμμα Υγείας ατομικό ή ομαδικό!

    Η Interamerican δεν εξαιρεί την πανδημία σε κανένα πρόγραμμα Υγείας ατομικό ή ομαδικό!

    Επειδή αρκετοί ζητούν πληροφορίες για το τι καλύπτει η Interamerican στα προγράμματα υγείας, παραθέτουμε εγκύκλιο της εταιρίας προς τους συνεργάτες...
    Nextdeal newsroom, 19/03/2020 - 14:45 19/3/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της  στην Ασφάλιση Εγγυήσεων (Surety Bonds)
16:33 Η Ατλαντική Ένωση επεκτείνει δυναμικά τις δραστηριότητές της στην Ασφάλιση Εγγυήσεων (Surety Bonds)
  • 15:49 Visa: 20% περισσότεροι Έλληνες ταξίδεψαν στο εξωτερικό το εννεάμηνο Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2025 - Κορυφαίοι προορισμοί και άλλες τάσεις
  • 15:04 Στη νέα ψηφιακή εποχή εισέρχεται ο κόσμος της εργασίας με το νέο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ - Σε παραγωγική λειτουργία στις 16 Φεβρουαρίου 2026
  • 14:40 ΕΑΕΕ: Στο +3% οι ασφαλίσεις περιουσίας το 2024
  • 14:25 Brokers Union: Ισχυρή ανάπτυξη και νέα στρατηγική για την περίοδο 2026-2030
  • 13:09 Ψηφιακά εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης για την πληροφόρηση ασθενών με σπάνια νοσήματα
  • 12:08 Στριμωγμένες πολυκατοικίες, ξεθωριασμένα νεοκλασικά - Η Αθήνα μέσα από τις προσόψεις της
  • 11:16 Με τον πρόεδρο του ΕΟΦ Σπύρο Σαπουνά συναντήθηκαν τα στελέχη της Ένωσης Ασθενών Ελλάδας
  • 10:41 Μάριος Θεμιστοκλέους από το υπό ανέγερση Παιδιατρικό Νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη: «Το ΕΣΥ ενισχύεται, εκσυγχρονίζεται, αλλάζει»
  • 09:51 Ασφάλεια Απώλειας Εισοδήματος - Μια κάλυψη βασική για το 72,5% των εργαζομένων!
  • 09:48 Σημαντική δράση στον Πειραιά για την πρόληψη, τον αυτοέλεγχο και την ασφαλή οδήγησημε την υποστήριξη του ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ.
  • 09:44 Ασφάλιση βιομηχανικών μονάδων εκτροφής αγροτικών ζώων στην Ελλάδα
  • 09:36 Το βαρύ πλήγμα των μπλόκων, τα «κέρδη» των 1,6 δισ. ευρώ, το σενάριο που «κάηκε»(;) και η BofA «ψηφίζει» το Χ.Α
  • 09:25 Νίκος Γεωργόπουλος: «Ο σοφός του διαδικτύου» - Νο.1 Influencer στο Insurance & Insurtech στην Ελλάδα σύμφωνα με την Τεχνητή Νοημοσύνη (Favikon)
  • 09:15 Αναζητώντας τη χρυσή τομή για το μέλλον της Ουκρανίας - Το κρίσιμο έτος 2026
  • 09:10 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  • 09:05 Η Audi Revolut Formula 1 Team αποκαλύπτει το επίσημο όνομα της ομάδας και την ημερομηνία παρουσίασης στο Βερολίνο
  • 08:55 Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ πραγματοποιεί τη 13η Εθελοντική Αιμοδοσία του
  • 08:45 Η Ατλαντική Ένωση αναβαθμίζεται από τη συνεργασία της με τον Όμιλο Helvetia Baloise
  • 16:34 Η Deloitte χαρτογραφεί την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα - Τι δείχνει η πανελλαδική έρευνα για ωριμότητα, προκλήσεις και κοινωνική επίδραση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 10/12 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  2. 10/12 Ο Γιάννης Σηφάκης νέος διευθυντής marketing και εταιρικής επικοινωνίας της Τειρεσίας
  3. 11/12 Η Insurance Beat επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη
  4. 16/12 Χρήστος Μεγάλου: Τον Μάρτιο τα σπουδαία για την Εθνική Ασφαλιστική - Συνεχίζει και το 2026 με NN και Ergo η Τράπεζα Πειραιώς
  5. 15/12 Spitogatos: Συνεργασία με την Allianz για άμεση πρόσβαση σε λύσεις ασφάλισης κατοικίας
  6. 11/12 Πανευρωπαϊκή Πρωτιά του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών σε Ερευνητική θεραπεία για τον Καρκίνο του Προστάτη
  7. 11/12 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube