close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

e-policy: Πλήρως ψηφιοποιημένη η διαδικασία ασφάλισης για τους πελάτες της Generali
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
19/12/2019 - 12:51
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

e-policy: Πλήρως ψηφιοποιημένη η διαδικασία ασφάλισης για τους πελάτες της Generali

Nextdeal newsroom, 19/12/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Την πλήρη ψηφιοποίηση της διαδικασίας, από την έκδοση προσφοράς μέχρι και την  παράδοση ασφαλιστηρίου, διασφάλισε η Generali, μέσω της νέας “end-to-end” διαδικασίας, e-policy.

H νέα υπηρεσία εισάγει μια "Smart & Simple" λογική, σε μια άλλοτε χρονοβόρο και σύνθετη διαδικασία. Πλέον, ο πελάτης, σε συνεργασία με τον ασφαλιστή του, έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει online όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την ασφάλιση του, από την συμπλήρωση της αίτησης, την αποδοχή και υπογραφή εγγράφων και τέλος τη λήψη του ασφαλιστηρίου του, σε ένα ψηφιακό περιβάλλον. 

Η τεχνολογία στην υπηρεσία Συνεργατών και Ασφαλισμένων

Η υπηρεσία e-policy προσφέρει μια σειρά από οφέλη, όπως:

  • εκμηδένιση του χρόνου ανταπόκρισης
  • κατάργηση της γραφειοκρατίας και
  • εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, που διασφαλίζεται μέσω του συνδυασμού ψηφιακών υπηρεσιών που έχει δημιουργήσει η Generali για τους πελάτες και τους Συνεργάτες της.

Παραδοσιακά, η σύναψη της ασφάλισης, απαιτούσε τη φυσική παρουσία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή σε επιμέρους ενδιάμεσα στάδια, δεσμεύοντας παραγωγικό χρόνο εργασίας. Η Generali, προχώρησε στην ψηφιοποίηση του συνόλου των εργασιών που απαιτούνται, από τη συμπλήρωση της αίτησης ασφάλισης, μέχρι την τελική έκδοση και αποστολή του ασφαλιστηρίου στον πελάτη. 

Πώς λειτουργεί;

1. O Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής συμπληρώνει ηλεκτρονικά, σε συνεργασία με τον πελάτη την Αίτηση Ασφάλισης.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

2. Αυτομάτως ο πελάτης λαμβάνει e-mail προκειμένου να πιστοποιήσει και να επιβεβαιώσει τα στοιχεία της αίτησής του. Υπογράφει ηλεκτρονικά την αίτηση, ενώ έχει τη δυνατότητα και να αποθηκεύσει το ψηφιακό αρχείο της. Έτσι, χάρη στην αυτοματοποιημένη υπηρεσία e-sign,  η ταυτοποίηση του χρήστη και η αποδοχή της αίτησης πραγματοποιείται με ένα κλικ! 

3. Άμεσα, ξεκινά η διαδικασία του ψηφιακού Undewriting, δηλαδή των ασφαλιστικών διαδικασιών που απαιτούνται για την έγκριση της αίτησης και την έκδοση του ασφαλιστηρίου. Κι εδώ η Generali καινοτομεί, καθώς δίνει τη δυνατότητα στον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή να υποβάλλει, άμεσα και εύκολα όλα τα απαραίτητα έγγραφα (π.χ. αντίγραφο ταυτότητας, αποτελέσματα εξετάσεων αν απαιτούνται κ.α.), μέσω της ενοποιημένης πλατφόρμας One View. 

4. Στη συνέχεια, εκδίδεται το e-ασφαλιστήριο, το οποίο ο ασφαλιστής μπορεί να στείλει ηλεκτρονικά, μέσω του One View, στον πελάτη.

5. O ασφαλισμένος λαμβάνει, στο προσωπικό mail που έχει δηλώσει το ασφαλιστήριό του, καθώς και τις εκ του νόμου Δηλώσεις Αποδοχής και Προστασίας των Προσωπικών του Δεδομένων, τα οποία υπογράφει ηλεκτρονικά με ένα κλικ, ενώ καταγράφονται η ώρα παραλαβής και τα στοιχεία του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι με την πλήρως ψηφιοποιημένη, paperless και προσωποιημένη διαδικασία του e-policy o ασφαλιστικός διαμεσολαβητής μπορεί να εκτελεί μια πληθώρα εργασιών χωρίς να απαιτείται η φυσική του παρουσία. Με αυτόν τον τρόπο εξοικονομείται πολύτιμος παραγωγικός χρόνος, ενώ ο πελάτης απολαμβάνει μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης, έχοντας πρόσβαση στα ασφαλιστικά του έγγραφα ανά πάσα στιγμή. 

Επίσης, η παρακολούθηση και η διαχείριση της διαδικασίας πραγματοποιείται εύκολα, από τον Συνεργάτη Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, σε ένα ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον- Οne View. Από εκεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει ειδοποιήσεις και να διαχειρίζεται τη σχέση του με τον ασφαλισμένο, εξυπηρετώντας τον από απόσταση, πολύ πιο άμεσα απ’ ό,τι στο παρελθόν. Μέσω της πλατφόρμας δίνεται επίσης η δυνατότητα αποστολής ειδοποιήσεων για την πληρωμή των ασφαλίστρων, μέσω sms, αλλά και διαφόρων χρηστικών εγγράφων, όπως ο οδηγός ασφάλισης και οι όροι του ασφαλιστηρίου, παρέχοντας ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση.  

Όπως σημειώνει ο Διευθυντής Πωλήσεων της Generali κ. Γιώργος Ζερβουδάκης: «Η Generali, μέσω του e-policy θέτει σε υλοποίηση μια ολοκληρωμένη λύση εξυπηρέτησης του Συνεργάτη της και του Ασφαλισμένου, η οποία τηρεί όλες τις νομικές απαιτήσεις και τις προδιαγραφές ασφάλειας. Με τη νέα αυτή ολοκληρωμένη end-to-end διαδικασία αντικαθίσταται η συχνά χρονοβόρος διαδικασία έκδοσης ασφαλιστηρίου από μία ταχύτατη «seamless» υπηρεσία. Ο ποιοτικός χρόνος του Συνεργάτη μας πολλαπλασιάζεται, ενώ η εμπειρία του ασφαλισμένου αναβαθμίζεται σημαντικά. Συνεχίζουμε να αξιοποιούμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα, που δεν είναι άλλο από τους Συνεργάτες μας και δημιουργούμε νέες δυνατότητες ανάπτυξης της αγοράς με ψηφιακές λύσεις, που αναβαθμίζουν το προφίλ τους και εν τέλει καθιστούν την ασφάλιση πιο απτή και άμεση από ποτέ». 

Το e-policy αποτελεί μέρος μιας ενιαίας στρατηγικής και ακολουθεί μια σειρά ψηφιακών έργων, όπως είναι η αναβάθμιση του OneView, η δημιουργία Portal πελατών MyGenerali, η διάθεση διαδραστικών ψηφιακών εργαλείων στους Συνεργάτες, η απλοποίηση των διαδικασιών underwriting και η θέσπιση SLA’s μεταξύ της Generali και των Συνεργατών της. Στόχος του ψηφιακού μετασχηματισμού της Generali είναι να απελευθερώσει τις δυνατότητες ανάπτυξης των Συνεργατών της και να αποτελέσει έναν δια βίου εταίρο - Lifetime Partner  για τους πελάτες της, μέσα από καινοτόμες λύσεις ασφάλισης και προστασίας της ζωής και της περιουσίας τους. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • e-policy
  • ασφάλιση
  • Generali
  • τεχνολογία
  • ψηφιακή υπηρεσία

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Generali περήφανη σύμμαχος του Πρωταθλητή Κολύμβησης Ανδρέα Βαζαίου στο δρόμο για το Τόκιο
    Nextdeal newsroom, 9/12/2019

    Η Generali περήφανη σύμμαχος του Πρωταθλητή Κολύμβησης Ανδρέα Βαζαίου στο δρόμο για το Τόκιο

  • Δυναμικό «παρών» στον 37ο Κλασικό Μαραθώνιο από την ομάδα της Generali
    Nextdeal newsroom, 21/11/2019

    Δυναμικό «παρών» στον 37ο Κλασικό Μαραθώνιο από την ομάδα της Generali

  • E-sign, η καινοτόμος υπηρεσία της Generali που αλλάζει τα δεδομένα!

    E-sign, η καινοτόμος υπηρεσία της Generali που αλλάζει τα δεδομένα!

    Σε δύο βήματα η υπογραφή των νέων συμβάσεων της IDD Μία πλήρως ψηφιοποιημένη διαδικασία εξυπηρέτησης συστήνει η Generali στους συνεργάτες της...
    Nextdeal newsroom, 29/10/2019 - 15:00 29/10/2019
  • Υπασφαλισμένος: Γιατί ανοίγουν σαμπάνιες στην Generali;

    Υπασφαλισμένος: Γιατί ανοίγουν σαμπάνιες στην Generali;

    -Απόλυτα ικανοποιημένοι δηλώνουν οι άνθρωποι της διοίκησης της Generali καθώς το τελευταίο διάστημα δέχονται τα θετικά σχόλια από τους συνεργάτες...
    Υπασφαλισμένος, 21/10/2019 - 16:31 21/10/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
15:33 Κ. Πιερρακάκης: Οι άρσεις των εμποδίων μεταξύ των κρατών-μελών θα ωφελήσουν την Ευρώπη και την Ελλάδα
  • 15:05 Financial Times: Οι ΗΠΑ πιέζουν την ΕΕ να μειώσει μονομερώς τους δασμούς της
  • 14:39 Τα κράτη-μέλη του ΠΟΥ συμφώνησαν για την πρόληψη της επόμενης πανδημίας - Ο ρόλος των εμβολίων
  • 14:16 ΕΟΔΥ: Ενημέρωση επαγγελματιών υγείας για την ανάγκη ενισχυμένης επιτήρησης της λοίμωξης από τον ιό του Δυτικού Νείλου
  • 14:00 25η Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα για τα Εξαφανισμένα Παιδιά
  • 13:43 ΔΑΑ-Airports for Innovation (Α4Ι): Οι νικήτριες εταιρείες startups στον πρώτο ανοιχτό διεθνή διαγωνισμό καινοτομίας παγκοσμίως
  • 13:32 Ιδιωτική Ασφάλιση: Άλλο ένα χαράτσι; Ή μήπως ασπίδα ζωής;
  • 13:15 Κ. Χατζηδάκης: Άρση μονιμότητας και μπόνους απόδοσης στο Δημόσιο μετά από πραγματική αξιολόγηση
  • 13:11 Η καρδιά της Ρομποτικής Χειρουργικής χτυπά στην Αθήνα!
  • 12:55 Νύχτα Μουσείων στο Ιστορικό Αρχείο της Εθνικής Τράπεζας
  • 12:38 Οδηγός για υγιείς πνεύμονες: Τι να προσέξετε και πότε να δράσετε
  • 12:26 Διεθνής Διάκριση για τις Υπηρεσίες Θεματοφυλακής της Πειραιώς
  • 12:10 Aon: Οι εξάρσεις ακραίων καιρικών φαινομένων του Μαΐου από τις πιο κοστοβόρες στην ιστορία των ΗΠΑ
  • 10:48 Νέες εντάξεις στο ΕΣΠΑ για έργα ενεργειακής αναβάθμισης νοσοκομείων
  • 10:30 ΠΡΟΣΟΧΗ: “Γιατροί-μαϊμού“ μέσω deepfake προωθούν ψεύτικες θεραπείες στο TikTok
  • 10:16 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
  • 10:12 ΙΣΑ: Αγανάκτησή για ανυπόστατα δημοσιεύματα περί “εμβολίου για τον στρεπτόκοκκο”
  • 09:59 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  • 09:50 Ημέρα Δημιουργικότητας
  • 09:40 Ποια είναι τα επενδυτικά εργαλεία που προωθούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες στους πελάτες τους;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 19/5 Εθνική Ασφαλιστική: Αναστέλει την ισχύ της εγκυκλίου για τα παλαιά συμβόλαια υγείας
  2. 19/5 Δικαστήριο επιβεβαιώνει μετά από 26 χρόνια την εξαίρεση ασφαλιστικής κάλυψης σε οδηγό χωρίς δίπλωμα - Ζητά επιστροφή 190.755 ευρώ
  3. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  4. 21/5 Μεγάλη έρευνα Nextdeal: Τι φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά
  5. 19/5 Ασφαλίσεις υγείας: Ηρθε η ώρα για μια γενναία συμφωνία
  6. 21/5 Αριστοτέλης Παντελιάδης: Γιατί πούλησε τη ΔΙΟΝ στη Howden Hellas ενώ ήταν κερδοφόρα
  7. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube